zeebra Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 En tweet direkte fra Trump Jr og et intervju av Trump Jr som innrømmer han ville glede seg til å bruke negative informasjon som kommer fra utenlandske myndigheter Bare blinde og døve folk ikke ser at det er fornuftige å mistenke Trump og sine stab Har du en kilde til noe av dette eller mener du jeg bare skal ta deg på ordet? Negativ informasjon? Du tror det beviser konspirasjonsteorien om Trump og Russland? Om et annet lands myndighet sitter på informasjon som viser at en av kandidatene er kriminell, burde dette bli fremlagt for hele folket, og den kriminelle (Hillary) burde ha blitt etterforsket. Det som avgjorde valget var uansett at Hitlery var forferdelig. Så forferdelig at selv en fjompenisse som Donald Trump kunne vinne mot henne. Folket desperasjon etter en endring i det korrupte politiske systemet i USA. Og du forsøker å tilskrive dette resultatet som en Russisk konspirasjon? La oss si Russland hacket valgmaskinene i USA og faktisk påvirket valget, så er det fremdeles irrelevant for USA å anklage Russland for det, samtidig som USA bomber Syria for å bestemme hvem som skal styre i Syria. USA har ingenting de skulle ha sagt, de har påvirket direkte og indirekte valg i så mange land at de bare skal holde kjeft. Endeløs dobbeltmoral er det bare de døde som kjøper. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 En tweet direkte fra Trump Jr og et intervju av Trump Jr som innrømmer han ville glede seg til å bruke negative informasjon som kommer fra utenlandske myndigheter Bare blinde og døve folk ikke ser at det er fornuftige å mistenke Trump og sine stab Har du en kilde til noe av dette eller mener du jeg bare skal ta deg på ordet? Negativ informasjon? Du tror det beviser konspirasjonsteorien om Trump og Russland? Om et annet lands myndighet sitter på informasjon som viser at en av kandidatene er kriminell, burde dette bli fremlagt for hele folket, og den kriminelle (Hillary) burde ha blitt etterforsket. Det som avgjorde valget var uansett at Hitlery var forferdelig. Så forferdelig at selv en fjompenisse som Donald Trump kunne vinne mot henne. Folket desperasjon etter en endring i det korrupte politiske systemet i USA. Og du forsøker å tilskrive dette resultatet som en Russisk konspirasjon? La oss si Russland hacket valgmaskinene i USA og faktisk påvirket valget, så er det fremdeles irrelevant for USA å anklage Russland for det, samtidig som USA bomber Syria for å bestemme hvem som skal styre i Syria. USA har ingenting de skulle ha sagt, de har påvirket direkte og indirekte valg i så mange land at de bare skal holde kjeft. Endeløs dobbeltmoral er det bare de døde som kjøper. En venn sender deg en email at han kjenner en som har noe spesielle kokain og at denne mannen er ansatte av kremlin. Du sender en email som sier at du kunne bruke denne kokain senere og at du gleder deg til å treffe mannen Du treffer mannen men når han kommer er han ikke intersert i å gi deg kokain og ingenting skjer Etterpå, Twitter du alle emailene og forteller du historien. Litt senere forteller du den samme i en TV intervju Fornuftig å mistenke at du bruker kokain? Twitter og email kildene har andre allerede vist deg men enten du ignore dem eller ikke forstår dem Jeg gidder ikke å gjør det samme hvis du misforstår med vilje 5 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Ikke så interessert i DC, men veldig interessert i å diskutere og benekte alt som skjer der. Skynd deg, løp. Woops, too late. Toget er visst gått for deg allerede. Jeg følger jo med på nyhetene. Men jeg har ikke lest noe bevis som understøtter den evige konspirasjonsteorien om Trump og Russland som mediene har pushet siden Trump ble valgt. Jeg er ikke av den tette typen som tror et satelittbilde av en kolonne lastebiler en eller annen plass i verden på et eller annet tidspunkt beviser Russland sin invasjon av vest-Ukraina, selv om store deler av befolkningen anså det som bevis nok på Russland sin invasjon av vest-Ukraina, som jo aldri skjedde. Fair enough. Her handler det ikke om satellittbilder men Donald Trump Jr. sine egne emails, publisert av ham selv, på hans egen twitterkonto, og som han selv senere svarer på spørsmål på i direktesendt TV med kamera rettet mot sitt ansikt. Hans ord ut av hans munn, for åpent kamera. Det er liksom litt mer spesifikt enn ettellerannet noesteds whatever. Dette vet man skjedde, likeledes vet man at månedsvis med benektelser av at slike møter fant sted var løgn. Hvis deres egne innrømmelser ikke er godt nok for deg, da kan du igrunnen fortsette å flykte fra realitetene og kritisere folk som følger med på utviklingen litt bedre enn deg, men da velger du selv hvor seriøst du blir oppfattet. 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Twitter og email kildene har andre allerede vist deg men enten du ignore dem eller ikke forstår dem Har du det? Jeg har selv lest disse epostene etter denne diskusjonen. Jeg ser ikke noe spesielt inkriminerende med disse. Å sammenlikne det med kokain eksemplet ditt blir rett og slett feil. Konspirasjonsteoriene mediene pusher er at Russland har avgjort valget i USA og/eller på en eller annen måte har hatt en avgjøre måte. Om noen har konspirert til å avgjøre valget så er det mediene i USA som konspirerte for å få Hillary til å vinne. Men det er det ingen som gidder å bry seg om eller etterforske? Forøvrig samme medier som pusher Russland konspirasjonsteorien konstant. Water under the bridge. Washington DC er en meningsløs og håpløs såpeopera. Verden har andre ting å bry seg om enn en gruppe monstrøse demoner som søker makt i en totalt korrupt stat. Om noe bør vi heller diskuter hvikle sanksjoner som er riktige å innføre mot USA for alle deres globale overgrep og krigsaktivteter. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Fair enough. Her handler det ikke om satellittbilder men Donald Trump Jr. sine egne emails, publisert av ham selv, på hans egen twitterkonto, og som han selv senere svarer på spørsmål på i direktesendt TV med kamera rettet mot sitt ansikt. Hans ord ut av hans munn, for åpent kamera. Det er liksom litt mer spesifikt enn ettellerannet noesteds whatever. Dette vet man skjedde, likeledes vet man at månedsvis med benektelser av at slike møter fant sted var løgn. Hvis deres egne innrømmelser ikke er godt nok for deg, da kan du igrunnen fortsette å flykte fra realitetene og kritisere folk som følger med på utviklingen litt bedre enn deg, men da velger du selv hvor seriøst du blir oppfattet. Tidlig i denne diskusjonen så søkte jeg opp disse epostene og leste disse. Jeg fant ikke noe inkrimierende med de, eller noe som understøtter konspirasjonsteorien til mediene. Jeg har ikke sett intervjuet. Hvis du kan legge med en link til det takker jeg. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Twitter og email kildene har andre allerede vist deg men enten du ignore dem eller ikke forstår demHar du det? Jeg har selv lest disse epostene etter denne diskusjonen. Jeg ser ikke noe spesielt inkriminerende med disse. Å sammenlikne det med kokain eksemplet ditt blir rett og slett feil. Konspirasjonsteoriene mediene pusher er at Russland har avgjort valget i USA og/eller på en eller annen måte har hatt en avgjøre måte. Om noen har konspirert til å avgjøre valget så er det mediene i USA som konspirerte for å få Hillary til å vinne. Men det er det ingen som gidder å bry seg om eller etterforske? Forøvrig samme medier som pusher Russland konspirasjonsteorien konstant. Water under the bridge. Washington DC er en meningsløs og håpløs såpeopera. Verden har andre ting å bry seg om enn en gruppe monstrøse demoner som søker makt i en totalt korrupt stat. Om noe bør vi heller diskuter hvikle sanksjoner som er riktige å innføre mot USA for alle deres globale overgrep og krigsaktivteter. Bruker Trump Jr informasjonen fra russiske myndigheter til å påvirke valget er det ulovlig fordi det kan sees som "samarbeid"(ifølge flere eksperter) Du mener å si at Trump Jr ikke ønsket å bruke denn informasjon han trodde russeren hadde, selv om skrev noe helt annen i emailene? Kokain analogien holder 3 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Fair enough. Her handler det ikke om satellittbilder men Donald Trump Jr. sine egne emails, publisert av ham selv, på hans egen twitterkonto, og som han selv senere svarer på spørsmål på i direktesendt TV med kamera rettet mot sitt ansikt. Hans ord ut av hans munn, for åpent kamera. Det er liksom litt mer spesifikt enn ettellerannet noesteds whatever. Dette vet man skjedde, likeledes vet man at månedsvis med benektelser av at slike møter fant sted var løgn. Hvis deres egne innrømmelser ikke er godt nok for deg, da kan du igrunnen fortsette å flykte fra realitetene og kritisere folk som følger med på utviklingen litt bedre enn deg, men da velger du selv hvor seriøst du blir oppfattet. Tidlig i denne diskusjonen så søkte jeg opp disse epostene og leste disse. Jeg fant ikke noe inkrimierende med de, eller noe som understøtter konspirasjonsteorien til mediene. Jeg har ikke sett intervjuet. Hvis du kan legge med en link til det takker jeg. Du får søke opp videoer selv. Donald Trump Jr. på Hannity på Fox News i går. Gidder ikke bruke tid på sludder når du selv sier du ikke interesserer deg. Forøvrig er du neppe noen amerikansk jurist, så hva du mener om hva som er inkriminerende eller ikke er irrelevant. Det er deres eget lands lover som gjelder, ikke dine meninger. Men for å ta den biten: Det man nå vet, og som har blitt bevist, er at Donald Trump Jr, Paul Manafort, og Jared Kushner, avtalte og gikk i møte med en russisk advokat, som de var fortalt var en russisk regjeringsadvokat som ville gi dem negativ info om Clinton, som del av den russiske stats innsats for å støtte Trump-kampanjen. Dette er bevist at de gikk i møte for å motta. Det er bevist at de hadde møtet, og at deres intensjon var å motta dette. Det er dokumentert av Donald Trump Jr. selv, som var i møtet. Det betyr også at deres mange benektelser av at slike møter skjedde, og benektelser av noen som helst kontakt med noen russisk aktør, alle disse benektelsene gjennom mange måneder fra alle disse tre sentrale personene i kampanjen, var blank løgn. Det er bevist av Donald Trump Jr. selv, og han har selv publisert dokumentasjon på dette. Det betyr også at alle gangene de kritiserte media for å snakke om FBI's etterforskning av dette, og kalte det fake news, så visste de at det ikke var fake news. Dette er også dokumentert av Donald Trump Jr. selv. Det betyr også at deres moraliserende indignasjon over "fake news" var BS, og nok en gang: vi vet det var BS, vi visste det hele tiden. Det nye er at det er dokumentert av Donald Trump Jr. selv. Så de vet nå at alle vet at deres løgner er avslørt. Det virker som det bare er zeebra igjen som ikke har fått det med seg. Kanskje på tide å få det med seg. Så jeg oppfordrer deg til å få det med deg. Eller lukk ører og øyne og fortsett å ignorere virkeligheten. Helt opp til deg. 7 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Bruker Trump Jr informasjonen fra russiske myndigheter til å påvirke valget er det ulovlig fordi det kan sees som "samarbeid"(ifølge flere eksperter) Du mener å si at Trump Jr ikke ønsket å bruke denn informasjon han trodde russeren hadde, selv om skrev noe helt annen i emailene? En Russisk person, ikke "Russerne". Det finnes vel heller ingen indikasjon på at Donald Trump har bekjentskap til noe av dette. Hvis noen påstår at motkandidaten er kriminell ville det ha vært merkelig å ikke ha sagt ja til et slikt møte. Men uheldig å ikke varsle f.eks riksadvokat eller liknende. Personlig tror jeg det foreligger masse bevis for Hillary Clinton sine kriminelle handlinger, og at dette ikke blir kjørt hardt nok. Heller ikke media sin konspirasjon for å få Clinton valgt er noe det fokuseres på. Jeg blåser i Donald Trump, jeg er ikke særlig interessert i såpeoperaen Washington DC heller. Men politisk korrupsjon og konspirasjoner, korrupte eliter, onde tyranner osv er noe vi bør være varsomme på. Men idag blir det sett helt feil vei. Det er såpeoperaen Washington DC som må under lupen og etterforskes, det er mediene sin rolle som må etterforskes. Greit nok at Trump etterforskes, men å pushe dette i mediene hele tiden og støtte opp om en konspirasjonsteori på så høyt nivå og med slik "persistance" blir litt vel tåpelig. Alle kan se at dette er et Jihad mot Donald Trump, utført av korrupt demoner som tapte valget. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Har du en kilde til noe av dette eller mener du jeg bare skal ta deg på ordet? Negativ informasjon? Du tror det beviser konspirasjonsteorien om Trump og Russland? Om et annet lands myndighet sitter på informasjon som viser at en av kandidatene er kriminell, burde dette bli fremlagt for hele folket, og den kriminelle (Hillary) burde ha blitt etterforsket. Det som avgjorde valget var uansett at Hitlery var forferdelig. Så forferdelig at selv en fjompenisse som Donald Trump kunne vinne mot henne. Folket desperasjon etter en endring i det korrupte politiske systemet i USA. Og du forsøker å tilskrive dette resultatet som en Russisk konspirasjon? La oss si Russland hacket valgmaskinene i USA og faktisk påvirket valget, så er det fremdeles irrelevant for USA å anklage Russland for det, samtidig som USA bomber Syria for å bestemme hvem som skal styre i Syria. USA har ingenting de skulle ha sagt, de har påvirket direkte og indirekte valg i så mange land at de bare skal holde kjeft. Endeløs dobbeltmoral er det bare de døde som kjøper. Åh, Hilde Marie! Når du insisterer på å hive meningene dine inn i debatten, så må da vi i det minste få lov til å ha en forventning om at du i det minste har satt deg litt inn i saken?! Hva er det som må til? Skal en av oss komme hjem til deg, og google tingene for deg, og så lese dem høyt for deg, eller trykke "play on tape" på videoene? Jeg postet nettopp link til Donald Trump Jr. offisielle twitter konto der han postet e-mailene selv. Her har du en artikkel med video fra interviewet der Jr prøver å bortforklare hva som skjedde på/med møtet, som han da selvfølgelig igjen bekrefter at har funnet sted. Du mener det bare er bra om det kommer frem kriminelle handlinger Hillary har gjort seg skyldig i? Flott! Da er vi ihvertfall enige om en ting. Men problemet er at Jr påstår at den russiske advokaten ikke hadde noen slik informasjon. Men kun var interessert i å snakke om "The Magnitsky act" (Og nei!! Du får google den selv!) Ellers, selv om USA blander seg inn i andre lands business, så gir ikke det "free for all" motsatt vei.. For amerikanernes del ihvertfall.. Om russerne hadde brukt våpen, og satt 50 000 mann inn i Alaska og drept et par hundre amerikanere. Og så trakk seg ut igjen. Skulle USA da bare sagt: "Ja ja, pytt pytt. Vi er jo ikke helt uskyldige selv. Vi har jo drept en haug av irakere. Derfor fortjente vi nok dette fra russerne.."? Det som er greia, er at Trump var en så elendig kandidat, at Hillary skulle slått han med minst 10 mill stemmer. Det til tross for at hun er så uspiselig som hun er. Hun nådde likevel ikke opp til knærne på den feite ostepoppen med en hybelkanin som tupé. Ihvertfall ikke i ekkelhet, stupiditet og inkompetanse. Men så skjedde det som må kalles en perfekt storm av hendelser. De føkkings e-mailene til Hillary dukket jo opp over føkkings alt! Til og med på laptoppen til pedo mannen til sin fremste rådgiver. Uten den hendelsen hadde hun ikke tapt valget. Men hun gadd jo ikke å reise rundt på valgkamp heller lenger når hun trodde at valget var i boks. Snakk om å drite seg ut der også (Hun var vel sliten..). Så har vi de "uavhengige" kandidatene. Tror du de "stjal" stemmer fra Hillary eller Trump? Det var Hillary selvfølgelig. Libtards'ene som stemte på de uavhengige trodde det var trygt med en "protest stemme" siden Hillary uansett kom til å vinne i følge meningsmålingene. Hadde meningsmålingene vært mer korrekte, ville kanskje en av de, eller begge de uavhengige kandidatene trukket seg. Eller mange nok av de som tenkte stemme på en av dem som "protest", ville ikke turt, og heller gitt sin støtte til Hillary. Nettopp for å unngå Agent Orange i Det Hvite Hus. Så vi har alle disse feilene på feilene på feilene (og sikkert flere som jeg ikke husker i farten), som alle sammen lagt i sammen. Gjorde at det plutselig var et jevnt valg. Og så kommer spørsmålet: Når det til slutt ble så jevnt. Kunne ikke da Russlands, om så, lille innflytelse på valget. Likevel bli utslagsgivende? Jeg har ikke en gang nevnt Wikileaks e-mailene. Hvordan fikk Assange tak i dem? Kan det ha vært Russland? Det er jo åpenbart ikke usannsynlig. Men uansett oppsummerende: Jo, Russlands innvirkning på valget kan ha vært utslagsgivende. Og da er amerikanerne plutselig i den posisjon at de like så godt bare kunne ha dritt i valget og spurt Putin hvem han ville de skulle ha. Penger spart.. Er det greit? At Amerika kanskje ikke valgte sin egen president denne gangen? Jeg ser jo en viss poetisk rettferdighet i det selv. ikke missforstå. Men jeg kan likevel ikke si at det er greit at Russland holder på slik. Snart er det vår tur. Og Putin ønsker Norge så svakt som mulig på alle måter. Hvilket parti tror du han støtter i Norge? Og tror du det er en liten sjanse for at det partiet kommer til å gjøre et overraskende bra valg? Det tror jeg.. 5 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Du får søke opp videoer selv. Donald Trump Jr. på Hannity på Fox News i går. Gidder ikke bruke tid på sludder når du selv sier du ikke interesserer deg. Forøvrig er du neppe noen amerikansk jurist, så hva du mener om hva som er inkriminerende eller ikke er irrelevant. Det er deres eget lands lover som gjelder, ikke dine meninger. Nå har jeg funnet og sett videoen. Jeg har ikke noe mer å tillegge enn det Donald Trump Jr selv sier. Dette er ingenting som Hillary supportere forsøker å blåse opp til noe stort. Det hele er meningsløst. Hva heter det? "Gripe etter halmstrå"? Dette er en ikke-historie. Eneste som er klart utfra intervjuet er at mediene i USA er løgnaktige og manipulerende i sin desperasjon. Totalt korrupte. Et annet viktig poeng er at sønnen til Donald Trump også heter Donald Trump. Det er jo et merkelig navnevalg. Klassisk narsissistvalg. Alikevel, tross mediene sin ensidige støtte vant denne fjompenissen Donald Trump mot Hillary Clinton. Det aller viktigste poenget her er vel at media forsøker å tegne et annet bilde av virkelighet, en virkelighet som er at Clinton tapte mot en mega fjompenisse som Trump fordi de vil ha alt annet enn Clinton og den korrupte, råtne og onde politiske eliten i USA. Andre poenger jeg tar med meg er at Donald Trump Jr minner litt om Patrick Bateman fra filmen American Psycho. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 (endret) Det tror jeg.. Tro er et bra ord. Nå har jeg lest epostene og sett intervjuet. Saken som pushes i media er helt meningsløst. Dette er helt irrelevant, uviktig og har ingenting med konspirasjonsteorien som pushes i mediene å gjøre. De forsøker å fabrikkere en historie. Denne "historien" er ren sløsing av tid. Her har ett lite sandkorn blitt til en hel ørken gjennom fantasihistorier, manipulasjon og propaganda. Nothing to see here. Who cares. De korrupte er korrupte og jeg har rett om det jeg sier om hvor råttent USA er. Jeg gidder ikke å diskutere dette temaet mer. Det får dere heller gjøre på drama skolen. Dette er ikke verdt min tid. Jeg føler meg allerede ranet for 30 minutter som jeg heller kunne brukt på å lukte på sokkene mine eller se hvor mange ganger jeg kan brette ett a4 ark. Denne historien er helt tilbakestående. /quit Endret 13. juli 2017 av zeebra Lenke til kommentar
xRun Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Nå har jeg funnet og sett videoen. < --- > Andre poenger jeg tar med meg er at Donald Trump Jr minner litt om Patrick Bateman fra filmen American Psycho. Er dette første gang du har sett Donald Trump Jr. ? 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Jeg gidder ikke å diskutere dette temaet mer. Det får dere heller gjøre på drama skolen. Dette er ikke verdt min tid. Jeg føler meg allerede ranet for 30 minutter som jeg heller kunne brukt på å lukte på sokkene mine eller se hvor mange ganger jeg kan brette ett a4 ark. Denne historien er helt tilbakestående. /quit Klokken 21:04 i går kveld begynte du på denne diskusjonen uten å ha satt deg inn i sakens fakta. Men meninger hadde du i fleng likevel. Og med disse verdiløse meningene, som ikke hadde noen forankring i virkeligheten, kastet du dermed timevis av oss andres tid i søpla. Du føler du har blitt ranet for 30 minutter? Mitt hjerte blør for deg, hvordan kan vi gjøre dette godt igjen? 6 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Bruker Trump Jr informasjonen fra russiske myndigheter til å påvirke valget er det ulovlig fordi det kan sees som "samarbeid"(ifølge flere eksperter) Du mener å si at Trump Jr ikke ønsket å bruke denn informasjon han trodde russeren hadde, selv om skrev noe helt annen i emailene? En Russisk person, ikke "Russerne". Det finnes vel heller ingen indikasjon på at Donald Trump har bekjentskap til noe av dette. Hvis noen påstår at motkandidaten er kriminell ville det ha vært merkelig å ikke ha sagt ja til et slikt møte. Men uheldig å ikke varsle f.eks riksadvokat eller liknende. Personlig tror jeg det foreligger masse bevis for Hillary Clinton sine kriminelle handlinger, og at dette ikke blir kjørt hardt nok. Heller ikke media sin konspirasjon for å få Clinton valgt er noe det fokuseres på. Jeg blåser i Donald Trump, jeg er ikke særlig interessert i såpeoperaen Washington DC heller. Men politisk korrupsjon og konspirasjoner, korrupte eliter, onde tyranner osv er noe vi bør være varsomme på. Men idag blir det sett helt feil vei. Det er såpeoperaen Washington DC som må under lupen og etterforskes, det er mediene sin rolle som må etterforskes. Greit nok at Trump etterforskes, men å pushe dette i mediene hele tiden og støtte opp om en konspirasjonsteori på så høyt nivå og med slik "persistance" blir litt vel tåpelig. Alle kan se at dette er et Jihad mot Donald Trump, utført av korrupt demoner som tapte valget. Merkelig syn. Media er ikke korrupte når de viser at Trumps valgkamp ledere forsøkte å bryte loven eller jager andre politikere som styrer landet Jeg vill også helst at de jager idags ledere ovenfor tidligere ledere som er private statsborgere. Media kan ikke egentlig være "korrupte" som du indikerer. De kan godt ha meninger og støtte/hjelpe kandidater så mye de vill, det er ingen forpliktelse at de er nøytrale og objektive. Det finnes mange slags media med mange slags meninger/synsvinkler som støtter noe politikere ovenfor andre og det er helt greit. 3 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Klippet fra Facebook: "Donald Trump Jr. gets an email indicating a Russian lawyer wants to meet with him and provide compromising information to the Trump campaign provided by the Russian government that could hurt Hillary Clinton. DJT Jr., Kushner and Manafort all agree and attend the meeting. Turns out, according to them, the Russian didn’t actually have said information. The Trump campaign spins this as ‘nothing to see here – no collusion occurred because the Russian didn’t have any information to collude with’. No crime, move along. Let’s make another comparison: Bob meets a 14-year old on Craigslist and agrees to meet them for sex at the Shady Inn Motel. Bob arrives at the motel and is greeted by police and is promptly arrested. Bob feels he did nothing wrong because he never engaged in sex with a 14-year old. Bob is wrong, convicted of attempting to engage in sex with a minor, serves some time in prison and will have to register as a sex offender for the balance of his life. Moral: It doesn’t matter if your co-conspirator failed to come through with the goods – you participated in the conspiracy." "The relevant statute — 52 U.S.C. 30121, 36 U.S.C. 510 — bars foreign nationals from making any "contribution or a donation of money or other thing of value" in connection with any election. It also says no American "shall knowingly solicit, accept or receive from a foreign national any contribution or donation" in connection with any election." 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Snakker om elendig forsøk på å fjerne mistanker... Trump hevder Putin hadde foretrukket Clinton President Donald Trump sier at Russlands president Vladimir Putin heller hadde sett at hans rival Hillary Clinton hadde sittet ved makten. http://www.msn.com/nb-no/nyheter/verden/trump-hevder-putin-hadde-foretrukket-clinton/ar-BBEjpgF?li=BBr5A5g&ocid=UE12DHP Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Trump fortsetter å forsvare sønnen: Trump: – Jeg tror mange ville holdt det møtet Bare timer etter at sønnen hadde avtalt et møte med en russisk advokat, lovet Donald Trump å holde en «stor tale» om motstanderen. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/donald-trump/trump-jeg-tror-mange-ville-holdt-det-moetet/a/24095462/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Nei, det er sant, du har mange ting du tror blindt på fra før, ingen mengde fakta får deg til å endre mening. Og når det feks gjelder russland kan de stå på døra med soldater uten at du vil innrømme at de gjør noe som helst. AtW Ja, sikkert. Og du tror på julenissen. Kan du slutte å tillegge meg meninger/egenskaper jeg ikke har? Jeg tror ikke blindt på noe som helst. Iallefall ikke konspirasjonsteorier som blir backet opp med poster som "det er sant, altså".. Bare fordi jeg ikke kjøper flåsete argumenter eller løse påstander og lar meg overtale av fjas betyr ikke at jeg ikke er åpen for å endre mening. Trakassering som du driver med er virkelig lite sannsynlig at får meg til å endre meninger. Jeg kan slutte å tillegge deg meninger du ikke har. Men "russland gjør aldri noe galt"; er en mening du har. Gudene vet hva som får deg til å endre mening, rasjonelle argument er det ihvertfall ikke. AtW 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Hva har blitt presentert meg annet enn en påstand om at en konspirasjonsteori er sann? Bare fordi noen forteller meg noe betyr ikke automatisk at jeg tror blindt på det. Kan du lese? Er det engelsken det skorter på? Kan du se og høre? Jeg har ikke lest noe som helst som beviser konspirasjonsteorien om Russland og Trump som media har pushet siden Trump ble valgt. Jeg tror du ønsker å se ting og er desperat etter å gripe fatt i hva som helst for å understøtte ditt eget syn. Har du absolutt skjønt null og niks av det Donald Jr. har lagt fram? Igjen: Om du har leseegenskaper, er det isåfall engelskkunnskapene som er problemet? Emailen fra Donlad Jr. ble lagt fram i tråden her på engelsk. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Jeg gidder ikke å diskutere dette temaet mer. Det får dere heller gjøre på drama skolen. Dette er ikke verdt min tid. Jeg føler meg allerede ranet for 30 minutter som jeg heller kunne brukt på å lukte på sokkene mine eller se hvor mange ganger jeg kan brette ett a4 ark.Jeg anbefalte deg ganske tidlig at du heller sikkert burde brukt tiden din på å mekke noen youtubevideoer på gutterommet, samt å forlate tråden siden du ikke viste verken lyst eller evne til å sette deg inn i fakta & kunnskap, så at du klager over "tapte 30 minutter" såpass sent fremstår som like ulogisk som resten av postene dine. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg