Vaniman Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hvis journalistene i Norge skulle bestemt, ville SV sittet i regjering sammen med Rødt og MDG. Så journalistene har ikke så mye makt som du vil ha det til? Det er de partiene de fleste journalistene stemmer på. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hørt om Fox News i USA? The Daily Mail i UK? Høyrevridde de luxe. Mottar de norske skattekroner? Når det gjelder norske medier som nyter fordel av norske Tax Cuts, vil mange hevde at Dagens Næringsliv er høyrevridde, og at Aftenposten viser høyrevridde tendenser til stadighet. Glemmer du ikke FRP avisen nå? Eller "Nettavisen" som de kaller seg?.. Enslig svale gjør ingen sommer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hvis journalistene i Norge skulle bestemt, ville SV sittet i regjering sammen med Rødt og MDG. Så journalistene har ikke så mye makt som du vil ha det til? Det er de partiene de fleste journalistene stemmer på. Hva har det med saken å gjøre? Ingen skikkelig studie har noensinne funnet norske medier venstrevridde. De eneste som mener de er venstrevridde er de som selv er høyrevridde. Når jeg sitter lengst til høyre på benken er det jævlig enkelt for meg å påstå at alle andre sitter på venstre side. 4 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hvis det du sier er sant, at media er objektive, hvordan kan det da ha seg at så mange er kritiske og beskylder media for å være venstrevridd? Det er jo ingen som beskylder dem for å være høyrevridd. Det finnes en helt egen tråd om nettopp dette emnet, og jeg tenker det er bedre å fortsette denne diskusjonen der, da det allerede er ganske grundig bevist at det er vanskelig å finne venstrevridde fremstillinger av politiske saker i norske aviser i den tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1797435&page=4 3 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hvis det du sier er sant, at media er objektive, hvordan kan det da ha seg at så mange er kritiske og beskylder media for å være venstrevridd? Det er jo ingen som beskylder dem for å være høyrevridd. Det finnes en helt egen tråd om nettopp dette emnet, og jeg tenker det er bedre å fortsette denne diskusjonen der, da det allerede er ganske grundig bevist at det er vanskelig å finne venstrevridde fremstillinger av politiske saker i norske aviser i den tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1797435&page=4 Enig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg har ingen sterke meninger hverken for eller mot Trump, men gud bedre så lei jeg er av å se trynet hans i avisene hver eneste dag. Er virkelig absolutt alt han foretar seg nyhetsverdig? PS. 6666 GET Det selger vet du. Husker du "Dagens Bush"? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hvilken ære... Trump beæret med kinesisk statue som fremstiller ham som hund Et kjøpesenter i Taiyuan i Kina har satt opp en enorm statue som fremstiller USAs president Donald Trump som en hund, i anledning det kommende hundens år. https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2017/12/29/195359306/trump-beaeret-med-kinesisk-statue-som-fremstiller-ham-som-hund 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hva er egentlig i veien med Trump? Intens kuldebølge herjer sentrale og østlige deler av USA Flere personer har hittil mistet livet under den intense kuldebølgen i USA – I øst kan det muligens bli den KALDESTE nyttårsaften noensinne. Kanskje vi kunne bruke litt av den gode gammeldagse globale oppvarmingen, som vårt land, men ingen andre land, skulle betale MILLIARDER AV DOLLAR for å beskytte oss mot. Kle dere godt!, skrev presidenten. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/vaer-og-uvaer/intens-kuldeboelge-herjer-sentrale-og-oestlige-deler-av-usa/a/24220261/ Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hva er egentlig i veien med Trump? Intens kuldebølge herjer sentrale og østlige deler av USA Flere personer har hittil mistet livet under den intense kuldebølgen i USA – I øst kan det muligens bli den KALDESTE nyttårsaften noensinne. Kanskje vi kunne bruke litt av den gode gammeldagse globale oppvarmingen, som vårt land, men ingen andre land, skulle betale MILLIARDER AV DOLLAR for å beskytte oss mot. Kle dere godt!, skrev presidenten. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/vaer-og-uvaer/intens-kuldeboelge-herjer-sentrale-og-oestlige-deler-av-usa/a/24220261/ Trump har et godt poeng her. Veldig bra at verdens mektigste mann gjennomskuer klimabløffen. Også i Europa dør flere mennesker på vinteren, enn på sommeren, så det vil være en fordel med varmere vær. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Trump beæret med kinesisk statue som fremstiller ham som hund "Hunder grusomt fornedret med statue av Trump som fremstiller ham som hund". Hva faen er det Kina har imot hunder egentlig? Det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke skjønner hvor fantastiske disse skapningene er. 2 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Trump beæret med kinesisk statue som fremstiller ham som hund "Hunder grusomt fornedret med statue av Trump som fremstiller ham som hund". Hva faen er det Kina har imot hunder egentlig? Det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke skjønner hvor fantastiske disse skapningene er. Du setter hunder over en viss type mennesker? Hvor langt ute på venstresiden er du egentlig? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Trump beæret med kinesisk statue som fremstiller ham som hund "Hunder grusomt fornedret med statue av Trump som fremstiller ham som hund". Hva faen er det Kina har imot hunder egentlig? Det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke skjønner hvor fantastiske disse skapningene er. Du setter hunder over en viss type mennesker? Hvor langt ute på venstresiden er du egentlig? Nei, jeg setter hunder over alle typer mennesker. Prøv igjen, troll. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Trump beæret med kinesisk statue som fremstiller ham som hund "Hunder grusomt fornedret med statue av Trump som fremstiller ham som hund". Hva faen er det Kina har imot hunder egentlig? Det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke skjønner hvor fantastiske disse skapningene er. Du setter hunder over en viss type mennesker? Hvor langt ute på venstresiden er du egentlig? Nei, jeg setter hunder over alle typer mennesker. Prøv igjen, troll. Og så kaller du meg et troll? Jøsses. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Trump beæret med kinesisk statue som fremstiller ham som hund "Hunder grusomt fornedret med statue av Trump som fremstiller ham som hund". Hva faen er det Kina har imot hunder egentlig? Det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke skjønner hvor fantastiske disse skapningene er. Du setter hunder over en viss type mennesker? Hvor langt ute på venstresiden er du egentlig? Nei, jeg setter hunder over alle typer mennesker. Prøv igjen, troll. Og så kaller du meg et troll? Jøsses. Nok et fantastisk comeback fra deg. Det er vel et steg opp fra "feil", men likevel... Har du det moro? 2 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Trump beæret med kinesisk statue som fremstiller ham som hund "Hunder grusomt fornedret med statue av Trump som fremstiller ham som hund". Hva faen er det Kina har imot hunder egentlig? Det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke skjønner hvor fantastiske disse skapningene er. Du setter hunder over en viss type mennesker? Hvor langt ute på venstresiden er du egentlig? Nei, jeg setter hunder over alle typer mennesker. Prøv igjen, troll. Og så kaller du meg et troll? Jøsses. Nok et fantastisk comeback fra deg. Det er vel et steg opp fra "feil", men likevel... Har du det moro? Ja. Er ikke Zork skurken i en Ghostbuster eller Batman film. Uansett et godt navn for et troll. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Trump beæret med kinesisk statue som fremstiller ham som hund "Hunder grusomt fornedret med statue av Trump som fremstiller ham som hund". Hva faen er det Kina har imot hunder egentlig? Det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke skjønner hvor fantastiske disse skapningene er. Du setter hunder over en viss type mennesker? Hvor langt ute på venstresiden er du egentlig? Nei, jeg setter hunder over alle typer mennesker. Prøv igjen, troll. Og så kaller du meg et troll? Jøsses. Nok et fantastisk comeback fra deg. Det er vel et steg opp fra "feil", men likevel... Har du det moro? Ja. Er ikke Zork skurken i en Ghostbuster eller Batman film. Uansett et godt navn for et troll. Nei. Men jeg vet jo at du uansett ikke forholder deg til fakta så la ikke det stoppe deg fra å tro hva du vil... Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Trump beæret med kinesisk statue som fremstiller ham som hund "Hunder grusomt fornedret med statue av Trump som fremstiller ham som hund". Hva faen er det Kina har imot hunder egentlig? Det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke skjønner hvor fantastiske disse skapningene er. Du setter hunder over en viss type mennesker? Hvor langt ute på venstresiden er du egentlig? Nei, jeg setter hunder over alle typer mennesker. Prøv igjen, troll. Og så kaller du meg et troll? Jøsses. Nok et fantastisk comeback fra deg. Det er vel et steg opp fra "feil", men likevel... Har du det moro? Ja. Er ikke Zork skurken i en Ghostbuster eller Batman film. Uansett et godt navn for et troll. Nei. Men jeg vet jo at du uansett ikke forholder deg til fakta så la ikke det stoppe deg fra å tro hva du vil... Ikke ta det ille opp. Ikke vondt ment. Du tåler vel at noen trekker litt i deg, når du gjør det samme selv? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Dunning-Kruger står sterkt. 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Trøstespiser smågodt med spade mens dere griner som spedbarn over å ha tatt så grundig feil tenker jeg heller vi sier. Seriøst, hvilken Trump motstander i tråden her skulle være, eller ha grunn til å være, "bitter" i dag? Fyren er fullstendig avkledd, isolert og desillusjonert. Og kun et mirakel kan redde ham fra impeachment nå. Je je, kjempebitter her du.. Tja, jeg tror begge parter er bitre, egentlig. Trump-motstanderne er bitre for at Trump ble valgt og fikk muligheten til å ødelegge ting, mens Trump-tilhengerne er bitre over at motstanderne hele tiden påpeker at Trump er akkurat like udugelig som man påpekte hele veien før han ble valgt. At mannen er en vandrende katastrofe er vanskelig å svelge for tilhengerne hans. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Mobbing av Trump støttere er det jeg snakker om. Kritikk er ikke mobbing. Og forøvrig er Trump den største mobberen av dem alle, og tilhengerne hans er også en gjeng med ufyselige mobbere. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg