Gabri3L Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 russlands forhold med usa har lite å gjøre med om det Trump Jr gjorde var lovlig eller ikke Å hevde noe annet er rett og slett dumt. Hva er det han har gjort galt da? Møtt en Russisk person på et eller annet tidspunkt i livet? Det er flere lover mot samarbeid med utenlandske krefter som påvirker valgene, enten de er russiske eller norske. Du er altså en av personene som hopper på den konspirasjonsteorien med full villighet og forsøker å virkeliggjøre den? Jammen kjære vene, har du ligget i en "isolation pod" de siste 2 dagene? Har du ikke fått med deg at Trump Jr. Ikke bare har innrømmet at han forsøkte å innhente skadelig info om Hillary fra Russland. Han har til og med publisert bevis på det fra sin egen twitter konto. Hvor er konspirasjonen, når bevisene ligger fremme i dagen for alle å se? 6 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 The Art of the Deal: Trump: I’ll be ‘very angry’ if Senate doesn’t pass ObamaCare repeal bill http://thehill.com/policy/healthcare/341705-trump-ill-be-very-angry-if-senate-doesnt-pass-obamacare-repeal-bill Angry Trump 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 russlands forhold med usa har lite å gjøre med om det Trump Jr gjorde var lovlig eller ikke Å hevde noe annet er rett og slett dumt. Hva er det han har gjort galt da? Møtt en Russisk person på et eller annet tidspunkt i livet? Det er flere lover mot samarbeid med utenlandske krefter som påvirker valgene, enten de er russiske eller norske. Du er altså en av personene som hopper på den konspirasjonsteorien med full villighet og forsøker å virkeliggjøre den? Jammen kjære vene, har du ligget i en "isolation pod" de siste 2 dagene? Har du ikke fått med deg at Trump Jr. Ikke bare har innrømmet at han forsøkte å innhente skadelig info om Hillary fra Russland. Han har til og med publisert bevis på det fra sin egen twitter konto. Hvor er konspirasjonen, når bevisene ligger fremme i dagen for alle å se? Hvilke beviser? Det virker som ren ønsketenkning. Så langt har hele presidentskapet til Trump handlet om motstanderne som angriper han med alle slags metoder, inkludert ville konspirasjonsteorier. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Jammen kjære vene, har du ligget i en "isolation pod" de siste 2 dagene? Har du ikke fått med deg at Trump Jr. Ikke bare har innrømmet at han forsøkte å innhente skadelig info om Hillary fra Russland. Han har til og med publisert bevis på det fra sin egen twitter konto. Hvor er konspirasjonen, når bevisene ligger fremme i dagen for alle å se? Hvilke beviser? Det virker som ren ønsketenkning. Så langt har hele presidentskapet til Trump handlet om motstanderne som angriper han med alle slags metoder, inkludert ville konspirasjonsteorier. Seriøst?!? I posten du svarte på forteller jeg deg hvilke bevis. Også spør du om "hvilke bevis?"... 5 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Jammen kjære vene, har du ligget i en "isolation pod" de siste 2 dagene? Har du ikke fått med deg at Trump Jr. Ikke bare har innrømmet at han forsøkte å innhente skadelig info om Hillary fra Russland. Han har til og med publisert bevis på det fra sin egen twitter konto. Hvor er konspirasjonen, når bevisene ligger fremme i dagen for alle å se? Hvilke beviser? Det virker som ren ønsketenkning. Så langt har hele presidentskapet til Trump handlet om motstanderne som angriper han med alle slags metoder, inkludert ville konspirasjonsteorier. Seriøst?!? I posten du svarte på forteller jeg deg hvilke bevis. Også spør du om "hvilke bevis?"... Bare fordi du har sagt noe, er ikke det beviser. Du har tydeligvis blitt så grunding lurt at du er villig til å tro hva som helst politkerne sier og videreformidler dette på akkurat samme måte. Du er ikke bare lurt av propaganda, du er del av propagandanettverket. Slike folk som deg som trodde et bilde av en kolonne lastebiler en eller annen plass i verden på ett eller annet tidspunkt er bevis på Russlands invasjon av vest-Ukraina. Slike folk er en fare for verden, for vårt samfunn, for frihet og fornuft. Endret 12. juli 2017 av zeebra Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Sorry mac, det er sånne som zeebra som utgjør en fare. Gabri3L forteller deg hva han har sett med sine egne øyne postet av Donald Trump Jr. på hans egen twitterkonto, og som er tilgjengelig for alle som kan ta en tur på twitter. Det betyr at zeebra kan se dette selv. Det er Trump Jr. selv som har postet dette, og senere gått på TV og latt seg interviewe om det, noe man vet fordi vi ser leppene hans røre seg i overensstemmelse med lydene som kommer ut mellom dem. Endret 12. juli 2017 av xRun 6 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Jammen kjære vene, har du ligget i en "isolation pod" de siste 2 dagene? Har du ikke fått med deg at Trump Jr. Ikke bare har innrømmet at han forsøkte å innhente skadelig info om Hillary fra Russland. Han har til og med publisert bevis på det fra sin egen twitter konto. Hvor er konspirasjonen, når bevisene ligger fremme i dagen for alle å se? Hvilke beviser? Det virker som ren ønsketenkning. Så langt har hele presidentskapet til Trump handlet om motstanderne som angriper han med alle slags metoder, inkludert ville konspirasjonsteorier. Seriøst?!? I posten du svarte på forteller jeg deg hvilke bevis. Også spør du om "hvilke bevis?"... Bare fordi du har sagt noe, er ikke det beviser. Du har tydeligvis blitt så grunding lurt at du er villig til å tro hva som helst politkerne sier og videreformidler dette på akkurat samme måte. Du er ikke bare lurt av propaganda, du er del av propagandanettverket. Slike folk som deg som trodde et bilde av en kolonne lastebiler en eller annen plass i verden på ett eller annet tidspunkt er bevis på Russlands invasjon av vest-Ukraina. Har du registrert noenting som helst de siste dagene? Eller sitter du å diskuterer som om de ikke har skjedd? Jeg skjønner det om du gjør altså. Det er sikkert grusomt for Trump fans å måtte bite i det sure eplet day after day after day. Til slutt så blir det vel bare for mye, og så bikker det over? Bare begge hendene over ørene og la la la la la?.. Eller kanskje dette ikke er Trump Jr. sin twitter der han innrømmer alt? 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg synes det bør være et minstekrav at man hvertfall er LITT oppdatert på det man forsøker å diskutere. Hvordan er det mulig å ikke ha fått med seg noe av det som har skjedd rundt Trump familien ang. samarbeid med russere de siste dagene?? Kunnskap er en forutsetning for å kunne diskutere, om man ikke evner eller ønsker å ta til seg kunnskap da har man ingenting i en diskusjon å gjøre. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Har du registrert noenting som helst de siste dagene? Eller sitter du å diskuterer som om de ikke har skjedd? Jeg skjønner det om du gjør altså. Det er sikkert grusomt for Trump fans å måtte bite i det sure eplet day after day after day. Til slutt så blir det vel bare for mye, og så bikker det over? Bare begge hendene over ørene og la la la la la?.. Eller kanskje dette ikke er Trump Jr. sin twitter der han innrømmer alt? Jeg er tydeligvis ikke så interessert i såpeoperaen "Washington DC" som du er. Men jeg har ikke fått med meg noe som på noen som helst måte beviser urimeligheter under valgkampen eller understøtter den Russland konspirasjonen det snakkes evig om i propagandabyråene. Om noen har tilbudt informasjon under valgkampen som viser at Hillary er kriminell, så er det neste viktigere å etterforsker Hillary Clinton. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Ikke så interessert i DC, men veldig interessert i å diskutere og benekte alt som skjer der. Skynd deg, løp. Woops, too late. Toget er visst gått for deg allerede. 5 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Demokratene tar formelle skritt - åpner for riksrett mot Donald Trump Demokratene gjør alvor av truslene - treffer tiltak for at Trump kan stilles for riksrett. http://www.msn.com/nb-no/nyheter/verden/demokratene-tar-formelle-skritt-%c3%a5pner-for-riksrett-mot-donald-trump/ar-BBEiPf4?li=BBr5A5g&ocid=UE12DHP Da var det begynt... 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg er tydeligvis ikke så interessert i såpeoperaen "Washington DC" som du er. Men jeg har ikke fått med meg noe som på noen som helst måte beviser urimeligheter under valgkampen eller understøtter den Russland konspirasjonen det snakkes evig om i propagandabyråene. Om noen har tilbudt informasjon under valgkampen som viser at Hillary er kriminell, så er det neste viktigere å etterforsker Hillary Clinton. Milde moses! Evner du å lese og å fatte ting som blir presentert på et fat for deg? Og hvor i all verden har du fått det fra at Clinton skulle ha gjort noe kriminelt?? Som sagt: Kunnskap & fakta er en nødvendighet for å kunne diskutere. Om du ikke evner eller ønsker å ta til deg kunnskap da forslår jeg at du heller forlater tråden fremfor å bare komme med tull. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Jeg er tydeligvis ikke så interessert i såpeoperaen "Washington DC" som du er. Men jeg har ikke fått med meg noe som på noen som helst måte beviser urimeligheter under valgkampen eller understøtter den Russland konspirasjonen det snakkes evig om i propagandabyråene. Om noen har tilbudt informasjon under valgkampen som viser at Hillary er kriminell, så er det neste viktigere å etterforsker Hillary Clinton. Milde moses! Evner du å lese og å fatte ting som blir presentert på et fat for deg? Og hvor i all verden har du fått det fra at Clinton skulle ha gjort noe kriminelt?? Som sagt: Kunnskap & fakta er en nødvendighet for å kunne diskutere. Om du ikke evner eller ønsker å ta til deg kunnskap da forslår jeg at du heller forlater tråden fremfor å bare komme med tull. Hva har blitt presentert meg annet enn en påstand om at en konspirasjonsteori er sann? Bare fordi noen forteller meg noe betyr ikke automatisk at jeg tror blindt på det. Endret 12. juli 2017 av zeebra Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Hva har blitt presentert meg annet enn en påstand om at en konspirasjonsteori er sann? Bare fordi noen forteller meg noe betyr ikke automatisk at jeg tror blindt på det. Kan du lese? Er det engelsken det skorter på? 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg er tydeligvis ikke så interessert i såpeoperaen "Washington DC" som du er. Men jeg har ikke fått med meg noe som på noen som helst måte beviser urimeligheter under valgkampen eller understøtter den Russland konspirasjonen det snakkes evig om i propagandabyråene. Om noen har tilbudt informasjon under valgkampen som viser at Hillary er kriminell, så er det neste viktigere å etterforsker Hillary Clinton. Milde moses! Evner du å lese og å fatte ting som blir presentert på et fat for deg? Og hvor i all verden har du fått det fra at Clinton skulle ha gjort noe kriminelt?? Som sagt: Kunnskap & fakta er en nødvendighet for å kunne diskutere. Om du ikke evner eller ønsker å ta til deg kunnskap da forslår jeg at du heller forlater tråden fremfor å bare komme med tull. Hva har blitt presentert meg annet enn en påstand om at en konspirasjonsteori er sann? Bare fordi noen forteller meg noe betyr ikke automatisk at jeg tror blindt på det. Nei, det er sant, du har mange ting du tror blindt på fra før, ingen mengde fakta får deg til å endre mening. Og når det feks gjelder russland kan de stå på døra med soldater uten at du vil innrømme at de gjør noe som helst. AtW 7 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Den russiske ambassadøren Sergey Kislyak som ble gitt gradert informasjon av Trump under sitt besøk i WH sammen med Lavrov for en stund siden, kalles nå tilbake til moder Russland. Han erstattes etter alt å dømme av Anatoly Antonov. Antonov er en kjent USA-kritisk hard-liner, tidligere russisk vise-forsvarsminister, og ble ilagt sanksjoner av EU etter sin rolle under den russiske militære intervensjonen i Ukraina og overtagelsen av Krim-halvøya. Han skal være godt belest på både Ukraina og Syria, har også diplomatisk bakgrunn, og blir nå altså ambassadør i DC og kontaktpunkt mellom Trump-administrasjonen og Kreml. http://www.politico.com/story/2017/07/11/anatoly-antonov-new-russian-ambassador-240416 https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-07-11/russia-is-said-to-plan-blacklisted-diplomat-as-new-u-s-envoy ... eller som noen kaller det: Stage Two. Endret 12. juli 2017 av xRun Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg er tydeligvis ikke så interessert i såpeoperaen "Washington DC" som du er. Men jeg har ikke fått med meg noe som på noen som helst måte beviser urimeligheter under valgkampen eller understøtter den Russland konspirasjonen det snakkes evig om i propagandabyråene. Om noen har tilbudt informasjon under valgkampen som viser at Hillary er kriminell, så er det neste viktigere å etterforsker Hillary Clinton. Milde moses! Evner du å lese og å fatte ting som blir presentert på et fat for deg? Og hvor i all verden har du fått det fra at Clinton skulle ha gjort noe kriminelt?? Som sagt: Kunnskap & fakta er en nødvendighet for å kunne diskutere. Om du ikke evner eller ønsker å ta til deg kunnskap da forslår jeg at du heller forlater tråden fremfor å bare komme med tull.Hva har blitt presentert meg annet enn en påstand om at en konspirasjonsteori er sann? Bare fordi noen forteller meg noe betyr ikke automatisk at jeg tror blindt på det. En tweet direkte fra Trump Jr og et intervju av Trump Jr som innrømmer han ville glede seg til å bruke negative informasjon som kommer fra utenlandske myndigheter Bare blinde og døve folk ikke ser at det er fornuftige å mistenke Trump og sine stab 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Nei, det er sant, du har mange ting du tror blindt på fra før, ingen mengde fakta får deg til å endre mening. Og når det feks gjelder russland kan de stå på døra med soldater uten at du vil innrømme at de gjør noe som helst. AtW Ja, sikkert. Og du tror på julenissen. Kan du slutte å tillegge meg meninger/egenskaper jeg ikke har? Jeg tror ikke blindt på noe som helst. Iallefall ikke konspirasjonsteorier som blir backet opp med poster som "det er sant, altså".. Bare fordi jeg ikke kjøper flåsete argumenter eller løse påstander og lar meg overtale av fjas betyr ikke at jeg ikke er åpen for å endre mening. Trakassering som du driver med er virkelig lite sannsynlig at får meg til å endre meninger. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Ikke så interessert i DC, men veldig interessert i å diskutere og benekte alt som skjer der. Skynd deg, løp. Woops, too late. Toget er visst gått for deg allerede. Jeg følger jo med på nyhetene. Men jeg har ikke lest noe bevis som understøtter den evige konspirasjonsteorien om Trump og Russland som mediene har pushet siden Trump ble valgt. Jeg er ikke av den tette typen som tror et satelittbilde av en kolonne lastebiler en eller annen plass i verden på et eller annet tidspunkt beviser Russland sin invasjon av vest-Ukraina, selv om store deler av befolkningen anså det som bevis nok på Russland sin invasjon av vest-Ukraina, som jo aldri skjedde. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Hva har blitt presentert meg annet enn en påstand om at en konspirasjonsteori er sann? Bare fordi noen forteller meg noe betyr ikke automatisk at jeg tror blindt på det. Kan du lese? Er det engelsken det skorter på? Kan du se og høre? Jeg har ikke lest noe som helst som beviser konspirasjonsteorien om Russland og Trump som media har pushet siden Trump ble valgt. Jeg tror du ønsker å se ting og er desperat etter å gripe fatt i hva som helst for å understøtte ditt eget syn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg