kriegheim Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Litt gammeldags, så jeg brenner cdr enda. Før kunne man kjøpe enkeltsanger via cdon, men den funksjonen finner jeg ikke lengre. noen andre plasser som anbefales? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Google Play Music, iTunes og Bandcamp skal være gode steder å kjøpe musikk. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Må nevnes at iTunes Store vel selger som AAC og ikke MP3. Riktignok ikke så vanskelig å konvertere, og de fleste spillere støtter vel også AAC. Amazon er også store. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Vet ikke om det er så lurt å konvertere mellom lossy formater da. Hvis du får musikken din i ALAC så kan du konvertere som du selv ønsker. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Nei, jeg vurderte å nevne det, konverterer selv kun Lossless <--> Lossless, eller Lossless --> Lossy. Men så har du problemet at iTunes / Apple aldri begynte å selge ALAC. Og nå er alle så opptatt med streaming, at det vel ikke kommer til å skje med det første heller. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Da er det vel så greit å bruke Google Play vil jeg tro, så slipper man alt det styret. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Ja. Dette minte meg på hvorfor man piratkopierte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå