xRun Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Etter 7 år med forberedelser ønsker GOP ifølge flere senatorer nå et nytt utkast til helselov innen fredag. http://www.reuters.com/article/us-usa-healthcare-cornyn-idUSKBN19J2AU?il=0 Så på fredag... Da starter vinningen! 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 CNN innrømmer å være en bullshit-kanal. MSM er snart død 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 CNN innrømmer å være en bullshit-kanal. MSM er snart død "CNN" "innrømmer" dette? De "innrømmer" at de er en "bullshit-kanal"? Har du en link hvor CNN innrømmer dette? Eller er du upresis, blander kortene, overdriver, og farer med bullshit. Igjen! 8 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Eller er du upresis, blander kortene, overdriver, og farer med bullshit. Igjen! Nå må du være snill! Det er ikke lett å være Trump supporter i dag! Forøvrig er nok en MSM tatt i regelrett fake news. Denne gang er det snakk om www.fjuken.no som kan melde om "Innbrot og tjuveri frå naust". Det riktige skal selvsagt være "Innbrot og tjuveri frå uthus". Og vi vet jo alle hva det betyr, ikke sant? Nemlig, det betyr at Trump hadde rett hele tiden. Og ingenting på denne nesten evige listen etter bare ett halvt år er sant.. MAGA!!! 5 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Mer problemer for Trumps helsereform: «Trumpcare» i fare – nytt forslag til helselov kan komme fredag Minst ni republikanere nekter å stemme ja til partiets eget forslag til ny helsereform. Det kan tvinge frem et uventet og uønsket samarbeid med Demokratene. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/usa/trumpcare-i-fare-nytt-forslag-til-helselov-kan-komme-fredag/a/24084432/ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 CNN innrømmer å være en bullshit-kanal. MSM er snart død Hahaha, sikter du til at en skrulling som er tidligere dømt for å trolle folk på skjult kamera, og ta ting ut av kontekst, tilsynelatende hadde funnet en ansatt i CNN som etter sin personlige mening mente at det antageligvis ikke var noen reellt samarbeid mellom Donald og Russland. En kar som i tillegg heller ikke engang jobbet med politisk dekning!? Er det dette du sikter til?!? Men du har nok rett. MSM er snart død . Snart er det bare beksvarte løgner fra Donald & Co og hjemmesnekrede Youtube videoer og blogger fra gutterommet som gjelder. (Har forøvrig ringt og informert FBI om han fyren som jobbet i en tilfeldig avdeling i CNN som tilsynelatende trodde det ikke var noen sammenheng mellom Donald og Russland. FBI var 100% enige med meg og har nå lagt ned granskingen. De takket meg for å ha oppklart det hele for dem.) 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Hvem tror Trump at han er? (Ikke kom med tullesvar som "USAs president) Familieunntak fra Trumps innreiseforbud gjelder kun for kjernefamilien Forloveder og barnebarn regnes ikke som nær familie med rett til å besøke familien sin i USA når president Trumps innreiseforbud trer i kraft. Ifølge nyhetsbyrået AP må søkere bevise nære familierelasjoner til noen som allerede er innvilget opphold i USA. Nær familie er i denne sammenhengen definert til forelder, ektefelle, barn, voksen sønn eller datter, svigersønn eller -datter eller søsken. Besteforeldre, barnebarn, tante, onkel, niese, nevø, forlovede, søskenbarn, svigerinne, svoger eller annen familie kvalifiserer ikke som nære relasjoner. Innreiseforbudet omfatter borgere fra Iran, Libya, Somalia, Sudan, Syria og Jemen, men det kan altså gis unntak for personer med reell tilknytning til USA. I tillegg til familietilknytning kan de søke visum basert på studier eller arbeidskontrakt i USA. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/familieunntak-fra-trumps-innreiseforbud-gjelder-kun-for-kjernefamilien/a/24084798/ Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Trump tar sterkt avstand ifra alt hva USA har blitt bygget på og tidligere har stått for, glem alle pompøse Amerikanske flagg som vaier i vinden bak ham hvorhen han står og går, det er nemlig alt annet enn en patriot vi her har med å gjøre. Venter enda på at noen få fingeren ut og stille forræderen for riksrett, eller har man liksom ikke nok av indisier til å tiltale denne falskmynteren? Ikke engang prøve? Helt utrolig, jeg hadde sak søkt svinet for å ha gått med sko inne, alt hva man kan grave opp av tidligere styggdom på dette nek må brukes da alt potensielt kan bidra til å felle svinet og frigjøre Amerika ifra denne degenererende inkompetanse. Så, hvorfor skjer det ingenting? Er man engstelig for hva klovnen kan finne på? Jeg vet snart ikke hvem som er mest patetiske her, ham eller opposisjonen... 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Trump tar sterkt avstand ifra alt hva USA har blitt bygget på og tidligere har stått for, glem alle pompøse Amerikanske flagg som vaier i vinden bak ham hvorhen han står og går, det er nemlig alt annet enn en patriot vi her har med å gjøre. Venter enda på at noen få fingeren ut og stille forræderen for riksrett, eller har man liksom ikke nok av indisier til å tiltale denne falskmynteren? Ikke engang prøve? Helt utrolig, jeg hadde sak søkt svinet for å ha gått med sko inne, alt hva man kan grave opp av tidligere styggdom på dette nek må brukes da alt potensielt kan bidra til å felle svinet og frigjøre Amerika ifra denne degenererende inkompetanse. Så, hvorfor skjer det ingenting? Er man engstelig for hva klovnen kan finne på? Jeg vet snart ikke hvem som er mest patetiske her, ham eller opposisjonen... Hva usa er "bygget på" er komplisert. Innreiseforbudet er ikke noe nytt i amerikansk historie. Selv John Adams ville fengsle motstandere og innvandrere med sin Alien and Sedition Acts. Det finnes flere andre eksempler Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) Så, hvorfor skjer det ingenting? Er man engstelig for hva klovnen kan finne på? Jeg vet snart ikke hvem som er mest patetiske her, ham eller opposisjonen... Det er kanskje for mange skjeletter og i hvert fall for mye egeninteresse i skapene på begge sider. Trump er et resultat av det systemet de selv dra nytte av, og det gjelder å ikke røske så mye i fasaden at grunnmuren sprekker under dem... Geir Endret 29. juni 2017 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Så, hvorfor skjer det ingenting? Er man engstelig for hva klovnen kan finne på? Jeg vet snart ikke hvem som er mest patetiske her, ham eller opposisjonen... Det er kanskje for mange skjeletter og i hvert fall for mye egeninteresse i skapene på begge sider. Trump er et resultat av det systemet de selv dra nytte av, og det gjelder å ikke røske så mye i fasaden at grunnmuren sprekker under dem... Geir Man får bare håpe at du ikke har rett i dette, isåfall kan vel ingen redde dem ifra seg selv. Her må alle syndere få kaste de steiner som trengs skal det være noe håp om endring. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) Altså, dette er det Fox News (og du) forsvarer: Snip 9gag ... skjønner CNN litt jeg, det er ikke sååå lett å finne seriøse folk som forsvarer Trump. Når det skal sies, så er jeg ikke noe pro-CNN jeg heller, men av disse så velger jeg helt klart CNN som lesser of two evils "Dette er det Fox News (og du) forsvarer"? Hva har Fox News og jeg med CNN å gjøre? Blir du grinete fordi du trodde CNN var helseriøs nyhetskilde? Det var synd. Bare det at du sier "skjønner CNN litt, ikke lett å finne seriøse folk", forteller litt om hvor trangsynt du er. "Ingen støtter Trump. Han er jo ikke bare president i USA i dag ..." Ser ikke poenget med å servere svada bare for å si noe. CNN hater Trump. Endret 29. juni 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Så, hvorfor skjer det ingenting? Vurdert muligheten for at det ikke er noe å "ta" Trump på ? Kanskje CNN faktisk bare overdriver eller rett å slett lyver når det kommer til Trump og du som mange andre her inne har blitt lurt trill rundt siden han ble president. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Så, hvorfor skjer det ingenting?Som jeg skrev tidligere, slik jeg har forstått er dette en politisk prosess og ikke en juridisk, og det gjør det til mye mer enn bare tekniske bevis. Noen nevnte også at "man tør ikke riste så mye i fasaden at grunnmuren under dem begynner å revne". Skjønt grunnmuren til landet har vel allerede begynt å slå store sprekker etter alle fiaskoene fra Donald & Co. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Kanskje CNN faktisk bare overdriver eller rett å slett lyver når det kommer til Trump og du som mange andre her inne har blitt lurt trill rundt siden han ble president.Jada jada. Selvfølgelig. Alle "MSM" media lyver. Det er hjemmesnekrede youtubevideoer og blogger, laget på gutterommet, som virkelig forteller sannheten. 3 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) Kanskje CNN faktisk bare overdriver eller rett å slett lyver når det kommer til Trump og du som mange andre her inne har blitt lurt trill rundt siden han ble president.Jada jada. Selvfølgelig. Alle "MSM" media lyver. Det er hjemmesnekrede youtubevideoer og blogger, laget på gutterommet, som virkelig forteller sannheten. Så hvorfor er ikke "Drumpf finished" enda ? Og om du kan ta det rolig med stråmennene hadde det vært fint. Endret 29. juni 2017 av geita_ 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Så hvorfor er ikke "Drumpf finished" enda ? Du spør meg og jeg spør deg. Foreløpig ett stort mysterie for alle tenkende mennesker at dette idiotskapet får herje fritt, skulle tro man allerede hadde glidd over i Autokrati borti der med tanke på opposisjonens impotens. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Trump tar sterkt avstand ifra alt hva USA har blitt bygget på og tidligere har stått for, glem alle pompøse Amerikanske flagg som vaier i vinden bak ham hvorhen han står og går, det er nemlig alt annet enn en patriot vi her har med å gjøre. Venter enda på at noen få fingeren ut og stille forræderen for riksrett, eller har man liksom ikke nok av indisier til å tiltale denne falskmynteren? Ikke engang prøve? Helt utrolig, jeg hadde sak søkt svinet for å ha gått med sko inne, alt hva man kan grave opp av tidligere styggdom på dette nek må brukes da alt potensielt kan bidra til å felle svinet og frigjøre Amerika ifra denne degenererende inkompetanse. Så, hvorfor skjer det ingenting? Er man engstelig for hva klovnen kan finne på? Jeg vet snart ikke hvem som er mest patetiske her, ham eller opposisjonen... Eller kanskje mener han er altfor underholdene til å forsøke å avsette ham... Ren spekulasjon. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Så hvorfor er ikke "Drumpf finished" enda ? Og om du kan ta det rolig med stråmennene hadde det vært fint. Som sagt: Det er en politisk avgjørelse om man skal sikte noen for "impeachment". Det du kaller stråmann var forøvrig kun en følge av det du selv har postet av "kilder" og det du selv har angrepet som kilder Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Kanskje CNN faktisk bare overdriver eller rett å slett lyver når det kommer til Trump og du som mange andre her inne har blitt lurt trill rundt siden han ble president.Jada jada. Selvfølgelig. Alle "MSM" media lyver. Det er hjemmesnekrede youtubevideoer og blogger, laget på gutterommet, som virkelig forteller sannheten. Så hvorfor er ikke "Drumpf finished" enda ? Og om du kan ta det rolig med stråmennene hadde det vært fint. Sannsyneligvis fordi det ikke har vært valg i Kongressen enda og medlemmene er usikre på om det tjener dem å støtte Trump eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg