Pallehysa Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Gunfreak skrev (1 minutt siden): Men Kamala fengslet foreldre til barn som skulket skolen, foreldre som måtte jobbe 16 til 18 timer i døgnet bare for å holde barna i live med hus og mat. Har du kilde? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 1 minute ago, Pallehysa said: Har du kilde? https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/commentisfree/2019/jan/31/kamala-harris-laughed-jailing-parents-truancy Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Gunfreak skrev (2 minutter siden): Og Biden var ikke ute blandt folk Biden ute blant "George Floyd" protestene. Omtrent på samme tidspunkt som "bunkerboy" Trump inspiserte kjelleren 2,5 ganger. 2 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Gunfreak skrev (4 minutter siden): https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/commentisfree/2019/jan/31/kamala-harris-laughed-jailing-parents-truancy Eit forslag ja. Har du kilde på at foreldre har blitt arrestert på bakgrunn av dette? Eg kan gjerne linke deg video av Trump som foreslår å injeksere antibac. Det betyr ikkje at han faktisk injekserte antibac. 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 3 minutes ago, Pallehysa said: Biden ute blant "George Floyd" protestene. Omtrent på samme tidspunkt som "bunkerboy" Trump inspiserte kjelleren 2,5 ganger. Ja, etter flere måneder uten å bli sett. Han var bokstavelig talt borte under de siste månedene av primær valget dukket så vidt opp for siste debatt med Sanders så forsvant han igjen. Det var en grunn til at flere uker i mars og april trendet hvor er Biden på sosiale medier. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 1 minute ago, Pallehysa said: Eit forslag ja. Har du kilde på at foreldre har blitt arrestert på bakgrunn av dette? Eg kan gjerne linke deg video av Trump som foreslår å injeksere antibac. Det betyr ikkje at han faktisk injekserte antibac. Artikkelen sier svart på hvit at en dame døde i fengsel pga ubetalte bøter pga av dette. Leste du i det hele tatt artikkelen? Det var ikke et forslag dette ble gjennomført, av henne mot sine rådgiveres anbefaling. Artikkelen sier også tydelig at hun har nektet å rette på saker der folk er feilaktig eller uskyldig dømt. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) Gunfreak skrev (13 minutter siden): Artikkelen sier svart på hvit at en dame døde i fengsel pga ubetalte bøter pga av dette. Leste du i det hele tatt artikkelen? Ser det no. Takk. Eg er ikkje så veldig interessert i å forsvare Kamala Harris sine politiske sleivspark for 10 år siden. Er absolutt ikkje nåke eg er einig med ho i. Men er dette nåke som fortsatt er aktiv, og nåke ho står bak idag? Endret 18. august 2020 av Pallehysa 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Trump har våknet og begynt sine daglige rants på Twitter, og gjentar løgnen han kom med i talen sin i går. I går sa han feilaktig at "Biden fikk terrible ratings in Gallup" for håndteringen av svineinfluensaen. Her er pollen fra den gang, som viser det stikk motsatte av hva Trump hevder den gjør: https://news.gallup.com/poll/118075/obama-administration-gets-high-marks-swine-flu-far.aspx Spoiler 3 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) Gunfreak skrev (28 minutter siden): Det var en grunn til at flere uker i mars og april trendet hvor er Biden på sosiale medier. Kvifor bryr du deg om kor Biden er? Leder alle meiningsmålinger, og gjere det heilt greit uten å stå på ei scene og lyge slik som Trump gjere. Trump taper valget på eigenhand. Må være den absolutte beste måten å slå nåken på. Sovidt delta. Ellers er det jo fleire intervju med Biden, der han har sagt meir på få intervju, enn det Trump har sagt det siste halvåret. Tar ein bort alt av løgn Trump kjem med konstant, er det ikkje mykje substans igjen. Om nåke i da heiletatt. Kanskje du kan forklare kva Trump stiller valg på? Han feilet jo totalt 2 ganger, når Fox og best buddien Hannity spurte han direkte.. Endret 18. august 2020 av Pallehysa 3 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg tenker det sier så uendelig mye om tilstanden til de to kandidatene, at det å ikke delta er en stor fordel. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Battaman skrev (1 minutt siden): Jeg tenker det sier så uendelig mye om tilstanden til de to kandidatene, at det å ikke delta er en stor fordel. At det er blitt ein fordel, seie uendelig mykje om kven dei stiller valg mot. Dessuten veit ein jo ikkje om det hadde vært ein større fordel om dei hadde deltatt meir. Dei deltar. Men ikkje like mykje som linselusa Trump. 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 9 minutes ago, Pallehysa said: At det er blitt ein fordel, seie uendelig mykje om kven dei stiller valg mot. Dessuten veit ein jo ikkje om det hadde vært ein større fordel om dei hadde deltatt meir. Dei deltar. Men ikkje like mykje som linselusa Trump. Ja, så klart, derfor jeg skriver de to kanditadene, det sier mye om Trump, som kan bli slått av en stein, for den deltar ikke. Og det sier mye om Biden, som hadde gjort det bedre om han var en stein og deltok mindre. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) Battaman skrev (2 minutter siden): Ja, så klart, derfor jeg skriver de to kanditadene, det sier mye om Trump, som kan bli slått av en stein, for den deltar ikke. Og det sier mye om Biden, som hadde gjort det bedre om han var en stein og deltok mindre. Ikkje uenig. Men at Biden hadde gjort det bedre som ein stein, veit ein jo ikkje. Spekulasjoner. Det kan jo gå andre veien og her. Sjøl om det kanskje er usansynlig for mange. Endret 18. august 2020 av Pallehysa Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 23 minutes ago, Pallehysa said: Ser det no. Takk. Eg er ikkje så veldig interessert i å forsvare Kamala Harris sine politiske sleivspark for 10 år siden. Er absolutt ikkje nåke eg er einig med ho i. Men er dette nåke som fortsatt er aktiv, og nåke ho står bak idag? Hun fnøys av tanken på å gjøre cannabis lovlig. Noe som tyder på at hun er helt fornøyd ned overflyte fengsel der folk brukes som slaver. Hun har gjort en karriere av å fengsle så mange som mulig. Grunnen til at jeg nevner det er å vise hvorfor hun ikke er populær på venstre siden. Hun er heller ikke populær på høye siden pga. Kjønnet hennes, hudfargen hennes og fordi hun tøff mot republikanere i senatet. Så det er bare de i senter som liker henne, de som liker henne oga hudfargen og kjønnet hennes uten å bry seg så mye om hva hun egentlig står for. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 18 minutes ago, Pallehysa said: Kvifor bryr du deg om kor Biden er? Leder alle meiningsmålinger, og gjere det heilt greit uten å stå på ei scene og lyge slik som Trump gjere. Trump taper valget på eigenhand. Må være den absolutte beste måten å slå nåken på. Sovidt delta. Ellers er det jo fleire intervju med Biden, der han har sagt meir på få intervju, enn det Trump har sagt det siste halvåret. Tar ein bort alt av løgn Trump kjem med konstant, er det ikkje mykje substans igjen. Om nåke i da heiletatt. Kanskje du kan forklare kva Trump stiller valg på? Han feilet jo totalt 2 ganger, når Fox og best buddien Hannity spurte han direkte.. Etter Biden begynte å vise seg, går det dårligere for han. Vanligvis når man kunngjør sin nye VP kandidat får man et solid bump. Noe han ikke gjorde. I gjennomsnitt nå leder Biden bare med 1+ i de statene som er viktige. Hans store forsprang ser ut til å minke. Defor bryr jeg meg. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Gunfreak skrev (Akkurat nå): Hun fnøys av tanken på å gjøre cannabis lovlig. Noe som tyder på at hun er helt fornøyd ned overflyte fengsel der folk brukes som slaver. Hun har gjort en karriere av å fengsle så mange som mulig. Grunnen til at jeg nevner det er å vise hvorfor hun ikke er populær på venstre siden. Hun er heller ikke populær på høye siden pga. Kjønnet hennes, hudfargen hennes og fordi hun tøff mot republikanere i senatet. Så det er bare de i senter som liker henne, de som liker henne oga hudfargen og kjønnet hennes uten å bry seg så mye om hva hun egentlig står for. Som er eit heilt legitim politisk ståsted. Veldig rare konklusjoner du kjem med. Cannabis er ulovlig her i Norge også. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Gunfreak skrev (1 minutt siden): Etter Biden begynte å vise seg, går det dårligere for han. Vanligvis når man kunngjør sin nye VP kandidat får man et solid bump. Noe han ikke gjorde. I gjennomsnitt nå leder Biden bare med 1+ i de statene som er viktige. Hans store forsprang ser ut til å minke. Defor bryr jeg meg. Ja kanskje det er best at han lar Trump tape på eigenhand? Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg ser at denne nå ikoniske forsiden fra NYP fortsatt er aktuell. Kritiserer man noen forsamlinger, må man kritisere alle - uavhengig av deltakernes hudfarger, yrker eller politiske meninger. Presidents rally var ikke noe mer smittefarlig enn de hundretalls av demonstrasjoner/plyndringer arrangert av amerikansk venstreside de siste månedene. 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 4 minutes ago, Pallehysa said: Ikkje uenig. Men at Biden hadde gjort det bedre som ein stein, veit ein jo ikkje. Spekulasjoner. Det kan jo gå andre veien og her. Sjøl om det kanskje er usansynlig for mange. Ja, alt her er spekulasjoner, men Biden gjorde det bedre på meningsmålingene mens han var usynlig, det tyder på at han er bedre tjent med å ikke delta. Han er en fryktelig dårlig kandidat, den eneste grunnen til at han kan vinne er at motkandidaten er enda verre. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Battaman skrev (2 minutter siden): Ja, alt her er spekulasjoner, men Biden gjorde det bedre på meningsmålingene mens han var usynlig, det tyder på at han er bedre tjent med å ikke delta. Han er en fryktelig dårlig kandidat, den eneste grunnen til at han kan vinne er at motkandidaten er enda verre. Propagandaen mot Biden funker nok bedre om han viser seg ja. Desverre mange Amerikanere og folk ellers rundt i verden, som lar seg blende av snakkepunkter, kontra politiske ideer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg