Vice Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Har du glemt hva hennes ektemann, Bill Clinton, gjorde mens han var ved makten? Jeg har tidligere lagt ved linker, men du nektet å se på dem. Det er en grunn til at det amerikanske folket ikke vil ha Clinton-familien ved makten. Det Bill gjorde var til tider grusomt og han var totalt opportunistisk. Med en annen kandidat, så ville nok demokratene ha vunnet med langt større margin (electoral college vice). Samtidig har Clinton veldig skjør helse. LOL. Allerede ved første utsagn feiler du, godeste "Stian Hammer". Hvor er disse såkalte linkene? Eller vent..la meg gjette: Du sikter til hjemmesnekrede youtubevideoer fra gutterommet Og ikke minst: hva er relevansen? Så FAIL nr. 2: Det amerikanske folket valgte Clinton. Tygg på den du Veldig vanskelig utsagn, jeg vet. Men prøv. Du blir kanskje nødt til å lese annet enn "alt right" blogger. FAIL 3: Hva har Bill Clinton med dette å gjøre? FAIL 4: Skjør helse...haha..har du i det hele tatt fått noe som helst med deg av hva klovnen din har gjort og sagt så langt Så kom igjen, godeste "Stian Hammer" Jeg er klar igjen til å banke deg rett ned i bakken der hvor du tydeligvis hører hjemme Endret 22. juni 2017 av Vice 4 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) Nye avsløringer i dagens WaPo:"Inside was an intelligence bombshell, a report drawn from sourcing deep inside the Russian government that detailed Russian President Vladimir Putin’s direct involvement in a cyber campaign to disrupt and discredit the U.S. presidential race.But it went further. The intelligence captured Putin’s specific instructions on the operation’s audacious objectives — defeat or at least damage the Democratic nominee, Hillary Clinton, and help elect her opponent, Donald Trump.At that point, the outlines of [...]"https://www.washingtonpost.com/graphics/2017/world/national-security/obama-putin-election-hacking/?hpid=hp_hp-top-table-high_russiaflipper-7a-desktop%3Ahomepage%2Fstory&utm_term=.7bb32ef940cd Endret 23. juni 2017 av xRun Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Har du glemt hva hennes ektemann, Bill Clinton, gjorde mens han var ved makten? Nei, men nå er vel sjansen for at Hillary skulle fått en BJ av Monica forsvinnende liten. 2 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 http://deadspin.com/donald-trump-drives-golf-cart-on-the-green-like-a-true-1796329359 Nei, NÅ!!!! Er det nok!! Her antar jeg selv de meste ihuga Trump-fans vender ham ryggen. 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 http://deadspin.com/donald-trump-drives-golf-cart-on-the-green-like-a-true-1796329359 Nei, NÅ!!!! Er det nok!! Her antar jeg selv de meste ihuga Trump-fans vender ham ryggen. Bah! Killary hadde brukt bulldozer! Hun vil nedlegge alle golfbaner og infisere alle nyfødte med AIDS, eller Benghazi. Ikke sikker på hvilken, men garantert den verste! MAGA!! 4 Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Har du glemt hva hennes ektemann, Bill Clinton, gjorde mens han var ved makten? Nei, men nå er vel sjansen for at Hillary skulle fått en BJ av Monica forsvinnende liten. Han gjorde nok en god del mer enn det. Rwanda for eksempel. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 I dag er det igjen pressebriefing i WH, og igjen er det kameraforbud for pressen under briefingen. Det neste blir vel at de kjører pressebriefing bak lukkede dører ellerno. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 I dag er det igjen pressebriefing i WH, og igjen er det kameraforbud for pressen under briefingen. Det neste blir vel at de kjører pressebriefing bak lukkede dører ellerno. Og oppretter sitt eget nyhetsselskap med full eksklusivitet for WH-info. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) Festlig. Trump var på Fox tidligere og sa at han trodde hans Tweet om at Comey burde håpe det ikke var "tape" av samtalene deres hadde påvirket Comey til å endre storyen sin og "snakke sant" til kongressen. Nå fikk Spicer spørsmålet: Er Trump sikker på at han mener Comeys vitnemål foran kongressen var sannferdig, og at hans tweet direkte påvirket et kongressvitne? Spicer: Det kan jeg ikke svare på. Det er vel snarere: Det tør jeg ikke svare på, for her har Trump kastet oss alle ut i et juridisk minefelt jeg ikke har bedt om! Endret 23. juni 2017 av xRun Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Det er en rimelig paranoid president vi snakker om her. Han sier tross alt at han tror "noen" kanskje har gjort opptak inne i det Det Hvite Hus, av samtalene mellom han og Comey. Men at han personlig ikke har gjort det. Og nå tar han "æren" for at Comey snakket sant under høringene, fordi Comey ville ikke turt å lyve om han trodde det fantes opptak av samtalene. Mens for bare et par dager siden så twittret han at Comey hadde løyet så det rant under høringen? Fyren må nesten bestemme seg snart. Eller som Kåre Willoch nettopp sa: "Presidenten er totalt uberegnelig, og han gjør meg nervøs. Han husker jo ikke det han sier fra den ene dagen til den andre." 2 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Nå er senator Heller [R] NV. også imot helselovforslaget. Da er de oppe i totalt 9 som sier nei, hvorav noen sier de kanskje kan overtales etter justeringer. Det er 7 flere stemmer enn de har råd til å miste. https://www.washingtonpost.com/graphics/2017/politics/ahca-senate-whip-count/?utm_term=.2a4e65ad7fa0 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 http://deadspin.com/donald-trump-drives-golf-cart-on-the-green-like-a-true-1796329359 Nei, NÅ!!!! Er det nok!! Her antar jeg selv de meste ihuga Trump-fans vender ham ryggen. Selvom dette er humor så sårer det mitt golfhjerte å se dette. Han kan eie banen så mye han vil, men å ødelegge greenen for de som skal spille der neste gang - som trossalt betaler han penger, helt umotivert, forteller mer om ham som person enn hva tilhengerne hans liker å innrømme. En ufordragelig fyr egentlig 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 http://deadspin.com/donald-trump-drives-golf-cart-on-the-green-like-a-true-1796329359 Nei, NÅ!!!! Er det nok!! Her antar jeg selv de meste ihuga Trump-fans vender ham ryggen. Selvom dette er humor så sårer det mitt golfhjerte å se dette. Han kan eie banen så mye han vil, men å ødelegge greenen for de som skal spille der neste gang - som trossalt betaler han penger, helt umotivert, forteller mer om ham som person enn hva tilhengerne hans liker å innrømme. En ufordragelig fyr egentlig Humoristisk vinkling fordi de fleste her nok ikke spiller golf og skjønner hvor horribelt dette egentlig er i den konteksten. Som golfspiller så er dette faktisk noe av det verste jeg har sett fra en golfbane - ihvertfall om en ser bort fra en del handlinger som også ville være straffbare. Du gjør bare ikke noe sånt som golfspiller. Jeg gir f i om folk spiller i dongribukser, cowboyboots og bryter en del av de i overkant stive formelle og uformelle regler som finnes i sporten vår, men slik oppførsel som Trump utviser her går bare ikke an. Det viser en fullstendig mangel på respekt for alle andre og demonstrerer hvor totalt egoistisk og full av seg selv denne mannen er. Forsåvidt ikke noe vi ikke allerede visste, men likevel. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Er vel ikke noe nytt at Donald er en imbesil egoistisk drittsekk? Man måtte jo være en komplett idiot om man ikke skjønte dette utifra valgkampen hans...eller kanskje man bare var litt "treg i omløpet" om man ikke skjønte det allerede da? 2 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Er vel ikke noe nytt at Donald er en imbesil egoistisk drittsekk? Man måtte jo være en komplett idiot om man ikke skjønte dette utifra valgkampen hans...eller kanskje man bare var litt "treg i omløpet" om man ikke skjønte det allerede da? Alt det er greit, men det denne videoen viser er at Trump ikke bare mangler totalt antenner og er ekstremt egoistisk - det han gjør er omtrent det samme som om Kjell Inge Røkke skulle stille opp på en fotball-trening på røkke-løkka og sette seg ned og gjøre fra seg på banen. Det er en fullstendig absurd handling - du gjør bare ikke noe sånt. Når Trump så allikevel gjør det, og det i en setting som han kjenner godt (til forskjell fra mye av hva han gjorde/sa i valgkampen og som president), så tar det det hele til et nytt nivå. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Det er en fullstendig absurd handling - du gjør bare ikke noe sånt. Når Trump så allikevel gjør det, og det i en setting som han kjenner godt (til forskjell fra mye av hva han gjorde/sa i valgkampen og som president), så tar det det hele til et nytt nivå. Dette er nøyaktig det inntrykket jeg fikk av Donald under valgkampen. Det var derfor jeg begynte å ta mer og mer avstand fra utysket. Et utyske som gir faen i alt og alle, unntatt seg selv. Helt som forventet fra et slikt vesen. For meg er ikke dette en absurd handling fra et slikt vesen. Det er som forventet. Som jeg sa tidligere: Jeg ville faktisk ikke bli overrasket om Donald & Co sendte kryssermissiler mot Norge i morgen. Det er på det nivået de befinner seg. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 De fleste har gjerne sett skisser fra innsiden av rettssaler, som f.eks. når en sak behandles bak lukkede dører. Man tegner vitner, dommere, aktorer, forsvarere osv, fordi pressen ikke får tilgang med kamera. Dette er ganske normalt, det finnes noen rettsprosedyrer som normalt går bak lukkede dører, så alt man har er disse skissene. Det som ikke er normalt er at man nå må ty til denne metoden for å illustrere pressebriefinger i WH, hvor administrasjonen stiller opp for å informere folket, noe som normalt skjer via pressens kameraer, og går live ut til millioner av skjermer over hele landet. Det finnes egne TV-kanaler som f.eks. C-SPAN som faktisk bare gjør slike ting: dekker og formidler det som skjer i DC ut til velgerne som har plassert disse politikerne der. De dekker høringer i Senatet og Huset, og blant mye annet er også WH Press Briefings en daglig hendelse som er inkludert i dette. Not anymore, tydeligvis. Nå må pressen ty til samme metoder som når man dekker lukkede rettssaker og andre ting hvor pressen har kameraforbud. Da blir det skisser som denne, utført av profesjonelle illustratører, for å gi publikum et inntrykk av situasjonen man nå enten bare kan lese om, eller iblant også høre et lydopptak av i etterkant. Som f.eks. pressebriefingen i WH fredag: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Er vel ikke noe nytt at Donald er en imbesil egoistisk drittsekk? Man måtte jo være en komplett idiot om man ikke skjønte dette utifra valgkampen hans...eller kanskje man bare var litt "treg i omløpet" om man ikke skjønte det allerede da? Kan jo tyde på det med trege i omløpet... Washington Post: Putin ga direkte instruksjoner om å svekke Clinton CIA skal ha hatt kilder dypt inne i den russiske regjeringen som sa at Putin ga direkte instrukser om å påvirke det amerikanske valget slik at Trump ble valgt. http://www.msn.com/nb-no/nyheter/verden/washington-post-putin-ga-direkte-instruksjoner-om-%C3%A5-svekke-clinton/ar-BBD57OL?li=AAb27D5&ocid=spartandhp Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Altså, Trump er et usympatisk, dum og inkompetent, og det er rimelig ufattelig hva enkelte av fansen hans godtar. Men tror folk at Trump med vilje har samarbeidet med Russland? Han klarer jo ikke å samarbeide med sin egen administrasjon. Jeg har ikke nok tiltro til mannen til å tro at han har gjort noe slikt med vilje. AtW Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Om jeg tror han har gjort det eller ikke er jeg usikker på, men om det er av stor verdi (penger) så ser jeg helt klart at folk kan samarbeide med ham. Hypotetisk sett så tror jeg nok Russland da heller vil samarbeide med Trump enn Hillary Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg