Adrax Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Tittelen sier det meste. Enten så snakker de kun russisk eller så snakker de ikke i det hele tatt. De lærer tydeligvis ikke engelsk der borte. Send meg PM så legger jeg deg til. Dette gjelder CS:GO btw.. Endret 12. november 2016 av Adrax Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Funnet en løsning på problemet da, lære seg russisk! Kan komme godt med i disse urolige tider også 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Bruker server picker for å spille på Vest-Europiske servere. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Bruker server picker for å spille på Vest-Europiske servere. Hvordan får du Matchmaking server picker til å fungere? Bruker du siste versjon? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Bruker server picker for å spille på Vest-Europiske servere. Hvordan får du Matchmaking server picker til å fungere? Bruker du siste versjon? Start opp Matchmaking server picker, trykker så på Eu-West, så APPLY. Starter opp CS:GO -> Matchmaking. Ganske enkelt, du glemte ikke å trykke på apply da? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Bruker server picker for å spille på Vest-Europiske servere. Hvordan får du Matchmaking server picker til å fungere? Bruker du siste versjon? Start opp Matchmaking server picker, trykker så på Eu-West, så APPLY. Starter opp CS:GO -> Matchmaking. Ganske enkelt, du glemte ikke å trykke på apply da? Når testet du at programmet fungerte sist? 4.71 får jeg ikke til å fungere. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg får de til å blokkere Stockholm-serveren(med russere på), men ender bare opp med at matchmaking feiler ingame. Tips? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Etter at oppdateringen til steam/CS kom så har ikke server picker fungert skikkelig for meg. Når jeg blokkerer alle regioner untatt US East, så får jeg bare feilmelding når jeg skal søke etter kamp, eller at jeg ikke godtok matchen som var funnet for meg. Står at man skal copy/paste "net_client_steamdatagram_enable_override -1;" i console, men det hjelper ikke. Så Heradon, hvis du får server picker til å fungere er jeg svært interessert i å vite hvordan..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå