Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du trekke den beslutningen? Hva er det basert på?

Hvilken beslutning? Med at ting er verre enn det Trump snakket om i valgkampen? Ja, han blir jo intensivt jaktet av store deler av media og den politiske klassen. Det fremstår rimelig klart hvem som styrer i USA og hvor anti-demokratisk systemet er.

Korrupsjonen i det systemet er så dyp at det sannsynligvis er umulig å ordne opp i uten revolusjon. Disse folkene er så sykelige at det sannsynligvis vil ende med borgerkrig før de er villige til å gi fra seg makten.

Lenke til kommentar

Mer korrupsjon? Den største korrupsjonen nå er psykopatenes jakt på Donald Trump, deres økende propaganda. Jeg hadde håpet Trump kunne løse problemene i USA sin politikk. Men de er tydeligvis så dype at det nok ikke er mulig.

Donald oppfører seg som en komplett imbesil idiot, med demonstrert manglende evner hver gang han åpner munnen. Han er for tiden også under etterforskning. Men man er altså da en "psykopat" i din youtube-verden dersom man ikke ønsker å godta slik oppførsel fra en president. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan du trekke den beslutningen? Hva er det basert på?

Jeg vil tippe den er basert på sinte, hjemmelagde youtube videoer. Det er jo der den virkelige "sannheten" kommer frem :lol:

Du kan tippe hva du vil, men jeg er ikke særlig aktiv på youtube. Bare fordi mitt syn på ting ikke korrelerer med det du har blitt fortalt av mediene og politikerne, betyr ikke at mitt syn er basert på noe annet enn den åpenbare sannheten som man kan se klart og tydelig hvis man faktisk bryr seg om sannhet og kan se gjennom løgner.

Bevisene er i den samme propagandaen du kjøper. Man trenger ikke engang en alternativ fremstilling. Hvis en løgner sier ting som er selvmotstridende så er det lov å stille seg skeptisk til utsagnene vet du.

Men de fleste er blinde for sannheten og driter i den. Det ved mediene og tyrannene å utnytte.

Trump sa i valgkampen at han skulle ta et oppgjør med dette systemet, det var derfor folket valgte han, fordi store deler av folket ikke lenger er blinde og ikke lenger lar seg lure av patetiske løgner.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Mer korrupsjon? Den største korrupsjonen nå er psykopatenes jakt på Donald Trump, deres økende propaganda. Jeg hadde håpet Trump kunne løse problemene i USA sin politikk. Men de er tydeligvis så dype at det nok ikke er mulig.

Donald oppfører seg som en komplett imbesil idiot, med demonstrert manglende evner hver gang han åpner munnen. Han er for tiden også under etterforskning. Men man er altså da en "psykopat" i din youtube-verden dersom man ikke ønsker å godta slik oppførsel fra en president. :)

Hvorfor skal du forsøke å tillegge andre egenskaper og aktivitieter utfra din egen fantasi? Min youtube verden? Jeg har jo sagt jeg ikke bruker youtube noe særlig mye.

Det blir som at jeg sier, i din infowars verden. Det er en idiotisk måte å diskutere på.

Lenke til kommentar

Du kan tippe hva du vil, men jeg er ikke særlig aktiv på youtube. Bare fordi mitt syn på ting ikke korrelerer med det du har blitt fortalt av mediene og politikerne, betyr ikke at mitt syn er basert på noe annet enn den åpenbare sannheten som man kan se klart og tydelig hvis man faktisk bryr seg om sannhet og kan se gjennom løgner.

Aha!...så den er basert på den "åpenbare sannheten" som bare du kan se (og høre). Greit å få det oppklart egentlig og det forklarer jo endel. :) (Men er litt usikker på om det er bedre eller verre enn å basere seg på hjemmelagde youtubevideoer egentlig?  :hmm: )

Lenke til kommentar

At Trump i det hele tatt ble valgt som president forteller ihvertfall meg at USA må være det mest demokratiske landet i verden!

Har jo hørt frasen om at i USA så kan hvem som helst bli president, men har liksom ikke hatt helt trua på det før han kom til makten. Helt ufattelig. 

Eneste grunnen jeg kan tenke meg at han kom til makten på er at folket ville ha en president som var ulik alle andre. Koste hva det koste vil! Om han er fornuftig, klok, sindig, strategisk, tolerant er helt likegyldig. SÅ lenge han er enhver tidligere presidents rake motsetning så er det godt som gull. Desperate folk gjør desperate handlinger. Det var vel slik Hitler også ble valgt i sin tid tenker jeg.

Jeg har aldri noen gang opplevd noen som så tydelig klarer å bevise at dem er totalt malplassert som denne mannen. Han tror fortsatt at han er i et tv show og jeg håper virkelig at noen klarer å få ham fjerne før han virkelig klarer å gjøre noe skade.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Aha!...så den er basert på den "åpenbare sannheten" som bare du kan se (og høre). Greit å få det oppklart egentlig og det forklarer jo endel. :) (Men er litt usikker på om det er bedre eller verre enn å basere seg på hjemmelagde youtubevideoer egentlig?  :hmm: )

Du kan jo tro på hva du vil, selv velger jeg kun å tro på sannheten.

Dessuten så stryker du jo veldig mange youtube brukere under samme kam her, som om det er noe galt med å bruke youtube. Og i prinsipp sier du jo også at alle andre som har andre meninger enn deg er konspirasjonsteoretikere.

Jeg håper verden får bukt med disse problemene, for de begynner å bli rimelig store.

Lenke til kommentar

Dunning-Kruger googlet jeg meg frem til her nå.

Og jeg fant definisjonen av "Internet Troll" ved å Ixquick søke "Troll":

In Internet slang, a troll is a person who sows discord on the Internet by starting arguments or upsetting people, by posting inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community (such as a newsgroup, forum, chat room, or blog) with the intent of provoking readers into an emotional response or of otherwise disrupting normal, on-topic discussion, often for the troll's amusement.

equated trolling with online harassment

Trollene kommer ofte frem som roboter når folk har andre meninger.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Eneste grunnen jeg kan tenke meg at han kom til makten på er at folket ville ha en president som var ulik alle andre. Koste hva det koste vil! Om han er fornuftig, klok, sindig, strategisk, tolerant er helt likegyldig.

Grunnen til at USA valgte Trump er fordi alt er bedre enn den korrupte slimete, onde psykopatiske eliten som styrer USA. Folket har fått nok av den. Faktisk er et komplett nek som Trump et bedre alternativ sier folket.

Det viser litt om hvor ille den politiske eliten i USA er.

Lenke til kommentar

Eneste grunnen jeg kan tenke meg at han kom til makten på er at folket ville ha en president som var ulik alle andre. Koste hva det koste vil! Om han er fornuftig, klok, sindig, strategisk, tolerant er helt likegyldig.

Grunnen til at USA valgte Trump er fordi alt er bedre enn den korrupte slimete, onde psykopatiske eliten som styrer USA. Folket har fått nok av den. Faktisk er et komplett nek som Trump et bedre alternativ sier folket.

Det sier mer om hvor desperate folk er mener jeg da. 

Lenke til kommentar

Niks. Folket ville faktisk ikke ha Donald. Flesteparten av velgerne ville ha Clinton.
Lenke til kommentar

Flertallet amerikanere stemte på Clinton, så flertallet amerikanere ikke ville ha et komplett nek som du hevder

Trump ble president av flere grunner, men som flere andre vestlige land finnes det en altfor stor del av befolkningen som mener de ikke har det bedre enn foreldrene deres samtidig som kulturen har endret seg for mye for dem. Mange av disse skylder handelsavtaler (jobber for lavutdannete forsvante til Kina, Mexico)og innvandring(de tar jobbene fra lavutdannete) og kulturen er mer multikulturellte

Denne demografiske gruppen som finnes her i rust belten hvor jeg bor så at det var bare en kandidat som kritiserte innvandring, multikulturisme og handelsavtaler og stemte på han istedenfor demokratene som de pleier å gjøre.

Disse er hovedgrunnene Trump vant, ikke konspirasjonteoriene du lager. De vil ha det som før når gode jobber for lavutdannete var mulige og det fantes mindre som snakket et annet språk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det ironiske her er at du virkelig får frem hvor lite du har fått med deg av hva som har skjedd og skjer.

Det er ikke lenger din oppfatning av ting, det er helt sidestilte "fakta" uten grunnlag i noe som helst.

Det er en slags omvendt "man of the people" situasjon på gang, hvor det politiske systemet viste sine feil og fyren med færrest stemmer vant. Og etter det har det gått rimelig sideveis.

Det er ikke kritikk at han fikk færre stemmer. Ei heller er det kritikk at han er veldig upopulær. Kritikk vil være f.eks å si han har manglende sosiale evner og er veldig uforsiktig i en kjip situasjon med en atommakt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvor det politiske systemet viste sine feil og fyren med færrest stemmer vant.

Om det er noe galt med systemet kan diskuteres, flere land har systemer hvor flest antall faktiske stemmer ikke avgjør hvem som vinner, Norge og England er to eksempler på dette i tillegg til Usa. I Norge så teller en stemme i Finnmark 2,x ganger så mye som en i Oslo (det måles i hvor mange stemmer en representant trenger for å bli valgt inn på stortinget), og man kan mene at en stemme skal stemme like mye uansett hvor man bor. Gjør man det får man problemet med at de folkerike regionene/stor byene vil dominere valget og/eller politikken, og man risikerer å ikke oppnå målet om å representere alle regioner. For meg er prinsippet om å sikre representanter fra alle regioner, eller at alle regioner har en grad av innflytelse, viktigere enn at hver stemme teller akkurat like mye, så kan man diskutere hvilket system som er best for å sikre dette. Uansett hvilket system ett land har vil man nok finne svakheter med det.
Lenke til kommentar

Ingen tvinger deg til å spise på Mcdonalds?

Hva har det med saken å gjøre?

(For øvrig sliter McDonalds både i USA og Europa).

Blir du ikke manipulert av den store Satan som Zeebra hevder?

Ironisk nok kjøper europeere mer Mcdonalds hamburgere enn oss amerikanere, men ja den sliter en del i det siste.

Lenke til kommentar

Nord-Korea: – Trump er senil

Nord-Korea anklager Donald Trump for å være senil og påpeker at den amerikanske presidenten tilbringer tid på golfbanen.

http://www.msn.com/nb-no/nyheter/verden/nord-korea-%e2%80%93-trump-er-senil/ar-AApNZRm?li=BBr5A5g&ocid=HPCDHP

Nå mangle det bare at amerikanere beskylder Trump for å lide av Alzheimer slik en forsker gjorde med George W. Bush...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...