Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Ikke det at Norge er et eget land mer, vi er kun en patetisk USA koloni uten integritet.

Hvordan vil du underbygge dette?

Ved at Norge kun handler på USA sine vegne utenriks, ved at Norske politikere driver med USA sin propaganda, ved at USA kan bruke og misbruke Norge akkurat som de vil.

Er sikker på at Trump også ser Norge som en koloni, akkurat som tidligere presidenter.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobber du med KGB? Heftig kritikk mot alt usa gjør, men aldri Russland ....Hmmm

Det sier seg jo selv i din logikk at man må jobbe for KGB om man er kritisk til USA.

Tragisk.

Logikken er at du er ALLTID kritisk mot usa men ALDRI mot Russland. Objektive vurderinger viser at begge land er feilete

Derfor høres kritikken din ut som propaganda, kanskje fra KGB, hvis en blir like paranoide som du uttryker deg rundt de "onde eliten".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jobber du med KGB? Heftig kritikk mot alt usa gjør, men aldri Russland ....Hmmm

Det sier seg jo selv i din logikk at man må jobbe for KGB om man er kritisk til USA.

Tragisk.

Logikken er at du er ALLTID kritisk mot usa men ALDRI mot Russland. Objektive vurderinger viser at begge land er feilete

Derfor høres kritikken din ut som propaganda, kanskje fra KGB, hvis en blir like paranoide som du uttryker deg rundt de "onde eliten".

Ja, det er mye å være kritisk til når det gjelder USA; så jeg er kritisk til USA. Russland er egentlig ganske irrelevant for min del, så jeg bryr meg ikke om å kritisere Russland. Tatt i betraktning all anti-Russisk propaganda og alle løgnene mot Russland, så tar jeg Russland i forsvar for å veie opp mot alle konspirasjonsteoretikerne.

Den onde eliten har ingenting med dette å gjøre. Det er rimelig klart at vi ikke har demokrati og at en ond elite har tatt over våre samfunn. Donald Trump var jo en presidentkandidat som sa han ville ta oppgjør med dette. Men det virker som han ikke har evne til å gjøre det, ikke orker, eller er del av den samme eliten.

Snakker man om paranoid, så er jo USA er svært parnoid land med vrangforestillinger om realiteten som fører dem ut i krig mot hele verden, mot folks rettigheter og mot demokrati. Overvåkning, global krigføring og undertrykkelse av folks rettigheter er den nye normen, og det er ikke engang en konspirasjonsteori, det er realiteten og fakta. Konspirasjonsteorien er at det er en elite som driver denne utviklingen med vilje, samme elite som søker globalt USA diktatur og globalt USA tyranni.

Trump sa han ikke skulle støtte dette, men han virker nesten like imperialistisk som sine forgjengere. Så ja, jeg er kritisk til USA når de forsøker å opprette globalt diktatur og et globalt USA tyranni. Da blir det mindre viktig for min del å ta for meg Russland sin overtakelse av Krim f.eks, fordi det helhetlig sett er irrelevant i forhold til et land som forsøker å skaffe globalt diktatur og tyranni. Man må veie ting i forhold til hverandre, noe folk flest feiler stort i.

USA er per idag ondskapens akse, sammen med koloniene de har i Europa, hvor landsforræderne styrer landene våre på USA sine vegne heller enn våre vegne og våre interesser.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

My first order as President was to renovate and modernize our nuclear arsenal. It is now far stronger and more powerful than ever before.......Hopefully we will never have to use this power, but there will never be a time that we are not the most powerful nation in the world!

Betryggende melding fra Trumpen på Twitter nå. Minner veldig om hvordan Kim fra Korea uttaler seg.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Ja, der har vi det. Bob Mueller har satt opp en grand jury på grunn av en konspirasjonsteori. :wallbash:

Stemmmer. Han konspirerer mot Trump som store deler av den onde korrupte eliten som dikterer i USA.

Landsforrædere som forsøker å fremstille Trump som en landsforræder. De fikk jo krutt til kanonen fordi en eller annen Amerikaner har pratet med en Russer på et eller annet tidspunkt, noe som tydeligvis er ulovlig. Kruttet er i realiteten gress.

Det er folk som forsøker å overbevise oponionen om en konspirasjonsteori. De vet at de ikke har noen beviser for noe som helst ulovlig med mindre de gjør det ulovlig å prate med Russere, noe som ikke er så veldig usannsynlig tatt i betraktning deres sinnsyke holdninger i forhold til Russland.

Dette fjaset vil prelle av Trump og svekke den onde eliten, fordi folket ikke er så idiotisk at de tror på rent fjas som diktaturet forsøker å komme opp med. De kjøper nok ikke fjasete konspirasjonsteorier når det er åpenbart at det kun er konspirasjonsteorier. Dette vil nok snu, og folket vil reise seg mot de som faktisk konspirerer, som er den onde monstrøse massemorder tyranniske eliten i USA som ikke bare forsøker å få diktatur og tyranni i USA men i hele verden.

USA sine flaggrunkere støtter selvsagt dette. Hver kveld når de har flagget hengende på veggen og nyter sitt landsforræderi. Blant disse er jo majoriteten av Norske politikere som med glede heller handler på vegne av USA enn sitt eget land Norge. Ikke det at Norge er et eget land mer, vi er kun en patetisk USA koloni uten integritet.

Hva med den gangen Trump så rett inn i kamera og oppfordret hackere til å begå cyberangrep mot Hillary Clinton og andre demokrater?

Forøvrig, har du noe mening om Sandy Hook? Sånn som du raljerer høres du ut som en sv gutta som støtter Alex Jones.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ved at Norge kun handler på USA sine vegne utenriks, ved at Norske politikere driver med USA sin propaganda, ved at USA kan bruke og misbruke Norge akkurat som de vil.

Er sikker på at Trump også ser Norge som en koloni, akkurat som tidligere presidenter.

USA er en av Norges viktigste allierte og Amerikansk kultur har en svært stor plass i vårt samfunn, så det er ikke så rart at vi ønsker et godt forhold til dem. Har forøvrig aldri følt meg undertrykt av USA på noesomhelst vis.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Siste:
Trumps tidligere kampanjemanager Paul Manaforts hjem ble ransaket av FBI under et raid før soloppgang 26. juli, dagen etter at han forklarte seg for senatets etterretningskommité.

For å få en "warrant" til dette raidet måtte det fremvises skjellig grunn til mistanke (probable cause) om at bevismateriale vedr. en kriminell handling forelå, og det måtte godkjennes av en føderal dommer. Dette ble innhentet ifbm. spesialetterforsker Muellers granskning, og funn fra raidet ble overlevert hans team.

FBI conducted predawn raid of former Trump campaign chairman Manafort’s home 
https://www.washingtonpost.com/politics/fbi-conducted-predawn-raid-of-former-trump-campaign-chairman-manaforts-home/2017/08/09/5879fa9c-7c45-11e7-9d08-b79f191668ed_story.html?utm_term=.9e7df9d8d654
"FBI agents raided the Alexandria home of President Trump’s former campaign chairman late last month, using a search warrant to seize documents and other materials, according to people familiar with the special counsel investigation into Russian meddling in the 2016 election.

Federal agents appeared at Paul Manafort’s home without advance warning in the predawn hours of July 26, the day after he met voluntarily with the staff for the Senate Intelligence Committee.

The search warrant was wide-ranging and FBI agents working with special counsel Robert S. Mueller III departed the home with various records."

Lenke til kommentar

Breaking:

Uttalelse i dag fra forsvarsminister J. Mattis vedr. Nord-Korea:

DGzVsq0XYAAdLvo.jpg

Noe som legges spesielt merke til i amerikanske nyheter her er:

"The DPRK should cease any consideration of actions that would lead to the end of its regime and the destruction of its people."

Implisitt at hvis Kim fortsetter i samme spor, så risikerer han regimet og destruksjon av befolkningen sin. Måten dette kan skje på er ikke en konvensjonell konflikt, her forespeiles Kim et forløp som kan resultere i at NK blir forvandlet til den sagnomsuste parkeringsplassen dekket av glass.

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Hva med den gangen Trump så rett inn i kamera og oppfordret hackere til å begå cyberangrep mot Hillary Clinton og andre demokrater?

Jeg er helt imot at offentlige personer skal hemmeligholde deres aktiviteter. Jeg mener det er myndigheter som skal overvåkes, ikke befolkningen.

Så jeg har egentlig ikke noe svar på spørsmålet ditt.

Trump har jo vært rimelig hissig mot folk som offentliggjør offentlig informasjon og offentlige aktiviter. Det er jeg sterkt imot. Hva myndigheter driver med bør automatisk offentliggjøres og ikke automatisk hemmeligholdes. Kun er tyranni ønsker å skjule sine aktiviteter. I et ekte demokrati er offentlige aktivteter åpne og offentlige.

Forøvrig, har du noe mening om Sandy Hook? Sånn som du raljerer høres du ut som en sv gutta som støtter Alex Jones.

Hvorfor skal jeg mene noe om det? Sandy Hook er skoleskyting? Det er jo helt forferdelig. Men jeg tror det er et symptom på et defekt samfunn. Skolemassakre har også skjedd i Tyskland som har langt strengere våpenlover. Hvis du mener jeg skal komme med et utsagn om at våpenlover i USA bør bli strengere på grunn av skolemassakre, så mener jeg ikke det nei. Som sagt, skolemassakre skjer også i land med strengere lovgivning.

Slike som ting er i Europa og verden idag bør vi nesten vurdere om vi også bør ha våpenlover på lik linje med USA. Hadde folk fritt kunne bære våpen i Norge er det usannsynlig at Breivik kunne ha drept så mange som han gjorde.

Men det er en egen diskusjon. Trump er uansett for liberale våpenlover i USA, noe jeg også er. Jeg er ikke nødvendigvis FOR mer liberal våpenlovgivning i Europa, men mener dette er noe som må vurderes. Et alternativ er slik som i Sveits hvor alle som har tjent i det Sveitiske militæret har automatvåpen hjemme for beredskap i tilfelle krig.

Dog mener jeg det er et dårlig alternativ når militærene i Europa er infiltrert av innvandrere og mennesker fra fremmede nasjoner. Jeg mener vi kun bør tillate folk som minst er tredjegenerasjon nasjonal å tjene i militæret.

Lenke til kommentar

Jeg er helt imot at offentlige personer skal hemmeligholde deres aktiviteter. Jeg mener det er myndigheter som skal overvåkes, ikke befolkningen.

Så jeg har egentlig ikke noe svar på spørsmålet ditt.

Trump har jo vært rimelig hissig mot folk som offentliggjør offentlig informasjon og offentlige aktiviter. Det er jeg sterkt imot. Hva myndigheter driver med bør automatisk offentliggjøres og ikke automatisk hemmeligholdes. Kun er tyranni ønsker å skjule sine aktiviteter. I et ekte demokrati er offentlige aktivteter åpne og offentlige.

Hvorfor skal jeg mene noe om det? Sandy Hook er skoleskyting? Det er jo helt forferdelig. Men jeg tror det er et symptom på et defekt samfunn. Skolemassakre har også skjedd i Tyskland som har langt strengere våpenlover. Hvis du mener jeg skal komme med et utsagn om at våpenlover i USA bør bli strengere på grunn av skolemassakre, så mener jeg ikke det nei. Som sagt, skolemassakre skjer også i land med strengere lovgivning.

Slike som ting er i Europa og verden idag bør vi nesten vurdere om vi også bør ha våpenlover på lik linje med USA. Hadde folk fritt kunne bære våpen i Norge er det usannsynlig at Breivik kunne ha drept så mange som han gjorde.

Men det er en egen diskusjon. Trump er uansett for liberale våpenlover i USA, noe jeg også er. Jeg er ikke nødvendigvis FOR mer liberal våpenlovgivning i Europa, men mener dette er noe som må vurderes. Et alternativ er slik som i Sveits hvor alle som har tjent i det Sveitiske militæret har automatvåpen hjemme for beredskap i tilfelle krig.

Dog mener jeg det er et dårlig alternativ når militærene i Europa er infiltrert av innvandrere og mennesker fra fremmede nasjoner. Jeg mener vi kun bør tillate folk som minst er tredjegenerasjon nasjonal å tjene i militæret.

Du har ikke noen mening om at daværende presidentkandidat Donald Trump oppfordret utenlandske agenter utføre cyberangrep mot egen befolkning og eget demokrati. OK.

Alex Jones er, som deg, opptatt av konspirasjonsteorier, og er en radio/youtube-personlighet med relativt stor fanskare. Han har omtrent seks millioner daglige lyttere. Han mener blant annet Sandy Hook var staget av myndighetene for å få gjennom strengere våpenlovgivning. Donald Trump hadde forøvrig en direkte videosamtale med Jones på programmet hans etter han hadde vunnet valgkampen, hvor han blant annet sa at Jones hadde "a very good reputation". Søk opp intervjuet mellom Alex Jones og Piers Morgan, eller saken John Oliver gjorde på Alex Jones, så ser du hvilke typer mennesker Trump beundrer.

Når det gjelder våpenlovgivning mener jeg helt ærlig man må være intellektuelt tilbakestående for å støtte våpenlover av typen i USA. Det er så åpenbart for en hver oppegående person at systemet ikke funker, og at lovene er som de er for at våpenfabrikkene, storselskapene og politikerne skal tjene gode penger. Australia hadde lignende våpenlover før en masseskyting på 90-tallet. Etter det reformerte de lovene og har nå den europeiske modellen. Etter det har det ikke vært masseskytinger. All forskning viser forøvrig at flere våpen betyr flere dødsfall. Ingen pier-reviewed forskning kan vise til tall som sier samfunnet blir tryggere av flere våpen.

https://www.youtube.com/watch?v=9pOiOhxujsE

https://www.youtube.com/watch?v=TYbY45rHj8w

https://www.youtube.com/watch?v=mVuspKSjfgA 

Fra Daily Show når det fortsatt var bra. Uansett om du er enig eller uenig er det et fantastisk klipp og bør sees.

Endret av CommanderKeen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siste:

Trumps tidligere kampanjemanager Paul Manaforts hjem ble ransaket av FBI under et raid før soloppgang 26. juli

Interessant at dette var samme dag Trump helt ut av det blå begynte tweete om at transseksuelle ikke skal få være i millitæret. Man kan jo nesten mistenke at han forventet at offentligheten kom til å få vite om ransakelsen og ønsket være tidlig ute med å avlede oppmerksomheten på noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har ikke noen mening om at daværende presidentkandidat Donald Trump oppfordret utenlandske agenter utføre cyberangrep mot egen befolkning og eget demokrati. OK.

Alex Jones er, som deg, opptatt av konspirasjonsteorier.....

Snakk om å snakke om konspirasjonsteorier. Før du kommer med slike tullete påstander om hva andre mener kan det jo ha en hensikt å faktisk lese hva de svarer/skriver.

Det gidder du tydeligvis ikke å ta deg bryet til.

Å samle media og politikere på sin side men fremdeles ikke vinne, det er ingen konspirasjon mot eget folk. Det er bare konspirasjoner og gyldige konspirasjonsteorier som du selv velger de? Så lenge det er Trump eller Russland så er det greit å være konspirasjonteoretiker? Men når det gjelder USA så er det ikke greit? Selv med langt flere bevis enn det som finnes angående Trump og Russland, der det ikke finnes snev av bevis og man må gripe til halmstrå for å skape en sak ut av ingenting.

Repeterer man det nok ganger så blir det sant? Lever du også i den verdenen som mange andre i dagens samfunn?

Lenke til kommentar

Lever du også i den verdenen som mange andre i dagens samfunn?

Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men enkelte av oss lever i en verden som kalles "virkeligheten". Kanskje du skulle besøke oss en gang?  :innocent:
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Lever du også i den verdenen som mange andre i dagens samfunn?

Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men enkelte av oss lever i en verden som kalles "virkeligheten". Kanskje du skulle besøke oss en gang?  :innocent:

Du mener den virkeligheten hvor USA er engelen og Russland er den store boogeyman selv om USA har drept millioner de siste 15 årene, lagt en rekke land i ruin og ødelagt livene til titalls million?

Trump snakket realitet i valgkampen når han snakket om å stoppe psykopatene som styrer i USA. Dessverre er realiten verre enn Trump snakket om.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Trump snakket realitet i valgkampen når han snakket om å stoppe psykopatene som styrer i USA. Dessverre er realiten verre enn Trump snakket om.

Du snakker da om den "amerikanske løsningen" på problemer: Problemer med våpen? Løsningen er da mer våpen. Problemer med korrupsjon? Løsningen er da mer korrupsjon, Problemer med "psykopater"? Løsningen er da fler "psykopater"... :lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du mener den virkeligheten hvor USA er engelen og Russland er den store boogeyman selv om USA har drept millioner de siste 15 årene, lagt en rekke land i ruin og ødelagt livene til titalls million?

Hvordan kan du trekke den beslutningen? Hva er det basert på?

Endret av Camrot
Fjernet sitatpyramide
Lenke til kommentar

Din fantasi. Jeg har aldri sagt det er et problem med våpen. Jeg støtter Trump angående USA sin grunnlov som gir Amerikanere rett til å bære våpen.

Mer korrupsjon? Den største korrupsjonen nå er psykopatenes jakt på Donald Trump, deres økende propaganda. Jeg hadde håpet Trump kunne løse problemene i USA sin politikk. Men de er tydeligvis så dype at det nok ikke er mulig.

Jeg tror alikevel folk ikke er blind og innser desto mer det politiske systemet motarbeider folket og USA sine interesser, jo mer bevisst blir de på problemene i landet. Fører skurkene i USA sin politikk denne linjen videre kan det ende med borgerkrig eller revolusjon i USA hvor den politiske klassen blir forkastet og et nytt og faktisk demokrati blir innført.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...