Fotoskrulla Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Sommerminner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Det var tider det.... Fint og ha litt slike minner, nå når høsten har festet grepet. Kreativt så det holder, dette her. Du har tydeligvis ikke mistet lekelysten, heldigvis:-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Det var tider det.... Fint og ha litt slike minner, nå når høsten har festet grepet. Kreativt så det holder, dette her. Du har tydeligvis ikke mistet lekelysten, heldigvis:-) Takk skal du ha! Jeg har veldig mange fine minner fra denne sommeren Leken får jeg håpe jeg forblir til jeg dør Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Fritt valg her - abstrakt eller figurativt. Jeg vandrer litt fram og tilbake mellom begge kategorier. Jeg ville kutta vekk rekka langs nedre bildekant til venstre. men pass på så du ikke får tilsvarende til høyre isteden. Roar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Ja, så du har også begynt å eksperimentere? flott bilde.? 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Ett stilig og drømmeaktig bilde. Interessant med denne "dobbeleksponeringen". Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Flotte farger og teksturer. :-) Mye sommer klemt inn i ett bilde! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Fritt valg her - abstrakt eller figurativt. Jeg vandrer litt fram og tilbake mellom begge kategorier. Jeg ville kutta vekk rekka langs nedre bildekant til venstre. men pass på så du ikke får tilsvarende til høyre isteden. Roar Fakern altså! Du så det du, jeg så det selv også men gadd ikke gjøre noe mer med bildet Takk for at du er her og passer på Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Ja, så du har også begynt å eksperimentere? flott bilde. Ja, av og til må man leke seg litt også, takk for kommentaren! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Ett stilig og drømmeaktig bilde. Interessant med denne "dobbeleksponeringen". Mvh. Rolf Det er det å finne to bilder som passer sammen da, det er ikke så lett. Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Flotte farger og teksturer. :-) Mye sommer klemt inn i ett bilde! Takk så mye! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Kreativ dobbeleksponering som viser sommeren i et nøtteskall . Ser ut som tistel og kjølvannet fra en båt ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Hei, Helene. For enkelte er det ikke langt fra tanke til handling, og dette ble jo et både spennende og litt drømmeaktig bilde ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 JA, det blir lett et spesiell stemning, drømmaktig og veldig sommerlig bilde. Kneppen har nok rett i beskjæringsforslaget sitt. Mvh FredriK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg