xRun Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Ingen har enda fortalt hvor i rapporten jeg kan finne bevis for konspirasjon med Russland eller bevis for andre lovbrudd fra Trump. Venter i spenning på dette, men skjønner at det antagelig ikke kommer. At Trump er Trump behøver man ikke lese rapporten for å finne ut av. Visste du at rapporten har en innholdsfortegnelse? Den har faktisk en index. Mueller kaller den "TABLE OF CONTENTS ". Du finner den på side 3 av Volum1, og på side 2 av Volum 2. Volum 2 omhandler obstruksjon og misbruk av stillingen. Hva med å ta en titt på rapporten, lese litt i den, så slipper du å gnåle på alle andre i tråden. Det er ikke som om jeg får dette minuttet refundert. 5 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 men i motsetning til andre som fortsatt tror på konspirasjonsteorier så innrømmer jeg når jeg tar feil. Yeah RIght! Whatabout Whataboutism? 5 ordbøker og ingen innrømmelser 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 At det ikke pekes på at Mueller tar ut tiltale er nok fordi det er en presedens for å ikke ta ut tiltale mot sittende presidenter. Etter han har gått av så tror jeg det blir en ny sak. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Hele denne tråden er jo bevis på det motsatte. Du blir jo vist gang på gang at russerne har vært innblandet i kampanjen til Trump, At Russland har ønsket og prøvd påvirke utfallet av valget er ikkeno nytt og jeg har heller aldri nektet for det. Husk at selv Norge har jo prøvd å påvirke utfallet. For de som enda ikke har fått dette med seg så kan jeg gjerne poste videoen hvor Kokkvold innrømmer dette enda en gang. At Trump har konspirert sammen med Russerne er derimot noe helt annet og noe ingen har klart vise til fra rapporten. 10 eksempler som kan tolkes som lovbrudd, som Mueller mener kongressen burde vurdere for impeachment. The president’s changing behavior toward Michael Cohen Lovbrudd? Må si at folk har livlig fantasi her. Vi får se om det faktisk kommer noen tiltaler ut av slike graverende overtramp. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 At Trump har konspirert sammen med Russerne er derimot noe helt annet og noe ingen har klart vise til fra rapporten. Lovbrudd? Må si at folk har livlig fantasi her. Vi får se om det faktisk kommer noen tiltaler ut av slike graverende overtramp. Men at han har hindret lovens gang er det ti tilfeller av. Dette bare ønsker du ikke å kommentere i noen større grad? Den listen som ble presentert over her er ikke utfyllende. Du må jo gå inn i rapporten og lese hva "changing beheaviour" faktisk betyr, som for eksempel å rette konkrete trusler mot Michael Cohen. Det er morsomt at du, av alle mennesker, tror du har bedre innsikt enn Robert Mueller i dette. 5 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 At Russland har ønsket og prøvd påvirke utfallet av valget er ikkeno nytt og jeg har heller aldri nektet for det. Husk at selv Norge har jo prøvd å påvirke utfallet. For de som enda ikke har fått dette med seg så kan jeg gjerne poste videoen hvor Kokkvold innrømmer dette enda en gang. At Trump har konspirert sammen med Russerne er derimot noe helt annet og noe ingen har klart vise til fra rapporten. Lovbrudd? Må si at folk har livlig fantasi her. Vi får se om det faktisk kommer noen tiltaler ut av slike graverende overtramp. Prøv litt objektivitet 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Prøv litt objektivitet Det utsnittet høres definitivt ut som Trump, men at det skal være noe lovbrudd inni dette kan jeg ikke se. Det er godt mulig at det er det, men Mueller kunne etter hva jeg har skjønt heller ikke konkludere med at dette var lovbrudd. Konspirasjon med Russland for å vinne valget var dette i alle fall ikke. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Siste: Kommentar fra senator Romney (R-UT) vedr. innholdet i Muellers rapport. 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Romney er en tølper, hadde han hatt et ærlig bein i kroppen hadde han tatt ledelsens blandt republikanere for å få Trump satt for riksrett. Det er mer enn nok beviser for dette nå, Trump er langt forbi Nixon allerede. Clinton, Bush og Obama ville vært kasta på hode ut for lenge siden. 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Trump forsøkte å kjøre en switcharoo. https://www.washingtonpost.com/lifestyle/style/mueller-report-suggests-the-fake-news-came-from-trump-not-the-news-media/2019/04/18/ca96e574-61f7-11e9-9412-daf3d2e67c6d_story.html?utm_term=.b4dedaac3730#click=https://t.co/4Elk1ryvyY 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 (endret) Er det i denne tråden du påstår du blir grovt angrepet og kalt de verste ting, Robert? Det eneste jeg leser er at du blir overkjørt med saklighet og logikk, til de grader. Skinnet kan virkelig bedra. Endret 19. april 2019 av Psykake 5 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Over til noen andre Trump-hatere. Nylig avdøde rapper Nipsey Hussle er mest kjent for en sang som stort sett bare gjentar "Fuck Donald Trump". Laura Ingraham på Fox News kommenterte begravelsen og sier at hun lurer på om det er tidenes laveste arbeidsledighet blandt afroarmerikanere som har inspirert til den latterlige sangen som det er vanskelig å høre på uten å le. De fikk en latterkule i studio og nå står utdankede artister i kø for å kreve programlederen oppsagt. https://www.vg.no/rampelys/i/707qQv/justin-bieber-krever-fox-news-vert-sparket 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 (endret) Over til noen andre Trump-hatere. Nylig avdøde rapper Nipsey Hussle er mest kjent for en sang som stort sett bare gjentar "Fuck Donald Trump". Laura Ingraham på Fox News kommenterte begravelsen og sier at hun lurer på om det er tidenes laveste arbeidsledighet blandt afroarmerikanere som har inspirert til den latterlige sangen som det er vanskelig å høre på uten å le. De fikk en latterkule i studio og nå står utdankede artister i kø for å kreve programlederen oppsagt. https://www.vg.no/rampelys/i/707qQv/justin-bieber-krever-fox-news-vert-sparket Du er totalt blottet for empati og evnen til å forstå hva som passer seg og ikke. Jeg trodde faktisk du var nogenlunde oppegående, jeg er uenig i alt du står for, men du fremsto som oppegående, i det minste. Men etter å la lest noen sider i denne tråden ser jeg at du så og si er like standhaftig som en flatearther. Gang på gang blir du presentert med fakta, som du avskriver eller sier noe ala "jammen det gjør de andre også". Endret 19. april 2019 av Psykake 4 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 (endret) Over til noen andre Trump-hatere. Nylig avdøde rapper Nipsey Hussle er mest kjent for en sang som stort sett bare gjentar "Fuck Donald Trump". Laura Ingraham på Fox News kommenterte begravelsen og sier at hun lurer på om det er tidenes laveste arbeidsledighet blandt afroarmerikanere som har inspirert til den latterlige sangen som det er vanskelig å høre på uten å le. De fikk en latterkule i studio og nå står utdankede artister i kø for å kreve programlederen oppsagt. https://www.vg.no/rampelys/i/707qQv/justin-bieber-krever-fox-news-vert-sparket Sier du at afroamerikansk arbeidsledighet var på sitt laveste etter Obama i 2016? Det argumentet hadde jeg ikke sett komme fra deg! Endret 19. april 2019 av afterall 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg har ikke fulgt Trump saken utover det jeg har fått med meg i media. Og det fremstår som at det må være noe muffens. Hvorfor all verden skulle Trump ha sagt at løpet var kjørt? Er det noen annen grunn til at han skulle ha sagt dett? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 (endret) Sier du at afroamerikansk arbeidsledighet var på sitt laveste etter Obama i 2016? Det argumentet hadde jeg ikke sett komme fra deg! De sa "nylig utgitt", men ser at nå at den var utgitt i 2016 som et smakfult valgkampsbidrag. Og da kan de selvsagt ikke være inspirert av den gode effekten Trumps politikk har hatt på afroamerikanere, men de tok i alle fall feil i sangen. Og jeg bør huske på å også sjekke fakta selv fra Fox News... selv om jeg her bare gjenga hva som ble sagt i sendingen. Denne var jo litt stilig: Endret 19. april 2019 av robertaas Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Denne var jo litt stilig: Hadde ikke vært stilig om det var en 14 år gammel gutt som la det ut engang. At det var presidenten selv viser hvor utrolig fortapt USA faktisk er så lenge han sitter med embetet. Det utsnittet høres definitivt ut som Trump, men at det skal være noe lovbrudd inni dette kan jeg ikke se. Det er godt mulig at det er det, men Mueller kunne etter hva jeg har skjønt heller ikke konkludere med at dette var lovbrudd. Det heter witness tampering, og er et alvorlig lovbrudd. Når presidenten truer familiemedlemmene til et vitne, og kaller han for "rat", høres det heller ut som det er en mafiaboss som snakker. Og det kjennetegner vel hele Trump-administrasjonen. 3 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 og kaller han for "rat", høres det heller ut som det er en mafiaboss som snakker. Og det kjennetegner vel hele Trump-administrasjonen. Trump er utvilsomt en bølle og man burde ikke hatt en slik person som president, det har jeg sagt flere ganger. Trump er imidlertid et eksempel på hvilken motreaksjon man kan få når den politiske korrektheten og manipulasjonen fra venstremedia går for langt. Og husk at motreaksjonen kunne ha vært langt langt verre enn Trump. Der har jeg også sagt flere ganger. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Trump er utvilsomt en bølle og man burde ikke hatt en slik person som president, det har jeg sagt flere ganger. Trump er imidlertid et eksempel på hvilken motreaksjon man kan få når den politiske korrektheten og manipulasjonen fra venstremedia går for langt. Og husk at motreaksjonen kunne ha vært langt langt verre enn Trump. Der har jeg også sagt flere ganger. En objektiv vurdering ville nevne høyremedia og deres propagandister, russernes sosial media propaganda og Internet media generelt Det bidrar til mer ekstreme meninger og reaksjoner på både høyre og venstresidens Det er også lite nyanserte at det er hele årsaken. Trump støttere bryr seg om mye annet enn politisk korrekthet. 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 En objektiv vurdering ville nevne høyremedia og deres propagandister, russernes sosial media propaganda og Internet media generelt Det bidrar til mer ekstreme meninger og reaksjoner på både høyre og venstresidens Selvsagt finnes det også. I USA har de Fox News, men i Norge har vi ikke noe slikt og aviser er det like ille med her. På sosiale medier sensureres høyresidens stemmer og selv på sine egne webservere prøver folk på venstresiden å sensurere stemmer på høyresiden med rettede kompanjer mot annonsører, mot betalingsformidlere og mot tjenestetilbydere. Ja, de tror de kan gjøre hele samfunnet til en ekkokammer istedenfor å ha åpne debatter og en åpen markedsplass for ideer. Jeg tror dette er en meget farlig strategi og motreaksjonen i Europa kan som sagt bli langt langt verre enn Trump. Det er også lite nyanserte at det er hele årsaken. Trump støttere bryr seg om mye annet enn politisk korrekthet. Det er selvsagt ikke den eneste grunnen, men det er en grunn som mange fortsatt ikke har forstått. Mange har heller ikke forstått at mange kjernevelgere ser det som bra at Trump luger og "tar igjen" mot de som har fortalt dem løgner i mange tiår. Trump kan derfor tjene på å komme med mange lett avslørbare løgner, da "leverer han" hvor dumt det enn kan høres ut. Å ha websiter som teller opp hvor mange ganger Trump lyger blir som å ha en website som teller hvor mange ganger en wrestler har slått til en motstander, det ville ikke akkurat gjøre wrestleren mindre populær. Og ja, jeg har også sagt dette før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg