After Dark Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Kan du nevne en eneste annen regjering som oppleve skandale etter skandale i et slikt tempo som dette og så mange skandaler samtidig? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Absolutt ikke. (Dvs. det er godt mulig det finnes en eller annen bananrepublikk eller lignende gjennom tidene som ar vært verre, men den slags fiasko vi nå er vitne til fra Donald & Co har nok aldri funnet sted tidligere i noe vestlig demokrati) Endret 2. august 2017 av Vice Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Finnes det i det hele tatt dumme idiologier i dine øyne?Selvsagt Hva må trump gjøre før du mener det var dumt å stemme på han? AtW Han må slutte å støtte agendaen sin og oppføre seg som de fleste karriere politikkere rundt ham Det finnes selvfølgelig mye annet han gjøre galt, men jeg gidder ikke å skrive alle muligheter Alt må ses fra perspektivet at valget var mellom Clinton og Trump, begge meget upopulære kandidater. Meget vanskelig valg for konservative stemmere Wow, å ikke støtte den dustete agendaen sin og oppføre seg mer som en politiker vil gjøre det dumt å stemme på han? Mens å juge hele tiden og oppføre seg som et bortskjemt barn, og ikke å klare å holde staben sin sammen på noe vis gjør det ikke dumt? Du klager over at andre i tråden kaller Trump-stemmere for dumme, men du har jo om mulig enda lavere tiltro til de enn meg. Jeg har en mistanke om at dette ikke gikk helt som mange trodde, men du mener faktisk at de er sånn skrudd sammen at dette er som de håpte, og en bedre oppførsel ikke er noe de ønsker engang? Så lav tiltro har ikke jeg til hans velgere. AtW Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 USA kjøper Boeing 747-8 for å erstatte det 26 år gamle Air Force One- med litt hjelp fra Russland Flyene som egentlig var ment for russisk luftfart står nå parkert i Mojave ørkenen. Det trengs dog en større oppgraderingen før de kan fly president Donald Trump verden over. Før president Donald Trump ble innsatt i sitt embete i januar gikk han hardt ut og klagde på det han mente var en overprising av innkjøp til nye Air Force One 747, skriver Ars Technica. http://www.msn.com/nb-no/nyheter/verden/usa-kj%c3%b8per-boeing-747-8-for-%c3%a5-erstatte-det-26-%c3%a5r-gamle-air-force-one-med-litt-hjelp-fra-russland/ar-AAphQB5?li=BBr5A5g&ocid=HPCDHP Omsider noe som går Trumps vei... Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Wow, å ikke støtte den dustete agendaen sin og oppføre seg mer som en politiker vil gjøre det dumt å stemme på han? Mens å juge hele tiden og oppføre seg som et bortskjemt barn, og ikke å klare å holde staben sin sammen på noe vis gjør det ikke dumt? Du klager over at andre i tråden kaller Trump-stemmere for dumme, men du har jo om mulig enda lavere tiltro til de enn meg. Jeg har en mistanke om at dette ikke gikk helt som mange trodde, men du mener faktisk at de er sånn skrudd sammen at dette er som de håpte, og en bedre oppførsel ikke er noe de ønsker engang? Så lav tiltro har ikke jeg til hans velgere. AtW Det ville vært dumt å tro han ville oppføre seg helt annerledes enn han gjorde på valgkampen, selv om håpet var at han ville endre seg litt Spørsmålet egentlig er om det er dummere å stemme på en kandidat som ikke støtter politikken din men oppfører seg mer normalt eller en som støtter din politikk men som kan være barnslig, og kanskje farlig Det vanskelig å kalle de som valgte pesten dummere enn de som valgte ebola Endret 3. august 2017 av Hårek Sitatpyramide Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Nei, i dette tilfellet er det ikke det. Trump er ikke kompetent, det er en meningsløs banalisering å late som dette bare handler om ideologi, det handler også om kandidatene. Det ville være dumt å tro at han skulle endre seg vesentlig, men det er enda dummere å stemme på noen om slik det har blitt nå var slik man trodde det kom til å bli når man stemte. AtW Endret 3. august 2017 av Hårek Sitatpyramide Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Spørsmålet er hvor farlig du mener retningen Clinton ville ledet landet mot er versus begrensete fremgang i positiv retningen pga lavere kompetanseMange stemte på Trump nettopp fordi han ville skape uro, at han ikke ville endre seg etter valget. Endret 3. august 2017 av Hårek Sitatpyramide Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Ok, greit, du tror mange av velgerene var komplett idioter, greit nok. Jeg håper og tror endel av de bare var litt naive. AtW Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Ok, greit, du tror mange av velgerene var komplett idioter, greit nok. Jeg håper og tror endel av de bare var litt naive. AtW Hvis du mener systemet er helt gjennomkorrupt så vet alle intelligente folk at det skaper uro å fikse Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Å stemme inn enda mere korrupte folk for å fikse korrupsjon framstår ikke som særlig lurt i mine øyne. AtW Endret 3. august 2017 av Hårek Sitatpyramide Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Enda dummere er å velge erfarne politikere som hjalp etablere den gjennomkorrupte systemet Endret 3. august 2017 av Hårek Sitatpyramide Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Nei, det er det ikke. AtW Endret 3. august 2017 av Hårek Sitatpyramide 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Enda dummere er å velge erfarne politikere som hjalp etablere den gjennomkorrupte systemet Når du ser resultatet av et halvt år med Trump, kan du virkelig med hånda på hjertet si at det ikke ville vært bedre med Hillary? Endret 3. august 2017 av Hårek Sitatpyramide Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Nei, det er det ikke. AtW Uslåelig logikk Endret 3. august 2017 av Hårek Sitatpyramide Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Når du ser resultatet av et halvt år med Trump, kan du virkelig med hånda på hjertet si at det ikke ville vært bedre med Hillary? Jeg hater Trump. Mye ville vært bedre med Hillary, men jeg støtter ikke Trumps politikk som has tilhengere. Er du desperate og tror bare Trumps politikk er den eneste veien, s må du akseptere hvor feilete han er og håpe han forbedrer mer enn han ødelegger Endret 3. august 2017 av Hårek Sitatpyramide Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Uslåelig logikk Som om din er bedre? Det du sier er at det er lurere å velge noen som er enda mer korrupte for å få bukt med korrupsjon. Det er det ikke. AtW Endret 3. august 2017 av Hårek Sitatpyramide Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Ro ned siteringa da, folkens. Endret 2. august 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Som om din er bedre? Det du sier er at det er lurere å velge noen som er enda mer korrupte for å få bukt med korrupsjon. Det er det ikke. AtW På flere måter viste Trump seg til å være mindre politiske korrupte enn Clinton. Han er lite interserte i å spille det typiske politiske spillet som så mange amerikanere hater, selv med sitt eget parti Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Som om din er bedre? Det du sier er at det er lurere å velge noen som er enda mer korrupte for å få bukt med korrupsjon. Det er det ikke. AtW På flere måter viste Trump seg til å være mindre politiske korrupte enn Clinton. Han er lite interserte i å spille det typiske politiske spillet som så mange amerikanere hater, selv med sitt eget parti Det ser jeg ingen dekning for. At man ikke er villig til å "spille et spill" har ingenting direkte med korrupsjon å gjøre. Fyren ansetter familemedlemmer og bruker presidentskapet til å fremme egen bedrift, skiller ikke selskapene sine skikkelig fra vervet og driver ganske åpenlyst med ting som er koblet til korrupsjon. AtW Lenke til kommentar
xRun Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Da Trump utnevnte Kelly til stabssjef i WH skrøt han av hva Kelly har utrettet i DHS, bla. ved å si:"As you know, the border was a tremendous problem and they're close to 80 percent stoppage. And even the president of Mexico called me -- they said their southern border, very few people are coming because they know they're not going to get through our border, which is the ultimate compliment." Her tar han implisitt æren for hva Kelly har utrettet, og skryter også på seg å ha løst innvandringsproblemet ved Mexico's sørlige grense for dem. Men denne påståtte telefonsamtalen med Mexicos president Enrique Pena Nieto skal ikke ha funnet sted. Da den mexikanske presidenten fikk høre at han skal ha ringt Trump og roset ham for grenseinnsatsen hans, publiserte det mexikanske UD et kommuniké hvor Nieto sier han "has not recently spoken to President Donald Trump over the telephone." Samtalen Trump hevder å ha hatt er, i mangel av et bedre uttrykk, "fake news". Eller fri fantasi om en vil. http://www.cbsnews.com/news/mexican-president-nieto-denies-ever-calling-trump-to-praise-border-work/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg