Pallehysa Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 jallajall skrev (1 minutt siden): Nei, du skrev at hun stemte "for en revisjon av en lov som...", som er noe helt annet. Hun stemte verken for eller mot eller ga medhold eller forkastet - hun tok dissens fordi hun mente saken burde føres på en annen måte. Barrett favored a rehearing of two state laws: Rekna med ho måtte stemme for eller imot? Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Gomby skrev (10 minutter siden): Trump sier sannheten, Mener du dette seriøst? Når har den mannen noensinne snakket sant? 5 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 (endret) Snikpellik skrev (3 timer siden): De sitter på skattepapirene til Trump. Prøv igjen. Bevis at de faktisk sitter på skattepapirene til Trump, påstander er ikke fakta. New York Times har siden 80-tallet vært blant de mest unøytrale og minst troverdige nyhetskildene i USA når det er snakk om politikk. Pallehysa skrev (2 timer siden): Men Trump meiner at dokumentene er skaffet ulovlig. Guden din klarer jo ikkje eingang å lyge uten å motsei seg sjøl. Både Trump selv og advokaten hans hevder at dette er usannheter. Er ikke første og heller ikke siste gang hvor den venstreliberale pressen har prøvd og sverte Trump. Endret 28. september 2020 av Joeal88 4 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 (endret) Joeal88 skrev (9 minutter siden): Både Trump selv og advokaten hans hevder at dette er usannheter. Kva hevder Trump og advokaten er usannheiter? Endret 28. september 2020 av Pallehysa 5 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Ser frem til den første av tre debatter i morgen kveld, og ikke minst så blir det interessant og se Biden uten teletrompter og manus. Jeg tror at Biden kommer til og kjøre på minst et isfjell i hver debatt, og jeg forventer at valgkampanjen til Biden kommer til og synke raskere enn hva Titanic gjorde etter at alle tre debatter er gjennomført. 4 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Gomby skrev (29 minutter siden): Trump sier sannheten, noe som friker ut venstreradikale siden de forer seg på usannhet. Og hva er denne sannheten egentlig? Nå er jeg virkelig spent, ettersom Trump er mannen som på fire år har kommet med 20.000 løgner og muskedunder uttalelser. 20.000!!! Hvordan klarer folk som deg å virkelig tro på at Trump sier noe som helst som er sant? Kilde: https://www.washingtonpost.com/politics/2020/07/13/president-trump-has-made-more-than-20000-false-or-misleading-claims/ 8 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Joeal88 skrev (3 minutter siden): Ser frem til den første av tre debatter i morgen kveld, og ikke minst så blir det interessant og se Biden uten teletrompter og manus. Jeg tror at Biden kommer til og kjøre på minst et isfjell i hver debatt, og jeg forventer at valgkampanjen til Biden kommer til og synke raskere enn hva Titanic gjorde etter at alle tre debatter er gjennomført. Bare en liten andel (5%) ikke har bestemt seg enda. Det gjør det usannsynlig at debattene påvirker meninger noe særlig Just 3% of likely voters said they didn't know who they'd vote for in a recent national Quinnipiac poll. The same percent of registered voters said they were undecided in a Monmouth poll this week. 2 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 CommanderKeen skrev (Akkurat nå): Og hva er denne sannheten egentlig? Venstresiden er anti-Amerika Venstresiden egger til valgkaos Media mangler integritet Globalisme tjener ikke USA Unødvendige lockdowns i demokratiske stater Antifa og BLM, som venstresiden er i seng med, skaper voldelige opptøyer Joe Biden er ikke mentalt til stede (og ruser seg i debatter) Det var bare noen eksempler. Han sier det som det er, noe som fører til stadige meltdowns hos venstresiden. Man ser ingenting slikt fra høyresiden. Høyresiden holder seg rolige og står ved faste prinsipper, i møte med alt kaoset og alle anklagene fra de venstreradikale. Dette valget er ikke et valg mellom Demokrater og Republikanere. Det er et valg mellom de venstreradikale og de konservative. 1 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 jjkoggan skrev (17 minutter siden): Bare en liten andel (5%) ikke har bestemt seg enda. Det gjør det usannsynlig at debattene påvirker meninger noe særlig Just 3% of likely voters said they didn't know who they'd vote for in a recent national Quinnipiac poll. The same percent of registered voters said they were undecided in a Monmouth poll this week. Jeg var tørst, og stoppet nylig på en Shell-stasjon langs E18. Før jeg gikk inn på stasjonen så var jeg bestemt på og kjøpe en flaske med Imsdal vann, men fikk synet på en Farris med sitron smak og ombestemte meg. 3 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Gomby skrev (33 minutter siden): Venstresiden er anti-Amerika Venstresiden egger til valgkaos Media mangler integritet Globalisme tjener ikke USA Unødvendige lockdowns i demokratiske stater Antifa og BLM, som venstresiden er i seng med, skaper voldelige opptøyer Joe Biden er ikke mentalt til stede (og ruser seg i debatter) Det var bare noen eksempler. Han sier det som det er, noe som fører til stadige meltdowns hos venstresiden. Man ser ingenting slikt fra høyresiden. Høyresiden holder seg rolige og står ved faste prinsipper, i møte med alt kaoset og alle anklagene fra de venstreradikale. Dette valget er ikke et valg mellom Demokrater og Republikanere. Det er et valg mellom de venstreradikale og de konservative. Vi prøver igjen. Donald Trump har kommet med 20.000 usannheter og løgner på sine fire år som president. Hvordan «sier han det som det er»? I tillegg; - Hvorfor er venstresiden anti-amerika? Konkrete eksempler og politiske vedtak som skader USA er ønskelig nå. Kan man ikke hevde det er anti-amerika å ikke høre på flertallets vilje? Du vet at fire av de fem siste republikanske presidentene ikke hadde flest stemmer i valget? Er det pro-USA å ikke høre på folket? Eller er det pro-USA å ikke betale skatt når man er milliardær? - Hvordan egger venstresiden de valgkaos? Er det venstresiden som er kjent for utstrakt bruk av gerrymandering, som hindrer folkets stemmer i å telle? Er det den demokratiske presidenten som står og sier at han ikke vil gi fra seg makten fredelig? - Media mangler integritet? Hvordan? Er Fox News og OAN under denne paraplyen også? - Forklar meg hva du tror globalisme er. Forklar meg deretter hvorfor USA ikke er tjent med det. Forklar meg deretter hva du mener alternativet er. - Unødvendige lockdowns i demokratiske stater? Hvilke stater er dette? Kan man si at noe er unødvendig når over 200.000 mennesker har dødd av en ny sykdom som presidenten beviselig underspilte alvoret av? Hvem skal de se til for ledelse? - Hvordan er venstresiden i seng med Antifa og BLM? Og hvem tror du Antifa og BLM er? Deretter gi meg minimum fem eksempler på vold fra disse partene. Og forklar meg igjen hva som er annerledes når 17 år gamle Kyle dreper flere mennesker? Hvorfor er det rett? - Hvorfor tror du ikke Biden er mentalt til stede? Fordi han ikke skryter av at han har klart en test der et av spørsmålene går ut på å peke på en giraff? Og hvorfor tror du han doper seg før debatter? Og med hvilket dop? Kilder på dette nå. Og du hevder republikanerne står ved sine prinsipper. Hvilke prinsipper er dette egentlig? Ingen? Sikter du til den fullstendige mangelen på integritet i dommerspørsmålet for eksempel? Nå forventer jeg at du faktisk svarer på det som blir adressert her, og ikke bare gulper opp talking-pointsa til presidenten som du helt ukritisk gjengir. 9 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Joeal88 skrev (46 minutter siden): Jeg var tørst, og stoppet nylig på en Shell-stasjon langs E18. Før jeg gikk inn på stasjonen så var jeg bestemt på og kjøpe en flaske med Imsdal vann, men fikk synet på en Farris med sitron smak og ombestemte meg. Og hva er mest forankret i din følelse av «jeg», hvilket smakstilsatt vann du liker eller din politiske tilhørighet? I tillegg, hvordan mener du dette totalt elendige anekdotiske argumentet på noen som helst måte er relevant opp mot statistikken du nettopp ble present med? 4 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Joeal88 skrev (5 timer siden): Jeg var tørst, og stoppet nylig på en Shell-stasjon langs E18. Før jeg gikk inn på stasjonen så var jeg bestemt på og kjøpe en flaske med Imsdal vann, men fikk synet på en Farris med sitron smak og ombestemte meg. Det hadde ikke forundret meg om du dunka nedpå en liter fuelsave 95. 5 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Joeal88 skrev (5 timer siden): Jeg var tørst, og stoppet nylig på en Shell-stasjon langs E18. Før jeg gikk inn på stasjonen så var jeg bestemt på og kjøpe en flaske med Imsdal vann, men fikk synet på en Farris med sitron smak og ombestemte meg. Lett å gjøre når du mener begge smaker godt, men ganske rart når en mener Farris med sitron smaker vondt 3 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 9 hours ago, Gomby said: Venstresiden er anti-Amerika Akkurat som Trump. Quote Venstresiden egger til valgkaos Akkurat som Trump. Quote Media mangler integritet Akkurat som Trump. Quote Globalisme tjener ikke USA Akkurat som Trump. Quote Antifa og BLM, som venstresiden er i seng med, skaper voldelige opptøyer Akkurat som Trump. Quote Joe Biden er ikke mentalt til stede Akkurat som Trump. Quote (og ruser seg i debatter) Akkurat som Trump. Du er flink til å projesere. 5 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 6 innlegg er fjernet fra tråden pga barnslig krangling, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Folkens! Sitat Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. 3 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 12 hours ago, Gomby said: Jøss, personangrep. Modent. Jeg skal forklare deg handlingsforløpet: Trump blir valgt inn som president. Trump sier sannheten, noe som friker ut venstreradikale siden de forer seg på usannhet. Venstreradikale skylder dermed på Trump for kaoset de SELV påfører. Kaller det "Trumps USA" Det er bare projeksjon hele veien! De anklager konservative for å gjøre akkurat det de selv gjør. Rent bortsett fra at du glemmer en ting. Trump "sier ikke sannheten". Trump har aldri brydd seg om "sannheten". Det er også rimelig besynderlig at du greier å komme til den konklusjonen at det er demokratene som er skyld i kaoset. Sist jeg sjekket var det Trump som, enn så lenge, er president. Så, nei. Det er nok ikke "projeksjon" demokratene driver med… 4 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 11 hours ago, Gomby said: Venstresiden er anti-Amerika Venstresiden egger til valgkaos Media mangler integritet Globalisme tjener ikke USA Unødvendige lockdowns i demokratiske stater Antifa og BLM, som venstresiden er i seng med, skaper voldelige opptøyer Joe Biden er ikke mentalt til stede (og ruser seg i debatter) Det var bare noen eksempler. Han sier det som det er, noe som fører til stadige meltdowns hos venstresiden. Man ser ingenting slikt fra høyresiden. Høyresiden holder seg rolige og står ved faste prinsipper, i møte med alt kaoset og alle anklagene fra de venstreradikale. Dette valget er ikke et valg mellom Demokrater og Republikanere. Det er et valg mellom de venstreradikale og de konservative. Wow. Du klarte faktisk å dikte opp syv latterlige usannheter. Godt gjort. Du har rett i en ting. Dette er ikke primært et valg mellom Demokrater og Republikanere. Dette er et valg mellom å fortsatt være et demokrati eller et autoritært plutokrati. Det er ikke mye konservativt igjen over Republikanerne. De har blitt reaksjonære. 6 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 (endret) Mer fra NY Times sin avsløring om Trumps økonomi etter de fikk fatt på skattepapirene og selvangivelsene hans. Her forklares det hvordan Trump har klart å narre offentligheten til å tro at han er mye rikere enn han faktisk er, og hvordan den svært skranglende økonomien hans med store tap ble reddet av å bli kjendis gjennom The Apprentice, betalte reklameoppdrag på si og spin-off produkter med Trump-merkevaren på. How reality-tv fame handed Trump a $427 million lifeline Sitat Tax records show that “The Apprentice” rescued Donald J. Trump, bringing him new sources of cash and a myth that would propel him to the White House. From the back seat of a stretch limousine heading to meet the first contestants for his new TV show “The Apprentice,” Donald J. Trump bragged that he was a billionaire who had overcome financial hardship. “I used my brain, I used my negotiating skills and I worked it all out,” he told viewers. “Now, my company is bigger than it ever was and stronger than it ever was.” It was all a hoax. Months after that inaugural episode in January 2004, Mr. Trump filed his individual tax return reporting $89.9 million in net losses from his core businesses for the prior year. The red ink spilled from everywhere, even as American television audiences saw him as a savvy business mogul with the Midas touch. By analyzing the tax records, The New York Times was able to place a value on Mr. Trump’s celebrity. While the returns show that he earned some $197 million directly from “The Apprentice” over 16 years — roughly in line with what he has claimed — they also reveal that an additional $230 million flowed from the fame associated with it. Lang artikkel: https://www.nytimes.com/interactive/2020/09/28/us/donald-trump-taxes-apprentice.html?action=click&module=Spotlight&pgtype=Homepage Endret 29. september 2020 av Snikpellik 3 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Republikanske Lincoln Project kjøyrer hardt om dagen: 2 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 25 minutes ago, Snikpellik said: Mer fra NY Times sin avsløring om Trumps økonomi etter de fikk fatt på skattepapirene og selvangivelsene hans. Her forklares det hvordan Trump har klart å narre offentligheten til å tro at han er mye rikere enn han faktisk er, og hvordan den svært skranglende økonomien hans med store tap ble reddet av å bli kjendis gjennom The Apprentice, betalte reklameoppdrag på si og spin-off produkter med Trump-merkevaren på. How reality-tv fame handed Trump a $427 million lifeline Lang artikkel: https://www.nytimes.com/interactive/2020/09/28/us/donald-trump-taxes-apprentice.html?action=click&module=Spotlight&pgtype=Homepage Med løgner skal verden bedras… Quote “We walked through the offices and saw chipped furniture,” Bill Pruitt, one of the producers, told The New Yorker in 2018. “We saw a crumbling empire at every turn. Our job was to make it seem otherwise.” Og nå har han privat gjeld på flere hundre millioner dollar som forfaller i sin helhet de neste fire årene. Hvordan skal han klare å betale tilbake dette om han taper valget? Etter valget kommer han jo til å være mer eller mindre bundet til diverse rettssaler i overskuelig fremtid. Slik det ser ut nå kommer han til å ende sine dager som en blakk fengselsfugl. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg