Blouberg Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Er på jakt etter et par panelovner for montering i stue. De skal styres av/på fra en romtermostat og aktuator. Jeg har jo ikke noe brukk for fancy termostater, nattsenkning etc, at dette ivaretas av styresystemet i huset. Sett på Nobø glassovnene, men synes jeg betaler for mye for funksjonalitet jeg ikke skal bruke. Et annet moment er jo at en eventuell elektronisk termostat må huske instilling ved strømbrudd. tenker å sette en eventuelt innebygd termostat et par grader over maks temp fra styringa. Noen tips på hva som ser bra ut og ikke har mye fancy funksjonalitet /f Endret 12. november 2016 av Blouberg Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Hva med mill sine ? De i glass ser ganske bra ut synes jeg. De har riktig nok dag/natt www.elkjop.no/search?SearchTerm=mill+panel&search=&searchResultTab= Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Abax har noen, jeg har en abax med elektronisk termostat som jeg styrer med hjemmeautomasjon. Den står på full spiker og husket innstillingene etter å vært strømløs hele sommeren. Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Abax har noen, jeg har en abax med elektronisk termostat som jeg styrer med hjemmeautomasjon. Den står på full spiker og husket innstillingene etter å vært strømløs hele sommeren. Er der Adax Neo du bruke? Ser jo ganske bra ut. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Stemmer, ser fin ut på veggen... Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Hva med mill sine ? De i glass ser ganske bra ut synes jeg. De har riktig nok dag/natt www.elkjop.no/search?SearchTerm=mill+panel&search=&searchResultTab= Endte opp med Mill Glassover, den ser bra ut, rimelig kald front og husker innstillingene selv når den er strømløs. Satte opp en enkel boks med aktuator koblet mot smarthuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå