Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Problemet med nevertrumpers er at de ikke har noen som helst forståelse for hvorfor Trump er så populær. I hodene deres kan det ikke ha noen annen forklaring enn rasisme, kvinnehat og islamofobi. Dette viser bare nok en gang at lefties er helt fastlåst i sin dogmatiske tankegang  :rofl:

Endret av VR-katten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med nevertrumpers er at de ikke har noen som helst forståelse for hvorfor Trump er så populær. I hodene deres kan det ikke ha noen annen forklaring enn rasisme, kvinnehat og islamofobi. Dette viser bare nok en gang at lefties er helt fastlåst i sin dogmatiske tankegang  :rofl:

Ja. Rekordlav approval rate kan selvsagt kun tolkes i den retning at Donald er populær. :roll:  Men i Donaldland der kan alt gå an, der er de like tøysete og rare alle mann :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han er mer populær enn alle andre. Spør alle i hele verden hvem som egner seg best som persident, og Trump vinner den pollen ;)

Hva med heller å basere utsagnene dine på fakta, fremfor å "spørre kompisen eller omgangskretsen din om de støtter klovnen".  :lol: Snakk om å leve i "Fantasyland". Pro Tip: Les deg opp. Slutt å kaste bort tiden på hjemmelagde youtubevideoer/blogger fra gutterommet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Han er mer populær enn alle andre. Spør alle i hele verden hvem som egner seg best som persident, og Trump vinner den pollen ;)

Hva med heller å basere utsagnene dine på fakta, fremfor å "spørre kompisen eller omgangskretsen din om de støtter klovnen".  :lol: Snakk om å leve i "Fantasyland". Pro Tip: Les deg opp. Slutt å kaste bort tiden på hjemmelagde youtubevideoer/blogger fra gutterommet.

:rofl:

Lenke til kommentar

Hvordan står det til med Russland sin befolkning, under Putin?

Er Russland demokratisk, eller i praksis et diktatur?

Hvorfor blir russiske idrettsutøver stadig tatt i doping?

Nordmenn i toppidretten dopingtestes oftere enn russerne, bare for referanse.

Det blir ikke positive tester uten doping.

Homofil propaganda?

Er homofili smittsomt?

Er det et livsstilsvalg?

Skader homofili noen?

Hvilke konkrete saker har Russland fått skylden for, hvor de var uskyldige?

Russland har utviklet seg svært bra under Putin.

Er USA et demokrati eller i praksis et diktatur?

Verden handler om mer enn bare homofile.

USA er et demokrati.

Enhver person kan bli politiker.

Folket stemmer på kongressmedlemmer, og velger president.

Problemet til USA er at folk ikke bryr seg nok til å løse problemene i politikken, fordi de fleste har det godt nok til å ikke bry seg.

Russland da?

Hvordan har Russland blitt bedre under Putin?

Økonomisk vekst?

Friere presse?

Lavere fattigdom?

Mer demokrati?

Økt levestandard for folket?

På hvilke områder burde USA bli mer som Russland?

Jeg vet om problemene i andre land.

Derfor spør jeg om Russland.

Siden du vet så mye om hvor bra det går med landet.

...

...

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg anbefalte deg ganske tidlig at du heller sikkert burde brukt tiden din på å mekke noen youtubevideoer på gutterommet, samt å forlate tråden siden du ikke viste verken lyst eller evne til å sette deg inn i fakta & kunnskap, så at du klager over "tapte 30 minutter" såpass sent fremstår som like ulogisk som resten av postene dine.

Huh? Hva prater du om?

Som sagt hadde jeg rett. Hele greiene er en irrelevant sak og en ren såpeopera forsøk på å skape dramatikk. Noen bryr seg om såpeopera, andre bryr seg om fakta. Jeg bryr meg ikke om såpeopera for å si det slik.

Lenke til kommentar

Har du absolutt skjønt null og niks av det Donald Jr. har lagt fram? Igjen: Om du har leseegenskaper, er det isåfall engelskkunnskapene som er problemet? Emailen fra Donlad Jr. ble lagt fram i tråden her på engelsk.

Jeg har nok sannsynligvis langt bedre Engelsk kunnskaper enn du har, så det er nok ikke problemet. Problemet er vel heller at du forsøker å se spøkelse hvor de ikke eksisterer. Du lager deg en oppsinnshistorie av ingenting.

Lenke til kommentar

Jeg kan slutte å tillegge deg meninger du ikke har. Men "russland gjør aldri noe galt"; er en mening du har.

Gudene vet hva som får deg til å endre mening, rasjonelle argument er det ihvertfall ikke.

AtW

For noe tull. Jeg har aldri sagt at Russland ikke gjør noe galt. Det er din egen fantasi. Bare fordi jeg forsvarer Russland mot løgn og propaganda betyr ikke at jeg har noe til overs for Russland. Jeg er rett og slett bare imot løgn og propaganda.

Lenke til kommentar

Jeg anbefalte deg ganske tidlig at du heller sikkert burde brukt tiden din på å mekke noen youtubevideoer på gutterommet, samt å forlate tråden siden du ikke viste verken lyst eller evne til å sette deg inn i fakta & kunnskap, så at du klager over "tapte 30 minutter" såpass sent fremstår som like ulogisk som resten av postene dine.

Huh? Hva prater du om?

Som sagt hadde jeg rett. Hele greiene er en irrelevant sak og en ren såpeopera forsøk på å skape dramatikk. Noen bryr seg om såpeopera, andre bryr seg om fakta. Jeg bryr meg ikke om såpeopera for å si det slik.

Dette er ikke en eksersis hvor poenget er å ha rett. Dette handler om å ta til seg informasjon og forstå hva som foregår, og evt. delta i debatten med et felles kunnskapsbase om faktiske hendelser. Resten av det du kommer med er sludder og utenomsnakk.

Det handler åpenbart også om trolling, som du er rapportert for.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Huh? Hva prater du om?

Trumps Jr prøver å bryte loven. Hvorfor er kriminelle aktiviteter WH begår irrelevante?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har nok sannsynligvis langt bedre Engelsk kunnskaper enn du har, så det er nok ikke problemet. Problemet er vel heller at du forsøker å se spøkelse hvor de ikke eksisterer. Du lager deg en oppsinnshistorie av ingenting.

I så fall er det andre mer graverende steder det svikter når det gjelder forståelsen og oppfattelsen hos deg. Hva er det du ikke skjønner med innrømmelsene til Donald Jr? Evner du ikke å forstå/se at han innrømmer å ha forsøkt å samarbeide med Russland ifm. kampanjen, noe som er forbudt i henhold til Amerikansk kampanjelov? Evner du ikke eller vil du ikke oppfatte det?

Lenke til kommentar

I så fall er det andre mer graverende steder det svikter når det gjelder forståelsen og oppfattelsen hos deg. Hva er det du ikke skjønner med innrømmelsene til Donald Jr? Evner du ikke å forstå/se at han innrømmer å ha forsøkt å samarbeide med Russland ifm. kampanjen, noe som er forbudt i henhold til Amerikansk kampanjelov? Evner du ikke eller vil du ikke oppfatte det?
Hvorfor mener du det er viktig å vite i det større bildet? Like viktig å vite som Bill Clinton -Lewinsky saken når han ble anklaget for "perjury"?
Lenke til kommentar

Virker som det er du som ikke har sett intervjuet. Jeg har sett det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...