Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Som Putin sa under et intervju der han ble konfrontert med hackingen (og sa det ingen andre tør å si); skyld på russerne, akkurat som folk skylder på jøder for alt dem gjør. Selv om det ikke er dem er det greit å ha en syndebukk. IP adresser, fingeravtrykk. Det kan alle få tak i.

Problemer? Skyld på russerne.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av dem to er kvalifisert.

Det at du ikke er enig med Clinton har ingenting å gjøre med at hun ikke er kvalifisert for jobben. Jeg tror faktisk alle kandidater som stilte var kvalifisert for jobben med unntak av denne amatøren som faktisk fikk den. Demokrati fungerer som kjent kun om menneskene som bor der evner å tenke.
Oida ... Over og ut. Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det at du ikke er enig med Clinton har ingenting å gjøre med at hun ikke er kvalifisert for jobben. Jeg tror faktisk alle kandidater som stilte var kvalifisert for jobben med unntak av denne amatøren som faktisk fikk den. Demokrati fungerer som kjent kun om menneskene som bor der evner å tenke.
Oida ... Over og ut.

Igjen, hva legger du i kvalifisert? Tror du det er en egen presidenskole hvor man får "Certified President" når bestått?

Det var bare èn som ikke visste opp og ned på politikk her, og det var neket sjøl. Resten av skokken hadde tross alt ihvertfall noe i nærheten av relevant erfaring.

Endret av Thoto79
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oida ... Over og ut.

Med dine utsagn har du strengt tatt vært 'over og ut' for lenge siden. Bra om du innser det selv nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Igjen, hva legger du i kvalifisert? Tror du det er en egen presidenskole hvor man får "Certified President" når bestått?

Det var bare èn som ikke visste opp og ned på politikk her, og det var neket sjøl. Resten av skokken hadde tross alt ihvertfall noe i nærheten av relevant erfaring.

Jammen...jammen....Clinton var jo så fæl da! Du vet...Benghazi :lol:, egen emailserver :lol:, og ikke minst "lock her up, lock her up" :lol:

Felles for alle Cintonhaterne er at de er enige i at hun var ei fæl dame. Men når man faktisk spør dem hvorfor: ehhh...øhh..vent...jo...hmmmm... "PIZZAGATE"!

Endret av Vice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pressebriefing i WH med Spicey (formodentlig) om få strakser. De har enda en gang besluttet at under denne briefingen som normalt går ut til millioner av TV-skjermer over hele landet, så får media ikke bruke kamera. Det blir visstnok tillatt å gjøre lydopptak som kan spilles for publikum etter at pressen har forlatt rommet. Spicey og hans foresatte har gjerne ikke lyst til å la folk se ansiktene deres når han får spørsmål om dette:

Som jo får en til å lure på hvorfor han hintet om opptak (som Comey sa motiverte ham til å snakke) og dermed igangsette et forløp som førte til oppnevning av spesialetterforskning og flere høringer. Eller man kan lure på hvorfor han ikke kunne klargjort for flere uker siden at han ikke hadde gjort opptak, en av de mange gangene han ble spurt direkte om dette.

Kanskje han tror han blir avlyttet av andre inni WH, som jo er litt paranoid til tross for hans forsøk på å normalisere det i kommentaren i tweetene.

Eller kanskje han sier dette nå som en avledningsmanøver til Senatets helseforslag som kom ut i dag og allerede er heftig kritisert.

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan jeg fremdeles klarer å bli forbauset over hva denne idioten klarer å lire av seg. Man skulle jo tro at folk reagerte på at han tar æren for ideer som beviselig ikke er hans egne. Men neida, ihvertfall ikke menigheten hans:

Februar:

USAs sikkerhetsdepartement sendte ut en offisiell invitasjon til å sende inn forslag til design av muren som skal strekke seg langs grensa mellom USA og Mexico.

"More than 200 companies are believed to have responded to an invitation from the Department of Homeland Security (DHS) to submit designs for the wall. Among them was one from Gleason Partners in Las Vegas that proposed a wall of steel, cement and solar panels."

"The idea of a solar panelled wall was also proposed in an article by an environmentalist and an academic last year in the Huffington Post and another article for the Wall Street Journal by two academics in March."

April:

"In April, US media reported that President Trump had raised the idea with Republican Congressional leaders in talks at the White House."

Trump told the lawmakers they could talk about the solar-paneled wall as long as they said it was his idea.

10. Juni:

22. Juni:

Trump: "My idea."

Burde ikke trump være for å bygge muren av kull? :p

• Liker 4
Lenke til kommentar

Som jo får en til å lure på hvorfor han hintet om opptak (som Comey sa motiverte ham til å snakke) og dermed igangsette et forløp som førte til oppnevning av spesialetterforskning og flere høringer. Eller man kan lure på hvorfor han ikke kunne klargjort for flere uker siden at han ikke hadde gjort opptak, en av de mange gangene han ble spurt direkte om dette.

Kanskje han tror han blir avlyttet av andre inni WH, som jo er litt paranoid til tross for hans forsøk på å normalisere det i kommentaren i tweetene.

Eller kanskje han sier dette nå som en avledningsmanøver til Senatets helseforslag som kom ut i dag og allerede er heftig kritisert.

La oss prøve å se det positive i dette: Donald Trump begynner å nærme seg en korrekt forståelse for bruk av anførselstegn (etter kun 71 år på planeten). Nå må bare noen fortelle ham at han på grunn av korrekt bruk av anførselstegn kunne droppet "or recordings". :p

Men ja, tror ikke jeg hadde vært veldig bekymret om jeg skulle spille poker mot Trump. Dette må jo være en av de dummeste bløffene han har prøvd seg på? Hva skulle han liksom oppnå med å prøve å lure Comey til å tro at der fantes opptak? Trodde Trump at Comey hadde sagt noe som reflekterte negativt på seg selv? Altså at Trump hørte Comey si et eller annet, og tenkte: "Damn, nå skulle jeg hatt opptak av hva han nettopp sa.". Og så senere tenkt: "Men Comey vet jo ikke om slike opptak finnes eller ikke."?  :devil:

Min teori: Trump hadde opptak. Trodde Comey sa noe selv inkriminerende. Truet med opptakene på Twitter. Men når advokaten hans hørte opptakene, og fortalte Trump at disse må brennes fordi de er selv inkriminerende mot Trump selv. Så har de nå plutselig aldri eksistert i utgangspunktet. :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

:, egen emailserver :lol:, og ikke minst "lock her up, lock her up" :lol:

Felles for alle Cintonhaterne er at de er enige i at hun var ei fæl dame. Men når man faktisk spør dem hvorfor: ehhh...øhh..vent...jo...hmmmm... "PIZZAGATE"!

"Lying manipulating bitch" er vel det som kommer frem fra de fleste Clintonhaterne.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

---De har enda en gang besluttet at under denne briefingen som normalt går ut til millioner av TV-skjermer over hele landet, så får media ikke bruke kamera. Det blir visstnok tillatt å gjøre lydopptak som kan spilles for publikum etter at pressen har forlatt rommet. Spicey og hans foresatte har gjerne ikke lyst til å la folk se ansiktene deres når han får spørsmål om dette:

Akkurat som at de ikke har jugd foran åpent kamera før, eller daglig om du vil :)

Lenke til kommentar

Det ble Sarah Huckabee Sanders som snakket, ikke Spicey. Masse relativt enkle spørsmål hun ikke kunne svare på fordi hun hadde ikke snakket med Trump, eller det var av en eller annen grunn vanskelig å gi et svar.

---

Når republikanerne skal ha gjennomslag for Helseforslaget som kom ut fra skyggen i dag, så trenger de ikke en eneste stemme fra demokratene, dersom alle untatt maks 2 republikanere stemmer for det.

Da er de allerede under vann, fordi:
Sen. Rand Paul says he and three other GOP senators oppose health bill as written, putting passage in jeopardy
https://www.washingtonpost.com/politics/congress/sen-rand-paul-says-he-and-three-other-gop-senators-oppose-health-bill-as-written-putting-passage-in-jeopardy/2017/06/22/4beb0cb4-5772-11e7-840b-512026319da7_story.html?utm_term=.df6b31999b9a

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan jeg fremdeles klarer å bli forbauset over hva denne idioten klarer å lire av seg. Man skulle jo tro at folk reagerte på at han tar æren for ideer som beviselig ikke er hans egne. Men neida, ihvertfall ikke menigheten hans:

Februar:

USAs sikkerhetsdepartement sendte ut en offisiell invitasjon til å sende inn forslag til design av muren som skal strekke seg langs grensa mellom USA og Mexico.

"More than 200 companies are believed to have responded to an invitation from the Department of Homeland Security (DHS) to submit designs for the wall. Among them was one from Gleason Partners in Las Vegas that proposed a wall of steel, cement and solar panels."

"The idea of a solar panelled wall was also proposed in an article by an environmentalist and an academic last year in the Huffington Post and another article for the Wall Street Journal by two academics in March."

April:

"In April, US media reported that President Trump had raised the idea with Republican Congressional leaders in talks at the White House."

Trump told the lawmakers they could talk about the solar-paneled wall as long as they said it was his idea.

10. Juni:

<vid>

22. Juni:

Trump: "My idea."

<vid>

Burde ikke trump være for å bygge muren av kull? :p

Hehe burde vel ha tenkt meg det, han er seg sjøl lik, uten unntak løgn og fanterier alt som farer ut av gapet. Siden det var jo litt påfallende at hun brått skulle selv ha forstått at det ligger penger i fornybar energi bare dager etter at man trakk seg ut av klimaavtalen for å satse videre på kull... :p

Lenke til kommentar

Det ble Sarah Huckabee Sanders som snakket, ikke Spicey. Masse relativt enkle spørsmål hun ikke kunne svare på fordi hun hadde ikke snakket med Trump, eller det var av en eller annen grunn vanskelig å gi et svar.

---

Når republikanerne skal ha gjennomslag for Helseforslaget som kom ut fra skyggen i dag, så trenger de ikke en eneste stemme fra demokratene, dersom alle untatt maks 2 republikanere stemmer for det.

Da er de allerede under vann, fordi:

Sen. Rand Paul says he and three other GOP senators oppose health bill as written, putting passage in jeopardy

https://www.washingtonpost.com/politics/congress/sen-rand-paul-says-he-and-three-other-gop-senators-oppose-health-bill-as-written-putting-passage-in-jeopardy/2017/06/22/4beb0cb4-5772-11e7-840b-512026319da7_story.html?utm_term=.df6b31999b9a

Noen ganger er disse libertarianerene som har rotet seg inn i det republikanske partiet greie å ha ;) Paul virker om ikke annet til å ha en slags grense for "mean politics".

Lenke til kommentar

:, egen emailserver :lol:, og ikke minst "lock her up, lock her up" :lol:

"Lying manipulating bitch" er vel det som kommer frem fra de fleste Clintonhaterne.

Feks. ja. Men hvorfor er det ingen som klarer å fortelle... :( (Men det driter de jo i uansett...."lock her up, lock her up"...)

Lenke til kommentar

Edit: Ombestemte meg. Livet er for kort til å ikke heller bruke ignore funksjonen.. Bibi Lami..

Ikke gjør det. Andres dumskap er faktisk med på å utvikle deg selv. Det føles kjipt der og da, men man utvikler seg ikke ved å bli i bobler og ekkokamre man selv er komfortabel med.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Edit: Ombestemte meg. Livet er for kort til å ikke heller bruke ignore funksjonen.. Bibi Lami..

Ikke gjør det. Andres dumskap er faktisk med på å utvikle deg selv. Det føles kjipt der og da, men man utvikler seg ikke ved å bli i bobler og ekkokamre man selv er komfortabel med.

He he, good one!  :rofl:

Skjønt, om du mot formodning var seriøs. Don't knock it until you've tried it. Kvaliteten på denne tråden har steget med ~50% over natten for min del. Kunne vært nærmere 100% om andre også sluttet å fôre det.

Vi snakker tross alt om en bruker som har forsøkt å gjøre tråden om til en "meme war" som en annen fjortiss. Og som på tross av gjentatte oppfordringer om å presentere argumenter, og dokumentasjon på slike argumenter. For hvorfor Hillary ville vært værre enn Trump. Eller hva som gjør at han mener at hun er ukvalifisert. Vel, hva som helst egentlig. Fremdeles har han ikke mer å komme med enn konspirasjonsteori youtube videoer. Og grining om at vi som holder liv i tråden med nytt om Trumps neste mange fadeser, er de som i virkeligheten syter.

Om jeg skulle forsøkt å lage meg et ekkokammer måtte jeg dessuten blokkert atskillig flere enn de 2 som står på listen nå. Den andre er en fyr som begynner hvert innlegg som svar til noen med: "Herregud, det er det dummeste jeg har hørt!".

Nei, jeg ser mer på det som å sette en vase foran en stygg flekk på tapeten. Slik at jeg slipper å ergre meg hver gang jeg går forbi.

Men takk for innspillet. Jeg er enig med deg i prinsippet. Bare ingen regel uten unntak som de sier. :)

Lenke til kommentar

Noen ganger er disse libertarianerene som har rotet seg inn i det republikanske partiet greie å ha ;) Paul virker om ikke annet til å ha en slags grense for "mean politics".

Kanskje Demokratene også skulle ha adoptert ett par slike ;)

Hypotetisk sett hadde det nok vært lurt. Dessverre er ikke situasjonen hypotetisk.
Lenke til kommentar

Jammen...jammen....Clinton var jo så fæl da! Du vet...Benghazi :lol:, egen emailserver :lol:, og ikke minst "lock her up, lock her up" :lol:

Har du glemt hva hennes ektemann, Bill Clinton, gjorde mens han var ved makten? Jeg har tidligere lagt ved linker, men du nektet å se på dem.

Det er en grunn til at det amerikanske folket ikke vil ha Clinton-familien ved makten. Det Bill gjorde var til tider grusomt og han var totalt opportunistisk. Med en annen kandidat, så ville nok demokratene ha vunnet med langt større margin (electoral college vice). Samtidig har Clinton veldig skjør helse. 

Lenke til kommentar

Men takk for innspillet. Jeg er enig med deg i prinsippet. Bare ingen regel uten unntak som de sier. :)

Ride on...hører hva du sier. Jeg fortsetter med å banke idioter ned i bakken og plukke ugress. Har ikke blitt lei ennå :) Men skjønner at folk blir lei av å stadig plukke ugress :(
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...