Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Det er så trist og kontraproduktivt at jeg nekter å tro dette er noe Amerikanere flest støtter. Hvorfor han da allikevel gjør det er vel av mangel på respekt for både eget folks meninger samt sine naboland.

Vel vel under 3,5 år igjen nå and counting......

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil for oss vanlige er helt riktig for geita_, han leser all informasjon baklengs oppe på låven. Og resultatet ser du her er makaber ironisering over minoriterer og vanskeligstilte generelt. Karma tilsier at han blir gjenfødt som spyflue.

Dere sier så.

Men det er altså dere som gjør narr av en minoritetskvinne som Trump nå har gitt en maktposisjon til, husk å ikke slamre for hardt med låvedøra nå thoto. ;) Er sikker på at Trump vil gi en hvit mann en slik stilling også. :)

Lenke til kommentar

Feil for oss vanlige er helt riktig for geita_, han leser all informasjon baklengs oppe på låven. Og resultatet ser du her er makaber ironisering over minoriterer og vanskeligstilte generelt. Karma tilsier at han blir gjenfødt som spyflue.

Dere sier så.

Men det er altså dere som gjør narr av en minoritetskvinne som Trump nå har gitt en maktposisjon til, husk å ikke slamre for hardt med låvedøra nå thoto. ;) Er sikker på at Trump vil gi en hvit mann en slik stilling også. :)

Kanskje en hvit man men aldri en fra Mexico, du vet de fleste voldtar, har jeg hørt ......hvem var det som sa det..?
Lenke til kommentar

Dere sier så.

Det virker som du ikke forstår likestilling, det handler om å ikke forskjellsbehandle på grunnlag av feks kjønn eller hudfarge, som du forfekter at man skal gjøre.

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje en hvit man men aldri en fra Mexico, du vet de fleste voldtar, har jeg hørt ......hvem var det som sa det..?

Jepp, eller så bringer de inn dop fra andre siden av grensa som ødelegger barn og helse. Sånne folk kan man ikke ha i regjeringen!

Det virker som du ikke forstår likestilling, det handler om å ikke forskjellsbehandle på grunnlag av feks kjønn eller hudfarge, som du forfekter at man skal gjøre.

AtW

Høres ut som noe en hvit mann ville sagt. :)

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, eller så bringer de inn dop fra andre siden av grensa som ødelegger barn og helse. Sånne folk kan man ikke ha i regjeringen!

Jepp. Jeg har hørt også at de fleste nordmenn er dumme, rasistiske, naive bonder som spiser bare fisk og begår selvmord

Sånne folk kan man ikke ha i regjeringen!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Mulig, jeg foretrekker å høres ut som en hvit man, heller enn en kunnskapsløs gjøk som prøver å score et billig poeng.

AtW

Rett på personangrep ja, akkurat det en hvit mann ville gjort når han blir satt til veggs i saker som gjelder minoriteter og kvinner!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rett på personangrep ja, akkurat det en hvit mann ville gjort når han blir satt til veggs i saker som gjelder minoriteter og kvinner!

Da tror jeg vi sier takk til deg. Hvis du ikke har annen agenda å forsøke å spore av tråden forslår jeg at du drar tilbake dit du kom fra. :)
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg jobber i Afrika. Ikke en gang der ville de dratt det kortet der, geita.. At en person ikke er verdig posisjonen de har/får, så må du tåle å høre dette, selvom de måtte være av en annen bakgrunn og/eller kjønn - for det som ble angrepet her, IKKE at hun var dame eller afrikansk-amerikansk

Skjerpings

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Da tror jeg vi sier takk til deg. Hvis du ikke har annen agenda å forsøke å spore av tråden forslår jeg at du drar tilbake dit du kom fra. :)

Pøh, hører bare enda en priviligert nordmann prøve å skyve undertrykkelsen av kvinner og minoriteter under teppet!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, det ble stille nå.

Ja, det ble kanskje det. Må bare beklage at jeg ikke kan følge med på forumet 24/7. Men prøver å henge med. Om du følte at du ikke hadde blitt banket godt nok ned i bakken allerede fra påfølgende andres svar, så er jeg villig til å utmanøvrere deg og dine likesinnede fullstendg, når som helst. Igjen og igjen :) Men forbeholder meg retten til å ikke svare innen 96 timer :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Assistent : There's a yule time sitcom from Norway called Julefergå , it's about these three Cubans......

Trump : Cubans.....to hell with that !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...