Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Se det...

"Democratic operatives, backed by a liberal billionaire and facilitated by a former Obama official, created thousands of fake Russian accounts to give an impression the Russian government was supporting Alabama Republican Roy Moore in last year’s election against now-Sen. Doug Jones.

The secret project, which had a budget of just $100,000 and was carried out on Facebook and Twitter, was revealed after the New York Times obtained an internal report detailing the efforts."

https://www.foxnews.com/politics/democratic-operatives-created-fake-russian-bots-in-alabama-race-designed-to-link-kremlin-to-republican-roy-moore

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må være på topp fem over de dummeste tweetene til nå?

Vanskelig å faktisk rangere den totale dumskapen og idiotien i Donald sine raseriutbrudd på Twitter. Kanskje noen av hans disipler her i tråden kan hjelpe oss? :lol: Utfordring til dere (deg, du hvet hvem du er) : Prøv om du tør! :lol:

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Største mysteriet her er vel hvorfor noen som tydeligvis skjønner hvor begrenset Trump er, ønsker å jobbe for ham?

I utgangspunktet så ser jeg kun to realistiske muligheter - enten så er de så opptatt av makt og penger at de gjør det på grunn av det, eller så gjør de det for å "ofre seg" og forsøke å begrense skaden Donald gjør.

Her synes ingen av de to grunnene å være sannsynlige. Enhver som er opptatt av makt og penger gjør nok klokest i å distansere seg så mye som mulig fra togkrasjet DT. Og politkere med ryggrad nok til å ofre seg finnes neppe på toppnivå i USA, eller de fleste andre land.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Største mysteriet her er vel hvorfor noen som tydeligvis skjønner hvor begrenset Trump er, ønsker å jobbe for ham?

I utgangspunktet så ser jeg kun to realistiske muligheter - enten så er de så opptatt av makt og penger at de gjør det på grunn av det, eller så gjør de det for å "ofre seg" og forsøke å begrense skaden Donald gjør.

Her synes ingen av de to grunnene å være sannsynlige. Enhver som er opptatt av makt og penger gjør nok klokest i å distansere seg så mye som mulig fra togkrasjet DT. Og politkere med ryggrad nok til å ofre seg finnes neppe på toppnivå i USA, eller de fleste andre land.

Jeg tror en risikerer lite å jobbe i Trump administrasjonen. Det blir en stor fordel for de fleste. Problemene skyldes Trump, ikke administrasjonen.
Lenke til kommentar

Siste:

Etter Dow's verste uke på 10 år, og med NASDAQ og S&P 500 nå offisiellt i "Bear market", kommer det at Trump ønsker å ta frustrasjonen ut over sentralbanksjefen (vanligvis uavhengig) for å ha hevet renten.

Dersom Trump skulle finne på å sparke sentralbanksjefen fordi han ikke liker utviklingen på børsen, så sender det signaler til internasjonale handelspartnere og markeder jamngodt med at han ønsker å "trykke opp penger", noe som vil kunne skade økonomien mer enn Trumps villeste anelser.

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg fikk ihvertfall en liten påminnelse i dag, om hvor skitten politikken i Washington faktisk er. Noen av oss husker kanskje da Jeff Flake viste et snev av ryggrad i forbindelse med Kavanugh bekreftelsen. Men han endte likevel til syvende og sist med å stemme for en fyr som viste med all tydelighet at han ikke var egnet for stillingen overhodet. Så sprøtt? Hvorfor alt skuespillet, før han likevel satte partiet før nasjon og anstendighet? Var ikke han på vei ut av politikken? Han hadde jo sagt han ikke ville gå til gjenvalg?...

Vel, det viser seg nå at det bare var som senator han ikke ville ta gjenvalg. På The Late Show med Stephen Colbert, så og si bekreftet han at han skal stille som kandidat til et helt annet verv i 2020... Det var visst ikke verdt å brenne for mange republikanske bruer da nei...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Dere Trump fanatikere som i over et år nå har skyt av markedet under Trump.

Hva sier dere nå som det er i ferd med å krasje(som jeg har har "spådd" siden før han ble president)

Det var jo deres siste skanse i forsvaret av Trump.

Obama og/eller Hillary sin feil naturligvis. 

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hva sier dere nå som det er i ferd med å krasje(som jeg har har "spådd" siden før han ble president)

Hvilke bevis har du at støtte for Trump har endret seg noe betydelig? Hans approval rating står på 42% som før.
Lenke til kommentar

Obama og/eller Hillary sin feil naturligvis. 

Tja, ifølge enkelte her i tråden så er jo både media, FBI, Facebook, Google, og nå også heksene med i en gigantisk konspirasjon mot Trump. Kan vel ikke se bort fra at de manipulerer markedet for å sette Trump i et dårlig lys.  :lol:
Endret av Splitter
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Siste:
Brett McGurk, seniordiplomat og POTUS utsending for koordinering av kampen mot ISIS, et kontaktpunkt for et 70-talls koalisjonsmedlemmer i kampen for bekjempelsen av ISIS, slår følge med forsvarsminister Mattis og slutter i protest mot hva som anses som Trump-administrasjonens uforsvarlige uttrekking fra Syria.

Selv programverter på Fox News er kritisk til Trumps beslutning om å trekke seg fra Syria. Ikke fordi de mener han bør være der for evig, men fordi det gjøres på en svært utilrådelig måte, og uten hensyn til forholdene ute i felten.

‘He just re-founded ISIS’: Fox News bucks Trump — again — and Trump is listening, again
https://www.washingtonpost.com/politics/2018/12/21/he-just-refounded-isis-fox-news-bucks-trump-again-trump-is-listening-again/?noredirect=on&utm_term=.f04f2b569987
"Fox and Friends” host Brian Kilmeade on Friday morning tore into Trump’s other controversial decision this week — to pull U.S. troops out of Syria — and he did it right to the face of Trump’s own press secretary, Sarah Sanders.
Kilmeade even went so far as to say that the president was paving the way for a revitalized Islamic State, also known as ISIS.
"
"He also is doing exactly what he criticized President Obama for doing,” Kilmeade told Sanders. “He said President Obama is the founder of ISIS; he just re-founded ISIS, because they have 30,000 men there and they are already striking back with our would-be evacuation. The president is really on the griddle with this." Endret av xRun
Lenke til kommentar

Var ikke "siste skanse" da han tapte nominasjonen og ble satt i fengsel slik flere spådde? Er det ikke nå over 3 år siden det skjedde?

For de med kontakt med virkeligheten så har han fortsatt over 42% støtte. Ja, jeg vet at det er en svimlende 2,5% under Obama og Clinton så det er vel ikke sammenlignbart i det hele tatt.

BTW, jeg kritiserer nok Trump altfor mye til å bli regnet som Trump-"fanatiker". Det mangler derimot ikke på folk som ikke klarer se noe som helst positivt med Trump, og da er det faktisk de som faller innom karakteristikken "fanatisk". 

Lenke til kommentar

Var ikke "siste skanse" da han tapte nominasjonen og ble satt i fengsel slik flere spådde? Er det ikke nå over 3 år siden det skjedde?

For de med kontakt med virkeligheten så har han fortsatt over 42% støtte. Ja, jeg vet at det er en svimlende 2,5% under Obama og Clinton så det er vel ikke sammenlignbart i det hele tatt.

BTW, jeg kritiserer nok Trump altfor mye til å bli regnet som Trump-"fanatiker". Det mangler derimot ikke på folk som ikke klarer se noe som helst positivt med Trump, og da er det faktisk de som faller innom karakteristikken "fanatisk".

Forskjellen er at Clinton og Obama hadde en mye bredere koalisjon å jobbe med, og ikke dominerte av eldre hvite menn. Hvis han ikke får border Wall penger og Rush Limbaugh/Coulter kritiserer ham, så taper han mye lettere
Lenke til kommentar

Med sine mektige 42% så refererer du til den konsekvent dårligste målingen noen president har hatt noensinne :lol: Jeg lurer veldig på hvorfor en komplett udugelig 'president' har satt verdensrekord i gjennomført dårlig oppslutning altså? ;) Mannen har ikke klart å komme seg over 50% approval rate en eneste gang i løpet av snart to år! Virkelig en flott og dyktig 'president' det her, ikke sant :)

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Med sine mektige 42% så refererer du til den konsekvent dårligste målingen noen president har hatt noensinne :lol:

Så var det dette med fakta da:

-Bill Clinton var nede i 36,8%

-Reagan var på 41,1% på denne tiden i presidentskapet og gikk ned i 35,3%

-Bush1 var nede i 27,3%

-Jimmy Carter var nede i 28,3%

-Gerard Ford var nede i 34,8%

-Lyndon B Johnson var nede i 38%

-Harry Truman var nede i 33%

Men fakta det er tydeligvis ikke så nøye med om man skal rakke ned på Trump.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...