cuadro Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 CommanderKeen skrev (36 minutter siden): Jeg kan bare anta du får en form for semi-pervers tilfredsstillelse av å ha det siste ordet. Nei, det er helt fint mulig å se en rød tråd i det jjkoggan skriver her. Jeg må derfor bare anta at du får en full-erect av å leke tøff i trådene her. Eller ikke. For en brød-dum ting å si. 4 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 CommanderKeen skrev (42 minutter siden): Igjen diskuterer du noe helt annet enn det som egentlig ble sagt. Jeg kan bare anta du får en form for semi-pervers tilfredsstillelse av å ha det siste ordet. Oppfordrer deg til å diskutere det som blir sagt fremfor å sause sammen innlegg som i beste fall er halvsammenhengende. Jeg diskuterer ikke innleggene dine. I’ve moved on 4 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 cuadro skrev (9 timer siden): Nei, det er helt fint mulig å se en rød tråd i det jjkoggan skriver her. Jeg må derfor bare anta at du får en full-erect av å leke tøff i trådene her. Eller ikke. For en brød-dum ting å si. Slikt oppgulp fortjener ikke annen respons enn min fulle sympati for deg og dine. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 jjkoggan skrev (9 timer siden): Jeg diskuterer ikke innleggene dine. I’ve moved on Interessant vinkling. «Jeg siterer innleggene dine, men diskuterer ikke det du skriver» Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 CommanderKeen skrev (2 timer siden): Interessant vinkling. «Jeg siterer innleggene dine, men diskuterer ikke det du skriver» Det skjer når en vil diskutere noe relaterte til den opprinnelig innlegget, men ikke spesikkt til det opprinnelig innlegget Jeg diskuterer beklagelser generelt, ikke dit spesifikk ønske at Trumperne si unnskyld 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 jjkoggan skrev (1 time siden): Jeg diskuterer beklagelser generelt, ikke dit spesifikk ønske at Trumperne si unnskyld Så du diskuterer noe som ikke er relatert til noen innlegg eller tråden? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 CommanderKeen skrev (32 minutter siden): Så du diskuterer noe som ikke er relatert til noen innlegg eller tråden? Sitat Hva sier dere til oss nå? Jeg forventer en unnskyldning. Jeg snakker om å si unnskyld/beklage gennerellt 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 jjkoggan skrev (1 time siden): Jeg snakker om å si unnskyld/beklage gennerellt Ja, med andre ord ikke relevant til noe som helst. Tesen du har presentert, altså unnskyldning = hevn er også tynn. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 CommanderKeen skrev (1 minutt siden): Ja, med andre ord ikke relevant til noe som helst. Tesen du har presentert, altså unnskyldning = hevn er også tynn. Jeg snakker om unnskyldninger. Du sa at du forventet en unnskyldning. De er derfor relaterte. Du tar feil er ikke et saklig motargument 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 3 skadde av bilbombe i Nashville: Trump ber for dem 337 612 coronadødsfall og 10-33% av 19 148 695 smittede med langtidsskader: Trump sier fint lite 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 jjkoggan skrev (2 timer siden): Jeg snakker om unnskyldninger. Du sa at du forventet en unnskyldning. De er derfor relaterte. Du tar feil er ikke et saklig motargument Nei, det er ikke relatert. Det er som å si at man diskuterer forventninger fordi ordet forventning ble nevnt. I en tråd som omhandler Trump og hans støttespillere er du så langt off-topic at det er flaut for deg. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 (endret) CommanderKeen skrev (7 timer siden): Nei, det er ikke relatert. Det er som å si at man diskuterer forventninger fordi ordet forventning ble nevnt. I en tråd som omhandler Trump og hans støttespillere er du så langt off-topic at det er flaut for deg. Jeg snakket om unnskyldninger som Trump ber andre om men aldri sier selv. Det er både on-topic og relaterte. Det er en av hans mange negative egenskaper. Han ser på det hele som en power play, akkurat som linken min viste og illustrerer poenget mitt utmerket fordi Trump er en loser som bare ber om unnskyldning til å gjør motstanderen hans flau. Endret 26. desember 2020 av jjkoggan 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 (endret) Det var da ufattelig hvor lenge man skal holde en fullstendig uinteressant og totalt meningsløs "debatt" om unnskyldninger gående. Det er nesten som om man lurer på om dere jobber sammen for å se hvor langt dere kan strekke dette som en slags practical joke. Dette har altså pågått i dagesvis - er dere ferdige snart? Endret 25. desember 2020 av Zork 9 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 (endret) Zork skrev (7 timer siden): Det var da ufattelig hvor lenge man skal holde en fullstendig uinteressant og totalt meningsløs "debatt" om unnskyldninger gående. Det er nesten som om man lurer på om dere jobber sammen for å se hvor langt dere kan strekke dette som en slags practical joke. Dette har altså pågått i dagesvis - er dere ferdige snart? Beklager, du har rett. Let’s move on to more important things. Endret 26. desember 2020 av jjkoggan 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 jjkoggan skrev (13 timer siden): Jeg snakket om unnskyldninger som Trump ber andre om men aldri sier selv. Det er både on-topic og relaterte. Det er en av hans mange negative egenskaper. Han ser på det hele som en power play, akkurat som linken min viste og illustrerer poenget mitt utmerket fordi Trump er en loser som bare ber om unnskyldning til å gjør motstanderen hans flau. Hvis dette er det du diskuterer, hvordan har det noe som helst relevans opp mot mitt innlegg? Du må gjerne diskutere det, men all den tid det ikke har noe relevans opp mot mine innlegg ber jeg deg drite en lang i å sitere meg. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 (endret) Ref. Noen slike covere: Spoiler Endret 26. desember 2020 av xRun 4 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 Florida reports 13,147 new COVID cases, mirroring July peak numbers, plus 121 deaths https://www.miamiherald.com/news/coronavirus/article248076805.html 1 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Red Frostraven Skrevet 27. desember 2020 Populært innlegg Del Skrevet 27. desember 2020 Dypere analyser av økonomi fra over 20 land over 50 år viser at høyrepolitikk med skatteletter til de rike suger eselballer, og ikke fører til nye arbeidsplasser eller økonomisk fremgang. ‘Trickle-down’ economics doesn’t work, according to comprehensive new research - The Washington Post Trump sin skattelette var altså totalt bortkastet pengebruk for USA -- penger de kunne brukt til tiltak som faktisk skaper verdier, som å sørge for at folk har råd til mat og husleie. 10 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. desember 2020 Del Skrevet 27. desember 2020 Finnes det en bunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg