Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
27 minutes ago, CommanderKeen said:

Nei, det er selvsagt relevant for diskusjonen om du støtter white supremacy.

Hva jeg støtter eller ikke er av null relevanse. Jeg kunne vært en lesbisk tranvestitt som hadde konvertert til islam uten at det har noe relevanse for om jeg synes folk må få lov å demonstrere eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Tåkefyrste said:

Hva jeg støtter eller ikke er av null relevanse. Jeg kunne vært en lesbisk tranvestitt som hadde konvertert til islam uten at det har noe relevanse for om jeg synes folk må få lov å demonstrere eller ikke.

Det er mulig å hevde at du fordømmer rasistiske handlinger OG at du støtter rasisters retten til å samle og demonstrere deres forkastelige meninger.  Det er min mening ihvertfall. 

Faktorene som bidro til det som skjedde er flere, ikke bare en person, inkludert Trump, politiet, byen og deltagerne. Når du leker med ild så...

• Liker 2
Lenke til kommentar
5 minutes ago, jjkoggan said:

Det er mulig å hevde at du fordømmer rasistiske handlinger OG at du støtter rasisters retten til å samle og demonstrere deres forkastelige meninger.  Det er min mening ihvertfall. 

Det er riktig. Jeg støtter hvem som helst sin rett til å samles og demonstrere, samme hvilke meninger de har. Grensen går ved oppfordringer til vold eller andre lovbrudd.

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Tåkefyrste said:

Det er riktig. Jeg støtter hvem som helst sin rett til å samles og demonstrere, samme hvilke meninger de har. Grensen går ved oppfordringer til vold eller andre lovbrudd.

Men du vil ikke fordømme demonstrantenes meninger. OK da.  Dette ligner Trumps motstanden til å fordømme de rasistiske demonstrantene på den tiden og som rasister rundt landet elsket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, jjkoggan said:

Men du vil ikke fordømme demonstrantenes meninger. OK da.  Dette ligner Trumps motstanden til å fordømme de rasistiske demonstrantene på den tiden og som rasister rundt landet elsket.

Jeg kan gjerne fordømme meningene jeg. Men jeg ser fortsatt ikke at det er relevant til diskusjonen om demonstrasjonene. Om jeg fordømmer eller støtter innholdet kommer på det samme, retten til å demonstrere forblir den samme.

Trump har fordømt rasister og nazister ved flere anledninger han.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Tåkefyrste said:

Jeg kan gjerne fordømme meningene jeg. Men jeg ser fortsatt ikke at det er relevant til diskusjonen om demonstrasjonene. Om jeg fordømmer eller støtter innholdet kommer på det samme, retten til å demonstrere forblir den samme.

Trump har fordømt rasister og nazister ved flere anledninger han.

Det ble Forklart at du ikke ble spurt om demonstrasjonene på generelt grunnlaget så din mening om det er lite relevante.

fint at du ikke vil diskutere det, men det gir et dårlig inntrykket.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (2 timer siden):

Nei, det er av enorm relevans til din uforbeholdende støtte til Donald Trump om du anser deg selv som et primamenneske basert på hudfarge, legning ol. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
19 hours ago, jjkoggan said:

Nazistene mener Trump støtter dem, det er poenget.   Du tenker også bare juridisk. Gruppen var ansvarlig for miljøet som ble skapt. Dette miljøet bidro stort til kaoset og drapet selv. Det kunne ha vært mye verre

Hvem bryr seg om hva nazister mener? Nazister mener også at jødene burde utryddes, så du mener de tar feil i det men når det gjelder presidenten har de plutselig helt rett? Kom an... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
19 hours ago, CommanderKeen said:

Er det fake news at Trump sa det var «very fine people» blant nazistene som marsjerte i Charlottesville? Du vet, blant de menneskene som gikk og ropte «jews will not replace us». Er det fake news, eller er det bare ubeleilig for deg og de andre som støtter denne gale mannen? Ha i det minste baller nok til å stå for hva du mener, og ha i det minste baller nok til å si at du vil forsvare Trump uansett hva han sier og gjør. 

Ja, det er fake news. Jeg forsvarer ham ikke uansett hva han gjør, jeg sa at det var en dårlig avgjørelse å drepe den iranske generalen. Ha i det minste baller nok til å si at du vil snakke ned Trump uansett hva han sier og gjør. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, debattklovn said:

Hvem bryr seg om hva nazister mener? Nazister mener også at jødene burde utryddes, så du mener de tar feil i det men når det gjelder presidenten har de plutselig helt rett? Kom an... 

Jeg diskuterer ikke om Trump er en rasist eller ikke. Han fornøyer rasister uansett og har det vanskelig å fordømme dem og dermed promoterer deres rasisme både på små og store veier, enten det er massedrapet i El Paso mot latinoer eller rasistiske arbeidsgivere i Chicago. 

Du kan godt hevde de mistolker hans oppførsel og utsagn men det er grunnen til at andre presidenter gjorde deres motstanden til rasisme krystall klart, ikke uklart som Trump gjør

• Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, jjkoggan said:

Jeg diskuterer ikke om Trump er en rasist eller ikke. Han fornøyer rasister uansett og har det vanskelig å fordømme dem og dermed promoterer deres rasisme både på små og store veier, enten det er massedrapet i El Paso mot latinoer eller rasistiske arbeidsgivere i Chicago. 

Du kan godt hevde de mistolker hans oppførsel og utsagn men det er grunnen til at andre presidenter gjorde deres motstanden til rasisme krystall klart, ikke uklart som Trump gjør

Det er uærlig å påstå at president Trump ikke har gjort sin motstand mot rasisme krystallklar, det har han og det vet du like godt som meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
13 minutes ago, debattklovn said:

Det er uærlig å påstå at president Trump ikke har gjort sin motstand mot rasisme krystallklar, det har han og det vet du like godt som meg. 

Når du hevder at det finnes «fine people» som marsjerer med KKK gjør du det uklart

Når du hevder at bare «some» ulovlige innvandrere ikke er «rapists and murderers» gjør du det uklart

Når du hevder at en dommer ikke kan gjør jobben sin pga sin etnisitet gjør du det uklart

når en masseskyteren bruker dine ord til å forklare hvorfor han dreper latinoer har du gjort det uklart

Endret av jjkoggan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
33 minutes ago, jjkoggan said:

Når du hevder at det finnes «fine people» som marsjerer med KKK gjør du det uklart

Vis kilde

Når du hevder at bare «some» ulovlige innvandrere ikke er «rapists and murderers» gjør du det uklart

Dette har vi vært over til det kjedsommelige. Jeg har bevist at some kan bety alle, for den del.

Når du hevder at en dommer ikke kan gjør jobben sin pga sin etnisitet gjør du det uklart

Vis kilde

når en masseskyteren bruker dine ord til å forklare hvorfor han dreper latinoer har du gjort det uklart

Hvem bryr seg hva masseskytere tenker og mener? Det er ingen logikk i det.

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (3 timer siden):

Ja, det er fake news. Jeg forsvarer ham ikke uansett hva han gjør, jeg sa at det var en dårlig avgjørelse å drepe den iranske generalen. Ha i det minste baller nok til å si at du vil snakke ned Trump uansett hva han sier og gjør. 

Er du SERIØS? Det finnes videoklipp av det. Må jeg virkelig poste det for deg?

Du trenger ikke gå mer enn et par poster opp før jeg sier noe positivt Trump har gjort. 

Endret av CommanderKeen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (26 minutter siden):

Presidenten har vært krystallklar om sine meninger om rasisme.

https://www.cnbc.com/2019/08/05/trump-condemns-racism-bigotry-and-white-supremacy.html

Det man sier er en ting, det man gjør er noe annet.

Når man går etter den første svarte presidenten for å få ham til å vise fødselsattesten sin, kun på grunnlag av at han er svart, så er det rasistisk.

Når man tar ut en helside i NYT og andre aviser for å kreve dødsdom for uskyldige svarte ungdommer, så er det rasistisk.

Når du sier du ikke stoler på svarte mennesker til å telle pengene dine, og at du bare stoler på jøder i den sammenhengen, så er det rasistisk.

Når du står på scenen og sier der er MIN afroamerikaner, så er det rasistisk.

Jeg kan fortsette i evigheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...