Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

*snip*

"youtube bevis"

*snip*

Og til slutt, angående shithole, USA er selveste shithole!

Jepp, slik har det blitt. De er nå en bananrepublikk, selv om flertallet av folket aldri ville ha en slik klovn som fører. :( Oprah kan forøvrig rulle inn puppen.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Respect where respect is due.

Hvem hadde vel ikke ... ? Jeg mener, halloo?!

Forsiktig nå!! Plutselig får du jjkoggan på deg med beskyldninger om demonisering av motstanderne!! Husk at vi er alle i denne tråden for å bygge broer. Ikke fortell fakta dersom det kan latterliggjøre eller demonisere de som ikke er enige med deg :) Husk at vi er alle her for å bli enige med hverandre :)
Lenke til kommentar

Respect where respect is due.

Hvem hadde vel ikke ... ? Jeg mener, halloo?!

Forsiktig nå!! Plutselig får du jjkoggan på deg med beskyldninger om demonisering av motstanderne!! Husk at vi er alle i denne tråden for å bygge broer. Ikke fortell fakta dersom det kan latterliggjøre eller demonisere de som ikke er enige med deg :) Husk at vi er alle her for å bli enige med hverandre :)
Fakta aldri latterligjører/demoniserer noe, de er bare fakta. Hadde blitt bedre hvis alle presenterte fakta og diskuterte hva fakta betyr istedenfor å angripe de som er uenige i hvilke fakta er viktige eller hvis fakta er egentlig fakta. Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere kunne jo tatt med kone og barn å reist på ferie til el-salvador eller Haiti? Oppleve helsevesenet, rettsvesen, mm. Føle kriminalitets og drapsstatistikkene på kroppen liksom.

Kanskje ta med kona å spasere en tur langs promenaden en sen kveld, se hvor flott din lyshudede kone blir tatt i mot av de lokale? Også kan dere gjøre nøyaktig det samme i Gudbrandsdalen.

Ifht Norge er beskrivelsen av landene han nevnte, korrekt. Shithole countries.

Lenke til kommentar

Det stilles spørsmål vedr. pressemeldingen fra WH om Trumps helse. Han var til sin første offisielle helsesjekk ved Walter Reed denne uken og ble undersøkt av Kontre-Admiral Dr. Ronny Jackson, US Navy, som er den nåværende offisielle "Physician to the President".

Det er forøvrig en ganske fet stilling å få, presidentens livlege, og han har hatt den siden juli 2013.

WH har sendt legens korte oppsummering av helsesjekken til pressen:

post-260104-0-51922000-1515821562.jpg

post-260104-0-51922000-1515821562_thumb.jpg

Hvis noen syns den fantastiske karakteristikken i oppsummeringen av helseattesten er litt i overkant, og kanskje minner litt om helseattesten fra Trumps personlige lege under valgkampen, så kan det være naturlige forklaringer til det. Meldingen skal visstnok være signert av legen, men det er rimelig tydelig at det ikke stemmer, dersom ikke Dr. Ronny Jackson har glemt å stave sitt eget navn da.

Det er mer sannsynlig at Sarah Sanders forfattet dette selv, og signerte det med legens navn som hun ikke klarte å stave, og det som kalles "passes along" blir vel da snarere "authored and sent" med fake signatur.

Endret av xRun
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er åpenbart at språket til Trump kommer av at han begynner å bli dement. Det behøver ikke bety noe, og det gjør selvsagt ikke at han ikke er skikket til å bli president. Det er det alle de andre mentale problemene som gjør.

Det trengs vesentlig mer av beviser for å konkludere med at en person er dement.

Ikke at det er første gang folk har spekulert i om en amerikansk president er dement. Når det gjaldt Ronald Reagan stemte det at han hadde Alzheimer. Det samme ble spekulert i med George W. Bush, men bare på grunnlaget av noen videoopptak, hvilket ikke holder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dere kunne jo tatt med kone og barn å reist på ferie til el-salvador eller Haiti? Oppleve helsevesenet, rettsvesen, mm. Føle kriminalitets og drapsstatistikkene på kroppen liksom.

Kanskje ta med kona å spasere en tur langs promenaden en sen kveld, se hvor flott din lyshudede kone blir tatt i mot av de lokale? Også kan dere gjøre nøyaktig det samme i Gudbrandsdalen.

USA er et shithole i forhold til Norge, for meg er USA på samme lista over fucka opp land som jeg ikke har noen planer om å dra til i nærmeste fremtid, sammen med land som Saudia Arabia, Irak, Mexico, Syria, Filippinene osv. Jeg kan sikkert dra til usa og ha det fint, men med tanke på alt som feiler det landet, hvorfor ta sjansen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er åpenbart at språket til Trump kommer av at han begynner å bli dement. Det behøver ikke bety noe, og det gjør selvsagt ikke at han ikke er skikket til å bli president. Det er det alle de andre mentale problemene som gjør.

Det trengs vesentlig mer av beviser for å konkludere med at en person er dement.

Ikke at det er første gang folk har spekulert i om en amerikansk president er dement. Når det gjaldt Ronald Reagan stemte det at han hadde Alzheimer. Det samme ble spekulert i med George W. Bush, men bare på grunnlaget av noen videoopptak, hvilket ikke holder.

Nei, for meg er det åpenbart. Nå er jo jeg heldigvis ikke lege, for da hadde sikkert det jeg sa vært utrolig uprofesjonelt, men jeg er uheldigvis i den situasjonen at demens ligger i familien på begge sider, og jeg kjenner det igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

USA er et shithole i forhold til Norge, for meg er USA på samme lista over fucka opp land som jeg ikke har noen planer om å dra til i nærmeste fremtid, sammen med land som Saudia Arabia, Irak, Mexico, Syria, Filippinene osv. Jeg kan sikkert dra til usa og ha det fint, men med tanke på alt som feiler det landet, hvorfor ta sjansen.
Norge kunne tenkes som et shithole land da 1/3 delen av befolkningen flyttet til usa. Tenk på hvis usa aksepterte aldri innvandrere fra de mange europeiske land som mente det var verre å bli en europeere enn en amerikaner

Det er dårlig gjort å kalle et annet land et shithole land fordi det impliserer at hele befolkningen er shitheads. Mye bedre å bli nøyere med kritikken (dårlig økonomi, høy kriminalitet osv..).

Lenke til kommentar

Err... utvandringen til USA kom fra sterk befolkningsvekst. Do your research...

Og dermed var det verre å bo i norge enn usa for1/3 av befolkningen. Et shithole, relativt sett. En flytter ikke til et annet land fordi de har bra hjemme. Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Err... utvandringen til USA kom fra sterk befolkningsvekst. Do your research...

Og dermed var det verre å bo i norge enn usa for1/3 av befolkningen. Et shithole, relativt sett. En flytter ikke til et annet land fordi de har bra hjemme.

Jeg beklager, men hva i helvete prater du om? Sammenligner du Haiti med Norge på 1800-tallet? Hva er det du prøver å oppnå med det? 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...