xRun Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 (endret) Straks live: Høring med Trumps "fungerende" justisminister Matt Whitaker i Husets justiskommité. Dette er første høring siden Trump ble president at et kabinettmedlem avhøres i en kommité under ledelse av en demokrat. De to siste årene under republikansk ledelse har de som ikke ønsket å svare på visse spørsmål sluppet å gjøre det, uten behov for noen lovlig grunn til å nekte å svare. Forsøk på å forlange svar ble ofte klubbet ned av de republikanske kommitélederne. Det er det slutt på nå, siden disse kommitéene nå ledes av demokrater. Blant spørsmålene man vil ha svar på et hvorvidt Whitaker har snakket med Trump om Muellers granskning, hva Trump har fått vite av intern informasjon om granskningen av ham, og f.eks. hvordan og hvorfor Whitaker fikk jobben som fung. justisminister hos Trump, til tross for at han manglet bekreftelse fra senatet, noe stillingen krever. Whitaker var skeptisk til å delta på dagens høring fordi han ønsket ikke å bli tvunget til å besvare spørsmål han ikke ønsket å besvare. Dette ble visstnok avklart (med noe tvetydighet) i går ettermiddag, og Whitaker har gått med på å stille opp til høringen. Høringen starter ifølge planen 9am ET (15:00 norsk tid), og går live i nyhetskanaler og på nett når det starter. Endret 8. februar 2019 av xRun 2 Lenke til kommentar
Dude12234 Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Ulvene blant sauene Dette er hva jeg synes om russland etterforskinningen... Skulle ønske det ble gjort like mye etterforskning av alle politikere konstant... Og ikke bare om #metoo ting og reiseregninger men heller korrupsjon og sånn. Virker for meg som om det er mye Rikfolks klubben grei... Mange som frykter ulvene på høyresiden dei er jo litt av noen skrullinger Som jeg tidligere viste kan nyheter framstilles nokså likt dersom en leser dem frem... At Trump hele tiden twittrer om at nyhetene er falske er ikke bare tull etter min mening er jo en god del som er sant som feks tabloid nyheter... Jeg liker å se litt på begge sider og det er veldig mye tull på andre siden og ja helt ville konspirasjons teorier... Er jo noe med at viss en finner en løgn stoler en mindre på ting. Og begynner å ha ville fantasier som feks flat jord romvesene gjorde det og sånn.. Her er enn sånn noenlunde fremstilling av hva som foregår med etterforskningen av noen som ikke er helt gal... The X22 Report is "one man's opinion". Anything that is said on the report is either opinion, criticism, information or commentary, If making any type of investment or legal decision it would be wise to contact or consult a professional before making that decision.Use the information found in these videos as a starting point for conducting your own research and conduct your own due diligence before making any significant investing decisions. Oversatt: x22 reporten er en persons mening. alt som blir sagt av reporteren er enten en mening, kritikk, informasjon eller kommentar. Dersom du gjør noen form for egen etterforskning eller går til sak ville det være lurt å kontakte eller rådføre seg med en professjonell før en gjør det. Bruk informasjonen funnet i disse filmer som et starts punkt for å gjøre dine egne undersøkelser bruk din egen fornuft før du anklager eller fornærmer noen. Det kan være lurt å kontakte eller snakke med noen som har greie på... Um ja vel lover og regler og slikt før en går så langt. Føler det er viktig og være klar over dette utsagnet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Ser at ingen har rapportert denne som har vært i mange medier. Jaja, det var vel for flaut å bekrefte at jeg faktisk hadde rett. https://www.nrk.no/norge/warren_-trump-sitter-kanskje-i-fengsel-ved-neste-valg-1.14425260 "Warren: Trump sitter kanskje i fengsel ved neste valg" Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 "Trump er kanskje ikke president, eller kanskje ikke engang en fri mann ved neste valg i 2020." Sier en presidentkandidat, en opposisjonell politiker. Dette støtter virkelig påstanden din om at opposisjonspolitikere kommer med populistiske utspill om at Trump kanskje fengsles innen presudentperioden hans er omme. For det er jo virkelig det du har påstått. ___ skrevet i lunsjpause på bussen mellom første treningsøkt og skole 7 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Ser at ingen har rapportert denne som har vært i mange medier. Jaja, det var vel for flaut å bekrefte at jeg faktisk hadde rett. https://www.nrk.no/norge/warren_-trump-sitter-kanskje-i-fengsel-ved-neste-valg-1.14425260 "Warren: Trump sitter kanskje i fengsel ved neste valg" Flaut å bekrefte? Jeg har jo begynt å heie på deg! Du har jo fremdeles til gode å ha rett i en eneste ting av hva du har klart å lire av troll fabrikken... Eh, jeg mener, hva du har klart å lire av deg. Det er for lengst så en apekatt som flippet et kronestykke ville hatt mere rett en deg. Med mindre du aktivt går inn for å si kun feil, er du nå en statistisk umulighet, så noen burde ringe Guinness rekord bok... 5 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Ser at ingen har rapportert denne som har vært i mange medier. Jaja, det var vel for flaut å bekrefte at jeg faktisk hadde rett. https://www.nrk.no/norge/warren_-trump-sitter-kanskje-i-fengsel-ved-neste-valg-1.14425260 "Warren: Trump sitter kanskje i fengsel ved neste valg" Du hevdet at journalister påsto det, ikke motkandidater 5 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Ser at ingen har rapportert denne som har vært i mange medier. Jaja, det var vel for flaut å bekrefte at jeg faktisk hadde rett. https://www.nrk.no/norge/warren_-trump-sitter-kanskje-i-fengsel-ved-neste-valg-1.14425260 "Warren: Trump sitter kanskje i fengsel ved neste valg" Igjen, sidestiller du denne nettsaken fra NRK, hvor det sagt at Trump kanskje må i fengsel med at vi her i tråden sier han skal i fengsel nå, og sier det hele tiden? I såfall trenger jeg kilder, da du nok en gang presenterer en sak hvor du ikke har rett. Hva føler du at bekrefter dine tidligere utsagn? 5 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Dette støtter virkelig påstanden din om at opposisjonspolitikere kommer med populistiske utspill om at Trump kanskje fengsles innen presudentperioden hans er omme. For det er jo virkelig det du har påstått. Slettes ikke, jeg har kun sagt at nyhetssaker har fremstit det som om han snart var i fengsel. Jeg har ikke tidligere sagt at dette var noe opposisjonspolitikere har hatt utspill om. Dette er veldig lett å sjekke, men en direkte løgn passet vist bedre her. Og 1+6 personer synes tydeligvis at en åpenbar løgn som lett kan avkreftes er fine greier. Flaut å bekrefte? Jeg har jo begynt å heie på deg! Du har jo fremdeles til gode å ha rett i en eneste ting av hva du har klart å lire av troll fabrikken... Eh, jeg mener, hva du har klart å lire av deg. Det er for lengst så en apekatt som flippet et kronestykke ville hatt mere rett en deg. Med mindre du aktivt går inn for å si kun feil, er du nå en statistisk umulighet, så noen burde ringe Guinness rekord bok... Her blander du sammen det å faktisk ta feil og å ha blitt møtt med direkte gale og lett avkreftbare påstander fra notoriske løgnere om at jeg tar feil. Påstander fra hylekoret mot Trump minner egentlig mye om Metoo-påstander: påstanden er dommen og fakta er irrelevant. Se på eksempelet Michael Sandford som har blitt kondisjonert på samme måte som mange her i tråden. Det har blitt fremsatt påstander om at Trump var rasist så derfor var det sannhet for Michael Sandford og siden Trump var rasist så mente Michael at Trump måtte drepes. Endret 11. februar 2019 av robertaas Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Slettes ikke, jeg har kun sagt at nyhetssaker har fremstit det som om han snart var i fengsel. Jeg har ikke tidligere sagt at dette var noe opposisjonspolitikere har hatt utspill om. Dette er veldig lett å sjekke, men en direkte løgn passet vist bedre her. Og 1+6 personer synes tydeligvis at en åpenbar løgn som lett kan avkreftes er fine greier. Her blander du sammen det å faktisk ta feil og å ha blitt møtt med direkte gale og lett avkreftbare påstander fra notoriske løgnere om at jeg tar feil. Påstander fra hylekoret mot Trump minner egentlig mye om Metoo-påstander: påstanden er dommen og fakta er irrelevant. Se på eksempelet Michael Sandford som har blitt kondisjonert på samme måte som mange her i tråden. Det har blitt fremsatt påstander om at Trump var rasist så derfor var det sannhet for Michael Sandford og siden Trump var rasist så mente Michael at Trump måtte drepes. https://www.youtube.com/watch?v=snD3XcUDo1o Det var en fin switcharoo. Se hva media gjorde med denne fyren, indoktrinert av venstresiden? Vil du da tillate meg, om det ikke håner den ekstreme intelligensen din, å spørre deg: Om venstresiden er ansvarlig for indoktrinering av denne fyren, er Trump skyldig i angrepene gjort av hans følgere, noen av de i hans navn? 4 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Slettes ikke, jeg har kun sagt at nyhetssaker har fremstit det som om han snart var i fengsel. Jeg har ikke tidligere sagt at dette var noe opposisjonspolitikere har hatt utspill om. Dette er veldig lett å sjekke, men en direkte løgn passet vist bedre her. Å. Hva var den opprinnelige påstanden din som dette utspillet om at Trump kanskje ikke var president, og kanskje til og med i fengsel, i 2020, fra en opposisjonspolitiker støttet da? ___ Skrevet på vei til kickboxing. Redigert på vei hjem. Endret 11. februar 2019 av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Om venstresiden er ansvarlig for indoktrinering av denne fyren, er Trump skyldig i angrepene gjort av hans følgere, noen av de i hans navn? Folk er selvsagt ansvarlig for sine egne handlinger. Og en enkelt person har selvsagt mindre effekt enn tusenvis av medieredaksjoner rundt i verden som konstant har drevet politiske kampanje og indoktrinering kampanjer over flere tiår. Jeg skjønner at mange er sjokkert over en politiker som tør tale midt imot deres løgner og indoktrinering, men det er bare en person. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg skjønner at mange er sjokkert over en politiker som tør tale midt imot deres løgner og indoktrinering, men det er bare en person. h4 En person og den mest populær kabelnyhetsorganisasjonen i usa samt utallige konservative websider 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 xhttps://twitter.com/PolishPatriotTM/status/1094394118002929664 Den der tror jeg Trump kunne tenkt seg på taket av Trump Tower, som en passende blanding av keiser og King Kong. Geir Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Folk er selvsagt ansvarlig for sine egne handlinger. Og en enkelt person har selvsagt mindre effekt enn tusenvis av medieredaksjoner rundt i verden som konstant har drevet politiske kampanje og indoktrinering kampanjer over flere tiår. Jeg skjønner at mange er sjokkert over en politiker som tør tale midt imot deres løgner og indoktrinering, men det er bare en person. Når argumentene igjen svikter totalt: Skyld på media og den store mediakonspirasjonen. 6 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Folk er selvsagt ansvarlig for sine egne handlinger. Og en enkelt person har selvsagt mindre effekt enn tusenvis av medieredaksjoner rundt i verden som konstant har drevet politiske kampanje og indoktrinering kampanjer over flere tiår. Jeg skjønner at mange er sjokkert over en politiker som tør tale midt imot deres løgner og indoktrinering, men det er bare en person. Hvilken politiker er det som taler i mot indoktringerte løgner, og hvilke løgner -- helt konkret -- snakker du om? Dette kunne blitt en interessant ny tråd, for så vidt. Jeg mener; du kan virkelig ikke seriøst tro at lystløgneren Trump tar noe som helst oppgjør med etablert viten i vesten, når 90% av utsagnene hans er løgn, direkte feilaktige eller halvsannheter. ____ Skrevet i dusjen Endret 12. februar 2019 av Red Frostraven 4 Lenke til kommentar
Dude12234 Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Det var en fin switcharoo. Se hva media gjorde med denne fyren, indoktrinert av venstresiden? Vil du da tillate meg, om det ikke håner den ekstreme intelligensen din, å spørre deg: Om venstresiden er ansvarlig for indoktrinering av denne fyren, er Trump skyldig i angrepene gjort av hans følgere, noen av de i hans navn? https://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra ... Litt om hvordan forsøk på mennesker er blitt gjort før trumps tid. Krig mot terror dempet neppe CIA sine metoder. Clowns In America som dei ofte blir kalt... Av høyresiden. Kanskje folk veit lite om hva sosiale konstruksjoner er og hvordan dei virker.... Her er noen eksempler: Propaganda, Subtil Manipalusjon gjennom nyheter filmer serier og reklamer, Opplæring og utdanning kort og greit hjernevasking... Mange som sier at religion er den eldste form for det. I bunn og grunn handler det vel om hvilken virkelighets oppfatning en selv har det er bare det at folk lett kan bli påvirket og at mange forsøk har blitt gjort og at det ennå fortsetter under andre navn slik som tenketanker reklamebyrå redigering algoritmer sensur osv er vel igrunnen mulig for hvem som helst å styre meninger nå til dags med hjelp av internet. Venstresiden har enn stor fordel da utdanning har blitt veldig venstrevridd og det er lett for folk å gjemme sine hensikter bak flotte ord som vi vil bare deres beste... Trump er for meg langt fra perfekt men jeg kan nå le av det meste av det han gjør klart det som skjer over dammen kan påvirke oss tror nok at om trump blei fjernet at det ville utløse en sivil krig i Amerika... Utfra hvordan jeg opplever konservatives syn på ting. Ville nok blitt en kort krig da dei fleste i militæret liker ham... Om høyreekstreme i Amerika gjør ting virker det som om det er fordi vegger ikke blir bygget fort nok og fordi dei ikke liker måten samfunnet har blitt bygget opp... Fins jo galne folk alle veier. Jeg tror på Gud noen tror på Løgn finner nok ut av det når jeg dør. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 I de svakeste gruppene i USA, altså Trump supportere, er det idag veldig stille ang en Journalist fra BBC som ble angrepet av en rød-caps bærende voldsmann som skrek "faen ta media" Det er akkurat som om oppfordringer til vold og ekstremisme fra diktatoren Trump faktisk har effekt. Selvfølgelig er effekten sterkest blant de aller svakeste som er leit. 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) diktatoren Trump Fortell mere om når man sluttet å ha demokratisk valg i USA og hvordan Trump klarte ta makten gjennom en udemokratisk prosess. Husk at om du er uenig i politikken eller ellle liker stilen til noen så betyr det ikke at det er en diktator. Det ser ut til å være et symptom på at mye av den politisk venstresiden helt har kapiltulert rent intellektuelt, de klarer ikke lengere komme med politiske argumenter og klarer kun ty til karakteristikker. Det være seg "rasist", "alt-right", "nazi", "fascist" eller altså "diktator" og de tror faktisk at å bare slenge ut slikt faktisk kan utgjøre en politisk diskusjon, Endret 13. februar 2019 av robertaas 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Fortell mere om når man sluttet å ha demokratisk valg i USA og hvordan Trump klarte ta makten gjennom en udemokratisk prosess. Husk at om du er uenig i politikken eller ellle liker stilen til noen så betyr det ikke at det er en diktator. Det ser ut til å være et symptom på at mye av den politisk venstresiden helt har kapiltulert rent intellektuelt, de klarer ikke lengere komme med politiske argumenter og klarer kun ty til karakteristikker. Det være seg "rasist", "alt-right", "nazi", "fascist" eller altså "diktator" og de tror faktisk at å bare slenge ut slikt faktisk kan utgjøre en politisk diskusjon, Ganske fin bekreftelse på innholdet i DrAlban sin foregående post det der 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg