Ljóseind Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Hjemme i Norge trengte jeg som regel 7-8 timers søvn for å komme meg opp om morgenen. Hadde ikke engang evnen til å sove mer enn 8 timer, for da sperret bare øynene seg opp på vidt gap om jeg prøvde å lukke dem og slappe av mer. Nå bor jeg i Japan, og det er dager jeg knapt greier å åpne øynene etter 10 timers søvn. Ganske frustrerende å være ferdig med frokost klokka 12:30 fordi man ikke kommer seg opp. Både spisevaner og treningsvaner er endret ganske mye siden jeg kom hit. Trener ingenting, da jeg ikke har tid. Og trenger derav en god del mindre mat. Spiser sånn at jeg blir mett, og tror ikke vekta mi har endret seg, men jeg har lengre perioder hvor jeg går sulten (kun 3-4 måltider om dagen). Har tenkt på om det kan ha noe med vitaminmangel, men vet ikke hva det eventuelt skulle være. Har noen hatt liknende erfaringer eller noen ideer? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Høres ut som vitaminmangel. Har hatt det slik jeg også dog ikke i Japan. Bare prøv å finn noe kosttilskudd og værtfall prøv å få inn en liten gåtur inn i dag rutinen. Det tror jeg vil hjelpe 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Kan jo ha noe med tidsone forskjellen også Spørs hvor lenge du har vært der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå