Gabri3L Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 "Mayo Clinic surgeons took out the 5-centimeter blood clot during "a minimally invasive craniotomy with an eyebrow incision," Umm, vet vi med sikkerhet at dette ikke er en lobotomi? Få ham litt mer medgjørlig liksom? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Siste:TrumpCare mistet 2 nye republikanske stemmer mandag kveld, som betyr at lovforslaget pt. er dødt.The Hill - New GOP health bill lacks the votes to pass"GOP Sens. Jerry Moran (Kan.) and Mike Lee (Utah) announced on Monday night they will not support taking up a bill repealing and replacing ObamaCare, effectively blocking the legislation."http://thehill.com/policy/healthcare/342447-two-more-gop-senators-defect-on-healthcare-bill RedState - BREAKING: GOP’s Health Care Bill Is Officially Dead"In news that is just coming out over the wire, Senators Mike Lee and Jerry Moran, both Republicans, have announced their opposition to the Senate’s health care bill, effectively killing it in its current form."http://www.redstate.com/joesquire/2017/07/17/breaking-gops-health-care-bill-officially-dead/ Trump responderer med forslag GOP allerede har avvist: Repeal nå, finn ny løsning senere. Endret 18. juli 2017 av xRun 3 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Konservative Wall Street Journal med velmente råd fra et bekymret redaktørpanel:The Trumps and the Truth"The best defense against future revelations is radical transparency."https://www.wsj.com/articles/the-trumps-and-the-truth-1500332545 (betalingsmur) Samme leder gjengitt uten betalingsmur:http://www.cetusnews.com/news/The-Trumps-and-the-Truth.BkxJeQ1sBW.html Radikal åpenhet fungerer bare om de ikke har noe å skjule. Det løser ikke problemet deres om de har noe å skjule. Det kommer frem en dag uansett, det er bare et spørsmål om tid. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Statsadvokaten i NY gransker lån utbetalt av en liten bank i Chicago til Paul Manafort, hvor banken har lånt ham, en enkelt låntager, hele 25% av bankens kapital. Lånet skal ha blitt utbetalt i to omganger; en ved valget, og en ved innsettelsen, begge deler etter at Manafort ble sparket. Banken drives av en Trump-rådgiver (economic advisory board) som håpet på kabinettstilling i Trump-administrasjonen.WSJ: New York Seeks Bank Records of Former Trump Associate Paul Manafort https://www.wsj.com/articles/new-york-seeks-bank-records-of-former-trump-associate-paul-manafort-1500327062 (betalingsmur) Går en via twitter-linken er artikkelen åpen: Ser ut som pressen gjør mer for "drain the swamp" enn Trump gjør. Endret 18. juli 2017 av xRun 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noe detter heldigvis riktig vei også, om det kommer av sporadiske anfall av fornuft eller om han blir presset til det av andre vet jeg ikke: Trump beholder atomavtalen med Iran Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noe detter heldigvis riktig vei også, om det kommer av sporadiske anfall av fornuft eller om han blir presset til det av andre vet jeg ikke: Trump beholder atomavtalen med Iran MEN, MEN, DET BETYR JO AT VERDENS STØRSTE EKSPORTØR AV TERROR FÅR MER PENGER TIL TERRORISME JO..!!!!111!!!OneOne1! 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noe detter heldigvis riktig vei også, om det kommer av sporadiske anfall av fornuft eller om han blir presset til det av andre vet jeg ikke: Trump beholder atomavtalen med Iran MEN, MEN, DET BETYR JO AT VERDENS STØRSTE EKSPORTØR AV TERROR FÅR MER PENGER TIL TERRORISME JO..!!!!111!!!OneOne1! Sarkasme over at Jøder blir drept ja, fin den der. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noe detter heldigvis riktig vei også, om det kommer av sporadiske anfall av fornuft eller om han blir presset til det av andre vet jeg ikke: Trump beholder atomavtalen med Iran Det er nok delvis tvang. Iran og USA er ikke eneste land som er part i avtalen, IAEA har drevet med inspeksjon, og Trump er nødt til å sertifisere at Iran har overholdt sin side av avtalen, i mangel av bevis på det motsatte. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Noe detter heldigvis riktig vei også, om det kommer av sporadiske anfall av fornuft eller om han blir presset til det av andre vet jeg ikke: Trump beholder atomavtalen med Iran MEN, MEN, DET BETYR JO AT VERDENS STØRSTE EKSPORTØR AV TERROR FÅR MER PENGER TIL TERRORISME JO..!!!!111!!!OneOne1! Sarkasme over at Jøder blir drept ja, fin den der. Vel. Ingenting tyder på at mer penger har gått til terroristorganisasjoner; Iran kjemper mot IS -- slik de også faktisk kjempet mot Al-Qaida og Taliban, da i motsetning til Saudi-Arabia og Pakistan. Dessuten er det jo TRUMP som går god for avtalen. Da må det jo være helt perfekt og kunne ikke fantes bedre, den beste tenkelige løsningen på problemet, og sannsynligvis den smarteste avgjørelsen noe menneske kunne tatt?! ...joda. Jeg er også enig med Trump i at løsningen er den beste, for nå. Endret 18. juli 2017 av Red Frostraven 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noe detter heldigvis riktig vei også, om det kommer av sporadiske anfall av fornuft eller om han blir presset til det av andre vet jeg ikke: Trump beholder atomavtalen med Iran MEN, MEN, DET BETYR JO AT VERDENS STØRSTE EKSPORTØR AV TERROR FÅR MER PENGER TIL TERRORISME JO..!!!!111!!!OneOne1! Kanskje negativ karikaturen du maler om Trump burde være litt mer nyansert? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noe detter heldigvis riktig vei også, om det kommer av sporadiske anfall av fornuft eller om han blir presset til det av andre vet jeg ikke: Trump beholder atomavtalen med Iran MEN, MEN, DET BETYR JO AT VERDENS STØRSTE EKSPORTØR AV TERROR FÅR MER PENGER TIL TERRORISME JO..!!!!111!!!OneOne1! Sarkasme over at Jøder blir drept ja, fin den der. Haha jaggu tok ikke geitebukken en tur ned ifra sætra også, denne bukken har nemlig en tendens til å sette fiktivt opp en problemstilling for så å peke en moralsk finger mot samme vedkommende han satt det feilaktige premisset mot. Både søkt og underholdende på en gang Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Ingenting tyder på at mer penger har gått til terroristorganisasjoner; Iran kjemper mot IS -- slik de også faktisk kjempet mot Al-Qaida og Taliban, da i motsetning til Saudi-Arabia og Pakistan. Hvem vet, kanskje Iran fortsatt bare gir den "vanlige summen" med støtte til organisasjoner som har som mål å ta livet av Jøder. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Kanskje negativ karikaturen du maler om Trump burde være litt mer nyansert? Jeg refererte til en hendelse for et par sider siden, og var dypt ironisk. Men, uansett hvor lite Trump var villig til å gå tilbake på valgløftet sitt om å kutte ut atomavtalen med Iran -- så forutser jeg at han sitter med rak rygg på sin høye hvite hest, mens den svale brisen stryker lett over sveisen hans, der han står på toppen av det høyeste tårnet i slottet bygget av feilfri marmor. Hesten er en ekte enhørning, må vite. Med feilfrie tenner. Han sjekket dem selv da han fikk den. ... Det kan jo hende at han innrømmer at det var en dårlig deal, det beste av to onder -- og faktisk GIR et mer nyansert bilde av seg selv. En del av meg HÅPER at han er i STAND TIL å innrømme at det ikke er optimalt, og at han lovet noe annet under valget, men at han har forandret syn. Men jeg holder ikke pusten. Jeg er for opptatt med å lage popcorn til det. Endret 18. juli 2017 av Red Frostraven Lenke til kommentar
xRun Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Trump har nådd frem til blame-fasen: Litt historierevisjon på morrakvisten: Forøvrig har han ikke alltid sagt det. Under et interview i 60 minutes like etter valget var han klar på at Repeal og Replace skulle komme samtidig, og at ingen burde være bekymret for dette hadde han peiling på. "We're gonna do it simultaneously, it'll be just fine. It's what I do, I do a good job. You know I know how to do this stuff" @ ca. 1 minutt 4 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Trump på Twitter nå: "As I have always said, let ObamaCare fail and then come together and do a great healthcare plan. Stay tuned!" Edit: Det var ikke han som posta bildet.. Endret 18. juli 2017 av frohmage 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noe detter heldigvis riktig vei også, om det kommer av sporadiske anfall av fornuft eller om han blir presset til det av andre vet jeg ikke: Trump beholder atomavtalen med Iran MEN, MEN, DET BETYR JO AT VERDENS STØRSTE EKSPORTØR AV TERROR FÅR MER PENGER TIL TERRORISME JO..!!!!111!!!OneOne1! Kanskje negativ karikaturen du maler om Trump burde være litt mer nyansert? Å, mener du at Trump på noen måte er nyansert og at dette burde speiles i kritikken av ham? Respekt er noe man gjør seg fortjent, det kommer ikke seilende på en fjøl av løgn og selvskryt. Det er ingen tvil om hva Trump tidligere har utbasunert når det kommer til Iran og det hele bunner i udokumentert pisspreik om at det vil føre til at Iran vil atombombe verden ved første mulighet. Han er en umoralsk klovn som fortjener alt han får av sarkasme i fanget inntil han gjør noen grep rundt egen oppførsel og ikke minst sin hodeløse politikk. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Reuters: Trump failure on healthcare sends dollar to 10-month low"LONDON (Reuters) - The U.S. dollar sank to a 10-month low against a basket of major currencies on Tuesday, as the collapse of President Donald Trump's latest healthcare bill eroded confidence in his ability to legislate to boost growth."https://www.reuters.com/article/us-global-forex-idUSKBN1A302J Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noe detter heldigvis riktig vei også, om det kommer av sporadiske anfall av fornuft eller om han blir presset til det av andre vet jeg ikke: Trump beholder atomavtalen med Iran MEN, MEN, DET BETYR JO AT VERDENS STØRSTE EKSPORTØR AV TERROR FÅR MER PENGER TIL TERRORISME JO..!!!!111!!!OneOne1!Kanskje negativ karikaturen du maler om Trump burde være litt mer nyansert? Å, mener du at Trump på noen måte er nyansert og at dette burde speiles i kritikken av ham? Respekt er noe man gjør seg fortjent, det kommer ikke seilende på en fjøl av løgn og selvskryt. Det er ingen tvil om hva Trump tidligere har utbasunert når det kommer til Iran og det hele bunner i udokumentert pisspreik om at det vil føre til at Iran vil atombombe verden ved første mulighet. Han er en umoralsk klovn som fortjener alt han får av sarkasme i fanget inntil han gjør noen grep rundt egen oppførsel og ikke minst sin hodeløse politikk. Han fortjener sarkasme og heftig kritikk, det er helt klart, men overforenklede holdninger om Trump og de som støtter Trump maler et falsk bilde som ikke stemmer med virkelighet. Hittil fortjener han ingen respekt og han viser seg til å være uinterserte i å regjere. Likevel er han mer kompliserte enn bare en "klovn" eller 12-åring, selv om han oppfører seg som det på flere måter. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Hittil fortjener han ingen respekt og han viser seg til å være uinterserte i å regjere. Likevel er han mer kompliserte enn bare en "klovn" eller 12-åring, selv om han oppfører seg som det på flere måter. Ja -- han mangler tilsynelatende empatien og evnen til å ta begrenset ansvar, som man ville forventet av en 12-åring, og har en historie med å true mennesker for å få viljen sin, og bruke torpedoer. Det står virkelig i kontrast til sirkuset vi ser nå; vi får håpe at vi ikke ser de mørkere nyansene av ham. --- Men sånn, helt seriøst, så er jeg ikke helt uenig med deg. Jeg tror ikke at han er en ond klovn. Det er mulig at han får til noe bra, i løpet av hans regjeringstid i Mar-a-Lago. Endret 18. juli 2017 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hittil fortjener han ingen respekt og han viser seg til å være uinterserte i å regjere. Likevel er han mer kompliserte enn bare en "klovn" eller 12-åring, selv om han oppfører seg som det på flere måter. Ja -- han mangler tilsynelatende empatien og evnen til å ta begrenset ansvar, som man ville forventet av en 12-åring, og har en historie med å true mennesker for å få viljen sin, og bruke torpedoer. Det står virkelig i kontrast til sirkuset vi ser nå; vi får håpe at vi ikke ser de mørkere nyansene av ham. --- Men sånn, helt seriøst, så er jeg ikke helt uenig med deg. Jeg tror ikke at han er en ond klovn. Enig i at han ikke når helt opp til de ordntlig onde (ref IT), blir litt mer som en original kløneklovn som snubler rundt i egne bein... Bare synd alt surret går utover 350 millioner Amerikanere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg