Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg fordømmer "ihvertfall" nazister. Kan du si det samme om Antifa og BLM?

Det holder at vi endelig har sett deg fordømme nazistene. Basert på de siste dagenes debatt er det et fremskritt bare det. Babysteps ;)

Så du fordømmer altså ikke Antifa og BLM. Greit å vite. Da støtter du altså vold og drap på politi skal man følge logikk angående trump. Nei du oppfordrer faktisk til vold og drap om man skal dra den så langt som NRK.

Lenke til kommentar

Det holder at vi endelig har sett deg fordømme nazistene. Basert på de siste dagenes debatt er det et fremskritt bare det. Babysteps ;)

Så du fordømmer altså ikke Antifa og BLM. Greit å vite. Da støtter du altså vold og drap på politi skal man følge logikk angående trump. Nei du oppfordrer faktisk til vold og drap om man skal dra den så langt som NRK.

Svada. ignorert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

totalt irrelevant hva nazister mener om trump, kun hva trump mener om dem.

Bare noen få poster siden det som var relevant var hva du mente Trump mente om dem...

Hva jeg mente trump mente om dem? Du er ikke sann. Når det kommer ut av kjeften på trump selv at "I disavow" så kan han ikke være mer tydelig. Da har det ingen ting å si hva jeg mener eller ikke.

Lenke til kommentar

Senator Bob Corker (R - TN), en senator fra sør-staten Tennessee, hadde noen klare ord om Trump i går:

President Trump "has not yet been able to demonstrate the stability, nor some of the competence that he needs to demonstrate in order to be successful."

http://www.npr.org/2017/08/17/544230949/gop-senator-trump-lacking-stability-competence-to-succeed

Corker sier i klartekst: Presidenten fra mitt eget parti er ustabil og inkompetent, og vil mislykkes som president.

Tony Schwartz som skrev "The Art of The Deal", boken Trump har brukt til å lyve på seg et rykte som verdens beste dealmaker, og en av tidenes mest suksessrike forretningsmenn, og som nå vil gjøre det samme for landet (enda en løgn), kjenner Trump rimelig bra etter å ha fulgt ham morgen til kveld gjennom de 18 månedene det tok å samle nok materiale til å skrive boken.

Han gikk enda lengre i sine spådommer enn Corker:

Senator Jeff Flake (R - AZ) har ikke bare kritisert Trump, men også skrevet en hel bok om Trumps mange mangler som president og problematiske lederskap, og det tok langt mindre enn 18 måneder å samle materiale til den.

http://www.npr.org/2017/08/08/542069448/jeff-flake-has-taken-on-trump-and-the-gop-but-will-it-matter

Flake, Corker, Graham, McCain, McConnel m.fl, - spørsmålet nå er hvor lang tid det tar før disse republikanernes tall øker tilstrekkelig til å skape en konsensus om å ta affære og spyle søpla ut av WH.

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Svada. ignorert.

Se der ja, her blir man ignorert når ekstremisten ikke gidder svare for seg. Utrolig så vanskelig det skal være å ta avstand fra terrororganisasjoner for deg da. Andre her inne har tatt avstand fra begge sider selv om de synes nazistene er verst. Du klarer altså ikke det.

Good riddance.

Lenke til kommentar

Tror mange ikke alltid er enig med metodene til samtlige i BLM og Antifa. Allikevel blir det feil å dra en direkte sammenligning om vi ser på de faktiske målene disse to har, og målene nynazistene har. Nynazistene kjemper ikke for mer toleranse, rettferdighet, likhet for loven, og et bedre samfunn for alle.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et par dager gammel artikkel, men veldig interessang:

Derfor beskrives Trumps utbrudd som et historisk øyeblikk i USA

Amerikanere forventer at presidenten bringer dem sammen i vanskelige tider. I går splittet president Donald Trump folket sitt mer enn de fleste trodde var mulig.

– Vi så den virkelige Donald Trump i dag. Mandag så vi den falske Donald Trump. Uttalelsen han kom med da lignet en gisselvideo, sier Harvard-professor David Gergen, som jobbet som rådgiver for presidentene Nixon, Ford, Reagan og Clinton, til CNN.

https://www.nrk.no/urix/pressekonferansen-amerikanerne-aldri-har-sett-maken-til-1.13644255

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mens Antifa har brukt vold. Har aldri BLB brukt vold. De har fra dag en vært klare på dette.

Å sammenligne BLB med nazister. Er som å sammenligne amnesti internasjonal med vel nazister.

Familien til politimennene som ble drept pga BLM sin hat-retorikk er nok uenig. Men de betyr vel ingenting.

Lenke til kommentar

Mens Antifa har brukt vold. Har aldri BLB brukt vold. De har fra dag en vært klare på dette.

Å sammenligne BLB med nazister. Er som å sammenligne amnesti internasjonal med vel nazister.

Familien til politimennene som ble drept pga BLM sin hat-retorikk er nok uenig. Men de betyr vel ingenting.

BLM er en reaksjon, en overreaksjon vil mange si. Men en reaksjon på hva?

Hvorfor finnes BLM?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Svada. ignorert.

Se der ja, her blir man ignorert når ekstremisten ikke gidder svare for seg. Utrolig så vanskelig det skal være å ta avstand fra terrororganisasjoner for deg da. Andre her inne har tatt avstand fra begge sider selv om de synes nazistene er verst. Du klarer altså ikke det.

Good riddance.

Vold blant sivile er alltid feil å bruke, enten det er Nazisvin, Antifa, BLM eller hvem det måtte være. Ikke noe stort hokus pokus. Det som er mer interessant er at du betegner dem som terrororganisasjoner. Jeg har ikke fulgt særlig med på disse bevegelsene og har ikke fått med meg evt. terroranslag de har foretatt seg. Nazistene så jeg jo begikk ett terroristangrep nå i Virginia, hvor de drepte en person og såret mange, så den er grei, men hvilke terroranslag har Antifa/BLM gjort?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...