Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Så var det dette med fakta da:

-Bill Clinton var nede i 36,8%

-Reagan var på 41,1% på denne tiden i presidentskapet og gikk ned i 35,3%

-Bush1 var nede i 27,3%

-Jimmy Carter var nede i 28,3%

-Gerard Ford var nede i 34,8%

-Lyndon B Johnson var nede i 38%

-Harry Truman var nede i 33%

Men fakta det er tydeligvis ikke så nøye med om man skal rakke ned på Trump.

Hva var det med "konsekvent dårligste målingen" du ikke forsto? Eller er det bare det sedvanlige forsøket på å vri seg unna sannheten igjen? Nevnte jeg noensinne enkeltmålinger siden du plutselig trekker det fram? Les og lær på denne siden. De har grafer der som ikke burde være veldig vanskelige å forstå, selv for folk som fortsatt støtter klovnen :)https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva var det med "konsekvent dårligste målingen" du ikke forsto? Eller er det bare det sedvanlige forsøket på å vri seg unna sannheten igjen? Nevnte jeg noensinne enkeltmålinger siden du plutselig trekker det fram? Les og lær på denne siden. De har grafer der som ikke burde være veldig vanskelige å forstå, selv for folk som fortsatt støtter klovnen :)https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/

Målingen er entall. Om du snakker om andre målinger enn den hvor han fikk 42% så bør du uttykke deg annerledes.

Websiden som du refererer til har jeg linket til flere ganger i denne tråden, og det var der jeg fant de andre som hadde hatt dårligre oppluttning enn det du karakteriserte som "den konsekvent dårligste målingen noen president har hatt noensinne". Det bør være ganske klart for alle ærlige personer hvem som "forsøket på å vri seg unna sannheten igjen".

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Målingen er entall. Om du snakker om andre målinger enn den hvor han fikk 42% så bør du uttykke deg annerledes.

Websiden som du refererer til har jeg linket til flere ganger i denne tråden, og det var der jeg fant de andre som hadde hatt dårligre oppluttning enn det du karakteriserte som "den konsekvent dårligste målingen". Det bør være ganske klart for alle ærlige personer hvem som "forsøket på å vri seg unna sannheten igjen".

Så, ren kverulering og på nytt et forsøk fra deg på å vri deg unna sannheten altså ;) Mener du forresten at enkeltmålinger har mer å si enn konsekvente målinger over tid? Om du har linket til siden selv burde du ha dannet deg et bilde av hvor fantastisk, i negativ forstand, Donald sitt konsekvent dårlige resultat er og?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Websiden som du refererer til har jeg linket til flere ganger i denne tråden, og det var der jeg fant de andre som hadde hatt dårligre oppluttning enn det du karakteriserte som "den konsekvent dårligste målingen noen president har hatt noensinne". Det bør være ganske klart for alle ærlige personer hvem som "forsøket på å vri seg unna sannheten igjen".

Rekordlav approval ratings over tid hittil i forhold til alle andre presidenter i moderne tid. Enda verre er faktumet at økonomien går meget bra, noe som gjør de fleste presidenter meget populær.

Det er sannheten.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Rekordlav approval ratings over tid hittil i forhold til alle andre presidenter i moderne tid. Enda verre er faktumet at økonomien går meget bra, noe som gjør de fleste presidenter meget populær.

Det er sannheten.

Sannheten er at det er pussig at det, i ett skallt demokrati, kan være mulig å fortsette vanstyret selv etter at man ikke lenger har støtte blandt flertallet i befolkningen.
Lenke til kommentar

Sannheten er at det er pussig at det, i ett skallt demokrati, kan være mulig å fortsette vanstyret selv etter at man ikke lenger har støtte blandt flertallet i befolkningen.

Og Donald og resten av rottereiret har aldri hatt noe som helst flertall i befolkningen, selv under valget. Likefullt ble han innsatt som 'president'...

Lenke til kommentar

Hvilke bevis har du at støtte for Trump har endret seg noe betydelig? Hans approval rating står på 42% som før.

Hvor sa jeg noe som helst om oppslutning?

Jeg skrev at markedet er i ferd med å krasje.

Det er helt vanlig når man leser folk som prøver å forsvare Trump at de sier, ja men markede går jo bra.

Lenke til kommentar

Trolle? Ifølge flere i denne tråden er det fortsatt Obama sin fortjeneste når økonomien går bra og Trump sin skyld når noe går dårlig. Jeg synes det burde være greit å ha en grafisk representasjon av deres logikk.

Aksepterer du at Trumps handelkrigen og militære handlinger har ingenting å gjøre med Obama? Det påvirker markedene sterkt Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Trolle? Ifølge flere i denne tråden er det fortsatt Obama sin fortjeneste når økonomien går bra og Trump sin skyld når noe går dårlig. Jeg synes det burde være greit å ha en grafisk representasjon av deres logikk.

Vi påpeke at det første året Under Trump bare fortsatte markedet trenden satt under Obama.

Vi påpeke også at Trump sine handlinger (skattelette for de rike og bedrifter, handelskrig, idiotiske uttalelser osv osv.) Ville føre til ikke bare at markedet ville gå dårligere men mest sannsynlig krasje. Noe det nå er i ferd med å gjøre.

Lenke til kommentar

AOC forsetter med the good fight.

Next time we have a gov shutdown, Congressional salaries should be furloughed as well.

It’s completely unacceptable that members of Congress can force a government shutdown on partisan lines & then have Congressional salaries exempt from that decision.

Have some integrity. https://t.co/BgueNNjf0f— Alexandria Ocasio-Cortez (@Ocasio2018) December 22, 2018

En demokratisk senator har sagt hun vil gi lønna si til veldedighet så lenge shutdownen holder på.Mens en republikansk kongressmedlem har sent brev om at hun ikke vil ha lønn under shutdownen.
Lenke til kommentar

Nei, den grafen viser like gjerne at demokrater i større omfang evner å se "immigranter" som en helhet, der immigrasjon i sum er positivt. Mens republikanerne i større grad kun evner å assosiere "immigranter" med mørkhudede belastninger fra "Shithole countrys". Det er et spørsmål om verdi, som mørkhudede ikke har patent på.

Vi så Trump komme med rett ut rasistiske uttalelser som rammet mexicanere spesielt. Likevel slo det ikke ut spesielt negativt på hans støtte blant velgere med mexicansk bakgrunn. Nettopp fordi de fokuserte på budskapet om at ulovlige immigranter ikke skulle få komme inn i landet. At Trump benyttet rasistisk retorikk for å få frem budskapet dreit de i, de tenkte kun på konsekvensen dersom Trump fikk til å levere på valgløftet; mindre konkuranse om jobbene som mexicanske lovlige immigranter må sloss med ulovlige immigranter om...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...