Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Rekordmange utskiftninger i Det hvite hus: En av tre ute i løpet av det første året

Aldri tidligere har så mange blitt sagt opp, slutte av egen fri vilje eller blitt omplassert som under Donald Trumps første år som president.

Dette tilsvarer altså 34 prosent, noe som er dobbelt så mye som ved noe tidligere presidentskap. I Ronald Reagans første år som president forlot 17 prosent av tjenestemennene jobbenes sine, og i Clintons første år var tallet bare 11 prosent.

https://www.dagbladet.no/nyheter/rekordmange-utskiftninger-i-det-hvite-hus-en-av-tre-ute-i-lopet-av-det-forste-aret/69316623

Ufattelig at den amerikanske befolkningen fortsatt lar Donald Trump bli sittende om president!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ufattelig at den amerikanske befolkningen fortsatt lar Donald Trump bli sittende om president!

Det er ufattelig at du gnåler om dette hele tiden. Du får dra over dit, skaff deg et statsborgerskap og gjør noe med det, hvis dette er så viktig for deg! ^^

Pro tip, om du ikke bryr deg om hva Trump gjør, så er kanskje ikke "trump-threaden" stedet for deg.

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Synes du virkelig at Donald Trump er brukelig som statsleder?

Det har ikke noe med hva jeg synes. Jeg har absolutt ingen påvirkningskraft ovenfor Mr. Trump. Det er det amerikanske folket som har valgt han, og ikke jeg! Om han gjør en god eller dårlig gjerning som president i USA, så er jeg stemmeløs, jeg bare sitter på og kan bivåne ting i fra bakerste benk.

Husk nå for all del at han er en amerikansk statsleder, og ikke en norsk en.. ^^

Lenke til kommentar

Det har ikke noe med hva jeg synes. Jeg har absolutt ingen påvirkningskraft ovenfor Mr. Trump. Det er det amerikanske folket som har valgt han, og ikke jeg! Om han gjør en god eller dårlig gjerning som president i USA, så er jeg stemmeløs, jeg bare sitter på og kan bivåne ting i fra bakerste benk.

Husk nå for all del at han er en amerikansk statsleder, og ikke en norsk en.. ^^

Det betyr ikke at du ikke har påvirkningskraft (dog er den indirekte), dessuten, en amerikaner som diskuterer på forum har heller ingen direkte påvirkningskraft i form av sine foruminnlegg.

Og som sagt, synes du ikke det er interessant å diskutere, la være, ingen tvinger deg, hvorfor er det så problematisk for deg om noen diskuterer noe du ikke finner interessant?

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har stemmerett i usa. Overbeviser du meg om noe så har du påvirkningskraft.

Jeg har tenkt å stemme på Romney hvis han stiller til neste valget. Hva mener du? Jeg kan også ringe politikernes kontorene hvis du overbevise meg at noe erviktig

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det var ikke det amerikanske folket som valgte ham. Akkurat som med George W Bush "vant" han ved hjelp av superdelegatene, ikke ved flertallet i befolkningen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det var ikke det amerikanske folket som valgte ham. Akkurat som med George W Bush "vant" han ved hjelp av superdelegatene, ikke ved flertallet i befolkningen.

Flertallet i 30 av 50 stater i the 'The United States of America' stemte på Trump, dvs Trump fikk 304 av 538 stemmer i valgmannskollegiet.

Endret av QS4MO8J3
Lenke til kommentar

Sjokkerende nyheter fra USA: https://www.dagbladet.no/nyheter/trump---jeg-er-mentalt-stabil/69317240

Hvor mange presidenter er det som har måttet insistere på at han ikke er sinnsyk om og om igjen?

Forutsetter at de blir beskyldt for å være sinnssyke om og om igjen, sier kanskje mer om motstanderne?

Nei, det sier ikke mer om motstanderne. Slutt med det argumentet, det blir ikke bedre jo mer du presser det ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sjokkerende nyheter fra USA: https://www.dagbladet.no/nyheter/trump---jeg-er-mentalt-stabil/69317240

Hvor mange presidenter er det som har måttet insistere på at han ikke er sinnsyk om og om igjen?

Forutsetter at de blir beskyldt for å være sinnssyke om og om igjen, sier kanskje mer om motstanderne?
Alle presidenter før Trump visste at media elsker kontroversielle saker og prøver å agitere dem til å si mer. Det skjedde med Bill Clinton og det skjer med Trump. De andre presidenter visste at det var bedre å ikke diskutere saken. Idioten Trump bare fortsetter å reagere som fører til mere spørsmål og frem og tilbake.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens, from the horses mouth:

Det stemmer sikkert. Livlegen hans har IQ-testen hans, scoren er "Tremendously Fantastic", sort på hvitt. Heelt sant.

Edit: BTW han var presidentkandidat for "The Reform Party" i 2000, så nei, han vant ikke på sitt "first try". Kan ikke engang skryte av hvor stabilt geni han er uten å putte på en liten ekstra løgn. smh. :wee:

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...