Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Dette er ikke en eksersis hvor poenget er å ha rett. Dette handler om å ta til seg informasjon og forstå hva som foregår, og evt. delta i debatten med et felles kunnskapsbase om faktiske hendelser. Resten av det du kommer med er sludder og utenomsnakk.

Det handler åpenbart også om trolling, som du er rapportert for.

For noe tull. Som sagt. Mediene har pushet en konspirasjonsteori helt siden Trump ble valgt. Nå har de funnet noe som fortsatt kan holde konspirasjonsteorien i livet.

Det er uansett totalt irrelevant, for denne dramaepisoden handler om ingenting. Her forsøker du som media å gjøre noe stort ut av ingenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som det er du som ikke har sett intervjuet. Jeg har sett det.

Jeg har ikke sett intervjuet som kom i etterkant. jeg har lest emailen. Det får ikke blitt mer klart enn det som står der. Så kan man sikkert forsøke å vri seg unna i ettertid. Det forandrer ikke fakta og hva som står i emailen.
Lenke til kommentar

For noe tull. Som sagt. Mediene har pushet en konspirasjonsteori helt siden Trump ble valgt. Nå har de funnet noe som fortsatt kan holde konspirasjonsteorien i livet.

Pro tip 1 til deg: Når man har bevis og sterke indisier er det ikke en konspirasjonsteori. Pro tip 2: Slutt å basere din verdensoppfatning på hva du måtte finne av hjemmesnekrede youtubevidoer/blogger.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett intervjuet som kom i etterkant. jeg har lest emailen. Det får ikke blitt mer klart enn det som står der. Så kan man sikkert forsøke å vri seg unna i ettertid. Det forandrer ikke fakta og hva som står i emailen.

Nei, det gjør ikke det. Som sagt, eposten er irrelevant i å støtte opp om konspirasjonsteorien.

Lenke til kommentar

Trumps Jr prøver å bryte loven. Hvorfor er kriminelle aktiviteter WH begår irrelevante?

Bryter loven? Har du hørt på de rabiesinfiserte demonene nå igjen?
Trump Jr dokumenterer at han blir begeistret over ny innkriminerende informasjon han kan få av en russiske statsadvokat. Bruker han denne informasjon bryter han loven

Trump Jr dokumenterte at han ønsket å bryte loven. Hvordan er hensikten til å bryte loven irrelevante?

Lenke til kommentar

Nei, det gjør ikke det. Som sagt, eposten er irrelevant i å støtte opp om konspirasjonsteorien.

Øhm. Er ikke du, unnskyld - men kaster inn en brannfakkel her, litt i overkant fan av konspirasjonsteorier da? Dette er jo trossalt ikke den eneste tråden du skriver i, så har bitt meg litt merke i dette. 9/11, månelandingen osv - men DETTE, når det kommer til Trump så dette  "bare en teit konspirasjon"? "Goddag mann økseskaft, som møter på seg selv i døra med skjegget fullt av postkasser"?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Øhm. Er ikke du, unnskyld - men kaster inn en brannfakkel her, litt i overkant fan av konspirasjonsteorier da? Dette er jo trossalt ikke den eneste tråden du skriver i, så har bitt meg litt merke i dette. 9/11, månelandingen osv - men DETTE, når det kommer til Trump så dette  "bare en teit konspirasjon"? "Goddag mann økseskaft, som møter på seg selv i døra med skjegget fullt av postkasser"?

For noe tull. Det eneste jeg har gjort er å sette i tvil 9/11. Tatt i betraktning all informasjonen alle sitter med virker det rimelig sannsynlig at 9/11 var en konspirasjon, og den har fått forderdelige følger for verden. Den har ført til ødeleggelsen av 5 land og ødeleggelsen av demokrati og borgerrettigheter i mange vestlige land.

Angående konspirasjoner, er vel konspirasjonen i Trump historien at mediene og en gjeng politikere konspirerer mot Trump og har laget en konspirasjonsteori som del av denne innsatsen.

Lenke til kommentar

Han har takket ja til hjelp fra Russland for å vinne farens valgkamp. Hvilken konspirasjonsteori er det du tenker på?

Nei, han takket ja til et møte med noen som sa at de har kriminell informasjon om Hillary Clinton.

Konspirasjonsteorien er stort sett alt som handler om Russland og valget i USA.

Lenke til kommentar

Trumps Jr prøver å bryte loven. Hvorfor er kriminelle aktiviteter WH begår irrelevante?

Trump Jr dokumenterer at han blir begeistret over ny innkriminerende informasjon han kan få av en russiske statsadvokat. Bruker han denne informasjon bryter han loven

Trump Jr dokumenterte at han ønsket å bryte loven. Hvordan er hensikten til å bryte loven irrelevante?

Jeg foreslår at du ser på intervjuet med Donald Trump hos Sean Hannity.

Lenke til kommentar

Nei, han takket ja til et møte med noen som sa at de har kriminell informasjon om Hillary Clinton.

Se der ja! Nå begynner du å nærme deg. Og hvem var disse som påsto at de hadde informasjon som påsto at Clinton hadde gjort noe galt?(Noe som selvsagt viste seg å bare være tull uansett) Var det amerikanere? ;)
Lenke til kommentar

Han har takket ja til hjelp fra Russland for å vinne farens valgkamp. Hvilken konspirasjonsteori er det du tenker på?

Konspirasjonsteorien er stort sett alt som handler om Russland og valget i USA.

Det er en selektiv tolkning av "incriminate" du bruker der, vanligvis brukes det generelt om skadelig informasjon. Men la oss støtte din tolkning. Han tror det foregår noe kriminelt, informasjonen om dette kommer fra russland, hva er det rette å gjøre som sentral medarbeider for en presidentkandidat?

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

På hvilke områder burde USA bli mer som Russland?

Ikke for å være negativ, men dette vil du nok neppe få svar på. ;)

Når en nasjon er så dårlig i forhold til en annen, på alle områder, så fatter jeg ikke hvorfor folk forsvarer den dårligste siden og kritiserer den beste.

Rettsvesen:

Russland sitt er håpløst i forhold til USA, uansett hva du mener om USA.

Økonomi:

Russland er totalvrak i forhold til USA.

Fattigdom i USA er hverdagen for folk flest i Russland

Presse:

Journalister fengsles for å være kritiske. Man kan mene hva man vil om pressen i USA, men ingenting stopper dem fra å skrive hva de vil.

Politikk:

USA har demokrati: Folket får politikerene og politikken de fortjener; befolkningen bestemmer selv å ikke gjøre lobbyvirksomhet eller kjøp av kongresstemmer ulovlig.

Systemer fungerer; Folket bryr seg bare ikke.

I Russland blir folket fengslet for å kritisere regjeringen, opposisjonelle blir fengslet eller til og med drept.

Folket har ingen innflytelse.

...

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at du ser på intervjuet med Donald Trump hos Sean Hannity.
Intervjuet bekrefter hensikten til å bryte kampnjeloven. Jeg foreslår du prøver å forstå loven.

Ignorance is no excuse.

Endret av jjkoggan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Siste:
Chuck Grassley [R] og Diane Feinstein [D] i Senatets justiskommité sender brev til Donald Trump Jr. hvor han innkalles for å forklare seg foran justiskommitéen under ed allerede neste uke, i tillegg til Paul Manafort som allerede er på planen. De varsler at de vil bruke subpoena om disse prøver å unndra seg oppmøte.

"The heads of the Senate judiciary committee are writing a letter to Donald Trump Jr. Thursday requesting that he testify before the committee, Chairman Chuck Grassley told CNN.

Grassley, R-Iowa, previewed his intentions Wednesday when he told reporters that he wanted former Trump campaign chairman Paul Manafort to testify before the committee as early as next week, following revelations related to Trump Jr.'s email exchange with a Russian lawyer regarding potentially damaging information against Hillary Clinton.
Grassley's comments also come after the top Democrat on the committee, California Sen. Dianne Feinstein told CNN Thursday she wanted Trump Jr. to go before the committee as early as next week."

http://www.cnn.com/2017/07/13/politics/chuck-grassley-donald-trump-jr-/index.html

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Media fortsetter å lyve, lyve og lyve om Trump. Det gjøre at Trump blir mer og mer populær. Mennesker sympatiserer naturlig med folk som blir urettferdig behandlet. Selv folk som i utgangspunktet ikke er Trump-fans går nå over til Trumps side. 

Lenke til kommentar

Media fortsetter å lyve, lyve og lyve om Trump. Det gjøre at Trump blir mer og mer populær. Mennesker sympatiserer naturlig med folk som blir urettferdig behandlet. Selv folk som i utgangspunktet ikke er Trump-fans går nå over til Trumps side. 

Her var det fri fantasi ja. Du minner meg om Komiske Ali som selv når fiendens tanks var noen hundre meter unna påstod at krigen var over og at amerikanerne var drevet ut av Irak 

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor sier meningsmålene og folk jeg kjenner her i Ohio det motsatte?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...