Blanko Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hey! Fikk min samsung e700 i dag! Den er bare tett fet lizm! Har fomla mye med kameraet og funnet ut at bildene blir jo sinnsykt fete! Nå vil jeg svært gjerne greie å få overført de til pc'n, men lurer på om det MÅ gjøres via kabel, eller om det er mulig å overføre de via infrarød? (har ikke internett på pc'n min hjemme...) Og forresten, kan man sende bilder via infrarø fra e700 til en annen infrarød tlf?? Mulig det står noe om dette på forumet allerede - har lett litt, men fant ikke no - har egentlig ikke så god tid til å sjekke Hadde vært flott om noen kunne svart meg på dette! Og for dere som vurderer en e700 - LØP OG KJØP! den er konge Lenke til kommentar
erihorn Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kan ikke sende bilder med infrarød, men kan sende de som mail via MMS.. Funker fett det. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) kan man vel! søk her på forumet du! les på neste side her: "e700 og datakabel" Endret 29. november 2003 av jmmk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå