Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sagt at uttalelsen var 100% korrekt, men at den ikke er 100% korrekt det gjør den ikke 100% feil. Og ser du ikke at du selv med et slikt utsagn faktisk er mindre presis enn Trump?

Nyansert, objektiv?

:

Er 2+2=5 50% eller 100% feil?

Det finnes ingen nyanse i hvor faren din ble født.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trump: faren ble født i Tyskland. 

Fakta: faren ble født i USA.

Skal man være vrang og pirke litt ekstra kan man jo også legge til at Trump har sagt at faren ble født i EU, som ikke eksisterte på den tiden.

Altså helt feil. Det er liksom ikke så mye verre enn det, så jeg skjønner ikke hvorfor du skal begynne å krangle på hvor mange prosenter feil det er å hevde at faren sin er født i en annen verdensdel enn det som er sant.

Trump, again, falsely says his father is from Germany. Fred Trump was born in New York

https://eu.usatoday.com/story/news/politics/2019/04/02/president-trump-false-claims-father-born-germany/3346343002/

"Now we also love the European Union, you know, I was there many many years ago, meaning my parents were born in the European Union."

Cherry picking?

Trump trenger ikke svartmaling.

Han er allerede spraymalt oransje.

I denne tråden er det nesten 10.000 innlegg som tyder på at svartmaling er nødvendig for mange.

Og ikke overraksende at de som er på rasistenes side er opphengt i hudfarge.

Lenke til kommentar

Er 2+2=5 50% eller 100% feil?

Det finnes ingen nyanse i hvor faren din ble født.

Uttalelsen var om "my parents". Om jeg hadde vært lite lite objektiv og like intellektuelt uærlig som mange i denne tråden så kunne jeg sagt at moren var jo født i Europa så uttalesen hans var "100% korrekt".

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Uttalelsen var om "my parents". Om jeg hadde vært lite lite objektiv og like intellektuelt uærlig som mange i denne tråden så kunne jeg sagt at moren var jo født i Europa så uttalesen hans var "100% korrekt".

Nei, uttalelsen som startet dette sporet nå var helt konkret på at faren var født i Tyskland. Dette uttalte han nå mens Stoltenberg var på besøk. Det er 100% feil, og kan nesten ikke komme av noe anent enn en mental forstyrrelse av et eller annet slag.

Har du ikke fått med deg dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det som startet sporet var hans mange uttalelser at «ny father was born in Germany» slik han gjorde igår.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som startet sporet var hans mange uttalelser at «ny father was born in Germany» slik han gjorde igår.

Den uttalelsen er 100% feil, men den uttelelsen som ble postet til dette forumet var derimot ikke 100% feil.

Det er heldigvis flere som klarer ha mer enn én tanke i hodet om gangen.

"Just because it came out of Trump's mouth, doesn't require that it then be a crazy thing".

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Den uttalelsen er 100% feil, men den uttelelsen som ble postet til dette forumet var derimot ikke 100% feil.

Den om foreldrene er også 100% feil ettersom de ble født lenge før EU ble dannet.. For du vet at EU og Europa ikke er det samme?

Men siden du nå er enig i at uttalelsen han hadde om sin far sammen med Stoltenberg for noen dager siden er 100% feil. Hva tror du det kommer av at han påstår dette?

Vet han ikke hvilket kontinent faren er født?

Han vet, men han har glemt det?

Han sa feil?

Han juger bevist, og om så hvorfor?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Den om foreldrene er også 100% feil ettersom de ble født lenge før EU ble dannet.. For du vet at EU og Europa ikke er det samme?

Igjen disse absoluttene. Om en svenske født i 1991 sa at han var født i EU, ville du sagt at han tok 100% feil?

Og forklaringen kan godt være så enkel som at Trump refererte til bestefaren som "father".

Lenke til kommentar

Igjen disse absoluttene. Om en svenske født i 1991 sa at han var født i EU, ville du sagt at han tok 100% feil?

Og forklaringen kan godt være så enkel som at Trump refererte til bestefaren som "father".

Hvorfor svarer du ikke på den viktigere spørsmålet. Hvorfor lyver Trump om denne uviktig saken og hva sier det om ens mental helse når en lyver uten grunn?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Et par innlegg som fremsto som usaklige i diskusjonen forsvant - inkludert innlegg som siterte disse innleggene.

Videre innlegg som utelukkede er forsøk på provokasjon blir slettet uten forvarsel.

Reaksjoner kan gjøres via PM eller i kategorien for tilbakemeldinger til forumet.

Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Lenke til kommentar

Joda, om de mener han ser forskjellen på hvordan man bruker "father" og "my father".

Det har jeg allerede svart på, men folk i tråden som har som forklaring på alt Trump gjør at han er dum, ond eller manipulert av Russland vil antagelig aldri akseptere andre svar enn dette.

Han sa «my parents were born in the European union». Hvem er «my parents», tror du?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...