After Dark Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Og da har president Trump gått på et nytt nederlag. Det var vist ikke så enkelt som han hadde trodd å få gjennomført alle løftene sine... AP: Dommer stanser Trump-plan om å kutte overføringer til byer som ikke samarbeider om immigrantpolitikk USAs president har gått på et nytt nederlag i sin ambisiøse plan om å begrense innvandring og sende ulovlige immigranter ut av landet. http://www.aftenposten.no/verden/AP-Dommer-stanser-Trump-plan-om-a-kutte-overforinger-til-byer-som-ikke-samarbeider-om-immigrantpolitikk-619909b.html Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Vi alle så dette komme, jeg bare lurer på når han blir impeached. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Vi alle så dette komme, jeg bare lurer på når han blir impeached. Det skjer aldri med det republikanske flertallet i senate og House. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Når rekken av nederlag blir lang nok og han innser at han må gå ut og innrømme failure både med muslim-ban og wall-prosjektet, så kommer han først til å skylde på alt på to bein for så å forhåpentligvis trekke seg i ett patetisk raserianfall. Det er ihvertfall lov å håpe Oppsummering av hans første 100 dager med fail på Urix Spesial ikveld: Trumps første 100 dager Endret 26. april 2017 av Thoto79 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Det er ikke mange løfter president Trump har holdt så langt: Selvskryt har preget Trumps første 100 dager som president Donald Trump hevder å ha utrettet mer i løpet av sine 100 første dager, enn noen amerikansk president før ham. Det får historikere til å trekke på smilebåndet. https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2017/04/26/195298403/selvskryt-har-preget-trumps-forste-100-dager-som-president Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hva hørte jeg nå, bedriftskatten satt ned ifra 35% til 15% sånn ved ett pennestrøk? Den udugelige kyniker skal ha masse lykke til med å finansiere den... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Dette du mener? Trump-administrasjonen legger frem skatteplan: Bekrefter kraftig skattekutt Finansminister Steven Mnuchin og økonomisk rådgiver Gary Cohn bekrefter forslag om mer enn halvering av selskapskatten. Trumps plan gir et massivt skattekutt, sier Mnuchin. I valutamarkedet svekkes dollaren. http://e24.no/utenriks/donald-trump/trump-administrasjonen-legger-frem-skatteplan-bekrefter-kraftig-skattekutt/23983308 Tja, det er bare å se hva som kommer utav det. Ekspertene som de kalles klarte jo aldri å bli enige da George W. Bush i sin tid innførte kraftige skattekutt. Samtidig ville han ha kraftig opprustning av militæret slik også Trump vil. Men det var jo lysere tider da Bush overtok etter Bill Clinton enn nå da Trump overtok etter Barack Obama. Men må legge til at for all del er jeg ingen økonom og ikke noe god på økonomi i det hele tatt så jeg skal ikke late som om jeg har peiling i det hele tatt. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Det er ekstremt mye lysere tider nå enn da Trumps forgjenger tok over også. The numbers don't lie. Men hvordan han skal gi tidenes største skatteletter, øke bla. forsvarsbudsjettet med 10%, og samtidig redusere nasjonalgjelden kraftig, det gjenstår å se. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Ja, Obama hadde snudd mye på elendigheten fra Bush. Det er jo en årsak til at Trump ikke er så populær har jeg lest. Amerikanerne flest mener den gode økonomien skyldes Obama, ikke Trump. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Siste: Generalinspektøren i USDoD (forsv.dept.) har startet etterforskning av gen. Michael Flynn vedr. betaling mottatt fra utenlandske aktører (statlige og kommersielle) som han skulle oppført på dokumenter han signerte ifbm. sikkerhetsklareringen før han ble nasjonal sikkerhetsrådgiver i januar. Pentagon har dokumentasjon på at Flynn ble varslet da han gikk ut i pensjon fra forsvaret om at alle slike mottatte betalinger måtte registreres. De vurderer at han med påviselig forhåndskjennskap til kravene, kan ha hatt til hensikt å bedra staten da han fylte ut dokumentene for sikkerhetsklareringen sin til Trump-administrasjonen. Ettersom det har kommet frem at han som tidl. offiser i US Army ikke fulgte regelverket vedr. dette, og vedr. forhåndsklarering og innhenting av tillatelser før oppdrag for utenlandske aktører, og at han uten å ha klarert på forhånd har operert som agent for fremmed makt, og ikke registrert seg som påkrevd da han opererte som sådan, risikerer han å bli ilagt straff for dette, inkl. fengsling. For noen uker siden ble det kjent at Flynn ba om immunitet (fikk avslag), og nå viser det seg at han kan ha hatt gode grunner til det. Edit: Akkurat nå, direkteoverført på riksdekkende TV, krever kongressens kontrollkommité at dokumentasjon vedr. Flynns tid i Trump-administrasjonen skal nedgraderes og frigis for offentlig granskning. Endret 27. april 2017 av xRun Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Nok engang!! Trump Nominated For Nobel Prize http://www.dailywire.com/news/14209/trump-nominated-nobel-prize-msm-doesnt-say-word-joseph-curl# Han vil føye seg pent inn i rekken av amerikanske politikere som har fortjent prisen Endret 27. april 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Det vil aldri skje. Greit nok at de sa det samme om presidentskapet, også. Men fredsprisen? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Nok engang!! Trump Nominated For Nobel Prize http://www.dailywire.com/news/14209/trump-nominated-nobel-prize-msm-doesnt-say-word-joseph-curl# Han vil føye seg pent inn i rekken av amerikanske politikere som har fortjent prisen Haha dagens. Det vil si hadde Jagland styrt showet der enda så skulle jeg ha tatt det hele mer seriøst, men nei Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Vel, han ble nominert ifjor også. Merkelig stille om dette da. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Dette du mener? Trump-administrasjonen legger frem skatteplan: Bekrefter kraftig skattekutt Finansminister Steven Mnuchin og økonomisk rådgiver Gary Cohn bekrefter forslag om mer enn halvering av selskapskatten. Trumps plan gir et massivt skattekutt, sier Mnuchin. I valutamarkedet svekkes dollaren. http://e24.no/utenriks/donald-trump/trump-administrasjonen-legger-frem-skatteplan-bekrefter-kraftig-skattekutt/23983308 Tja, det er bare å se hva som kommer utav det. Ekspertene som de kalles klarte jo aldri å bli enige da George W. Bush i sin tid innførte kraftige skattekutt. Samtidig ville han ha kraftig opprustning av militæret slik også Trump vil. Men det var jo lysere tider da Bush overtok etter Bill Clinton enn nå da Trump overtok etter Barack Obama. Men må legge til at for all del er jeg ingen økonom og ikke noe god på økonomi i det hele tatt så jeg skal ikke late som om jeg har peiling i det hele tatt. Dette jeg mente ja, for meg virker det som ett klassisk liberal-konservativt trekk hvor man flytter penga rett opp i lommene på eiere og direktører samtidig som man tar besparelsen i det offentlige, noe som jo betyr ut av lomma på skattebetalende arbeidsfolk... Jeg vet nesten ikke om det er han eller rådgiverne hans som er totalt blokkerte her, sannsynligvis lider begge parter av samme idiotiet og da såpass at det nærmer seg borgerplikt og dele ut buksevann skulle man få fatt i ham. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Nok engang!! Trump Nominated For Nobel Prize http://www.dailywire.com/news/14209/trump-nominated-nobel-prize-msm-doesnt-say-word-joseph-curl# Han vil føye seg pent inn i rekken av amerikanske politikere som har fortjent prisen En nominasjon betyr vel ikke akkurat all verdens. Hvem som helst kan i teorien bli nominert så lenge de allierer seg med noen som oppfyller kriteriene for å nominere noen. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Dette du mener? Trump-administrasjonen legger frem skatteplan: Bekrefter kraftig skattekutt Finansminister Steven Mnuchin og økonomisk rådgiver Gary Cohn bekrefter forslag om mer enn halvering av selskapskatten. Trumps plan gir et massivt skattekutt, sier Mnuchin. I valutamarkedet svekkes dollaren. http://e24.no/utenriks/donald-trump/trump-administrasjonen-legger-frem-skatteplan-bekrefter-kraftig-skattekutt/23983308 Tja, det er bare å se hva som kommer utav det. Ekspertene som de kalles klarte jo aldri å bli enige da George W. Bush i sin tid innførte kraftige skattekutt. Samtidig ville han ha kraftig opprustning av militæret slik også Trump vil. Men det var jo lysere tider da Bush overtok etter Bill Clinton enn nå da Trump overtok etter Barack Obama. Men må legge til at for all del er jeg ingen økonom og ikke noe god på økonomi i det hele tatt så jeg skal ikke late som om jeg har peiling i det hele tatt. Dette jeg mente ja, for meg virker det som ett klassisk liberal-konservativt trekk hvor man flytter penga rett opp i lommene på eiere og direktører samtidig som man tar besparelsen i det offentlige, noe som jo betyr ut av lomma på skattebetalende arbeidsfolk... Jeg vet nesten ikke om det er han eller rådgiverne hans som er totalt blokkerte her, sannsynligvis lider begge parter av samme idiotiet og da såpass at det nærmer seg borgerplikt og dele ut buksevann skulle man få fatt i ham. Noe ala Bush med den omvendte Robin Hoodgreia: "Ta fra de fattige og gi ti de rike"... Er enig i at Trump kommer til å kjøre USA utenfor det økonomiske stupet. Men han stoler vel på sine evner som forretningsman... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg