Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Dersom en president går av, frivillig eller ufrivillig, før perioden er over, så fungerer det altså ikke slik at det er motkandidaten fra forrige valg som tar over som president...

Det var et spørsmål. Hvem mener du skal overta? Hvilken kandidat ville vært mer blant de som er pro Amerika?

Det er ikke et spørsmål om 'mener'. Hvem som overtar er klart. Om du trenger et hint så kan du google 'vice-president'.

Pence stiller seg 100% bak Trump. Han ville ikke fått til noe mer. Trump er ingen diktator, han kan ikke lastes for at han ikke får gjennomført alt han gikk til valg på.

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Og det er mye av problemet. Selv fryktelige Hillary Clinton ville gjort en bedre jobb en enn dette.

Og det sier enormt mye. Vi snakker kvinnen som ville blitt USAs skamplett - og Trump klarer å overgå henne. Hvordan i alle dager kan noen forsvare dette?

Trump gjør fortsatt en bedre jobb enn Obama. 

Lenke til kommentar

Pence stiller seg 100% bak Trump. Han ville ikke fått til noe mer. Trump er ingen diktator, han kan ikke lastes for at han ikke får gjennomført alt han gikk til valg på.

Hva har dette med saken å gjøre?

Spørsmålet du synes å være forvirret over har et klart svar. Du spør, gjentatte ganger, om hvem som evt skal ta over for Trump. Svaret er klart og udiskutabelt. I den grad du fremdeles er forvirret - svaret er altså ingen mening eller et synspunkt. Det er fasit.

Lenke til kommentar

Nei. Og det er mye av problemet. Selv fryktelige Hillary Clinton ville gjort en bedre jobb en enn dette.

Og det sier enormt mye. Vi snakker kvinnen som ville blitt USAs skamplett - og Trump klarer å overgå henne. Hvordan i alle dager kan noen forsvare dette?

Obama kom seg gjennom sine første 100 dager, og sine første 8 år for den del, uten å kontinuerlige gjøre seg selv og USA til latter.

Så.... nei.

Alvorlig talt - skammer du deg ikke over å støtte denne klovnen og bajasen?

Endret av Zork
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror du må sette deg inn i hvordan det amerikanske valgsystemet fungerer. USA har electoral college, slik at hele folket skal bli hørt. Folket består ikke kun av liberals i byene.

Ummm..Nei? Flertallet av amerikanere stemte faktisk for at "Killary"(slik dere "pizzagate-konspi-gærningende omtaler henne) skulle bli president. USA har aldri ønsket en klovn som president slik som Donald. Han er rett og slett en "fake president" :lol: Og han oppfører seg deretter :)
Lenke til kommentar

Obama kom seg gjennom sine første 100 dager, og sine første 8 år for den del, uten å kontinuerlige gjøre seg selv og USA til latter.

Det gjorde han ikke, nei. Obama var udugelig, og faktisk verre enn det. Du røper din bias. Det er tydelig at du ser verden gjennom røde linser ;)

Det er fasit.

Ja, så hvorfor skal han gå av? Hvorfor skal Pence bli president når han stiller seg 100% bak Trump? 

Endret av VR-katten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ummm...."VR-Katten" ...bra forsøk :) men nå bør "skammekroken" være særdeles attraktiv for deg? Resten av Trump-Troll-gjengen har skjønt tegninga , men du holder fortsatt stand :) Bra! Kjør på!
Lenke til kommentar

Ja, så hvorfor skal han gå av? Hvorfor skal Pence bli president når han stiller seg 100% bak Trump? 

Alt jeg forsøker å gjøre er å oppklare din forvirring. Om Trump går av, så blir Pence president. Alle disse andre eventyrene du forsøker å blande inn har ingen relevans. Det er en ren faktaopplysning jeg kommer med.

Din frykt for at Hillary skal bli president om Trump, frivillig eller ikke, avgår som president er altså helt grunnløs. Jeg ville vel tro det skulle gjøre deg glad fremfor å få deg til å kverulere videre?

Fantasiene dine om at Trump overgår Obama skal du få ha uten at jeg gidder påpeke selvfølgelighetene som vil motbevise det. Jeg ser ingen grunn til å vri om kniven i såret jeg skjønner må gjøre svært vondt for deg akkurat nå.

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Ingen tar dere SJWs seriøst lenger ;) Nok et tafatt forsøk på å ta Trump. Og som alle andre forsøk vil det backfire :)

Om Trump går av, så blir Pence president. 

Alle vet det. Spørsmålet er hvorfor du mener at Trump skal gå av når det ikke finnes bedre alternativer. Trump står 100% bak Trumps politikk. 

Men Trump vil uansett ikke gå av. Han var forberedt på motstand. 

Endret av VR-katten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spørsmålet er hvorfor du mener at Trump skal gå av når det ikke finnes bedre alternativer.

Nei. Det var ikke meg du svarte om hvorvidt Trump skal gå av eller ikke. Som jeg, gjentatte ganger har sagt, alt jeg har gjort er å berolige deg ved å opplyse om det som (for de fleste) burde være nokså selvfølgelig: Hillary blir ikke president uansett.

At du ellers synes at en bortskjemt pappagutt som aldri har gjort annet enn å veifte med pappas penger er verdig din nesegruse beundring har jeg egentlig liten lyst til å grave i. Den biten får du slite med selv.

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Godt forsøk ;) Trump er president. Venn deg til det. Og han er den mest populære presidenten på lenge blant siviliserte amerikanere. 22 millioner likes på Facebook sier sitt. Og se hvor mange han samler på sine rallies. Og det at han blir mislikt blant banditter som Antifa er bare et godt tegn. Hvis disse udyrene likte han så ville det vært et faretegn. 

Du kan klage og syte så mye du vil over Trump, men det eneste alternativet til Trump var Hillary. Hvis du foretrekker henne så har du full rett til det, men hvis du er motstander av Hillary så får du prise deg lykkelig over at det var Trump som vant. 

Endret av VR-katten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om vi gir deg credit for å ikke bare trolle VR - hva er det med pappagutten som tiltaler deg?

Trump arvet pappa og har tilbrakt resten av livet sitt som en bortskjemt liten gutt som har fått alt som han vil bare han (og pappas penger) har skreket høyt nok.

Hva er det ved dette som tiltaler deg? Jeg er åpen for at folk liker både den ene og andre politiske retningen, men... Trump...? Som hans mangfoldige republikanske motstandere kan vitne for - dette har lite med politisk tilhørighet å gjøre - han er en bortskjemt pappagutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hva er det med President Trump som tiltaler deg?

Synes ikke han er spesielt tiltalende, men han er ikke så forferdelig som venstresiden vil ha det til. 

Trump arvet pappa og har tilbrakt resten av livet sitt som en bortskjemt liten gutt som har fått alt som han vil bare han (og pappas penger) har skreket høyt nok.

Det du beskriver er den sosialistiske mentaliteten. Det er sosialistene som er vant til å skrike til de får det som de vil, i stedet for å jobbe for det. Trump har faktisk arbeidsmoral. Han kan mye om business og vet at man må jobbe for å få resultater, selv om han selvsagt har hatt fordel av familiebakgrunnen sin. 

Jeg er åpen for at folk liker både den ene og andre politiske retningen, men... Trump...?

Det er ikke så mye snakk om å like Trump. Det er mer snakk om å mislike Hillary. 

Du ville kanskje heller hatt en Che Guevara eller en Mao?

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Obama sørget for at millioner fikk health care. ACA eller obamacare er ikke perfekt, men om lovforslaget til Trump hadde blitt vedtatt, så ville 50 millioner kunne stå uten et helsetilbud i løpet av 2026. Hvordan kan det være bedre?

Trump vil fjerne og kutte ned på en rekke sosiale ordninger og helsetilbud for eldre, funksjonshemma og spesielle ordninger for syke kullgruve arbeidere. Hvordan kan det være bedre?

Hvis man har det utgangspunktet at en president bør gjøre de rike enda rikere og de fattiges hverdag enda vanskeligere, ja da gjør Trump en bedre jobb enn Obama, mye bedre.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Obama sørget for at millioner fikk health care.

;)

Det tar jeg som en bekreftelse på at det har gått opp et lys og at du er enig :-).

Det gjør du sikkert ;)

Kjempebra med dyre helsetjenester! Ikke så stødig på økonomi, du ;)

Endret av VR-katten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Obama sørget for at millioner fikk health care.

;)

Det tar jeg som en bekreftelse på at det har gått opp et lys og at du er enig :-).

Det gjør du sikkert ;)

Kjempebra med dyre helsetjenester! Ikke så stødig på økonomi, du ;)

Jeg gidder ikke sitte her å utveksle fornærmelser for det har ikke noe med debattering å gjøre, men med Obamacare så fikk 20 mill et helsetilbud. Med Trump sin politikk så ville 26 millioner kunne miste sitt helse tilbud, totalt ville ca. 50 millioner stå uten et helsetilbud. Nei, obamacare er ikke perfekt, men langt mye bedre enn "trumpcare". Om du er av den tro at et fritt marked vil gi et helsetilbud som er bedre enn det som er i dag, så finnes det ingen erfaring som tilsier det.

Kom gjerne med saklige motargumenter!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...