Gå til innhold

Årets Bruker 2016

Larzen_91

62 stemmer

1. 1. Hvem av de nominerte får din stemme?

• FTR FRIHET
      2
    • Harald Staff
      2
    • Moskus
      2
    • Agentspoon
      0
    • krikkert
      18
    • Herr Brun
      8
    • Simen1
      2
    • Benbjo
      0
    • Aiven
      4
    • LarZen
      1
    • Bytex
      1
    • Schreiber
      0
    • SlikGårNoDagan
      0
    • dag1234
      3
    • BuffyAnneSummers
      4
    • Jokingnutria
      0
    • L4r5
      1
    • Delvis
      0
    • Muggkaare
      0
    • Larzen_91
      3
    • OhEasy
      4
    • Kyrre S.
      2
    • henrikrox
      1
    • Sheasy
      1
    • Løgn
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig hyggelig å bli nominert, og se at det blir satt pris på når man forsøker å hjelpe litt til. Og om jeg skulle nominert noen selv ser jeg de fleste jeg kommer på i farta allerede er på listen.

Men jeg har altså egentlig ikke noe ønske om å bli "rangert" opp mot noen av disse. Mitt ego er alt for skrøpelig til å takle både "seier" og "tap". :p

Så om det er mulig, trekker jeg herved mitt kandidatur. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva med dem som ønsker en klapp på sulderen og ikke får det!! Det har jeg ønsket helt siden jeg ble medlem her inne siden 2008.

Dette er kun mine ord om denne tråden:

Jeg føler at denne tråden er uretferdig behandlet. Alle fortjner en klapp på skulderen en eller en anen gang. Og igjen hva med de som ikke ønsker å bli "rangert" opp på en slik liste?

Ikke vondt ment: Denne tråden burde ikke ha blidt laget.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Veldig hyggelig å bli nominert, og se at det blir satt pris på når man forsøker å hjelpe litt til. Og om jeg skulle nominert noen selv ser jeg de fleste jeg kommer på i farta allerede er på listen.

Men jeg har altså egentlig ikke noe ønske om å bli "rangert" opp mot noen av disse. Mitt ego er alt for skrøpelig til å takle både "seier" og "tap". :p

Er så enig med deg der. Altids hyggelig å bli nominert og satt pris på, det er det. Men det er ikke altid det er så koselig å bli "rangert" opp.

Blir ikke det på samme måte å sett folk i bås!! Nå kan det være mulig at jeg var litt sjapp med ordene. :hmm:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Hva med dem som ønsker en klapp på sulderen og ikke får det!! Det har jeg ønsket helt siden jeg ble medlem her inne siden 2008.

Dette er kun mine ord om denne tråden:

Jeg føler at denne tråden er uretferdig behandlet. Alle fortjner en klapp på skulderen en eller en anen gang. Og igjen hva med de som ikke ønsker å bli "rangert" opp på en slik liste?

Ikke vondt ment: Denne tråden burde ikke ha blidt laget.

Det kan du jo godt si. Men som det også står så er jo dette en uhøytidelig greie. Det er ikke en hensikt om å sette folk i bås, men det er jo unektelig forskjell på folk helt naturlig. Om en bruker opptrer særlig hyggelig og dyktig så synes jeg det er på sin plass å gi ros for det. Men det betyr jo ikke at de andre som ikke "vinner" eller ikke har blitt nominert er rasshøl.

Tolk det heller som at den som måtte gå av med flest stemmer er den som får beskjed om at "hei, du er en trivelig og/eller dyktig person på forumet". Og som du ser tidligere i tråden så er det helt greit om folk ikke har hatt lyst til å være med på opplegget, det er ikke tvang.

Lenke til kommentar

Er så enig med deg der. Altids hyggelig å bli nominert og satt pris på, det er det. Men det er ikke altid det er så koselig å bli "rangert" opp.

Blir ikke det på samme måte å sett folk i bås!! Nå kan det være mulig at jeg var litt sjapp med ordene. :hmm:

Om man skal si noe om verden, er man desverre dømt til å oppvurdere noe og nedvurdere noe annet (da språket vårt er farget av hvem vi er og våre synspunkter, selv når vi forsøker å være "nøytrale"). Hva som er oppvurdering og nedvurderinger er i seg selv subjektivt. Jeg ble spurt om å bli nominert og syntes det var trivelig. At Krikkert later til å vinne synes jeg også er vel fortjent. Så hyggelig over hele linja for min del :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Da er avstemmingen ferdig, og jeg vil med glede kåre krikkert som vinner! Han fortjener ros for sine saklige og informative innlegg, samt at han bidrar på sin fritid med å gjøre forumet bedre som en stødig moderator. Hipp, hipp hurra for han!

Vil også takke alle som har vært med å nominert og stemt, og vil sende en beskjed til de andre nominerte (og de som ikke ble nominert) som bidrar til å gjøre forumet til en flott plass å oppholde seg på. Ønsker alle et riktig godt nytt år! :)

Endret av Larzen_91
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...