QS4MO8J3 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Så poenget ditt har heller lite med trumps uttalelse å gjøre? AtW Det kan tenkes at dommere dømmer feil! Selvfølgelig kan det tenkes, det er bare ravende irrelevant for Trumps uttalelse, du drar igang med stråmann etter stråmann. Forhold det til hva fyren sier, og folk faktisk kritiserer, istedet for å fantasere opp en annen uttalelse og late som det er det folk angriper. AtW Det kan tenkes at dommeren dømte feil! 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Så poenget ditt har heller lite med trumps uttalelse å gjøre? AtW Det kan tenkes at dommere dømmer feil! Selvfølgelig kan det tenkes, det er bare ravende irrelevant for Trumps uttalelse, du drar igang med stråmann etter stråmann. Forhold det til hva fyren sier, og folk faktisk kritiserer, istedet for å fantasere opp en annen uttalelse og late som det er det folk angriper. AtW Det kan tenkes at dommeren dømte feil! Dine selvfølgeligheter har ingenting med Trumps utsagn å gjøre AtW 3 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hva blir det neste At en President henger ut en dommer [ ... ] og delegitimerer ham ved å beskrive ham som en "so-called judge" [ ... ] kan bli fryktelig farlig her Hva blir det neste gang, en "so-called law", "so-called civil rights", "so-called constitution"? "so-called law", "so-called civil rights", "so-called constitution" Er dette noe som skal besvares? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Men de kan tilegne seg kunnskaper?Nei, mange kan ikke. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Politikerne har makt til å endre grunnloven!Ikke uten overveldende støtte fra stemmere. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Bernie puts it right: -Donald Trump Is A Fraud! https://www.youtube.com/watch?v=ELrQbd_grrY "We are a Democracy, It's not a one man show and this is not a Trump Enterprise, America is not a business run by Trump" Befriende at noen enda har hodet skrudd rett på i disse skrudde tider. Endret 7. februar 2017 av Larzen_91 Lagt inn spoiler på video. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Riv ned hele MSM så kanskje vi slipper FAKE NEWS i så fall. Rir du det anti-mainstream media øket enda? hehe, nesten alle andre har nå innsett at dette selvfølgelig bare er ett billige triks (everything negative is fake news) for å undergrave de faktiske forhold som Presidenten snubler rundt i. Du som er voksen og norsk og greier gjennomskuer vel dette nå du også? Eller tror du Trumpenissen forteller deg den fulle og hele sannhet mens alle andre bullshitter deg? Ja visst.. MSM har helt sikkert blitt bedre nå som valget er over. Endret 7. februar 2017 av Larzen_91 Lagt inn spoiler på video. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Bernie puts it right: -Donald Trump Is A Fraud!All politicians are frauds, including Trump and Bernie Lenke til kommentar
xRun Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Riv ned hele MSM så kanskje vi slipper FAKE NEWS i så fall. Rir du det anti-mainstream media øket enda? hehe, nesten alle andre har nå innsett at dette selvfølgelig bare er ett billige triks (everything negative is fake news) for å undergrave de faktiske forhold som Presidenten snubler rundt i. Du som er voksen og norsk og greier gjennomskuer vel dette nå du også? Eller tror du Trumpenissen forteller deg den fulle og hele sannhet mens alle andre bullshitter deg? Ja visst.. MSM har helt sikkert blitt bedre nå som valget er over. Så CNN er fake pga. været, eller en sikring, eller fordi tiden man kjøpte på satellitten gikk ut, eller noe annet uforutsett? Forøvrig kan jeg informere deg at det der fortsatt skjer en gang iblant, før/etter valget er irrelevant. Så det senest i helgen under en live-rapport fra utsiden av Mar-a-lago, mens studio snakket med sin egen reporter. Men det er kanskje moro for enkelte å ta en King Lear iblant; å rase mot været og tillegge det hensikter. Endret 6. februar 2017 av xRun 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Så CNN er fake pga. været, eller en sikring, eller fordi tiden man kjøpte på satellitten gikk ut, eller noe annet uforutsett? Forøvrig kan jeg informere deg at det der fortsatt skjer en gang iblant, før/etter valget er irrelevant. Så det senest i helgen under en live-rapport fra utsiden av Mar-a-lago, mens studio snakket med sin egen reporter. Men det er kanskje moro for enkelte å ta en King Lear iblant; å rase mot været og tillegge det hensikter. Noen mener vell det bare er en sikring, andre ser på det som sensur av politiske motstandere. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Bernie puts it right: -Donald Trump Is A Fraud! "We are a Democracy, It's not a one man show and this is not a Trump Enterprise, America is not a business run by Trump" Befriende at noen enda har hodet skrudd rett på i disse skrudde tider. Congress er det samme som stortinget i norge. Ingen vil jo stemme på mindre lønn og en grense for hvor lenge du kan jobbe, når det gjelder din egen jobb. Endret 7. februar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
xRun Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Fredagslatteren:President Trump is now speculating that the media is covering up terrorist attacksTrump mener pressen konspirerer om å holde terrorangrep skjult, og dokumenterer dette ved å gi ut en lang liste over slike angrep som han kan takke pressen for at han i det hele tatt vet skjedde.https://www.washingtonpost.com/news/politics/wp/2017/02/06/president-trump-is-now-speculating-that-the-media-is-covering-up-terrorist-attacks/?utm_term=.998f9d2a0df9 Bortsett fra Bowling Green da, som faktisk ikke skjedde. Edit: Fredagslatteren ja. Vet det er tirsdag, men sjekk om det ikke fortsatt er like latterlig på fredag. Endret 7. februar 2017 av xRun 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Ny dag, nye løgner ja, fra det som konsekvent har fremstått som det mest inkompetente og løgnaktige kabinettet i vestlig verden på lang lang tid. (Noensinne??) 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Løgn forutsetter at hvem som fremsetter påstandene VET at påstandene er feilaktige. Det er ikke klart i dette tilfellet. 2 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) De vet det er løgn når de gir pressen en liste over hendelser de kjenner til fordi pressen har rapportert om, og påstår at dette er en liste med hendelser pressen ikke rapporterer om. Det er en selvbærende "logical fallacy". Endret 7. februar 2017 av xRun 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 De vet det er løgn når de gir pressen en liste over hendelser de kjenner til fordi pressen har rapportert om, og påstår at dette er en liste med hendelser pressen ikke rapporterer om. Det er en selvbærende "logical fallacy". Hehe, ikke en dag uten noe fallacy av noe slag nei.. Ser at gårsdagens twittring ikke henger langt bak dagens om målestokk er idioti: "Any negative polls are fake news, just like the CNN, ABC, NBC polls in the election. Sorry, people want border security and extreme vetting." -Trumpinator 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 De vet det er løgn når de gir pressen en liste over hendelser de kjenner til fordi pressen har rapportert om, og påstår at dette er en liste med hendelser pressen ikke rapporterer om. Det er en selvbærende "logical fallacy". Hehe, ikke en dag uten noe fallacy av noe slag nei.. Ser at gårsdagens twittring ikke henger langt bak dagens om målestokk er idioti: "Any negative polls are fake news, just like the CNN, ABC, NBC polls in the election. Sorry, people want border security and extreme vetting." -Trumpinator[/size] Som jeg hørte her om dagen (oversatt og etter hukommelsen): "Hva om folkene rundt ham (Trump) bare sa at de har gjort som han krever. Tror du han hadde merket forskjell?" Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Bernie puts it right: -Donald Trump Is A Fraud!All politicians are frauds, including Trump and Bernie Så om du og jeg skulle surre oss inn i politikken så er det en slags naturlov automatikk i at vi brått begge to blir noen frauds (eller svindlere på godt norsk)? Snakk for deg selv Som sagt så er ikke politikere en egen rase eller like hverandre på noen måte, dette er vel Bernie og Trump tidenes beste eksempel på. Og kall meg naiv men Sanders hadde jeg stolt på 100% på så får jeg heller bli skuffet om det motsatte skulle bli bevist, men man kan ikke blame noen for å være noe man mistenker dem for å være sånn i forkant av at de sier eller gjør noe "galt", det tror jeg vi alle ser blir urettferdig. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Bernie puts it right: -Donald Trump Is A Fraud!All politicians are frauds, including Trump and Bernie Så om du og jeg skulle surre oss inn i politikken så er det en slags naturlov automatikk i at vi brått begge to blir noen frauds (eller svindlere på godt norsk)? Snakk for deg selv Om du skulle ha noe ønske om å få makten så stemmer nok det, desverre. Som sagt så er ikke politikere en egen rase eller like hverandre på noen måte, dette er vel Bernie og Trump tidenes beste eksempel på. Og kall meg naiv men Sanders hadde jeg stolt på 100% på så får jeg heller bli skuffet om det motsatte skulle bli bevist, men man kan ikke blame noen for å være noe man mistenker dem for å være sånn i forkant av at de sier eller gjør noe "galt", det tror jeg vi alle ser blir urettferdig. Naiv! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 De vet det er løgn når de gir pressen en liste over hendelser de kjenner til fordi pressen har rapportert om, og påstår at dette er en liste med hendelser pressen ikke rapporterer om. Det er en selvbærende "logical fallacy". Hehe, ikke en dag uten noe fallacy av noe slag nei.. Ser at gårsdagens twittring ikke henger langt bak dagens om målestokk er idioti: "Any negative polls are fake news, just like the CNN, ABC, NBC polls in the election. Sorry, people want border security and extreme vetting." -Trumpinator[/size] Som jeg hørte her om dagen (oversatt og etter hukommelsen):"Hva om folkene rundt ham (Trump) bare sa at de har gjort som han krever. Tror du han hadde merket forskjell?" Hehe neppe, tror jeg kan skrive under på at han ikke har oversikt over alt hva den mannen skriver under på Så hvis folket også da bare holder kjeft, så går jo dette sin vante gang og no harm done Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg