Zork Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hatet mot Trump, som man blant annet ser her i denne tråden, er helt hinsides. Dere kan ikke ha det godt med dere selv. Nevn noe positivt Trump har gjort hittil. Bare en eneste ting... Han har skapt mye underholdning og gitt oss en grunn til å gru-glede oss over å sjekke avisene hver dag. Også har han ord. De beste ordene. 4 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Reaksjonene mot Trump fortsetter etter at han trakk USA fra Parisavtalen: Donald Trump sa han snakker for Pittsburgh. Ordføreren er mildt sagt uenig Da Donald Trump trakk USA ut av Parisavtalen, sa han at han representerer folk i Pittsburgh, ikke Paris. Ordføreren i Pittsburgh reagerte med forferdelse. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/donald-trump/donald-trump-sa-han-snakker-for-pittsburgh-ordfoereren-er-mildt-sagt-uenig/a/24020933/ 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hatet mot Trump, som man blant annet ser her i denne tråden, er helt hinsides. Dere kan ikke ha det godt med dere selv. Jeg hater ikke Trump noe mer enn jeg ville hatet noen med Downs syndrom.. Men om forskerne en gang finner ut av hva slags, til nå, ubeskrevet mental sykdom det er Trump har. Så vil den nok med stor sjanse bli kjent som "Trumps disease".. Spørs hva det vil gjøre med verdien på merkevaren? Lenke til kommentar
Anszel Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Hatet mot Trump, som man blant annet ser her i denne tråden, er helt hinsides. Dere kan ikke ha det godt med dere selv. Uenig. Dersom man kan komme med en rasjonell begrunnelse uten opphav i diskriminering eller fordommer for å hate et menneske som Trump ser jeg ikke problemet. Det er ikke irrasjonelt å hate Trump. Han er, fra et nokså objektivt ståsted, en selvsentrert, destruktiv, trangsynt og lite opplyst mann som utgjør en trussel for internasjonale relasjoner og fremtidig arbeid mot en bærekraftig fremtid. Dette er ikke bare personlige meninger. Dette er en helhetsvurdering av Trump som person utfra hans handlinger og uttrykte meninger som mange vil si seg enig med. Jeg synes det rettferdiggjør å hate Trump. Er du uenig, så er det helt greit, men Trump har gjort nok skade, både i sitt eget land og på tross av landegrenser, til at et fornuftig menneske vil forstå hvorfor Trump kan mislikes så sterkt av noen. Edit: noen ord forsvant visst Endret 2. juni 2017 av Anszel 4 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Hatet mot Trump, som man blant annet ser her i denne tråden, er helt hinsides. Dere kan ikke ha det godt med dere selv. Nevn noe positivt Trump har gjort hittil. Bare en eneste ting... Han har skapt mye underholdning og gitt oss en grunn til å gru-glede oss over å sjekke avisene hver dag. Også har han ord. De beste ordene. Case in point Covfefe! Jeg hater ikke Trump noe mer enn jeg ville hatet noen med Downs syndrom.. Men om forskerne en gang finner ut av hva slags, til nå, ubeskrevet mental sykdom det er Trump har. Så vil den nok med stor sjanse bli kjent som "Trumps disease".. Han personifiserer uttrykket å ha mer penger enn vett. Dermed kan han omgi seg med ja-folk, og vi ender opp med en adferd i full offentlighet tilsvarende noen av de mest innsiktsløse håpefulle på American Idol med mer selvtillit enn talent, som tas med for underholdningens skyld, og skånsomt nok blir møtt med et smil men er uten sjanse til å gå videre. Om en kan forestille seg en politisk talentkonkurranse her: Og siden jeg først er inne på det, her er Trumps sangprestasjoner: Riktignok en parodi men han kunne vel truffet notene, og havner i samme kategori som de over selv om han ikke skraper bunnen der helt. Endret 2. juni 2017 av xRun Lenke til kommentar
xRun Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Som kjent vil Comey vitne i senatet på torsdag, og det er ventet at han vil forklare seg om samtalene med Trump, og svare på spørsmål om det stemmer at han bekreftet til Trump 3 ganger at han ikke var under etterforkning, og en rekke andre ting. Kellyanne Conway, Spicey og andre har uttalt seg på amerikansk TV i dag om at Trump (og hans team av advokater innleid for å håndtere etterforskningen av ham) vil ta en beslutning om hvorvidt Trump vil påberope seg "executive privilege" (EP) for å hindre Comey å vitne om samtaler mellom seg selv og Trump. Hvis Trump gjør det, så er han nummer to som gjør dette i en sånn sammenheng, forrige var Nixon. Men ved å gjøre det så vil han også massivt øke mistanken om at Trumps påstander om hva Comey fortalte ham aldri skjedde, og at det er enda mer sannsynlig at han ønsket å hindre etterforskningen. Men det er ikke sikkert han har juridisk dekning for å påberope seg EP. Comey er nå en privatperson, og kan ikke beordres av presidenten til å holde tett. Om Trump vil prøve å kneble Comey kan han bli nødt til å skaffe en rettsordre for å få det til. Men det vil i sin tur igjen rette mistankene mot Trump, og at Comey har noe å fortelle senatet som Trump absolutt ikke vil han skal si. Samtidig går det nå daglig ca. 30-sekunds TV-spots fra "The Committee to Defend the President" på amerikansk TV, hvor publikum bes tekste et nummer for å støtte presidenten i hans kamp mot media og liberale som prøver å få ham impeached. Det tigges med andre ord om bidrag til finansiering av Trumps forsvar mot impeachment. Endret 2. juni 2017 av xRun 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Orker rett og slett ikke å kaste bort tiden med Youtube-videoer mer...fake eller ikke... Youtube har nå blitt assosiert med 100% tull og løgner som har blitt laget på gutterommet. Greit nok for moro skyld... Lenke til kommentar
xRun Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Orker rett og slett ikke å kaste bort tiden med Youtube-videoer mer...fake eller ikke... Youtube har nå blitt assosiert med 100% tull og løgner som har blitt laget på gutterommet. Greit nok for moro skyld... Hehe, det er straight cuts fra SNL og Idol. Ingenting faket, kun illustrativt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hehe, det er straight cuts fra SNL og Idol. Ingenting faket, kun illustrativt. Greit nok, men har bare kastet bort så utrolig mye tid på å se hysteriske videoer fra komplette idioter bare fordi jeg er i midten.... Dritten i midten Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hatet mot Trump, som man blant annet ser her i denne tråden, er helt hinsides. Dere kan ikke ha det godt med dere selv. Uenig. Dersom man kan komme med en rasjonell begrunnelse uten opphav i diskriminering eller fordommer for å hate et menneske som Trump ser jeg ikke problemet. Det er ikke irrasjonelt å hate Trump. Han er, fra et nokså objektivt ståsted, en selvsentrert, destruktiv, trangsynt og lite opplyst mann som utgjør en trussel for internasjonale relasjoner og fremtidig arbeid mot en bærekraftig fremtid. Dette er ikke bare personlige meninger. Dette er en helhetsvurdering av Trump som person utfra hans handlinger og uttrykte meninger som mange vil si seg enig med. Jeg synes det rettferdiggjør å hate Trump. Er du uenig, så er det helt greit, men Trump har gjort nok skade, både i sitt eget land og på tross av landegrenser, til at et fornuftig menneske vil forstå hvorfor Trump kan mislikes så sterkt av noen. Edit: noen ord forsvant visst Husker det samme ble tatt opp i en tråd der vi diskuterte ettermæle til George W. Bush og noen nevnte at det var blitt en trend å hate Bush og en annen påpekte at etter alt det Bush hadde stelt i stand kunne han takke seg selv for at det var en trend å hate ham. Det samme kan man jo si om Trump. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hatet mot Trump, som man blant annet ser her i denne tråden, er helt hinsides. Dere kan ikke ha det godt med dere selv. Uenig. Dersom man kan komme med en rasjonell begrunnelse uten opphav i diskriminering eller fordommer for å hate et menneske som Trump ser jeg ikke problemet. Det er ikke irrasjonelt å hate Trump. Han er, fra et nokså objektivt ståsted, en selvsentrert, destruktiv, trangsynt og lite opplyst mann som utgjør en trussel for internasjonale relasjoner og fremtidig arbeid mot en bærekraftig fremtid. Dette er ikke bare personlige meninger. Dette er en helhetsvurdering av Trump som person utfra hans handlinger og uttrykte meninger som mange vil si seg enig med. Jeg synes det rettferdiggjør å hate Trump. Er du uenig, så er det helt greit, men Trump har gjort nok skade, både i sitt eget land og på tross av landegrenser, til at et fornuftig menneske vil forstå hvorfor Trump kan mislikes så sterkt av noen. Edit: noen ord forsvant visst En kan hate noen uansett hvordan vedkommende oppfører seg. Jeg kjenner noen som hater andre fordi noen andre er "for snille" eller "for pene". Kanskje du mener å si at Trump er en dårlig president, objektivt sett, uansett ditt politiske ståsted. Personlig sett, husker jeg ikke en president som ikke modererte seg etter primærvalget til å tiltrekke stemmere utenfor sin kjernegruppen. Flere av mine landsmenn stemte på Trump nettopp fordi han ikke oppførte seg som en modererende (tolket som lyvende) politiker, selv om de ikke var enige i hans politikk. Endelig en president som mener hva han sier, mente de! Trump modererte seg aldri og dermed har blitt en ueffektivt og polariserende president(objektivt sett) Ellers passer han fint flere negative amerikanske stereotyper som europeere er glad i, men som er skremmende som president, selv blant mange amerikanere Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Trump modererte seg aldri og dermed har blitt en ueffektivt og polariserende president(objektivt sett) Om det stemmer kan han bli tidenes beste president. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 En gøyal vri på Spicey sine pressekonfer. Hopp ut til 1m40s. Vice: Ta et minutt med humor her. 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Trump modererte seg aldri og dermed har blitt en ueffektivt og polariserende president(objektivt sett)Om det stemmer kan han bli tidenes beste president. Du glemmer at en ueffektiv president ikke klarer å eliminere lover/reguleringer som begrenser individuelle friheter Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hatet mot Trump, som man blant annet ser her i denne tråden, er helt hinsides. Dere kan ikke ha det godt med dere selv. Sånn er det når millienial special snowflakes ikke får viljen sin. Da svarer de med hat, og media er med på leken. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Du glemmer at en ueffektiv president ikke klarer å eliminere lover/reguleringer som begrenser individuelle friheter Han vil fortsatt bli tidenes beste om han, i motsettning til foregående, ikke minsker individuelle friheter enda mer. Det hele er som å bruke osthøvelen på brunosten, det er snart ikke noe igjen av brunosten. Om Trump ikke får brukt osthøvelen er det bedre enn foregående som har brukt den flittig, at han ikke en noen ostemaker er derimot klart. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hatet mot Trump, som man blant annet ser her i denne tråden, er helt hinsides. Dere kan ikke ha det godt med dere selv. Sånn er det når millienial special snowflakes ikke får viljen sin. Da svarer de med hat, og media er med på leken. Det stemmer ikke, jeg tror ikke du har sett mye på den "most popular cable News network in america ". Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Du glemmer at en ueffektiv president ikke klarer å eliminere lover/reguleringer som begrenser individuelle friheterHan vil fortsatt bli tidenes beste om han, i motsettning til foregående, ikke minsker individuelle friheter enda mer. Det hele er som å bruke osthøvelen på brunosten, det er snart ikke noe igjen av brunosten. Om Trump ikke får brukt osthøvelen er det bedre enn foregående som har brukt den flittig, at han ikke en noen ostemaker er derimot klart. Å ikke endre individuelle friheter er bedre enn å gi mer individuelle friheter? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Fornuften har seiret midlertidig: CNN: Trump flytter ikke USAs ambassade til Jerusalem President Donald Trump går tilbake på valgløftet om å flytte USAs ambassade i Israel fra Tel Aviv til Jerusalem, opplyser en kilde i Det hvite hus til CNN. http://www.msn.com/nb-no/nyheter/verden/cnn-trump-flytter-ikke-usas-ambassade-til-jerusalem/ar-BBBK2wm?li=AAb27D5&ocid=spartandhp Noen som egentlig er overrasket? Sant og si tror jeg jeg Israel sjøl har pushet på i kulissene for å stoppe det. De er fornøyd nok med oppmerksomheten saken har hatt mens det har stått på siden Trump lanserte valgløftet, men utover det skjønner de hvor belastende det ville blitt å realiserer det. Altså, en omstridt sak i utgangspunktet, som så evt. ville fått Donald Trump sitt godkjent-stempel på seg, det ville skjemmet saken for all fremtid. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Å ikke endre individuelle friheter er bedre enn å gi mer individuelle friheter? Nei såklart ikke, men ettersom alle forgående presidenter har redusert individuelle friheter, vil en inneffektiv president som ikke får dette til være tidenes beste president. At der ideelt sett kunne kommet en president som faktisk kunne klare å få fjernet alle, eller mange, av begrensingene på individuell frihet er klar. Mao det er en teoretisk mulighet for en enda bedre president en Trump engang i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg