AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg bestemte meg for å slutte og snuse for et par dager siden og har ikke rørt en snus siden. Synes egentlig hele prosessen har gått overraskende greit, men merker at jeg ikke har lyst å gi opp festsnusen.. Derfor lurer jeg på om det er helt på trynet å tro at det er mulig festsnuse uten å falle tilbake til gamle vaner? Eller er det slik at så snart man tar en snus igjen, er man dømt til å feile..? Anonymous poster hash: 99501...14c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Jeg snuset forresten hyppig i 4 år om det skal ha noen betydning. TS Anonymous poster hash: 99501...14c Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Det skyter deg i rakettfart mot gamle vaner, så det er en dårlig idé. Du er på de første dagene, så her gjelder det bare absolutt avhold. Jeg sluttet et par ganger før da jeg var yngre, og jeg begynte alltid igjen med at jeg bommet en av vennene mine. Vær forsiktig når du er ute og drikker, da alkohol svekker dømmekraften din. Nå har jeg vært snusfri i over et år, og jeg kan fortelle deg at løsningen var å slutte cold turkey og ha et absolutt avhold. Regn ut pengene du sparer og belønn deg med noe annet istedet. Den første uken er superkjip, og de første månedene blir utfordrende. Endret 12. november 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Det skyter deg i rakettfart mot gamle vaner, så det er en dårlig idé. Du er på de første dagene, så her gjelder det bare absolutt avhold. Jeg sluttet et par ganger før da jeg var yngre, og jeg begynte alltid igjen med at jeg bommet en av vennene mine. Vær forsiktig når du er ute og drikker, da alkohol svekker dømmekraften din. Nå har jeg vært snusfri i over et år, og jeg kan fortelle deg at løsningen var å slutte cold turkey og ha et absolutt avhold. Regn ut pengene du sparer og belønn deg med noe annet istedet. Den første uken er superkjip, og de første månedene blir utfordrende. Yes.. Da har jeg vært på byen og alkoholen svekket definitivt dømmekraften min. Planen var å holde meg unna, men før jeg visste ordet av det, hadde jeg bommet en snus eller to.. Nå gjelder det bare å holde seg unna boksen de neste dagene - for jeg skal IKKE la det her knekke meg... ts Anonymous poster hash: 99501...14c 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Det overrasket meg ikke, for å si det slik. Hvis du er virkelig dedikert på å slutte, noe som kanskje er nødvendig, så ville jeg tatt det litt rolig med alkohol også. Å slutte er ikke 24/7 tortur, og i løpet av de første ukene så vil de verste abstinensene forsvinne. Men det nytter ikke å torturere deg selv om du går lei etter en liten stund. Som en vis mann sa: "Å slutte er kjempelett! Jeg har sluttet titalls ganger!" Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Det overrasket meg ikke, for å si det slik. Hvis du er virkelig dedikert på å slutte, noe som kanskje er nødvendig, så ville jeg tatt det litt rolig med alkohol også. Å slutte er ikke 24/7 tortur, og i løpet av de første ukene så vil de verste abstinensene forsvinne. Men det nytter ikke å torturere deg selv om du går lei etter en liten stund. Som en vis mann sa: "Å slutte er kjempelett! Jeg har sluttet titalls ganger!" Hehe, sant. Takk for gode råd! Tror ikke snusene i går gjorde så veeldig mye da. Ikke kjent noe ekstra sug i dag. Kanskje til og med mindre enn de andre dagene.. Ts Anonymous poster hash: 99501...14c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå