Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Funnet på loftet... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Hei, Alec. Jeg har sett og sett, men vet ikke egentlig hva jeg ser, men bildet inviterer til "skattejakt" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Noe mystisk over bildet, tilsynelatende litt rotete, men pirrer nysgjerrigheten. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg er ingen fasit - bare så det er sagt. Men jeg ville sløyfa den lysende ramma her - antagelig tatt beskjæringen til venstre rett innenfor den vertikale som avslutter de to innerste ruterekkene. Men det må prøves først hvilket jeg ikke har gjort. Kanskje hadde bildet gjort seg uten ruteopplegget også da jeg synes det resterende i bildet ser litt spennende ut. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Takker for hyggelig og positiv kommentar - Albert , Ragnar og Roar !!! Det er oppbevaringsbokser utenfor Menybutikken , og jeg kan være enig i at det kan være litt for mye av det gode . Så det får bli som hos REMA , det enkleste er ofte det beste - v2 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg