Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Og for de som ønsker gi Demokratene makt kan se hva som skjer i Portland hvor en Demokratisk ordfører ber politiet holde seg unna grupper med terrorister som angriper folk i byen bare fordi terroristene politisk er langt til venstre.

Hvor lite nøytral og reflektert går det an å bli robert?

Du har funnet en demokrat, som sikkert er en dust, og så generaliserer du over alle demokrater ut i fra ham?

Stiller han til valg som president?

Hvorfor mener du han er representativ for alle demokratiske presidenter?

Kan jeg velge en tilfeldig republikaner og si at han er representativ for alle republikanere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir feil å si at Robert lyver. For Omar sier at :

"And we’ve sort of set the stage for where we’re arriving today,”

Det er nærme nok til at en ikke kan snakke om løgn.

Løgnen er at hun "gir USA og spesielt Trump skylden for at sosialisme har feilet også i Venszuela".

Lenke til kommentar

Det er vel ingen i sin beste alder som har penger nok..

Berne Sanders har ikke mye penger. Det vil si, han fikk mye penger på grunn av at ekstremt mange vanlige folk donerte litt penger hver til kandidaturet hans. Og så har han over en million frivillige som jobber for kampanjen hans...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Neste runde for de demokratiske kandidatene er 30/31 juli. Man har da samme regler som første runde så det blir antagelig 20 kandidater enda en gang om ingen gir seg. Først i september vil man skjerpe kravet til 2% støtte og da vil man fått 9 kandidater igjen med samme målinger som nå.

https://en.wikipedia.org/wiki/2020_Democratic_Party_presidential_debates_and_forums

sk070119dapr.jpg?resize=600x600

Denne tegningen er løgnaktig.

M4A vil medføre økte statlige skatter for middelklassen, men samtidig vil de private skattene som de må betale for privat helseforsikring forsvinne. I tillegg får de bedre dekning og tilbudet blir gratis ved behandlingstidspunktet. Så totalt sett sparer middelklassen mye i skatt på dette.

Åpne grenser? Det er ikke noe forslag om åpne grenser.

Hva er alternativet til helsetjenester for ulovlige innvandrere? Å la dem dø?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Han lyver som vanlig også, ANTIFA er ikke terrorister. Og de angriper ikke folk i byen, de demonstrerte mot facister og nazi svin og da blir det ofte voldsomt.

Var denne homofile journalisten med vietnamesisk opprinnelse en "facist og nazi svin"

5374264_070119-kgo-andy-ngo-injuries-cou

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor lite nøytral og reflektert går det an å bli robert?

Du har funnet en demokrat, som sikkert er en dust, og så generaliserer du over alle demokrater ut i fra ham?

Man så selv at en demokratisk presidentkandidat sa at menn skulle ha rett til abort, og 9 andre spresidentkandidater stod bare og nikket. Og uttalige i tråden prøver så på fantasifulle bortforklaringer og personangrep for meg fordi jeg sa sannheten.

Han lyver som vanlig også, ANTIFA er ikke terrorister. Og de angriper ikke folk i byen, de demonstrerte mot facister og nazi svin og da blir det ofte voldsomt.

Terrorism: the unlawful use of violence and intimidation, especially against civilians, in the pursuit of political aims."

Så Antifa er per definisjon en terroristgruppe.

Slike "facister og nazi svin" synes du altså at det er greit at disse terroristene truer og angriper:

Og som man ser på videoen har politiet fått beskjed om å holde seg unna.

Lenke til kommentar

Jeg vil også minne om at høyreekstreme i Portland hadde avtale med det lokale politiet for å beskytte seg mot arrestasjon, samtidig som at politiet unnlot å arrestere voldsdømte som har brutt betingelsene for sine tidlige løslatelser blant de høyreekstreme:
https://www.theguardian.com/world/2019/feb/15/joey-gibson-portland-police-relationship-cooperation-text-messages

Politiet i området hadde altså latt fascister som hadde drept fire mennesker på det tidspunktet operere helt fritt, hevet dem over loven -- som også ytterste høyre har hevet Trump over loven -- mens politiet også koordinerte med fascistene for å unngå å patruljere områder de utøver vold.

Planlagt vold og barnslig overdrevne trusler om å drepe anti-fascister, som ikke umiddelbart kan tas alvorlig som drapstrusler, men dog urovekkende med tanke på volden og drapene allerede utført av høyreekstreme i området:
5ce4b8812400008e0e7f1aee.png
https://www.huffpost.com/entry/proud-boys-chat-logs-premeditate-rally-violence-in-leaked-chats_n_5ce1e231e4b00e035b928683?fzb

...

De planlegger i typisk høyreekstrem stil å regne all motgang som vold, og så selv utøve vold med våpen:

5ce552702100005f0a80a4b6.png

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Noe i den dur ja, men for litt et litt mer presist svar anbefaler jeg denne tråden: 

https://twitter.com/miniver/status/1145439245030400001

Som vanlig klarer du ikke formulere noe selv, prøver du si at det er greit å fysisk angripe ham fordi han er konservativ bør du prøve å samle nok mot til å si det direkte.

Det er viktig å forstå at for disse terroristene er absolutt alle hvite heteroseksuelle menn som stemte eller som de mistenker for å ha stemt på Trump rasister/fascister/nazi/KK/alt-right. Homofile, kvinner og fargede som sympatiserer med noe av politikken til Trump er for dem langt verre, de er "svikere mot sin egen stand" og terroristene er langt mer agressive ovenfor disse.

Og det er på ingen måte bare disse terroristene som tenker slikt. At homofile, kvinner eller mørkhudede er konservative, de trenger ikke engang støtte Trump, så blir det i seg selv raskt sett på som "hatprat" og provokasjon på sosiale medier og sensurert der. Er det virkelig noen som tror at man kan ha et rettferdig presidentvalg under slike forhold?

Lenke til kommentar

Jeg vil også minne om at høyreekstreme i Portland hadde avtale med det lokale politiet for å beskytte seg mot arrestasjon, samtidig som at politiet unnlot å arrestere voldsdømte som har brutt betingelsene for sine tidlige løslatelser blant de høyreekstreme:

https://www.theguardian.com/world/2019/feb/15/joey-gibson-portland-police-relationship-cooperation-text-messages

Politiet i området hadde altså latt fascister som hadde drept fire mennesker på det tidspunktet operere helt fritt, hevet dem over loven

Nei, artikkelen viser bare at han ga informasjon til disse gruppene for å unngå at de skulle få åpne og voldelige konfrontasjoner med Antifa.

Lenke til kommentar

Man så selv at en demokratisk presidentkandidat sa at menn skulle ha rett til abort, og 9 andre spresidentkandidater stod bare og nikket. Og uttalige i tråden prøver så på fantasifulle bortforklaringer og personangrep for meg fordi jeg sa sannheten.

Litt nysgjerrig nå: Hvor mange har som meg sett(!) videoen robertass postet og syns denne beskrivelsen er helt på jordet. Upvote for ja.

(De som mener robertmann har et poeng kan upvote opprinnelig innlegg.)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jason Wilson som har skrevet det søppelet der er en kjent Antifa sympatisør om ikke aktiv medlem. Bare se hva han klarte å skrive om angrepet på Andy Ngo https://www.theguardian.com/us-news/2019/jun/30/portland-police-cement-milkshake-leftwing-rightwing-protests

" Portland police claimed without offering evidence that some milkshake cups had been filled with quick-drying cement."

Neida.. bare å sjekke klærne og trynet til Andy som var dekket med denne dritten. Og han får altså lov til å skrive i en "seriøs" avis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt nysgjerrig nå: Hvor mange har som meg sett(!) videoen robertass postet og syns denne beskrivelsen er helt på jordet. Upvote for ja.

(De som mener robertmann har et poeng kan upvote opprinnelig innlegg.)

På spørsmål om abort sa kandidaten "a women.... or let's also not forget someone in the trans community, a trans female"..."I absolutely would cover the right to have an abortion".

Så dette er en avstemming over de som setter det de tror er politisk korrekthet over fakta. Og "avstemmingen" demonstrerer bare hvor mange som følger denne tråden som har problemer med å forholde seg til virkeligheten.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke sett ene eneste forklaring på hva han sa, eller hva han "egentlig" mente å si som gir noen mening så hvordan kan jeg være uærlig for ikke å ha forstått noe som ingen andre har forstått?

Du mener biologiske menn kan bli gravide?

Her leter du etter halvstrå. Om det var det han mente så burde han har utrykket seg helt forskjellig. Om han sier at biologiske menn skal ha rett til abort når han ønsker si at biologiske kvinner som avviker fra normen bør bli møtt med åpenhet av helsevesenet så formulerer han seg dårligere enn Trump.

Du misforstår med vilje. Det er typisk å minne folk at undertrykte grupper også har de samme rettighetene, særlig når konservative prøver å ta bort disse rettigheter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jason Wilson som har skrevet det søppelet der er en kjent Antifa sympatisør om ikke aktiv medlem. Bare se hva han klarte å skrive om angrepet på Andy Ngo https://www.theguardian.com/us-news/2019/jun/30/portland-police-cement-milkshake-leftwing-rightwing-protests

" Portland police claimed without offering evidence that some milkshake cups had been filled with quick-drying cement."[/size]

Neida.. bare å sjekke klærne og trynet til Andy som var dekket med denne dritten. Og han får altså lov til å skrive i en "seriøs" avis.[/size]

Nå har alle seriøse medier som skrev om hurtigtørkende sement trukket det tilbake, fordi det var løgn postet av Alt-Right-kilder.

Det var drikkbar vegansk milkshake.

Andy Ngo har utført tre falske angrep på seg selv tidligere -- inkludert å helle milkshake på seg selv samme dag, bilder som han senere slettet fra Twitter.

I tillegg vet vi at Portland Proud Boys har hatt konkrete planer om å infiltrere antifa under marsjer, her uttalelser fra i fjor:

“We’re gonna have several people who are gonna be dressed up in black bloc [clothing] and they’re gonna be all amongst their crowd, all through antifa,” Gibson said. “I think it’s time we use the masks against antifa. They don’t know who’s who, they don’t know what is going on. So we’re gonna have tons of people within antifa who are gonna start with them, who are gonna march with them back to us, and not only are they going to be causing havoc for antifa.”[/size]

https://www.thedailybeast.com/right-wing-groups-with-guns-plan-to-impersonate-and-infiltrate-antifa

...

Jeg merker meg også at det reageres på at en blogger som hjelper høyreekstremister med å doxe og komme med drapstrusler mot uskyldige mennesker blir slått, mens vi ikke har hørt noenting om de fire drapene og utallige knivstikkingene høyreekstreme i Portland har utført de siste par årene, fordi det er helt normalt og noe vi forventer av ytterste høyre..?

Merk også at det ikke er mulig for journalister å være i nærheten av høyreekstremistene; De må være godt inne på anti-fascistisk territorium for å være trygge.

---

Det var én person som slo og senere sparket Andy Ngo, og en annen som var fysisk involvert, som stjal kamerautstyr.

Begge kvinner på 160-170, den ene litt lubben, med "police gloves" / "tactical gloves" -- som ikke er politihansker, men noe dritt solgt på ebay/amazon et cetera, fra kina, under de nevnene.

Farge meg svært usikker på hva fakta i denne saken er, frem til den er totalt utredet.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du mener biologiske menn kan bli gravide?

Nei, det er selvsagt tull, i likhet med alle fortolkninger og bortforklaringer av det han sa som folk har klart komme opp med så langt.

Du misforstår med vilje. Det er typisk å minne folk at undertrykte grupper også har de samme rettighetene, særlig når konservative prøver å ta bort disse rettigheter

Ingen har klart komme opp med en rasjonell forklaring av hva som ble sagt i debatten og så er det jeg som misforstår? :nei:

Det er greit at du minner om at "undertrykte grupper" har samme rettigheter, og jeg kan da minne seg om at du der klarte argumentere mot den siste bortforklaringen som du kom med.

Og her er 2 damer som er fra den undertrykte gruppen "kvinner/homofile/fargede som støtter Trump". De rasistiske undertykkerne på venstresiden fikk dem sensurert på sosiale medier da de mener at kvinner/homofile/fargede ikke skal ha noen rett til å tenke selv. You go girls!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...