Gå til innhold

Mulig å betale kredittkortgjeld i ett jafs istedenfor månedlige avdrag?

André90

Anbefalte innlegg

Jeg selv er ansvarlig i å betale alle regninger i tide heldigvis, men andre mennesker som jeg vet har mye problemer med dette, og ender opp med å betale 50% ekstra til kredittselskapet.

Kjæresten min er et eksempel. Hun har opparbeidet seg mye gjeld, og fordi hun ikke hadde en inntekt i 2015 nå er hun redd for å sette det hele i orden. Jeg tror ikke det er mer enn 50k kr, men det er fortsatt et problem. De kreditors har tilbudt for henne å betale månedlige avgifter, men jeg lurer på om vi kunne betale den opp foran for en mindre avgift.

PS! Vi leve komfortabelt og disse regningene ikke forårsaker oss noen problemer, er jeg nysgjerrig på om vi kunne få noen store spillerom og komme i forkant av denne saken.

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan normalt ikke utsette betalingen en periode også betale alt samtidig. Da fortsetter uansett rentene å løpe = dyrt.

Men du kan jo selvfølgelig betale mer enn minstebeløpet slik at nedbetalingstiden blir kortere og dermed blir det mindre utgifter til renter. Har du 50k så kan du selvsagt betale ned alt samtidig også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...