jjkoggan Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Du tenker på Mueller? Håper man ikke vil bruke så mye tid og ressurser uten å finne noe om man undersøker stemmegivningen i Arizona.Håper Trump ikke ødelegger demokratiet vårt med sine konspirasjonteorier om valgene. Delegitimisering av valgene er noe autoritære ledere er flink til å gjøre. Endret 10. november 2018 av jjkoggan 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Håper Trump ikke ødelegger demokratiet vårt med sine konspirasjonteorier om valgene. Hvem var det du sa stod for konspirasjonsteorier om valg i USA? 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Hvem var det du sa stod for konspirasjonsteorier om valg i USA? Din venn -Trump som prøver å delegitimisere valg resultater han ikke liker. Dette er veldokumentert og er ingen konspirasjonteori. Greier han å overbevise nok folk ville demokratiet forsvinne Endret 10. november 2018 av jjkoggan 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Din venn -Trump som prøver å delegitimisere valg resultater han ikke liker. Dette er veldokumentert og er ingen konspirasjonteori. Greier han å overbevise nok folk ville demokratiet forsvinne OK, skjønner at jeg må være litt mere eksplisitt her: Hvor mange konspirasjonsteorier om hvordan Trump vant valget i 2016 har du hørt og hvem har fremsatt disse? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) OK, skjønner at jeg må være litt mere eksplisitt her: Hvor mange konspirasjonsteorier om hvordan Trump vant valget i 2016 har du hørt og hvem har fremsatt disse?Ingen valgfusk teorier som ikke har blitt dokumentert Endret 10. november 2018 av jjkoggan Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Vel, for min del så mener jeg Trump er den beste presidenten USA har hatt på flere tiår nå. Og jeg er ikke særlig stor fan av Trump.Det sier vel egentlig mer om deg enn om Donald Har Trump gjort noe viktig som president? Egentlig ikke noe veldig viktige politiske avgjørelser, men noe som er enda viktigere, han fremmer sannheten.Hvor lite opplyst er det egentlig mulig å være? Du har altså ikke fått med deg noe som helst av Donald & Co sin oppførsel? Han er den mestlyvende "presidenten" noensinne! Han lyver hele tiden. Ingenting av det han sier kan man tro på lenger. Han er en "president" som det amerikanske folket ikke ville ha. Han er den minst populære "presidenten" noensinne. Ingen har gjort det så dårlig som Donald på noen målinger tidligere. Endret 10. november 2018 av Vice 2 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Valgfusk? https://eu.usatoday.com/story/news/politics/2018/11/09/florida-and-arizona-elections-why-republicans-claiming-voter-fraud/1947000002/ Det er komplett kaos og Afrika-tilstander der borte! Egentlig helt utrolig, og noe man aldri hadde forventet av et utviklet land. De "finner" hele tiden lastebiler med nye stemmer som de må telle opp, og folk sier at de har sett at disse lastebilene har blitt fylt opp av umerkede biler midt på natten. I Boward County nekter hun som passer på å la pressen filme tellingen eller noe slikt, og de har fått en rettsavgjørelse som hun også nekter å overholde. USA er komplett bananrepublikk... 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Hvor lite opplyst er det egentlig mulig å være? Du har altså ikke fått med deg noe som helst av Donald & Co sin oppførsel? Oppførsel? Han er den mestlyvende "presidenten" noensinne! Han lyver hele tiden. Ingenting av det han sier kan man tro på lenger. Ok, jeg regner med du er en av de som tror på løgnene til de løgnaktige mediene. Hva er det Trump lyver om? Er det uvanlig for en president å lyge forresten? Ta Obama f.eks, han ga en rekke løgnaktige løfter som han ikke hadde intensjon om å holde, og sannsynligvis så løy han også om ting som skjedde underveis. Han var uærlig generelt sett og drev kriger basert på løgn og fanteri. Han og hans manipulerte det Amerikanske folket til å tro på løgner slik at de ikke skulle komme i fakkeltog mot det hvite hus når Obama drev sine ulovligheter verden rundt. Han er en "president" som det amerikanske folket ikke ville ha. Han er den minst populære "presidenten" noensinne. Ingen har gjort det så dårlig som Donald på noen målinger tidligere. Jaha. Har du noen som helst indikasjon på at det er sant eller er du en løgner? "Approval ratings" om Trump jeg har hørt om forteller et annet bilde enn det du sier. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Oppførsel? Ok, jeg regner med du er en av de som tror på løgnene til de løgnaktige mediene. Hva er det Trump lyver om? Er det uvanlig for en president å lyge forresten? Ta Obama f.eks, han ga en rekke løgnaktige løfter som han ikke hadde intensjon om å holde, og sannsynligvis så løy han også om ting som skjedde underveis. Han var uærlig generelt sett og drev kriger basert på løgn og fanteri. Han og hans manipulerte det Amerikanske folket til å tro på løgner slik at de ikke skulle komme i fakkeltog mot det hvite hus når Obama drev sine ulovligheter verden rundt. Jaha. Har du noen som helst indikasjon på at det er sant eller er du en løgner? "Approval ratings" om Trump jeg har hørt om forteller et annet bilde enn det du sier. Værsågod. Les og lær om hans løgner: https://www.politifact.com/personalities/donald-trump/statements/byruling/false/ https://www.washingtonpost.com/graphics/politics/trump-claims/?utm_term=.7ac4ce1850b8 Les og lær om hans approvalrate: https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/ Om det er noe som er vanskelig for deg å skjønne så si ifra 1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Hvordan mener du at man skal forholde seg til dine totale løgner? Skal man tro på de umiddelerbart ? Eller skal man tro på dine løgner? "Alt jeg ikke skjønner er løgn!" Nå må du gi deg! Du surrer sammen egen inkompetanse med "løgn". Jeg skjønner ikke hvorfor jeg orker å svare på disse hysteriske innleggene dine, men jeg synes det er på tide med "put up or shut up". Kan du gi noen eksempler på mine "totale løgner"? Du klarte det ikke sist, men fortsetter med våset ditt... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 "Alt jeg ikke skjønner er løgn!" Nå må du gi deg! Du surrer sammen egen inkompetanse med "løgn". Jeg skjønner ikke hvorfor jeg orker å svare på disse hysteriske innleggene dine, men jeg synes det er på tide med "put up or shut up". Kan du gi noen eksempler på mine "totale løgner"? Du klarte det ikke sist, men fortsetter med våset ditt... Oi, eksempel...la meg se, det blir vanskelig. Må jo gå heeelt tilbake til din nyeste post da, om såkalt "valgfusk": Total løgn uten noen som helst troverdig kilde. (Når ble forresten Donald & Co plutselig interessert i valgfusk?? ) Lenke til kommentar
delfin Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Oi, eksempel...la meg se, det blir vanskelig. Må jo gå heeelt tilbake til din nyeste post da, om såkalt "valgfusk": Total løgn uten noen som helst troverdig kilde. (Når ble forresten Donald & Co plutselig interessert i valgfusk?? ) Kan du være mer spesifikk når du lyver? Hva er det konkret som er løgn i ditt hode? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Kan du være mer spesifikk når du lyver? Hva er det konkret som er løgn i ditt hode? Nøyaktig hva var det du ikke klarte å skjønne med setningen: Oi, eksempel...la meg se, det blir vanskelig. Må jo gå heeelt tilbake til din nyeste post da, om såkalt "valgfusk": Total løgn uten noen som helst troverdig kilde. (Når ble forresten Donald & Co plutselig interessert i valgfusk?? ) Lenke til kommentar
delfin Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Nøyaktig hva var det du ikke klarte å skjønne med setningen: Og slik går det... du slenger ut påstander uten dekning, og spiller (?) idiot når du får spørsmål om å konkretisere påstandene dine. Det er ikke godt å si om du troller/spiller tilbakestående eller om du faktisk er det, men resultatet er det samme, og du kaster bort alles tid med løgnene dine. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Og slik går det... du slenger ut påstander uten dekning, og spiller (?) idiot når du får spørsmål om å konkretisere påstandene dine. Det er ikke godt å si om du troller/spiller tilbakestående eller om du faktisk er det, men resultatet er det samme, og du kaster bort alles tid med løgnene dine. Så personangrep er måten du da velger å svare på når du ikke skjønner noe? Nice Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Hva ble konklusjonen på filmen Trump & Co ble anklaget for å ha manipulert? Var det bevisst manipulering eller en effekt av konvertering som også ble foreslått? Oi, eksempel...la meg se, det blir vanskelig. Må jo gå heeelt tilbake til din nyeste post da, om såkalt "valgfusk": Total løgn uten noen som helst troverdig kilde. (Når ble forresten Donald & Co plutselig interessert i valgfusk?? ) Mener du det denne brukeren poster er løgn fra dennes side? For min del fremstår det som påstander en kan være uenige i eller mene er feil, men hvordan er der løgn? Endret 12. november 2018 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Værsågod. Les og lær om hans løgner: https://www.politifact.com/personalities/donald-trump/statements/byruling/false/ https://www.washingtonpost.com/graphics/politics/trump-claims/?utm_term=.7ac4ce1850b8 Les og lær om hans approvalrate: https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/ Om det er noe som er vanskelig for deg å skjønne så si ifra Jeg spurte ikke om andre sine meninger, jeg spurte om dine, og jeg hadde konkrete spørsmål, hvor jeg foretrekker at du svarer på alle separat, eller hvis du evner det, elegant ført sammen i lengre paragrafer. Hva ble konklusjonen på filmen Trump & Co ble anklaget for å ha manipulert? Var det bevisst manipulering eller en effekt av konvertering som også ble foreslått? Latterlig at mediene kan få folk til å tro at en reel situasjon er manipulert. At folk angriper den reele situasjonen basert på konspirasjonsteorier om manipulasjon er dumhet, at mediene gjør det grenser til alvorlig kriminalitet. Han nektet å gi fra seg mikrofonen. Det bør da være nok? Om han brukte fysisk vold utover grepet rundt mikrofonen er egentlig irrelevant. Han hadde spurt en rekke spørsmål og hadde fått svar. Normal høflighet og oppførsel i slike presserom er at man overlater mikrofonen til andre slik at de også kan stille spørsmål. Jeg anser episoden likt som om Alex Jones hadde kapret en pressekonferanse i senatet, nektet å gi fra seg mikrofonen og fortsatt å stille spørsmål selv om det også var andre der som ønsket å stille spørsmål. Alex Jones og han CNN fyren er egentlig rimelig sammenliknbare. Han fra CNN er minst like opptatt av konspirasjonsteorier som Alex Jones. Vel, angående Trump så er han 1 av 5 presidenter de siste 100 år som har økt representanter i senatet istedenfor å tape senatet til det andre partiet. Det kunne også ha gått langt verre i kongressen. Angående Trumps popularitet kan man jo nevne at selv CNN har sagt det er umulig å redusere populariteten til Trump, selv med uendelig mange angrep fra media. Så har man jo de rabiate anti-Trumperne, de vil aldri endre mening uansett. Resultatet av "midterm elections" viser et annet bilde enn hva "approval rate polls" sier. Endret 12. november 2018 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Latterlig at mediene kan få folk til å tro at en reel situasjon er manipulert. At folk angriper den reele situasjonen basert på konspirasjonsteorier om manipulasjon er dumhet, at mediene gjør det grenser til alvorlig kriminalitet. Han nektet å gi fra seg mikrofonen. Det bør da være nok? Om han brukte fysisk vold utover grepet rundt mikrofonen er egentlig irrelevant. Han hadde spurt en rekke spørsmål og hadde fått svar. Normal høflighet og oppførsel i slike presserom er at man overlater mikrofonen til andre slik at de også kan stille spørsmål. Jeg anser episoden likt som om Alex Jones hadde kapret en pressekonferanse i senatet, nektet å gi fra seg mikrofonen og fortsatt å stille spørsmål selv om det også var andre der som ønsket å stille spørsmål. Alex Jones og han CNN fyren er egentlig rimelig sammenliknbare. Han fra CNN er minst like opptatt av konspirasjonsteorier som Alex Jones. Jeg forstår at situasjonen var reell, men det ble vell hevdet at en hadde manipulert videoen for å få den til å fremstå mer alvorlig enn den var. Vice over her påstod også at "Donald & Co forfalsket en video" så jeg lurer på om dette viste seg å være reellt eller om det var snakk om en effekt av konvertering mellom formater som andre hevdet. Jeg har verken fulgt saken eller tråden nøye nok til at jeg vet, og når jeg prøvde å lese tråden druknet jeg litt i "du lyver" påstander slik at det ble vanskelig å få oversikt over hva som egentlig var tilfelle. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Mener du det denne brukeren poster er løgn fra dennes side? For min del fremstår det som påstander en kan være uenige i eller mene er feil, men hvordan er der løgn? Om man ikke har dekning i fakta er det løgn. Spiller ikke noen rolle hva man mener personlig. Enkelte mener at jorda er flat. Når man poster et bilde av en flat parkeringsplass som "bevis" er påstanden likefullt en løgn. Jeg forstår at situasjonen var reell, men det ble vell hevdet at en hadde manipulert videoen for å få den til å fremstå mer alvorlig enn den var. Vice over her påstod også at "Donald & Co forfalsket en video" så jeg lurer på om dette viste seg å være reellt eller om det var snakk om en effekt av konvertering mellom formater som andre hevdet. Jeg har verken fulgt saken eller tråden nøye nok til at jeg vet, og når jeg prøvde å lese tråden druknet jeg litt i "du lyver" påstander slik at det ble vanskelig å få oversikt over hva som egentlig var tilfelle. Det er uvisst hva som var tilfellet, og det kommer man heller aldri til å få vite, tipper jeg. Fakta er at Donald & Co postet en video fra en velkjent konspirasjonsside som ga inntrykk av at journalisten beveget armen raskere enn tilfellet var. Endret 12. november 2018 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Om man ikke har dekning i fakta er det løgn. Spiller ikke noen rolle hva man mener personlig. Enkelte mener at jorda er flat. Når man poster et bilde av en flat parkeringsplass som "bevis" er påstanden likefullt en løgn. Mulig jeg bruker ordet feil, men om en person tar feil er det etter min begrepsbruk en feilaktig påstand, ikke en løgn. Definisjonene jeg har sett på løgn forutsetter en intensjon om å villede og en kunnskap om at det en sier ikke er korrekt. Sånn sett virker det på meg urimelig å hevde at de som mener at jorden er flat, om de selv tror dette er tilfelle, driver med løgn. Er du enig i at løgn kanskje ikke er noe godt begrep for noen som tror og mener noe, men som det viser seg at tar feil eller ikke har dekning for meningen? edit. leif Endret 10. november 2018 av herzeleid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg