enden Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du er og blir mannen Mikka. Tror jeg må vurdere dualboot igjen KOmmer os'et til å kreve mye maskin? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Sånn, nå har jeg oppdatert den litt.. Gjort ting klarere og sånn. Takk igjen for komplimenter. Det er da jeg får lyst til å fortsette! Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Dere vet at det er et norsk firma som heter FunSoft... Det var, er ikke lengre dem er oppkjøpt av Jack of All Games Scandinavia og heter nå Jack of All Games Norge. Du er og blir mannen Mikka. Tror jeg må vurdere dualboot igjen KOmmer os'et til å kreve mye maskin? Ja! Mikka er mannen , og nei, OS-et snurrer finfint på 486sx33 med 8Mb ram og 38Mb HD hehe, det er faktisk den maskinen jeg stort sett driver å programmerer GUI-et på ganske gøy faktisk, men har du en gammal P75 liggende å slenge så duger det i massevis...om du vil kjøre dual-boot går det fint ved hjelp av GAG, eller hvilken som helst annen bootloader som følger med linux eller windoze, men dette er vel litt fram i tid, tipper ting begyner å flaske seg utpå vårparten en gang.. tror jeg, for tiden er det bare en haug med kode som må ryddes i, grafikkbiblioteker som bøgger værre enn værst og minnelekkasje så øra flagrer, men det er GØY! Mikka: er det mulig å lage den lille logoen med transparant bakgrunn? evt en med hvit skrift for mørke nakgrunner og en med sort skrift for lyse? Og, er det evt mulig å blåse den lille opp til widde på 640px? og du må selvfølgelig gjerne legge en signatur på logoen om du ønsker Takk så langt Mikka, u will be rewarded! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Takk for at dere synes jeg er mann! Hatch-XP Horisontal 640 Hvit Hatch-XP Horisontal 640 Svart Hatch-Xp Horisontal 640 Transparent Rotete PSD Trenger ikke noe signatur på logoen, men hvis dere har noe "about" eller noe sånt, hadde det vært toppers med noe "Logodesign by Mikael Berg" elns.. Du må ha photoshop (eller dc, ) for å åpne PSD-fila. I den kan du bare gjøre om på bakgrunner og farger og skrifter og alt som du vil. Om du ikke har photoshop, kan jeg alltids gjøre endringene for deg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Digg logo. Et godt stykke arbeid Mikka (den svarte er bedre enn den hvite) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (den svarte er bedre enn den hvite) Vet det. Men det er samme fargene utenom det som er svart eller hvitt.. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Takk Mikka! Brilliant... kunst, det er det det er! intet mindre, og så passet det så vanvittig inn i resten her, u wait until finished! Kan nok hende at jeg må snakke med deg om eventuell redigering, da photoshop ikke akkurat er min sterke side... Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Helt nydelig arbeid Mikka! Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Først må jeg også si, som mange andre: Glimrende arbeid Mikka! Hatch-Xp Horisontal 640 Transparent Rotete PSD Du må være forsiktig så ingen stjeler arbeidet ditt. Det er ikke vanskelig å ta over arbeidet når du legger ut ei PSD-fil. (Jeg vet ikke om det er så mange som hadde klart å gjort det bedre, men uansett.) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du må være forsiktig så ingen stjeler arbeidet ditt. Det er ikke vanskelig å ta over arbeidet når du legger ut ei PSD-fil. (Jeg vet ikke om det er så mange som hadde klart å gjort det bedre, men uansett.) Jeg tror ikke noen på dette forumet er hull nok i hodet til å stjele et slikt stykke arbeid. Jeg tror for godt om folk her til at noen gjør slikt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Vi har jo sett eksempler på at fokl har stjålet hele designer, men da blir de gjerne kjeftet så grundig opp og ned at de lærer Endret 30. november 2003 av enden Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvis de først absolutt skal stjele, kan de godt gjøre med jpeg-filene også. Jeg måtte faktisk gjøre det. Klarte å føkke til psd-filene og dumme meg trykte ctrl+s, så jeg måtte tegne oppå jpg-filene med pen-tool. Og hvis noen skulle finne på noe sånt, SÅ SKAL JEG HELT KLART FINNE UT HVOR DE BOR!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå