Lami Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Ikke akkurat en nyhet men. Endret 21. juni 2017 av Lami Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Edit: Ombestemte meg. Livet er for kort til å ikke heller bruke ignore funksjonen.. Bibi Lami.. Endret 22. juni 2017 av Gabri3L 4 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Ahh, alltid "artig" med hjemmesnekrede youtube videoer fra gutterommet som skal "avsløre" alt de ikke er enige med i som "falske nyheter". Ikke det at jeg kaster bort tid på slike videoer mer, men hva har dette med klovnen Donald å gjøre? Endret 22. juni 2017 av Vice 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Edit: Ombestemte meg. Livet er for kort til å ikke heller bruke ignore funksjonen.. Bibi Lami..Ombestemte deg heller fordi du postet off-topic. Du poster dramatiske syteinnlegg i denne tråden at det er værre enn å høre unger i barnehagen. Livet ditt er tydeligvis ikke for kort til å skrive lange syte-innlegg på internett over hvor dårlig en president er, og være så naiv at man tror motparten hadde vært bedre. Ahh, alltid "artig" med hjemmesnekrede youtube videoer fra gutterommet som skal "avsløre" alt de ikke er enige med i som "falske nyheter". Ikke det at jeg kaster bort tid på slike videoer mer, men hva har dette med klovnen Donald å gjøre?Men aviser eid av Hillary er så fantastisk å lese .Forøvrig vet vel alle i denne tråden er CNN er fake news, eller har det gått deg hus forbi? Den er like relevant som andre videoer som blir postet her. Det får frem propagandaen CNN har kjørt mot Trump siden i fjor. Men det kan man jo forøvrig lese selv på CNN. Endret 22. juni 2017 av Lami Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Edit: Ombestemte meg. Livet er for kort til å ikke heller bruke ignore funksjonen.. Bibi Lami..Ombestemte deg heller fordi du postet off-topic. Du poster dramatiske syteinnlegg i denne tråden at det er værre enn å høre unger i barnehagen. Livet ditt er tydeligvis ikke for kort til å skrive lange syte-innlegg på internett over hvor dårlig en president er, og være så naiv at man tror motparten hadde vært bedre. Ahh, alltid "artig" med hjemmesnekrede youtube videoer fra gutterommet som skal "avsløre" alt de ikke er enige med i som "falske nyheter". Ikke det at jeg kaster bort tid på slike videoer mer, men hva har dette med klovnen Donald å gjøre?Men aviser eid av Hillary er så fantastisk å lese .Forøvrig vet vel alle i denne tråden er CNN er fake news, eller har det gått deg hus forbi? Den er like relevant som andre videoer som blir postet her. Det får frem propagandaen CNN har kjørt mot Trump siden i fjor. Men det kan man jo forøvrig lese selv på CNN. "CNN er fake news" Man håper i det lengste at du er ironisk, det eneste "alle" nå vet er at denne ukvalifiserte presidenten er full av dritt. 4 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Men aviser eid av Hillary er så fantastisk å lese . Forøvrig vet vel alle i denne tråden er CNN er fake news, eller har det gått deg hus forbi? Den er like relevant som andre videoer som blir postet her. Det får frem propagandaen CNN har kjørt mot Trump siden i fjor. Men det kan man jo forøvrig lese selv på CNN. Og nøyaktig hva er "fake news"? At mediasteder rapporterer historier du selv ikke er enige i? At de ikke alltid er 100% korrekte i sin gjengivelse? Og om man skal snakke om såkalt "fake news" så er det vel enda mer aktuelt å trekke fram feks. Fox News? Kanskje hakket mer relevant å trekke fram all "fake news" og propagandaen som faktisk førte til at Donald ble valgt i utgangspunktet? Men neida, det skal vel bare kostes under teppet tenker jeg Forøvrig er vel ca. 90% av historier i tråden her faktisk basert på direkte utsagn fra Donald & Co. 3 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Trump med skarp selvinnsikt under et rally i Iowa i går: "I'll tell you about the Democrats. I am making it a little bit hard to get their support, but who cares." http://time.com/4827871/president-trump-admits-hes-not-making-it-easy-to-get-democrats-support/ Endret 22. juni 2017 av xRun Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Trump doesn't need Democratic support, the problem is Republican support. Endret 22. juni 2017 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 When the topic is "obstruction like nobody's ever seen", he's bitching about lack of Democratic support, not Republican. He's admitting to contributing to its cause, which is slightly astonishing in terms of Trumpian statements. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Trumpian statements tend to be(come) slightly astonishing, at least, when reproduced by the press. Cherry picking, but there are a lot of cherries out there. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Men aviser eid av Hillary er så fantastisk å lese . Forøvrig vet vel alle i denne tråden er CNN er fake news, eller har det gått deg hus forbi? Den er like relevant som andre videoer som blir postet her. Det får frem propagandaen CNN har kjørt mot Trump siden i fjor. Men det kan man jo forøvrig lese selv på CNN. Og nøyaktig hva er "fake news"? At mediasteder rapporterer historier du selv ikke er enige i? At de ikke alltid er 100% korrekte i sin gjengivelse?Og om man skal snakke om såkalt "fake news" så er det vel enda mer aktuelt å trekke fram feks. Fox News? Kanskje hakket mer relevant å trekke fram all "fake news" og propagandaen som faktisk førte til at Donald ble valgt i utgangspunktet? Men neida, det skal vel bare kostes under teppet tenker jeg Forøvrig er vel ca. 90% av historier i tråden her faktisk basert på direkte utsagn fra Donald & Co. Ja, og det var vel russerne som hacket valgkampanjen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Edit: Ombestemte meg. Livet er for kort til å ikke heller bruke ignore funksjonen.. Bibi Lami..Ombestemte deg heller fordi du postet off-topic. Du poster dramatiske syteinnlegg i denne tråden at det er værre enn å høre unger i barnehagen. Livet ditt er tydeligvis ikke for kort til å skrive lange syte-innlegg på internett over hvor dårlig en president er, og være så naiv at man tror motparten hadde vært bedre. Ahh, alltid "artig" med hjemmesnekrede youtube videoer fra gutterommet som skal "avsløre" alt de ikke er enige med i som "falske nyheter". Ikke det at jeg kaster bort tid på slike videoer mer, men hva har dette med klovnen Donald å gjøre?Men aviser eid av Hillary er så fantastisk å lese .Forøvrig vet vel alle i denne tråden er CNN er fake news, eller har det gått deg hus forbi? Den er like relevant som andre videoer som blir postet her. Det får frem propagandaen CNN har kjørt mot Trump siden i fjor. Men det kan man jo forøvrig lese selv på CNN. "CNN er fake news" Man håper i det lengste at du er ironisk, det eneste "alle" nå vet er at denne ukvalifiserte presidenten er full av dritt. Men Hillary er mer kvalifisert? Takk for meg. Gi meg en lyd når bakkekontakten er til stede. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Det er neppe pressensskyld at de må gjengi idiotskapet hans, hadde han klart å sagt noe fornuftig sånn en sjelden gang iblant , så er det hva vi også hadde lest. Neket høster som han sår. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 "CNN er fake news" Man håper i det lengste at du er ironisk, det eneste "alle" nå vet er at denne ukvalifiserte presidenten er full av dritt. Men Hillary er mer kvalifisert? Takk for meg. Gi meg en lyd når bakkekontakten er til stede. ikke si du tror Trump var mer kvalifisert enn Clinton? Hva legger du da isåfall i kvalifisert? Siden det er vel presidentskapet vi snakker om her og ikke reality-tv? Hvor du får informasjonen din ifra kan man begynne å lure på. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Ingen av dem to er kvalifisert. Endret 22. juni 2017 av Lami 2 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Trumpian statements tend to be(come) slightly astonishing, at least, when reproduced by the press. Cherry picking, but there are a lot of cherries out there. Temaet for uttalelsen var demokratene og hvilke vansker han hadde med å få dem om bord, bla. ved å påstå at hvis det ble lagt frem tidenes beste forslag så ville ikke en eneste demokrat stemme for det. Rent bortsett fra det overdrevent partisane i påstanden, så bitcher han her om demokratene, ikke republikanerne. Dermed blir det litt "goddag mann økseskaft" å kommentere uttalelsen med å snakke om hva du og jeg og de fleste andre er klar over om problemet han har med å få republikanerne om bord. Og forøvrig: dette var ikke noe cherrypicking i pressen. Du så kanskje ikke rallyet, det gjorde jeg. Linken er kun inkludert som dokumentasjon på at dette faktisk kom ut av munnen hans. Og for å ta den biten med at han ikke trenger demokratenes støtte: Han trenger støtte uansett kilde, han trenger stemmer for å få gjennom helselov-forslaget (og andre lovforslag). Det er det samme for ham og for forslaget hvem som gir stemmene, bare matematikken går i hans favør. Når stemmene ikke kommer fra republikanere så er det et problem, rent matematisk, at han heller ikke får dem fra demokratene. Men han klager ikke på manglende støtte fra de han burde kunne forvente støtte fra; republikanerne. Han klager over manglende støtte fra demokratene, som han i utgangspunktet ikke kan forvente støtte fra. Uansett er det et problem, fordi støtten uteblir. Poenget her var at han atypisk nå innrømmet at han selv er en del av årsaken til problemet. Endret 22. juni 2017 av xRun Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Ingen av dem to er kvalifisert. Det at du ikke er enig med Clinton har ingenting å gjøre med at hun ikke er kvalifisert for jobben. Jeg tror faktisk alle kandidater som stilte var kvalifisert for jobben med unntak av denne amatøren som faktisk fikk den. Demokrati fungerer som kjent kun om menneskene som bor der evner å tenke. 3 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Det er neppe pressensskyld at de må gjengi idiotskapet hans, hadde han klart å sagt noe fornuftig sånn en sjelden gang iblant , så er det hva vi også hadde lest. Neket høster som han sår.Fornuftige utsagn er kjedelige og hjelper ikke TV ratings, fokuset er alltid på det kontroversielt uansett. Han har sagt en del fornuftige men den rapporteres lite i forhold til hans kontroversielle utsagn(som er utrolig mange). Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Men aviser eid av Hillary er så fantastisk å lese . Forøvrig vet vel alle i denne tråden er CNN er fake news, eller har det gått deg hus forbi? Den er like relevant som andre videoer som blir postet her. Det får frem propagandaen CNN har kjørt mot Trump siden i fjor. Men det kan man jo forøvrig lese selv på CNN. Og nøyaktig hva er "fake news"? At mediasteder rapporterer historier du selv ikke er enige i? At de ikke alltid er 100% korrekte i sin gjengivelse? Og om man skal snakke om såkalt "fake news" så er det vel enda mer aktuelt å trekke fram feks. Fox News? Kanskje hakket mer relevant å trekke fram all "fake news" og propagandaen som faktisk førte til at Donald ble valgt i utgangspunktet? Men neida, det skal vel bare kostes under teppet tenker jeg Forøvrig er vel ca. 90% av historier i tråden her faktisk basert på direkte utsagn fra Donald & Co. Ja, og det var vel russerne som hacket valgkampanjen? Jeg merker at du ikke har svar. Det er svar nok (Og du har kanskje ikke fått med deg at russernes innblanding er under gransking... ) 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Det er neppe pressensskyld at de må gjengi idiotskapet hans, hadde han klart å sagt noe fornuftig sånn en sjelden gang iblant , så er det hva vi også hadde lest. Neket høster som han sår.Fornuftige utsagn er kjedelige og hjelper ikke TV ratings, fokuset er alltid på det kontroversielt uansett. Han har sagt en del fornuftige men den rapporteres lite i forhold til hans kontroversielle utsagn(som er utrolig mange). Det går langt mellom gullkornene ifra denne barnemunn, første fornuftige på flere måneder må jeg vel ha hørt idag tidlig hvorav han drodlet rundt dette å ikle "The Wall" solscelle paneler ettersom han også tilslutt har innsett at Mexico aldri vil hjelpe til å finansiere idiotens barnslige ideèr. Han skal få årets første kudos for den. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg