DrAlban3000 Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Fortell mere om når man sluttet å ha demokratisk valg i USA og hvordan Trump klarte ta makten gjennom en udemokratisk prosess. Husk at om du er uenig i politikken eller ellle liker stilen til noen så betyr det ikke at det er en diktator. Det ser ut til å være et symptom på at mye av den politisk venstresiden helt har kapiltulert rent intellektuelt, de klarer ikke lengere komme med politiske argumenter og klarer kun ty til karakteristikker. Det være seg "rasist", "alt-right", "nazi", "fascist" eller altså "diktator" og de tror faktisk at å bare slenge ut slikt faktisk kan utgjøre en politisk diskusjon, Jeg brukte samme virkemiddel som det du gjorde? Siden en Trump supporter er sånn er alle sånn, sant? Selvfølgelig ble han valgt demokratisk som bare det, han vant jo med flest stemmer! (?) Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 I de svakeste gruppene i USA, altså Trump supportere, er det idag veldig stille ang en Journalist fra BBC som ble angrepet av en rød-caps bærende voldsmann som skrek "faen ta media" Det er akkurat som om oppfordringer til vold og ekstremisme fra diktatoren Trump faktisk har effekt. Selvfølgelig er effekten sterkest blant de aller svakeste som er leit. Den gjennomsnittlig Trump støttere tjener mer enn den gjennomsnittlig amerikaner. De er ikke «svake», det er en myte 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Den gjennomsnittlig Trump støttere tjener mer enn den gjennomsnittlig amerikaner. De er ikke «svake», det er en myteEr vel ikke nødvendigvis snakk om *økonomisk* svake vil jeg tro? 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Fortell mere om når man sluttet å ha demokratisk valg i USA og hvordan Trump klarte ta makten gjennom en udemokratisk prosess. Husk at om du er uenig i politikken eller ellle liker stilen til noen så betyr det ikke at det er en diktator. Det ser ut til å være et symptom på at mye av den politisk venstresiden helt har kapiltulert rent intellektuelt, de klarer ikke lengere komme med politiske argumenter og klarer kun ty til karakteristikker. Det være seg "rasist", "alt-right", "nazi", "fascist" eller altså "diktator" og de tror faktisk at å bare slenge ut slikt faktisk kan utgjøre en politisk diskusjon, Diktator er en overdrivelse men Trump har klare autoritær tendenser. Bruker han militæren til å bygge en mur eller bruker han demokratiske prosesser? Når var det sist en president truet å unngå kongressen med militæren som ikke var en ekte «emergency» Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Den gjennomsnittlig Trump støttere tjener mer enn den gjennomsnittlig amerikaner. De er ikke «svake», det er en myte Penger er ikke hva jeg la som grunnlag i påstanden min. Men morsomt at du trodde det. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Penger er ikke hva jeg la som grunnlag i påstanden min. Men morsomt at du trodde det.Mulig du da burde: 1. Avklare akkurat HVA du la som grunnlag for din påstand. 2. Legge frem kilder som beviser den avklarte påstanden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) Den gjennomsnittlig Trump støttere tjener mer enn den gjennomsnittlig amerikaner. De er ikke «svake», det er en myte Venstresiden elsker å rakke ned på og latterliggjøre lavtlønnede og folk mere lavere utdanning samtidig som de tar det som en selvfølge at disse skal stemme på deres kandidater. For en herlig gjeng. Endret 13. februar 2019 av robertaas Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Venstresiden elsker å rakke ned på og latterliggjøre lavtlønnede og folk mere lavere utdanning samtidig som de tar det som en selvfølge at disse skal stemme på deres kandidater. For en herlig gjeng. Hvilken venstreside er det du snakker om her? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Hvilken venstreside er det du snakker om her?Alt til venstre for 'alt-right' ... Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) Venstresiden elsker å rakke ned på og latterliggjøre lavtlønnede og folk mere lavere utdanning samtidig som de tar det som en selvfølge at disse skal stemme på deres kandidater. For en herlig gjeng.En ganske bigotete paastand. «Venstresiden» er ikke en homogen gruppe. Trump stoettere er ikke en homogen gruppe. Hvorfor kopierer du de som du kritiserer som ignorante? Endret 13. februar 2019 av jjkoggan 3 Lenke til kommentar
Dude12234 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Jeg vet bedre en deg hva du skal mene og syns jeg har alle svara jeg vet best alle som er uenige med meg er det noe galt med om dei er dumme betalte konspirasjons teoretikere rasister homofobe islamofobe religiøse skrullinger bedrevitere eller hva det en er... Slik ser langt venstre sidens tankegang ut for meg. Dei virker ikke som en homogen gruppe da dei ser ut til å ha sin egen maktstruktur som virker som om den avhenger for det meste på karisma selv om folk en kan synes synd på og kvinner står høgt. Mine tanker men hva vet vel jeg? Droppout gamer og konspirasjons teoretiker. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Mulig du da burde: 1. Avklare akkurat HVA du la som grunnlag for din påstand. 2. Legge frem kilder som beviser den avklarte påstanden. "Ja, det var jaggu rette ræva som feis!" 4 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 "Ja, det var jaggu rette ræva som feis!" Out collecting hate-likes? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 (endret) Out collecting hate-likes?Funnet deg opp et nytt 'uttrykk'? Endret 14. februar 2019 av Vice Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Funnet deg opp et nytt 'uttrykk'? Yup, dog skal det vel nevnes at andre her var ute med det før meg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Yup, dog skal det vel nevnes at andre her var ute med det før meg.Og det er vel akkurat slik alt-right og deres likesinnede reagerer på ting: Når fakta ikke passer dem så finner de opp egne 'fakta'. Seneste alternative 'fakta' fra Donald & Co er vel forøvrig nå at han har begynt å lyve om at han faktisk allerede har begynt å bygge 'muren' sin. Hans undersåtter og lakeier kjøper det glatt på propagandamøtene han nå har begynt å arrangere ifm. neste valg. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Og det er vel akkurat slik alt-right og deres likesinnede reagerer på ting: Når fakta ikke passer dem så finner de opp egne 'fakta'. Du plasserer meg på "høyresiden"? Alt-right til og med? Aner ikke hverken hva høyresiden eller alt-right betyr ... det er ikke nor du, eller dine likesinnede, har funnet opp, eller? Seneste alternative 'fakta' fra Donald & Co er vel forøvrig nå at han har begynt å lyve om at han faktisk allerede har begynt å bygge 'muren' sin. Hans undersåtter og lakeier kjøper det glatt på propagandamøtene han nå har begynt å arrangere ifm. neste valg.Er du overrasket over at en politiker lyver? Eller er det overraskende at en politiker blir tatt i å lyve? 1 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Er du overrasket over at en politiker lyver? Eller er det overraskende at en politiker blir tatt i å lyve? Det eneste overraskende er vel at noen fremdeles tror på det han sier? Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me, fool me 1000 times, shame on????? 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Trump innfører unntakstilstand. https://www.nrk.no/urix/donald-trump-planlegger-unntakstilstand-for-a-fa-penger-til-muren-1.14431805 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Det eneste overraskende er vel at noen fremdeles tror på det han sier? Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me, fool me 1000 times, shame on????? Det er jo de som fortsatt tror på NRK og lignende i både Norge og USA. Shame on them? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg