jjkoggan Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Diversity is our strength. Absolutely true. Utdyp gjerne hvorfor. Hva har det å gjøre med Trump? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Et markedsøkonomi fungerer ikke når det gjelder helse Hehe, du får fortsette å tro det da Vi andre vet at det fungerer. Nesten uansett hvordan du måler så har USA vestens minst effektive helsevesen, det er mengder av undersøkelser som viser dette. Grunnen er at systemet du påstår fungerer ikke gjør det (ihvertfall ikke godt). AtW 2 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Vi er helt enige der. USAs helsevesen er ekstremt lite effektivt. Ikke rart, når det er så mange reguleringer Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Hva har det å gjøre med Trump? Han er jo president for et land som nærmest tilber "diversity". Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Vi er helt enige der. USAs helsevesen er ekstremt lite effektivt. Ikke rart, når det er så mange reguleringer Og mindre reguleringer enn landene som har billigere og mer effektive helsevesener 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Hva har det å gjøre med Trump? Han er jo president for et land som nærmest tilber "diversity". Også et land med høye fjell og fine baseball spillere Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Han er jo president for et land som nærmest tilber "diversity". Også et land med høye fjell og fine baseball spillere Joda. Men det er ikke et utsagn som går igjen like mye som "diversity is our strength" der borte. Så hva er det som gjør "diversity" til en styrke igjen ? For min del ser det ut som USA sakte slites i stykker pga nettopp "diversity". Endret 27. mars 2017 av geita_ Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Han er jo president for et land som nærmest tilber "diversity". Også et land med høye fjell og fine baseball spillere Joda. Men det er ikke et utsagn som går igjen like mye som "diversity is our strength" der borte. Så hva er det som gjør "diversity" til en styrke igjen ? For min del ser det ut som USA sakte slites i stykker pga nettopp "diversity". Hva har det å gjøre med Trump Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Hva har det å gjøre med Trump Greit, du vil ikke / kan ikke svare så du får ha en fortsatt riktig fin dag videre. Akkurat som sist gang, hehe. Endret 27. mars 2017 av geita_ Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Hva har det å gjøre med Trump Greit, du vil ikke / kan ikke svare så du får ha en fortsatt riktig fin dag videre. Akkurat som sist gang, hehe. Vi kan diskutere baseball og football fordi de er særamerikanske, men har ingenting å gjøre med Trump? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 (endret) Etter fredagens helse-nederlag har det kommet frem at Trumps svigersønn, som nå er Trumps senior-rådgiver, og var sentral part i overgangskommiteen i nov-jan, hadde flere møter med russiske myndigheter via ambassadøren mange av dem har vært borti, og nå i tillegg sjefen i en russisk stats-støttet storbank (brukt av Putins Oligark-venner, og til finansiering av Sochi-OL) som er under sanksjoner, hvor Kushner og banken har forskjellig forklaring på hva møtet gjaldt og hvordan det kom i stand. I tillegg er fortsatt Nunes underlige adferd fortsatt et tema, og folk klør seg i hodet over selvmotsigende blame-game om hva som gikk galt med helse-dealen, og spesifikk promotering av et Fox-program hvor Paul Ryan klandres, etter at Trump sier han ikke klandrer Ryan... ennå. Trumps reaksjon på nyhetsdekningen de siste dagene: Kampanjemodus: (allerede debunked i fjor) ... han fortsetter i samme løpet. Det man vet når presidenten fyrer opp twittern sin sånn her, er at han har bæsja på leggen, er ukomfortabel med spørsmålene om hva som stinker, og ønsker å endre tema. Det funker ikke like bra lengre. Endret 28. mars 2017 av xRun 2 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 (endret) Joda. Men det er ikke et utsagn som går igjen like mye som "diversity is our strength" der borte. Så hva er det som gjør "diversity" til en styrke igjen ? For min del ser det ut som USA sakte slites i stykker pga nettopp "diversity". Jeg har aldri hørt noen si dette i det virkelige livet. Jeg bor her, btw. Drep natives, påstå det er ditt land, også satse sterkt MOT immigrasjon. Endret 28. mars 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Jeg har aldri hørt noen si dette i det virkelige livet. Jeg bor her, btw. https://www.youtube.com/watch?v=PbwuAaar-qU Om du bor der er det på tide å følge med på hva som blir sagt.. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Trump ble valgt som president, tror jeg unngår å høre på hva folk sier fremover.. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Vi som har bestått Economics 101 Hva er dette "Economics 101", og hvordan består man det? Grunnleggende økonomiske prinsipper som Katten ikke forstår om hvorfor det private helsemarkedet i usa er dobbelt så dyrt som andre vestlige land uten bedre resultater. https://www.google.com/amp/s/aneconomicsense.org/2014/01/27/the-economics-of-health-insurance-and-the-health-care-market-econ-101/amp/ Hvis du hadde noe som helst innsikt i USAs helsesektor ville du visst at den er alt annet enn et fritt marked Du svarte ikke på hva dette "Economics 101" er, og hvordan består man det. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Vi er helt enige der. USAs helsevesen er ekstremt lite effektivt. Ikke rart, når det er så mange reguleringer Ja, hvem trenger vel krav til sikkerhet og lignende? Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Jeg har aldri hørt noen si dette i det virkelige livet. Jeg bor her, btw. https://www.youtube.com/watch?v=PbwuAaar-qU Om du bor der er det på tide å følge med på hva som blir sagt.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Only 3% of babies... Nei, det stemmer ikke. Jeg orker ikke regne ut tallene for x antall etniske grupper i y antall land, og finner i farten ingen som har gjort det for meg. Men kjapt googlet får hvite i USA alene nesten så mange av verdens barn. Legg til Canada, Europa, Australia og hvite i andre verdensdeler. Merk så at fødselstallene i de andre store etniske gruppene (kinesere, indere) er lave også, og at det er en global trend, så er det bare et par arabiske og en håndfull afrikanske land som kan trekke opp den "fargede" prosentandelen. Geir Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Det er meg revnende likegyldig, for min del kunne prosenten falt ned til 0% uten at det hadde gjort meg ett døyt. Hvorfor er du opptatt av %fordelingen av hudfarge på babyer (i Sør-Afrika)? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg