geita_ Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Big surprise at det ikke var langt til jødehatet da. Er det virkelig "jødehat" når man lurer på om jøder har stor kontroll når det kommer til media ? Endret 5. juli 2017 av geita_ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Nei. Det er du som lager en sak ut av folk sin religion og snakker som om du har et saklig argument. Det er ikke første gangen jeg har sett jewish puppetmaster argumenter fra deg. Endret 5. juli 2017 av Gavekort 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg forstår ikke hva du mener. En person som er tilknyttet NYT publiserer noen screenshots fra Reddit med tidligere kommentarer fra brukeren, og du snakker FORTSATT om CNN. Ja, det var helt greit å publisere de tidligere kommentarene selvsagt. I konteksten "JEWS CONTROL THE MEDIA" som de(re) høyreekstreme er så veldig glade i. Ja da er nok drapstrusler å ta litt hardt i, men dette går jo begge veier uansett da venstresiden kommer med samme type trusler mot høyrevridde journalister. Kontrollerer ikke Jøder store deler av media da ? At jøder kontrollerer media er jo favorittnarrativet til antisemittiske høyreekstreme. Forsåvidt rett etter at de kontrollerer verden gjennom en hemmelig verdensorden. Så jo, det er antisemittisk. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Nei. Det er du som lager en sak ut av folk sin religion og snakker som om du har et saklig argument. Det er ikke første gangen jeg har sett jewish puppetmaster argumenter fra deg. Nei akkurat, det må være lov å stille spm syns du ikke ? At jøder kontrollerer media er jo favorittnarrativet til antisemittiske høyreekstreme. Forsåvidt rett etter at de kontrollerer verden gjennom en hemmelig verdensorden. Så jo, det er antisemittisk. Dette er jo ikke svar på om jøder faktisk eier store deler av media da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Nei, det er et svar på om det er antisemittisk eller ikke. Om jøder eier store deler av media eller ikke aner jeg ingenting om. Det er svært lite interessant for meg. Men som jeg skrev tidligere: Ja, det er antisemittisk i den konteksten det ble publisert på. Jeg forstår hvorfor du ikke ser det slik da. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Så hva er poenget ditt? Poenget er vel å forsøke å flytte fokus fra all dritten & løgnene som kommer fra Donald & Co ved å komme med masse annet irrelevant svada. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Så hva er poenget ditt? At det må være lov å forhøre seg om hvem som eier mye av media her i verden ? Nei, det er et svar på om det er antisemittisk eller ikke. Om jøder eier store deler av media eller ikke aner jeg ingenting om. Det er svært lite interessant for meg. Men som jeg skrev tidligere: Ja, det er antisemittisk i den konteksten det ble publisert på. Jeg forstår hvorfor du ikke ser det slik da. Du har enda ikke forklart hva konteksten er. Endret 5. juli 2017 av geita_ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Så hva er poenget ditt? At det må være lov å forhøre seg om hvem som eier mye av media her i verden ? Nei, det er et svar på om det er antisemittisk eller ikke. Om jøder eier store deler av media eller ikke aner jeg ingenting om. Det er svært lite interessant for meg. Men som jeg skrev tidligere: Ja, det er antisemittisk i den konteksten det ble publisert på. Jeg forstår hvorfor du ikke ser det slik da. Du har enda ikke forklart hva konteksten var. Konteksten er/var den høyreekstreme antisemittiske konspirasjonsteorien om at "Jødene Kontrollerer Verden Og Er Onde". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Så hva er poenget ditt? At det må være lov å forhøre seg om hvem som eier mye av media her i verden ? Fordi...? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Geita ro som faen! Ro ro ro! https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jew_Watch 3 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Konteksten er/var den høyreekstreme antisemittiske konspirasjonsteorien om at "Jødene Kontrollerer Verden Og Er Onde". Nå overdriver du litt, bildet hans viste kun folk som jobber i CNN. Fordi...? Det er da greit å vite hvem som jobber med å bringe folket "nyheter". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Konteksten er/var den høyreekstreme antisemittiske konspirasjonsteorien om at "Jødene Kontrollerer Verden Og Er Onde". Nå overdriver du litt, bildet hans viste kun folk som jobber i CNN. Nei, nå underdriver du litt. Bildet hans viste folk som jobber i CNN med en jødestjerne i bildet sitt og teksten over sier at det er "something strange about CNN". Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Nei, nå underdriver du litt. Bildet hans viste folk som jobber i CNN med en jødestjerne i bildet sitt og teksten over sier at det er "something strange about CNN". En slik stjerne ? Virkelig en hatefull person ja. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Det er da greit å vite hvem som jobber med å bringe folket "nyheter". Og hva er poenget ditt med at dette er jøder? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Det stemmer, en slik stjerne. Er godt mulig jeg må sitere meg selv igjen, men som sagt jeg forstår GODT hvorfor du ikke forstår at dette er antisemittisme. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Det er da greit å vite hvem som jobber med å bringe folket "nyheter". Og hva er poenget ditt med at dette er jøder? Tja si det, til å være en gruppe som ønsker "diversity" finner man overaskende få "utenforstående" i enkelte medieselskaper. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Tja si det, til å være en gruppe som ønsker "diversity" finner man overaskende få "utenforstående" i enkelte medieselskaper. Ok. Så du påstår at de er hyklere. Men hvorfor spiller det noen rolle at de er jøder? 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Tja si det, til å være en gruppe som ønsker "diversity" finner man overaskende få "utenforstående" i enkelte medieselskaper. Ok. Så du påstår at de er hyklere. Men hvorfor spiller det noen rolle at de er jøder? Du syns ikke det er noe rart at en liten gruppe med folk skal bestemme hva slags agenda media skal promotere til millioner av mennesker og som ofte er i kontrast med deres egne spilleregler de har innad sin egen gruppe ? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Du syns ikke det er noe rart at en liten gruppe med folk skal bestemme hva slags agenda media skal promotere til millioner av mennesker og som ofte er i kontrast med deres egne spilleregler de har innad sin egen gruppe ? Nei. Jøder er ikke en liten gruppe, og jeg kjøper ikke konspirasjonsteorier basert på at de er jøder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg