Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Litt off topic, men det er gjort en del spennende forskning rundt hjerner og politisk syn, som på sikt kanskje kan gi en del svar på hvorfor vi mennesker oppfatter ting så ulikt. 

 

Det er (generelt sett naturligvis) fysiske forskjeller på konservative og liberales hjerner. 

 

Amygdala (som styrer bl.a. frykt) er større og mer aktiv hos konservative, og kan vel forklare hvorfor de er så bekymret for bl.a. innvandring/fremmede, føler beskyttelsbehov (i form av våpen/murer) og ønsker høye, strenge straffer. De føler seg rett og slett mer truet og redde enn andre fordi den delen av hjernen reagerer mye sterkere på slik stimuli enn en del andres.

 

Edit: Link før noen roper på kilde :)

Er vel i bunn og grunn derfor alt-right/konservative har en så stor trang til å forsøke å diagnostisere sine meningsmotstandere med fantasidiagnoser som 'Trump Derangement Syndrome', slik vi ser *enkelte* forsøker seg på her i tråden.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Er vel i bunn og grunn derfor alt-right/konservative har en så stor trang til å forsøke å diagnostisere sine meningsmotstandere med fantasidiagnoser som 'Trump Derangement Syndrome', slik vi ser *enkelte* forsøker seg på her i tråden.

Påvirket av VG syndromet er ikke usannsynlig. Samtidig å ha en edruelige årvåkenhet er en god ting.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Påvirket av VG syndromet er ikke usannsynlig. Samtidig å ha en edruelige årvåkenhet er en god ting.

Forklar oss gjerne nærmere? Hva er 'VG syndromet' da? Krever du ikke forholdsmessig urettferdig mye fra Trumpister når du skriver 'årvåkenhet ' ? Endret av Vice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Ikke mitt hode men vg,s hode er at Trump er en idiot som må dokumenteres i en kontekst istedenfor å ta hele videoen bare for å se hvor stor idiot han er. Giske er et fantastisk eks.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Ikke mitt hode men vg,s hode er at Trump er en idiot som må dokumenteres i en kontekst istedenfor å ta hele videoen bare for å se hvor stor idiot han er. Giske er et fantastisk eks.

Vi har jo forsøkt å få alt-right/trumpister til å poste positive ting som Donald faktisk har gjort, uten hell. De er mer opptatt av å forsøke å stemple meningsmotstandere som 'Venstre Nazier' :D
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tviler på den er så eksplosiv som noen håper på.

Ting tyder på at Mueller ikke har gravd så dypt i det økonomiske. Det er der Donalds største kriminelle handlinger er.

Sant. De mest kriminelle har gjerne rene fingre selv. Men håper at mer av Donald sine lakeier kan bli arrestert.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Vi har jo forsøkt å få alt-right/trumpister til å poste positive ting som Donald faktisk har gjort, uten hell. De er mer opptatt av å forsøke å stemple meningsmotstandere som 'Venstre Nazier' :D

Er ikke Trumpist meg selv, men som det står skrevet: "Det hjertet flyter over av, det taler munnnen"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Tviler på den er så eksplosiv som noen håper på.

Ting tyder på at Mueller ikke har gravd så dypt i det økonomiske. Det er der Donalds største kriminelle handlinger er.

Må si meg enig den.

Lenke til kommentar

Som jjkoggan nevner over:

Robert Mueller Submits Report On Russia Investigation to Attorney General Barr
https://www.npr.org/2019/03/22/638169023/robert-mueller-submits-report-on-russia-investigation-to-attorney-general-barr
"Attorney General William Barr received a report by special counsel Robert Mueller on Friday that summed up the findings from Mueller's investigation into the Russian attack on the 2016 presidential election.
 

Barr notified congressional leaders in a letter that said he is "reviewing the report and anticipate that I may be in a position to advise you of the special counsel's principal conclusions as soon as this weekend."
The letter was addressed to the leaders and ranking members of the House and Senate Judiciary Committees.
Barr also says he intends to consult with Mueller and with Deputy Attorney General Rod Rosenstein "to determine what other information from the report can be released to Congress and the public consistent with the law.
"

 

 

Det neste er å la medlemmer av kongressen se rapporten. Det kan tenkes Mueller innkalles til høring dersom ikke tilstrekkelig informasjon gjøres tilgjengelig.

Det ventes at Trump vil erklære full og total seier, uansett hva som står i rapporten.

 

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Hva taler 'munnen' til de som hater løgnene til Donald og hans likesinnede da?

Vel vi kan jo si at han er løgner samtidig å ha oppfylt en del av det han lovet under valkampen. Jerusalem foreks og økonomien har blitt bedre. Jeg synes at det negative og det positive bør komme frem i lyset. Løgnere er det overalt noen bedre og noen verre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Så - du mener Trumps hjerte flyter over av total bullshit?

Han er en løgner som oss andre. Akkurat som der forskjell mellom høyden på fjellene er det forskjell mellom oss mennesker som løgnere. At han lyger mye betyr ikke alt.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Tviler på den er så eksplosiv som noen håper på.

Ting tyder på at Mueller ikke har gravd så dypt i det økonomiske. Det er der Donalds største kriminelle handlinger er.

Hadde kriminelle økonomiske/skatte handlinger blitt viktig for republikanere ville han aldri blitt valgt president. Trumps «brand» er en New Yorker som svindler og jukser og «beats the system». Det er få som mente han var En ærlig businessmann. Det må være noe som republikanere bryr seg om som forræderi eller voldelig til å fjerne Trump

 

Det sier Trump støttere jeg kjenner her i Trump country. 70% stemte på Trump i fylket mitt.

Lenke til kommentar

Han er en løgner som oss andre. Akkurat som der forskjell mellom høyden på fjellene er det forskjell mellom oss mennesker som løgnere.

 

Joda - men da er det vel unektelig noe bekymringsverdig at det høyeste (mest løgnaktige) fjellet blir valgt inn som verdens mektigste mann?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Joda - men da er det vel unektelig noe bekymringsverdig at det høyeste (mest løgnaktige) fjellet blir valgt inn som verdens mektigste mann?

Desverre ja men han er folkevalgt av USA. Ikke mange år igjen. Hvem som er høyest er ikke jeg å bedømme.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Hadde kriminelle økonomiske/skatte handlinger blitt viktig for republikanere ville han aldri blitt valgt president. Trumps «brand» er en New Yorker som svindler og jukser og «beats the system». Det er få som mente han var En ærlig businessmann. Det må være noe som republikanere bryr seg om som forræderi eller voldelig til å fjerne Trump

Det sier Trump støttere jeg kjenner her i Trump country. 70% stemte på Trump i fylket mitt.

 

Det er forskjell på å være en uærlig buissnesmann og drive hvitvasking for russiske mafian og Putin.

Trump er mest sannsynlig skyldig i handlinger som for normale mennesker kunne føre til livstidsfengsel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...