Shruggie Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Motkandidaten til Trump har betalt for et dokument for å sverte Trump. Det synes nokså åpenbart. Politikk er et skittent spill.Politikere er ikke ansatte. Du må sette deg inn i saken, hvis du skal forstå den. Du får sette oss inn i saken da, så forstår vi den sikkert like godt som deg 6 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Det er rimelig å anta at Vaniman har mindre kunnskap om saken enn Nunes som skrev Nunes-notatet. Nunes på sin side har ikke lest FISA-søknaden han kritiserer. De aller fleste fagkyndige, inkludert folk som er involvert, jurister, tidligere spesialetterforskere, statsadvokater etc. etc. som har uttalt seg, inkludert ikke bare republikanere, men republikanere oppnevnt av Trump, og inkludert personer som har lest det hemmeligstemplede dokumentet og underliggende materialet Nunes kritiserer uten å ha lest, sier Nunes-notatet er mangelfullt og løgnaktig, at det avslører svært manglende forståelse av materialet, og er slett ikke hva det utgir seg for å være. Men vi får holde en knapp på Vaniman tenker jeg. Det er nok det tryggeste, han vet bedre enn alle disse. Endret 3. februar 2018 av xRun 8 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Lovendringene må gjøres av folkevalgte politikere. Man kan ikke ha ansatte i depertementene og direktoratene som ikke ønsker å gjennomføre visse lovendringer, som motarbeider visse politikere eller partier, trenerer saker, forsøker å påvirke valget etc. Korrekt. Derfor er det vel ikke noe bra tegn når Trump selv, nekter å gjennomføre noe som ble stemt igjennom med 98 mot 2 stemmer i senatet og 419 mot 3 stemmer i Representatenes hus (legg merke til her at ikke alle stemmer i mot, var direkte i mot forslaget, men mente det burde være strengere). Dette velger Trump og hans administrasjon å ikke følge. Motkandidaten til Trump har betalt for et dokument for å sverte Trump. Det synes nokså åpenbart. Politikk er et skittent spill. Demokratene begynte å betale Fusion GPS for å gjøre research på Trump i April 2016. I Oktober 2015 var det "and unknown GOP source" som betalte Fusion GPS for å gjøre resarch på Trump og andre republikanske kandidater. Samtidig fikk ikke Fusion sine "utsendte" noen beskjed om hvem som sto bak finansieringen, så hadde man ikke funnet noe, så hadde ikke de som skulle finne noe brydd seg noe videre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Dette er verre enn Watergate USAs president Donald Trump er mest av alt opptatt av å isolere seg fra den pågående etterforskningen og legge skylden på alle andre, skriver USA-ekspert Audun Tjomsland. Det er interessant å se og høre den gamle Watergate-journalisten Carl Bernstein i disse dager, når han sammenligner Trump med Nixon og mener at det som skjer nå er mye mer alvorlig enn det som skjedde under Watergate i 1972-74. https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2018/02/04/195368810/dette-er-verre-enn-watergate Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Lurer på om Trump har tenkt å ta på seg skylda for togulykken i går? https://www.aftenposten.no/verden/i/Onr34E/Minst-to-dode-og-70-skadet-i-togulykke-i-USA Han skrøt jo forleden på seg æren for 0 døde i flytrafikken. Men jeg holder ikke pusten i spenning akkurat Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Han kan kanskje snakke om bedre infrastruktur ol... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Det som er så morsomt er at akkurat som med Watergate var det ikke det som ble etterforsket som faktisk feller presidenten, men The Coverup! The fall's gonna kill ya. Endret 4. februar 2018 av Shruggie Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hva er morsomt med dette? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Hva er morsomt med dette? At vi ikke engang trenger å lure på hva som skjer. Nøyaktig det samme kommer til å skje. I am not a crook, helikopteret, visepresidenten som pardoner, intervjuet på britisk TV... (Selv om David Frost dessverre er død) Fyren er rett og slett ikke smart nok til å skjønne at han spiller i en dårlig TV remake av originalfilmen. Endret 4. februar 2018 av Shruggie 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Trey Gowdy breaks with Trump: FISA memo doesn't have 'any impact' on Robert Mueller's investigation http://www.washingtonexaminer.com/trey-gowdy-breaks-with-trump-fisa-memo-doesnt-have-any-impact-on-robert-muellers-investigation/article/2648046 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Denne skandalen som Demokratene har gjort seg skyldige i, kommer nok ikke til å bli noe Watergate. Men det er helt klart Trump som kommer seirende ut her. Demokratene, FBI og personer i Justisdepertementet rottet seg sammen mot Trump, og det var penger involvert. Heldigvis blir de nå tatt. Men jeg forstår jo at det ikke er alle som er i stand til å forstå hva som har skjedd. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hva er morsomt med dette? At vi ikke engang trenger å lure på hva som skjer. Nøyaktig det samme kommer til å skje. I am not a crook, helikopteret, visepresidenten som pardoner, intervjuet på britisk TV... (Selv om David Frost dessverre er død) Fyren er rett og slett ikke smart nok til å skjønne at han spiller i en dårlig TV remake av originalfilmen. Jeg er ingen stor tilhenger av Donald Trump, men som det heter: "Uskyldig inntil det motsatte er bevist"! Det gjelder også for ham. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hva er morsomt med dette? At vi ikke engang trenger å lure på hva som skjer. Nøyaktig det samme kommer til å skje. I am not a crook, helikopteret, visepresidenten som pardoner, intervjuet på britisk TV... (Selv om David Frost dessverre er død) Fyren er rett og slett ikke smart nok til å skjønne at han spiller i en dårlig TV remake av originalfilmen. Jeg er ingen stor tilhenger av Donald Trump, men som det heter: "Uskyldig inntil det motsatte er bevist"! Det gjelder også for ham. Det er allerede bevist. Det er bare å følge med. 1 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Dere er jo helt på viddene. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Dere er jo helt på viddene. Ja, det er jo selvsagt mulig at republikanerne ikke klarer å stoppe sin egen ferd ned i myren slik USA ikke har klart det. Synd, det var veldig fint å ha USA som noe å se opp til for over femti år siden. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Trey Gowdy, praktisk talt selveste mr. Benghazi, har sett FISA-søknaden og det underliggende hemmeligstemplede materialet som Nunes ikke har sett, og var involvert i produksjonen av notatet.Han kommenterer det slik i dag:"REP. GOWDY: I actually don't think it has any impact on the Russia probe for this reason -- MARGARET BRENNAN: The memo has no impact on the Russia probe? REP. GOWDY: No-- not to me, it doesn't -- and I was pretty integrally involved in the drafting of it. There is a Russia investigation without a dossier. So to the extent the memo deals with the dossier and the FISA process, the dossier has nothing to do with the meeting at Trump Tower. The dossier has nothing to do with an email sent by Cambridge Analytica. The dossier really has nothing to do with George Papadopoulos' meeting in Great Britain. It also doesn't have anything to do with obstruction of justice. So there's going to be a Russia probe, even without a dossier." https://www.cbsnews.com/news/transcript-rep-trey-gowdy-on-face-the-nation-feb-4-2018/ Endret 4. februar 2018 av xRun Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Trump kommer imorgen til hjemmebyen min. Jeg har tenkt å stå med plakat utenfor fabrikken han besøker. Hva skal stå på plakaten min? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 semper sic tyrannis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 semper sic tyrannisCatchy, konsist og rett til poenget. Men jeg tror likevel jeg ville valgt noe annet. Det blir litt for enkelt. Jeg ville prøvd å finne en fanesak jeg mente fortjener mer oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg