Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

 

Dekningen av Trump har vært høyrevridd.

Han er betydelig mye mer inkompetent enn de mest objektive mediene får seg til å skrive.

 

Fox News, Breitbart og Russia Today er propagandakanaler, ikke nyheter

Hvis du kaller det Bret Baier og Chris Wallaces (Fox News journalister) drive med for propaganda må du inkludere også ABC,NBC,CBS, CNN og andre for propaganda Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er uskikket.

https://www.nrk.no/nyheter/ambassador_-_-trump-er-uskikket-1.14617661

Helt utrolig at han ikke har måttet gå av og ikke sitter i fengsel.

Det har jo NRK utbasunert i over 3 år så ingenting nytt fra den kanten.

 

https://www.vg.no/sport/fotball/i/LAabRp/rapinoe-tror-paa-massivt-trump-nei

"Men foran dagens finale mot Nederland går Megan Rapinoe (34) veldig langt i å antyde at ingen spillere kan komme til å takke ja til å møte USAs president."

Før de har vunnet finalen i kvinnefotball eller blitt invitert til det Hvite Hus har altså en av de mest profilerte spillerne gått ut og sier at ingen vil dra dit... og driver valgkamp mot Trump. Her er det bare å heie på Nederland..... for de som driver med denslags.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen en nyhet som gir god innsikt i at mannen har en alvorlig personlighetsforstyrrelse:

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/xPVoJG/oppsiktsvekkende-ambassadoer-notater-lekket-hudfletter-trump-administrasjonen

Jeg kommer heretter ikke til å kommentere de høyreekstremister her i forumet som uansett hvilke fakta som man legger frem sverger til sosiopaten, med mindre innleggene er nøye og saklige.

Det står blant annet: «Sett herfra tror vi virkelig ikke at denne administrasjonen vil bli vesentlig mer normal, mindre dysfunksjonell, mindre uforutsigbar, mindre fraksjonsdrevet, mindre diplomatisk klønete og uskikket, står det eksempelvis i et notat fra 2017.». Jeg mener at han er ganske så moderat i sine uttalelser. Dessverre er dette lekkede notater. Politikere både her og der burde legge diplomatiet til side og gå sammen om å fortelle sannheten. Da ville han være fullstendig forsvarsløs.

Endret av monitor
Lenke til kommentar

Det har jo NRK utbasunert i over 3 år så ingenting nytt fra den kanten.

 

https://www.vg.no/sport/fotball/i/LAabRp/rapinoe-tror-paa-massivt-trump-nei

"Men foran dagens finale mot Nederland går Megan Rapinoe (34) veldig langt i å antyde at ingen spillere kan komme til å takke ja til å møte USAs president."

Før de har vunnet finalen i kvinnefotball eller blitt invitert til det Hvite Hus har altså en av de mest profilerte spillerne gått ut og sier at ingen vil dra dit... og driver valgkamp mot Trump. Her er det bare å heie på Nederland..... for de som driver med denslags.

Ville du at datteren din blir «grabbed by the pussy» av Trump? Hadde jeg hørt en voksen nabo si noe slikt ville jeg varslet døtrene mine å ikke besøke naboen.

 

Ellers er det noe Trump burde forvente når han er stadig på personlig angrep av hans motstandere.

Endret av jjkoggan
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og nå som Epstein sannsynligvis kommer til å sone for å ha solgt unge jenter for voldtekt minnes jeg denne saken om Trump:

 

https://www.politico.com/story/2016/11/donald-trump-rape-accuser-lawsuits-230647

 

...

 

Anklagen har blitt betydelig mye mer troverdig, uten at det betyr noe, da Trump bare trenger å true folk til taushet, og slapp unna med det for tusende gang.

Lenke til kommentar

Ville du at datteren din blir «grabbed by the pussy» av Trump? Hadde jeg hørt en voksen nabo si noe slikt ville jeg varslet døtrene mine å ikke besøke naboen.

 

Ellers er det noe Trump burde forvente når han er stadig på personlig angrep av hans motstandere.

Update på kampen:

USA's kvinnelag vant mot Nederland og dermed VM, har kun tapt 1 av sine 45 siste kamper.

Megan Rapinoe og Rose Lavelle scoret USA's to mål, Nederland fikk ikke inn noen.

 

Rapinoe fikk kjeft av Trump for flere uker siden da hun ikke ville akseptere invitasjon til WH dersom de vant, og det gjorde de i dag. Hun er lesbisk, Trumps politikk på LGBTQ-området er kjent, og upopulær blant Rapinoe og hennes lagkamerater.

 

Edit: Lavelle og Rapinoe scoret.

 

Megan Rapinoe, Rose Lavelle lead U.S. women to 2019 World Cup championship in France

https://eu.usatoday.com/story/sports/soccer/worldcup/2019/07/07/world-cup-usa-megan-rapinoe-rose-lavelle-lead-win-over-netherlands/1668575001/

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Update på kampen:

USA's kvinnelag vant mot Nederland og dermed VM, har kun tapt 1 av sine 45 siste kamper.

Megan Rapinoe og Alex Morgan scoret USA's to mål, Nederland fikk ikke inn noen.

 

Rapinoe fikk kjeft av Trump for flere uker siden da hun ikke ville akseptere invitasjon til WH dersom de vant, og det gjorde de i dag. Hun er lesbisk, Trumps politikk på LGBTQ-området er kjent, og upopulær blant Rapinoe og hennes lagkamerater.

Videre så kjemper kvinnelaget for like lønninger som herrelandslaget, særlig når de dominerer VM og herrelandslaget har nådd kvartfinalet bare en gang

 

Det blir intersannt å se hvordan de provoserer Trump nå

 

Du tar litt feil- det var Rapinoe og Lavelle som scoret målene, ikke Morgan. Jeg kjenner Lavelle personlig,

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Stemmer, my bad.

 

Meget billig og omdiskutert straffe.. Her er det igjen penger som rår. Neppe tilfeldig med spansk dommer og et VAR som pleaser forbundet når de kan....nasjonale forbund i flere land, blant annet Nederland vil likestille lønninger i toppdivisjonen. Australia vurderer å saksøke det gjennomkorrupte FIFA, når damene får ialt 30 mill.mens gutta fikk 400 mill, i et VM.

Mer interessant: milliardær Epstein har da endelig blitt pågrepet for sine mange overgrep mot barn, trafficking og sekslaveri. Han er en venn av både Trump, prins Edvard og Clinton...Alle 4 med svin på skogen på det område.

https://www.dagbladet.no/nyheter/trump-venn-pagrepet-for-menneskehandel/71377450

Tror ikke Trump krever dødsstraff for ham akkurat.

Endret av monitor
Lenke til kommentar

https://www.vg.no/sport/fotball/i/LAabRp/rapinoe-tror-paa-massivt-trump-nei

"Men foran dagens finale mot Nederland går Megan Rapinoe (34) veldig langt i å antyde at ingen spillere kan komme til å takke ja til å møte USAs president."

Før de har vunnet finalen i kvinnefotball eller blitt invitert til det Hvite Hus har altså en av de mest profilerte spillerne gått ut og sier at ingen vil dra dit... og driver valgkamp mot Trump. Her er det bare å heie på Nederland..... for de som driver med denslags.

Nok en latterlig bruk av kildemateriale fra din side. Hvorfor tok du ikke med det som stod rett under?

 

Under den siste pressekonferansen ble Rapinoe spurt om hun visste hvor mange spillere fra det ekstremt populære landslaget som eventuelt vil stille opp i Det hvite hus.

 

Hun får et direkte spørsmål og gir et ærlig svar. Selv om det er helt vanlig å juge til pressen i DT land, så er det fremdeles ikke noe unormalt/galt med å være ærlig. Det kan hende at de som blindt følger presidenten og Fox News har glemt det..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

beklager..dommeren var fransk mens 2 av fire i VAR (som ville ha straffe) var spanske.

Straffen var fortsatt billig og omdiskutert.

USA var dog best, har størst budsjet, og er det mest arrogante laget i dette VM...Så sutrer de på hva de norske jentene gjorde for 25 år siden..som om den dumheten de begikk den gangen kan forsvare amerikanernes arroganse..

Nå er jo ikke amerikanere kjent for å være ydmyke, men å ta frem noe som skjedde for 25 Pr siden som en slags unnskyldning. I pressekonferansen før kampen mot England så sa en av de hvem er det egentlig vi skal spille mot?

Sitter sikkert i DNA- et....

Lenke til kommentar

Dagens viktigste hendelse er dog denne ( sitert fra Dagbladet)

Jeffrey Epstein

Trump-venn pågrepet for menneskehandel

Den amerikanske milliardæren og finansmannen Jeffrey Epstein er pågrepet i New York, siktet for menneskehandel og seksuell utnytting.

Lenke til kommentar

Ville du at datteren din blir «grabbed by the pussy» av Trump? Hadde jeg hørt en voksen nabo si noe slikt ville jeg varslet døtrene mine å ikke besøke naboen.

Nei, og jeg ville heller ikke latt dem være alene med Bill Clinton. Slikt gjør dem til dårligere forbilder, men det er ikke alltid det som er det viktigste for jobben de skal gjøre.

 

Hvem passer best som statsleder?

1: En som tror på healing og astrologi, har flere elskerinner, kjederøyker og drikker store mengder alkohol hver dag? Gjorde ikke militærtjeneste.

2: En som ikke står opp før på ettermiddagen, har brukt mye opium, røyker og drikker masse.

3: En vegetarianer som ikke røyker, som bare en sjelden gang tar en øl og som holder seg til én kvinne. Er dekorert krigshelt.

 

Sier du "3" så velger du Hitler over Roosevelt og Churchill.

 

Trumps politikk på LGBTQ-området er kjent, og upopulær blant Rapinoe og hennes lagkamerater.

Ja, legalisering av homofili over hele verden er jo noe som må stoppes.

https://www.nbcnews.com/politics/national-security/trump-administration-launches-global-effort-end-criminalization-homosexuality-n973081

 

Gessen-Religious-Freedom-Laws.jpg

Lenke til kommentar

Nei, og jeg ville heller ikke latt dem være alene med Bill Clinton. Slikt gjør dem til dårligere forbilder, men det er ikke alltid det som er det viktigste for jobben de skal gjøre.

 

Hvem passer best som statsleder?

1: En som tror på healing og astrologi, har flere elskerinner, kjederøyker og drikker store mengder alkohol hver dag? Gjorde ikke militærtjeneste.

2: En som ikke står opp før på ettermiddagen, har brukt mye opium, røyker og drikker masse.

3: En vegetarianer som ikke røyker, som bare en sjelden gang tar en øl og som holder seg til én kvinne. Er dekorert krigshelt.

 

Sier du "3" så velger du Hitler over Roosevelt og Churchill.

 

Vi snakket ikke om lederskap, vi snakket om grunnen til at Rapinoe ikke ville treffe Trump på det hvite hus. Hvis jeg var Rapinoe ville jeg helst unngå en som skryter på hvordan de begår seksuelle overgrep. Såvidt jeg vet er utroskap mellom frivillige ikke så farlig som seksuelle overgrep Endret av jjkoggan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi snakket ikke om lederskap, vi snakket om grunnen til at Rapinoe ikke ville treffe Trump på det hvite hus. Hvis jeg var Rapinoe ville jeg helst unngå en som skryter på hvordan de begår seksuelle overgrep. Såvidt jeg vet er utroskap mellom frivillige ikke så farlig som seksuelle overgrep

Så lederskapet til Roosevelt og Churchill er greit, men du ville heller hilst på Hitler?

Lenke til kommentar

Vi snakket ikke om lederskap, vi snakket om grunnen til at Rapinoe ikke ville treffe Trump på det hvite hus. Hvis jeg var Rapinoe ville jeg helst unngå en som skryter på hvordan de begår seksuelle overgrep. Såvidt jeg vet er utroskap mellom frivillige ikke så farlig som seksuelle overgrep

Har han skrytt av overgrep?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...