Reg2000 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Time will show. Se opp for positive overaskelser. Nå ble jeg skikkelig positivt overrasket. Jeg simpelthen elsker forurensede bekker og skoger. Mmm tungmetaller. 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Time will show. Se opp for positive overaskelser. Nå ble jeg skikkelig positivt overrasket. Jeg simpelthen elsker forurensede bekker og skoger. Mmm tungmetaller. Ja, planen til Trump er å forgifte alle bekker slik at alle amerikanere dør. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Men støtter du virkelig den loven? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Dumskapen og idiotet fra Donald & Co fortsetter ja. Jeg ble også skikkelig positivt overrasket over at man nå skal kunne forurense bekker og skoger enda mer. Flott! Dette tjener vi alle på. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Dessuten: "Americans are the most optimistic they’ve been in 12 years" Du tror ikke det er det at de har fått tilbake troen nå som de ser at de neppe trenger holde ut med Trump i 4 år en gang? Vet du noe verden ikke vet? Nei, dette er noe verden vet.. Får du ikke med deg nyhetene? 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Trump er på utkikk etter nasjonal sikkerhetsrådgiver for 3. gang. Den første sparket han og la skylden på pressen. Den andre avviste tilbudet, og beskrev det privat som et "sh*t sandwich" med uklare kommandolinjer. Så da er det stilling ledig fortsatt. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Altså, hele administrasjonen til Trump faller sammen, folk får sparken, folk blir etterforsket for kontakt med russland, presidenten bruker mer tid på twitter enn i jobben ellers, han angriper amerikanske media og domstoler fremfor å planlegge etteretningsoperasjoner og å finpusse sine executive orders. Mens folk grein og hylte om Hillary sin epostserver sitter Trump med sin private androidtelefon å diskuterer nasjonalsikkerhet på en offentlig restaurant, etteretingstjenesten antar at alt som blir sagt i det ovale kontor blir lekket til Russland, noe som ikke er rart siden flere i administrasjonen hans har tett kontakt med Russland. Helt vanvittig. Selv FOX News reagerer sterkt på Trump, likevel er det folk her som nekter å åpne øynene sine. https://twitter.com/passantino/status/832338172478500864 Det er flere republikanere som reagerer sterkt på Trump, lite sosialisme å spore hos de. Endret 18. februar 2017 av Larzen_91 Lagt inn spoiler på video. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Umiddelbar reaksjon fra Fox-anker: https://twitter.com/kylebuchanan/status/832307577585229824 Eller som Ace Ventura ville sagt det: https://www.youtube.com/watch?v=hS1okqbnePQ Endret 18. februar 2017 av Larzen_91 Lagt inn spoiler på video. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Nå sier ikke Donald & Co bare idiotiske/løgnaktige ting heller da. Han sa jo faktisk at han bidro med gode seertall til massemediene. Endret 17. februar 2017 av Vice Lenke til kommentar
Sir Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) For ett jævla nek han er, hva skulle man få ut av det der liksom? Halvtomme trusler (forhåpentligvis) for å tøffe seg med hva han kan finne på mot Nord-Korea og i Syria og snakker om og rundt seg selv akkurat som at det er hans person i seg selv vi er interessert i og ikke hans politiske tanker og videre planer for Amerika og sine allierte. Det er nok på høy tid å innrømme alle som en, han er faktisk ikke skikket og må gå av. Dette er ikke verdig, demokratiet har spilt fallitt og det blir ikke relevant at det ikke er hans egen skyld. Problemet er jo at mannen heller ikke eier selvinnsikt og vil antageligvis måtte fjernes av domstolene. Admit it: Trump is unfit to serve Så folkestyre er ikke så viktig når du ikke liker hva folket valgte? Endret 18. februar 2017 av Larzen_91 Endret skriftstørrelse på linktekst i sitat. 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) For ett jævla nek han er, hva skulle man få ut av det der liksom? Halvtomme trusler (forhåpentligvis) for å tøffe seg med hva han kan finne på mot Nord-Korea og i Syria og snakker om og rundt seg selv akkurat som at det er hans person i seg selv vi er interessert i og ikke hans politiske tanker og videre planer for Amerika og sine allierte. Det er nok på høy tid å innrømme alle som en, han er faktisk ikke skikket og må gå av. Dette er ikke verdig, demokratiet har spilt fallitt og det blir ikke relevant at det ikke er hans egen skyld. Problemet er jo at mannen heller ikke eier selvinnsikt og vil antageligvis måtte fjernes av domstolene. Admit it: Trump is unfit to serve Så folkestyre er ikke så viktig når du ikke liker hva folket valgte? Deaf, dumb & blind? Endret 18. februar 2017 av Larzen_91 Endret skriftstørrelse på linktekst i sitat. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Time will show. Se opp for positive overaskelser. Nå ble jeg skikkelig positivt overrasket. Jeg simpelthen elsker forurensede bekker og skoger. Mmm tungmetaller. Ja, planen til Trump er å forgifte alle bekker slik at alle amerikanere dør. Nei bare de bekkene som ligger i nærheten av kullkraftverk slik at amerikanerne i nærheten blir forgiftet. De er jo så mange der borte så om noen tusen blir forgiftet er det jo bare positivt ikke sant? Nok en gladnyhet fra Trump. Lenke til kommentar
Anszel Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Så folkestyre er ikke så viktig når du ikke liker hva folket valgte? Jeg tror heller at folket ikke var helt klar over hvem de faktisk valgte som president. Demokratiet er selvfølgelig viktig, men valget var et godt eksempel på hvordan en god bløffer som spiller på følelser og motparten kan ende opp i førersetet. Endret 17. februar 2017 av Anszel 2 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Det er også ett tegn på hva folk er villig til å ofre for (kortsiktig?) bedre jobbmuligheter, bedre med jobb i dag enn god helse om 20+(?) år ser det ut som. 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Så folkestyre er ikke så viktig når du ikke liker hva folket valgte? Jeg tror heller at folket ikke var helt klar over hvem de faktisk valgte som president. Demokratiet er selvfølgelig viktig, men valget var et godt eksempel på hvordan en god bløffer som spiller på følelser og motparten kan ende opp i førersetet. Populisme er attraktivt når folk blir frustrert med dagens etablert politikk Jeg tror ikke Trumps kjernegruppen er misfornøyde, det helt motsatte. De som hatet han, hater han enda mer. De som hadde håpet han ville endre seg en del, blir fornøyde så lenge økonomien forbedrer seg. Skjer det ikke, så begynner de å hate ham også Bare min mening som en amerikaner som snakker hver dag med en del Trump støttere Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Så folkestyre er ikke så viktig når du ikke liker hva folket valgte? Jeg tror heller at folket ikke var helt klar over hvem de faktisk valgte som president. Demokratiet er selvfølgelig viktig, men valget var et godt eksempel på hvordan en god bløffer som spiller på følelser og motparten kan ende opp i førersetet.Bullshit. Trump har gjort det meget klar under valgkampen hvilken fyr han er. Bare bla i denne tråden og du finner det kommentert. Har du ikke fått med deg en dritt siden du sier amerikanerne ikke visste om han og at han spilte på følelser? Han gjorde det klart at mur skulle opp, utestenge muslimef, klimaendringer er bare "vær" osv osv, så ikke kom her og uttal deg som om du vet at amerikanerne er misfornøyd og lettlurt, bare fordi nordmenn er naive til politikk her til lands. De som har stemt Trump er fornøyd. Dagens nyhet: Trump setter inn 100k menn for å få ut illegale innvandrere. Supert. Ser ingen har nevnt det her til nå ... Skulle vært her i landet og. Endret 17. februar 2017 av Lami Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Så folkestyre er ikke så viktig når du ikke liker hva folket valgte? Jeg tror heller at folket ikke var helt klar over hvem de faktisk valgte som president. Demokratiet er selvfølgelig viktig, men valget var et godt eksempel på hvordan en god bløffer som spiller på følelser og motparten kan ende opp i førersetet.Bullshit. Trump har gjort det meget klar under valgkampen hvilken fyr han er. Bare bla i denne tråden og du finner det kommentert. Har du ikke fått med deg en dritt siden du sier amerikanerne ikke visste om han og at han spilte på følelser?Han gjorde det klart at mur skulle opp, utestenge muslimef, klimaendringer er bare "vær" osv osv, så ikke kom her og uttal deg som om du vet at amerikanerne er misfornøyd og lettlurt, bare fordi nordmenn er naive til politikk her til lands. De som har stemt Trump er fornøyd. Dagens nyhet: Trump setter inn 100k menn for å få ut illegale innvandrere. Supert. Ser ingen har nevnt det her til nå ... Skulle vært her i landet og. Det er i det minste lov å håpe, det er bare trist om folk visste akkurat hva slags fyr han er og allikevel stemte på han. AtW Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Lov å håpe når det ikke er fakta? Det har ikke noe med håp å gjøre når Trump ikke har spilt på følelser og bløffet, slik som han over hevder, men vært meget klar i sine handlinger. Ingen av kandidatene passet som president, så om det er fugl eller fisk er det samme, uansett har statene stemt frem sin president over USA. The show must go on. Endret 17. februar 2017 av Lami Lenke til kommentar
xRun Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Dagens nyhet: Trump setter inn 100k menn for å få ut illegale innvandrere. Ser ingen har nevnt det her til nå ... 1: Dette har ikke skjedd, det er hentet fra et utkast lekket til pressen. 2: Trump benekter at det stemmer. 3: Om det ikke har skjedd, hvorfor klager du over at ingen nevner det. Bowling Green much? http://www.cnbc.com/2017/02/17/trump-considers-mobilizing-100000-national-guard-troops-to-round-up-unauthorized-immigrants.html Endret 17. februar 2017 av xRun 6 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Så folkestyre er ikke så viktig når du ikke liker hva folket valgte? Jeg tror heller at folket ikke var helt klar over hvem de faktisk valgte som president. Demokratiet er selvfølgelig viktig, men valget var et godt eksempel på hvordan en god bløffer som spiller på følelser og motparten kan ende opp i førersetet. Han oppfører seg akkurat som han gjorde i valgkampen. Er ikke noen annen måte å forklare dette på enn at folket fikk det de ville ha, og enkelte syns ikke at folket gjorde et bra nok valg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg